Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Kurier v poobedňajších hodinách chce doručovať tovar …..
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
Objednala som si bundu veľkosť XS podľa tabuliek. Na druhý deň ma kontaktovala pani ,ktorá mi povedala že mi bude bunda mala. Tak som dala na ňu a objednala som si veľkosť S , bunda je veľká ,kontaktovala som pani že ju chcem vymeniť za XS . Vrátenie tovaru ma stala 10€ poštou , preto že sa to nedalo predať kuriérovi, pri prevzatí druhého tovaru a nebola to moja chyba.
Reakce obchodu Chicshop.cz
Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu a velmi nás tato situace mrzí. Konzultace ohledně vhodné velikosti je velmi individuální a záleží na mnoha aspektech. V tomto případě jsme bohužel představu nesplnili, nicméně co se týče vrácení, byla Vám nabídnuta možnost zvýhodněného zaslání, avšak tato služba byla odmítnuta. Taktéž nabídka výměny za menší velikost nebyla přijata. Bohužel jsme v tomto případě již nemohli udělat více.
Opravdu nás tato situace mrzí - zakládáme si na vstřícnosti a férovém jednání.
Ještě jednou děkujeme za zpětnou vazbu.
Nikol | Chicshop -
Nedoporučuje obchod
Salespeople with period syndrome in their heads. Rude, unable to run a business. Incapable of working at all. Get your heads treated, girls. Salute!;)
Reakce obchodu Chicshop.cz
Vážený p. Ivan Neflyudov, dovoluji si Vám odpovědět přímo jako majitelka online obchodu Chicshop.
Osobně jsem prověřovala historii vašich objednávek, které se jeví jako nevyzvednuté s platbou na dobírku. Na základě našich obchodních podmínek jsme Vás slušně pořádali o platbu předem, jelikož nám na těchto objednávkách vznikla finanční škoda a naše plné právo je takovou objednávku změnit. Na platbu jsme čekali 5 dní a poté jsme odstoupili od kupní smlouvy.
Z vaší strany jsme se dočkali hrubého telefonátu, kde jste sprostě urážel naši zákaznickou péči. Je mi líto, že nedokážete akceptovat naše podmínky. Kdybychom podnikali podle vašich pravidel, tak to můžeme zabalit. Naštěstí máme vlastní názor a léty zavedená pravidla a tak plně stojím za rozhodnutím týmu Chicshop. Neznám jediný důvod, proč bychom měli hradit tyto nákupní rozmary. Nebudeme plýtvat naším časem, materiálem a financemi včetně času kurýrů a hromady lidí, kteří se na každé takové objednávce musí s námi podílet. Jsme férový obchod a přejeme si také férové zákazníky.
Děkuji za pochopení.
Přeji hezký den
CEO Markéta Važanová -
Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.
-
Nedoporučuje obchod
Pred mesiacom som si objednala ciapku a neprisla mi doteraz :)
-
Nedoporučuje obchod
Zbozi nedorazilo a obchod se neobtezuje komunikovat
Reakce obchodu Chicshop.cz
Dobrý den, několikrát jsme se Vás snažili kontaktovat telefonicky i e-mailem, bohužel však neúspěšně.
Jelikož jste na naše pokusy o kontakt nereagovala byli jsme nuceni objednávku stornovat, a to dle obchodních podmínek. O veškerých krocích jste vždy byla informována prostřednictvím e-mailu.
Prosím tedy o dodatečnou kontrolu Vaší e-mailové schránky, věřím že naše zprávy najdete.
Přeji příjemný den.
Nikol | Chicshop.cz -
Nedoporučuje obchod
Ako na to že su tam drahé veci sú podľa mňa a nekvalitné objednala som si mikinu a prišla mi s článkom ktorý sa nedá oprať
Reakce obchodu Chicshop.cz
Děkujeme za zpětnou vazbu. V případě, že měla mikina flíček již při převzetí jste nám měla dát vědět předem, abychom celou situaci mohli vyřešit. Bohužel jsme až do dnešního dne žádnou zprávu nedostali.
Přeji příjemný den.
Nikol | Chicshop.cz -
Nedoporučuje obchod
musela so platiť za balík pri výmene tovaru na Slovensko tam a aj keď mi ho posielali späť čím som peplatila už aj cenu nákupu
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
27.11.jsem zboží vracela a stále nemám peníze vráceny
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Plisovaná sukně zabalená do nejmenšího sáčku, do kterého se ještě vešla.Podle toho při rozbalení vypadala.Vzhledem k ceně jsem nevracela. Šetrné vyprání nic nezměnilo,zmačkané příšerně pořád, nosit tak podoma.Vyžehlit to nepůjde, leda za cenu zrušení plisé.Ono to totiž není klasické plisování,které se žehlit dá po nastehování.Toto je skládané jako harmonika.Dále pozor na velikost: vyrobeno v Itálii, takže XL odpovídá nejvýše vel.44. Naštěstí guma v pase půjde povolit.Kvalita ušití nízká.
Nedoporučuji. -
Nedoporučuje obchod
- Zboží bylo doručeno zmačkané v igelitové skoro kouli.
-
Nedoporučuje obchod
- Rychlé dodání
- Zboží je křivě ušito
-
Nedoporučuje obchod
- Zboží nebylo ani zabaleno,jen vloženo do igelitového pytle.
- Neodpovídá velikost ani kvalita, úplně jiné než na obrázku, navíc bunda smrdí i po vyprání.
-
Nedoporučuje obchod
Ne doručuje
-
Nedoporučuje obchod
- Žádala jsem o vrácení platby včetně poštovného, jelikož rozměry mikiny absolutně neodpovídaly mírám uvedeným v tabulce velikostí. E-shop zareagoval s tím, že u jedné fotky jsem neměřila na stejném místě jako je to na obrázku u tabulky a "k odchylce zhruba 1 cm může dojít". Nicméně rozdíl v zásadních mírách, které jsem řešila byl i tak 5-6 cm! Na což už nikdo nereagoval a poštovné mi nevrátili.
Za mě absolutně neprozákaznický přístup. Ohánět se tím, že jsem jednu míru neměřila ve stejném místě, ačkoli mikina byla celkově o 5 cm menší než byly míry v tabulce, mi přijde dost ubohé. Neuznat svou chybu, ačkoli šlo jen o 49,- za poštovné.
Reakce obchodu Chicshop.cz
Bohužel je tomu tak a trváme si na svém měření. Mikina byla přeměřena a odpovídala tabulce. Dle fotek od zákazníka byla měřena na zcela jiných místech nežli ji měříme my. Snadno se poté naměří o několik cm méně či více.
Pokud by to bylo špatně, nemáme problém uznat svou chybu. Sami nechceme mít stejný problém s jiným zákazníkem kvůli stejné věci a neustále to řešit dokola. Zboží bylo tedy opět vystaveno a na základě objednávky odesláno jinému zákazníkovi, který na špatnou velikost nereagoval. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
rychlý
-
Nedoporučuje obchod
Objednala jsem si zboží, kde měla být platba platební kartou. Po dokončení objednávky, jsem čekala na přesměrování na platební bránu, kde se tak nestalo. Jelikož byla objednávka na zásilkovou, čekala jsem, že zaplatím tam při převzetí zboží. Na druhý den mi přišel email od eshopu, že odstupují od kupní smlouvy a v příloze obchodní podmínky. Další den, po té co odstoupili od smlouvy mě vyzvali ať zboží zaplatím. Pokud došlo k problému s platbou, mohli mě slušně jako zákazníka informovat, že došlo k chybě na serveru a ne mi objednávku bez vyjádření zrušit.
Reakce obchodu Chicshop.cz
Reagujeme na recenzi : Objednávka 1 ks roušky ze dne 12.9.2020 - neproběhla platba kartou. Byl zaslán email s možností opakování platby kartou a následně bylo zákaznici voláno ( děláme to vždy ) Nikdo nezvedal. Tyto všechny kroky evidujeme pro kontrolu. Čekali jsme dva dny ( namísto jednoho ) na platbu. Dle obchodních podmínek je to pouze 1 den. V případě, že není uhrazena objednávka dle toho jak zákazník sám zvolil v objednávce, odstupujeme od kupní smlouvy. Nikdy automaticky neposíláme takovou objednávku na dobírku bez domluvy předem. Bohužel bychom tak riskovali nevyzvednuté objednávky, čemuž se z logických důvodů bráníme.
-
Nedoporučuje obchod
- Dodán nekvalitní výrobek a neochota záležitost řešit.
Reakce obchodu Chicshop.cz
Dobrý den,
zakoupil jste černou bavlněnou roušku. Na váš email ohledně reklamace jsme odpověděli ihned takto:
" Dobrý den,
tyto roušky sami nosíme a sami jsme také spokojeni, jinak bychom je ani nenabízeli. Bylo jich bylo mnoho expedováno bez stížností. Pokud chcete, můžete nám ji zaslat zpět. Podíváme se, na váš kus a vyrozumíme vás. Můžete poslat i foto jak křivě je ušitá a změřit nám délku gumiček. "
Do dnešního dne jsme od vás balíček s reklamovanou rouškou neobdrželi. Prosím tedy o její zaslání. Takto na dálku danou věc reklamovat nemůžeme. :-)
Angelika -
Nedoporučuje obchod
- poplatek 79 Kč za osobní vybrání produktu v zásilkovně mi nepřijde adekvátní, vždy byl tento způsob dopravy, kromě kamenného obchodu, nejlevnější, v tomto obchodě nikoliv
Reakce obchodu Chicshop.cz
Dobrý den,
měla jste možnost zvolit způsob platby ''online kartou'' (čemuž většina zákazníků v době pandemie dává přednost). Pak je cena za doručení do zásilkovny 59 Kč. Od poloviny března jsme také zvýhodnili dopravu kurýrem, která činí při platbě online 49 Kč. Dražší dopravu jste si zvolila sama, i když nabízíme levnější variantu.
S pozdravem
Arnošt ┃ Chicshop.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží neodpovídalo obrázku.