Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Obsluha! a její přístup k zákazníkům je naprosto šokující - v dnešní době.
Vyhnout se mu doslova obloukem!
Reakce obchodu ČERSTVÁ KÁVA
Vážená paní Jelenová,
v návaznosti na náš telefonický rozhovor se ještě jednou velice omlouváme za nevhodné chování obsluhy pobočky Zásilkovny, o kterém jsme již informovali vedení této sítě výdejních míst. Věříme, že dojde k nápravě a Vaše další zkušenosti již budou pouze pozitivní.
S pozdravem a přáním příjemného dne
Jitka Kakaščíková
Čerstvá Káva -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Pracují v něm barvoslepí.
Za ty prachy by mohli rozlišovat mezi průhledným a černým.
Reakce obchodu ČERSTVÁ KÁVA
Velice nás mrzí vzniklá situace. Zákazníkovi jsme se obratem za naše pochybení (záměna barvy produktu) telefonicky omluvili a nabídli námi hrazenou okamžitou výměnu za správný produkt a dárek jako omluvu navíc.
Jitka Kakaščíková
Čerstvá Káva -
Nedoporučuje obchod
- Chování prodavačů
Reakce obchodu ČERSTVÁ KÁVA
Popis problému zákazníkem:
E-mailem mi obchod potvrdil objednávku, ale při osobním vyzvednutí zboží neměl na prodejně. Prodavačka se ani neomluvila, vnucovala mi zboží jiné velikosti, že to mám jedno, jestli je konvička 300 ml, nebo 200 ml. Poslali mě přes celé město na druhou prodejnu, pokud chci zboží objednané velikosti. Nikdo mi nenabídl, že mi zboží nachystají druhý den. Nakonec moji objednávku přede mnou zrušila.
Reakce obchodu:
Vážená paní Kozlová,
děkujeme za Vaši objednávku i hodnocení. Celou situaci jsem prověřil a dle veškerých informací, které mám k dispozici, zboží na prodejně bylo připraveno a objednávka není zrušená, naopak je vyřízená, zboží vydané a zaplacené platební kartou - věřím tedy, že jde pouze o nějaké nedorozumění.
Hned v pondělí Vás bude kontaktovat kolega, abychom mohli celou situaci dořešit k Vaší spokojenosti.
S pozdravem a přáním krásného dne
Michal Jirek
ČERSTVÁ KÁVA -
Nedoporučuje obchod
- Placeni za dobírku 100 Kč.
-
Nedoporučuje obchod
- náhradní nádobky do french pressů, které je jinak obtížné sehnat
- opravdu velmi nedobrá káva. očekával/a jsem něco podobného, jako má např. doubleshot.cz, ale byla jsem velmi zklamán/á, jejich káva chutná skoro hůř, než "béčkové" kafe ze supermarketů
Reakce obchodu ČERSTVÁ KÁVA
Dobrý den,
děkujeme Vám za Vaši objednávku a hodnocení. Na kvalitě naší kávy si zakládáme, ostatně o tom svědčí desetitisíce spokojených zákazníků - rád bych se s Vámi dohodl na zaslání nové kávy s tím, že by si kurýr odvezl kávu, která Vám byla dodána a kterou hodnotíte jako velmi nedobrou, abychom mohli vše prověřit a zjistit, kde se stala chyba? Vše samozřejmě na naše náklady.
S pozdravem a přáním příjemného dne
Michal Jirek
ČERSTVÁ KÁVA -
Nedoporučuje obchod
- slušná cena
- matoucí informace o pražení kávy, obyčejná káva, špatná komunikace obchodu
Zakoupená káva byla velmi silně pražená, stupeň pražení neodpovídal informacím uvedeným v diskuzi k produktu. Káva celkově tak nějak obyčejná... Můj nový dotaz k produktu na webu ani neuveřejnili. Na email neodpověděli zpět. Proto tedy nedoporučuji - v Praze je moho lepších míst, kde koupit dobrou kávu.
Reakce obchodu ČERSTVÁ KÁVA
Dobrý den,
mnohokrát Vám děkujeme za Vaši objednávku i hodnocení. Snažili jsme se Vás kontaktovat a vše dořešit k Vaší maximální spokojenosti, bohužel jsme již nedostali odpověď.
Budeme rádi, ozvete-li se a celou záležitost dovedeme do zdárného konce.
S pozdravem a přáním krásného dne
Michal Jirek
ČERSTVÁ KÁVA -
Nedoporučuje obchod
- - špatná komunikace
- - nepřipravené zboží k odběru, po zaslání potvrzujícího mailu
- - špatně označeno v nabídce, než je skutečnost
Nemohu tento obchod doporučit, pokavad si tam neudělají pořádek!
Zboží jsem si objednala/zarezervovala a po telef. domluvě a potvrzujícím emailu,
který mi došel, že zboží je již v obchodě připraveno, jsem si ho šla vyzvednout. Jaké bylo však mé překvapení, když mi bylo poté v obchodě sděleno, že zboží bohužel nemají. Šla jsem tam zcela zbytečně a nepochopila jsem, jak mohli mé objednané a rezervované zboží vydat někomu jinému.
Další minus, že na stránkách prezentují "Degustační dárkový balíček" a ve skutečnosti mi dají igelitku s několika samostatnými balíčky kávy!! Žádný balíček!Reakce obchodu ČERSTVÁ KÁVA
Vážená paní Jeřábková,
děkujeme Vám za Vaši objednávku i hodnocení. Rád bych se Vám touto cestou velice omluvil za špatnou zkušenost s nákupem degustačního balíčku, jehož prodej jsme skutečně podcenili a nedokázali se vypořádat s velkým zájmem o tento produkt, v důsledku čehož pak vznikla Vámi popsaná situace. Na nápravě již usilovně pracujeme a věříme, že k něčemu podobnému v budoucnu již nedojde.
Za komplikace při vyzvednutí balíčku pro Vás máme na prodejně připravený dárek, popř. zašlete-li nám Vaši adresu, pošleme Vám jej na adresu.
Co se týče samotného degustačního balíčku, důkladně jsem prošel naše webové stránky a nikde nepíšeme, že by se jednalo o "degustační dárkový balíček", jak zmiňujete, nebo že bychom u něj avizovali dárkové balení. Proto i na fotografii jsou vyobrazeny veškeré kávy samostatně, tak, jak je dodáváme. Na příští rok však připravujeme i dárkové balení pro tento produkt.
S pozdravem a přáním příjemného dne
Michal Jirek
ČERSTVÁ KÁVA -
Nedoporučuje obchod
- je to klasika, jak každý jiný int. obchod
- jako každý jiný int. obchod. nezná dobře výrobky, které prodává a proto nemůže ručit za jejich kvalitu.
Průměrný.
Reakce obchodu ČERSTVÁ KÁVA
Dobré ráno,
mnohokrát Vám děkujeme za Vaši objednávku i hodnocení.
Rádi bychom k tomuto uvedli, že právě znalost našeho sortimentu a ručení za jeho kvalitu je jednou z nejpodstatnějších věcí, ve kterých se od jiných internetových obchodů lišíme. 90% produktů projde našima rukama, než se objeví na e-shopu (nejprve je objednáme, prohlédneme, vyzkoušíme, pak teprve nabídneme), většinu produktů jsme si vyzkoušeli či je běžně používáme. Nekvalitní produkty vůbec do nabídky nezařazujeme, často reklamované z prodeje stahujeme.
Na kávomlýnek, který jste objednala, je poskytována 10letá záruka, což považujeme za více než nadstandardní ručení za jeho kvalitu.
S pozdravem a přáním krásného dne
Michal Jirek
ČERSTVÁ KÁVA -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- káva byla sice čerstvá,ale přepražená/brazilská/
proto nekupovat
Reakce obchodu ČERSTVÁ KÁVA
Dobré odpoledne,
mnohokrát Vám děkujeme za Vaši objednávku i hodnocení. Velice nás mrzí, že jsme Vás s kávou neuspokojili. Děláme maximum pro to, aby byla opravdu kvalitní, nicméně nejsme úplně neomylní - občas, velmi výjimečně, se mezi tisíci kusů objeví nějaký defekt, jako všude jinde. Ihned Vás budeme kontaktovat e-mailem ohledně řešení této situace.
S pozdravem a přáním krásného dne
Michal Jirek
ČERSTVÁ KÁVA -
Nedoporučuje obchod
- žádné
- nedodržení smlouvy
špatný internetový obchod
Reakce obchodu ČERSTVÁ KÁVA
Dobrý den,
velice se Vám omlouváme za komplikace s vyřízením Vaší objednávky, bohužel dodavatel, který nám zboží běžně dodává do druhého dne, jej nyní již 14 dnů nedodal.
Mrzí nás, že po 4 telefonátech a 3 e-mailech z naší strany hodnotíte komunikaci nejhorší možnou známkou, Vaši informovanost o stavu objednávky ještě zvýšíme. Věříme, že tento týden bude již zboží skladem a objednávku vyřídíme.
Jako omluvu, prosím, přijměte kávu zdarma, kterou přidáme do balíčku s Vaší objednávkou.
S pozdravem a přáním příjemného dne
Michal Jirek
ČERSTVÁ KÁVA -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Rychlé doručení.
- Solidnost.
- Sáčky s kávou byly pořezané od hran krabice (obal od kafemlejnku), ke které byly nacpány. Káva byla zrnková, takže se nevysypala, ale unikalo aroma.
Smíšené dojmy, s rychlostí dodávky a možností vyzvednutí ve svém městě jsem byla velice spokojená,ale vadilo mi, že obaly od kávy byly poškozené. Pokud obchod sjedná v této věci nápravu, ráda tam nakoupím i příště.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- rychlost a jednoduchost
- káva mi vůbec nechutná
- měla by být možnost koupit malou dávku nejprve na ochutnání
- taky by se hodil datum pražení
jesli máte možnost zkuste nejprve ochutnávku v Praze my ostatní máme smůlu jinak dobrý nápad
Reakce obchodu ČERSTVÁ KÁVA
Dobrý den,
mnohokrát Vám děkujeme za Váš nákup i hodnocení. Pokud Vám káva nechutná, rádi Vám ji vyměníme za jinou. "Testovací" balení již připravujeme a brzy je nabídneme na našem e-shopu. Datum pražení je vždy jeden rok před datem spotřeby.
S pozdravem a přáním krásného dne
Michal Jirek
ČERSTVÁ KÁVA -
Nedoporučuje obchod
Jelikož jsem nestihl vyzvednout zboží v určené lhůtě, pokusil jsem se - bohužel bez úspěchu - mailem prodloužit možnost vyzvednutí.Čili nákup mi ČERSTVÁ KÁVA překazila.
Reakce obchodu ČERSTVÁ KÁVA
Dobrý den,
děkujeme Vám za Vaši objednávku i hodnocení.
Jen pro čtenáře recenzí bychom rádi zmínili, že jsme zákazníka ihned kontaktovali, zjistili, že e-mail s žádostí o prodloužení úložní lhůty odeslal do Zásilkovny, kde jej nezpracovali.
Zařídili jsme tedy znovudoručení zásilky k zákazníkově spokojenosti.
S pozdravem a přáním příjemného dne
Michal Jirek
ČERSTVÁ KÁVA -
Nedoporučuje obchod
- - kvalitní káva
- - spolehlivé dodávky
- - rozumná cena
Reakce obchodu ČERSTVÁ KÁVA
Dobrý den,
mnohokrát Vám děkujeme za objednávku i krásné hodnocení, Vaší přízně si velice vážíme.
Jen si říkáme, vzhledem k celkovému hodnocení, které jste nám dal(a), jestli to "Nedoporučuji" není chyba? :-)
S pozdravem a přáním krásného dne
Michal Jirek
ČERSTVÁ KÁVA -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- -pěkné a atraktivní stránky
- -relativně široký výběr z káv
- -rychlé vyřízení objednávek
- - neúplné informace o produktech
- - poněkud zavádějící informace (např. o fair trade produktech, které ani nenabízejí)
- - vysoké poštovné
- - v nabídce jsou spíše produkty standardního konzumu, ale už ne pro gurmány (džezvy atd.)
Pro prvonakupujícího obchod vyhovující...jinak si myslím že celkem přeplácaný, mírně zvýšené ceny a v nabídce pouze položky, které jdou dobře na odbyt...
Obchod spíše pro konzumenta, než pro opravdového pijana.Reakce obchodu ČERSTVÁ KÁVA
Dobrý den,
mnohokrát Vám děkujeme za objednávku i hodnocení.
Co se týče informací o produktech, neustále je doplňujeme na základě reakcí zákazníků, nicméně souhlasím, že někde jsou ještě nedostatky. Máme v nabídce stovky produktů, často bez jakýchkoliv podkladů od dodavatelů, a abychom poskytli relevantní informace, musíme produkty testovat, což je časově náročné, proto musíme aktualizovat postupně. Na základě dotazů však vždy vše podrobně zodpovíme a doplníme.
Bohužel se mi nepodařilo zjistit, co jste měl na mysli zavádějícími informacemi, budu rád, pokud nám dáte vědět např. e-mailem. Nikde netvrdíme, že nabízíme fair trade produkty, proto nemohu na tuto připomínku reagovat.
Poštovné máme nejnižší ze všech e-shopů specializovaných na kávu a i nadále podnikáme kroky k jeho dalšímu snížení.
Nemyslím si, že by např. moka konvice byla méně "gurmánská", než džezva. Snažíme se nabídnout kvalitní a zajímavé produkty a bohužel jsme zatím nenarazili na džezvy, které by tomu odpovídaly.
S pozdravem a přáním krásného dne
Michal Jirek
ČERSTVÁ KÁVA -
Nedoporučuje obchod
- Velký, kvalitní na kávu zaměřený obchod
- Na pobočce Čerstvá káva velmi pomalý personál- 3 muži na obchodě a pouze 1 je schopný obsluhovat
Reakce obchodu ČERSTVÁ KÁVA
Dobrý den,
děkujeme Vám za Váš nákup i hodnocení. Na prodejně máme pouze jednoho prodavače, další dva lidé se věnují vyřizování objednávek z e-shopu a nemají znalosti potřebné k obsluhování zákazníků.
Před Vánoci jsme posílili prodejnu o dalšího 1-2 prodavače, abychom vše zvládali rychleji a lépe, a vzhledem k ostatním komentářům vidím, že se to podařilo.
Vaše návštěva byla zřejmě ještě před posílením prodejny, za což se Vám omlouváme, ale věřím, že jsme tuto situaci vyřešili rychle.
S pozdravem a přáním příjemného dne
Michal Jirek
ČERSTVÁ KÁVA -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- zadne
- nekvalitni zbozi
Reakce obchodu ČERSTVÁ KÁVA
Krásný den,
je-li s moka konvičkou, kterou jste zakoupila, cokoliv špatně, samozřejmě Vám ji velmi rádi vyměníme, popř. Vám vrátíme peníze.
Výrobky, které prodáváme, jsou velmi kvalitní, čas od času se však v každém sortimentu najde vadný kus - my však takové případy řešíme rychle a ke spokojenosti zákazníka.
S pozdravem a přáním krásného dne
Michal Jirek
ČERSTVÁ KÁVA -
Nedoporučuje obchod
- Asi to neumí...
Zboží jsem objednal a nedorazilo. Po deseti dnech jsem nákup urgoval. Dostalo se mi odpovědi že ani moje jméno ani mailová adrea není v systému. Mezitím je zboží vyprodané... Krásné Vánoce
Reakce obchodu ČERSTVÁ KÁVA
Dobrý den,
toto hodnocení považujeme za pouhý pokus o poškození našeho obchodu, jelikož:
7.2.2011 14:34:17 - přijata objednávka, zákazníkovi odeslán e-mail s potvrzením
7.2.2011 14:42:54 - objednávka zpracovávána
7.2.2011 14:43:28 - zásilka připravena k expedici (pouhých 9 minut od objednání!!!), zákazník informován e-mailem
7.2.2011 15:47:39 - zásilka předána přepravci, zákazníkovi zasláno e-mailem číslo balíku
Objednávku jsme vyřídili a vyexpedovali v extrémně rychlém časovém úseku, zákazník hodnotí dodací lhůtu jako 0,5 z 5.
Přestože jsme 7.2.2011 zákazníka informovali, že je zboží odesláno a bude následující pracovní den doručeno, zákazník nás až 16.12.2011 kontaktoval s dotazem, proč mu zásilka nedorazila. Na jeho e-mail jsme mu odepsali pouhých 54 minut po přijetí (a to již dávno po pracovní době) s informací, že objednávku nemůžeme dohledat a dotazem, zda objednával na své jméno. Žádná odpověď již nepřišla, až dva dny na to toto hodnocení.
Zákazníkovi jsme na e-mail odpověděli po pracovní době do jedné hodiny, průběžně ho informovali o stavu objednávky a jeho hodnocení komunikace je 1 bod z 5.
Po vyplnění dotazníku zákazníkem se nám podařilo díky získání času objednání objednávku dohledat, zboží bylo doručováno hned následující den po objednání, nicméně neúspěšně, protože dle přepravce neměl příjemce hotovost na úhradu dobírky. -
Nedoporučuje obchod
Vlastním kavovar senseo a v obchodech nejsou pody k dostání, bohužel káva z podů, které jsem objednala, mi nechutná a nedají se kvalitou a zejména cenou srovnat ze zbožím z Německa. Což asi není ale vina obchodu. Obchod bych nedoporučila, protože se s ostatníma nebavím o tom, co a kde nakupuji, leda by se mě nekdo konkrétně zeptal, pak ano. Jinak je mi obchod sympatický a ráda na něj , jako milovník kávy ještě zabrousím a možná zde pořídím i nějaké speciální vánoční dárky.
-
Nedoporučuje obchod
- rychlost, ochota
- kvalita zboží neodpovídá tomu, co bylo prezentováno na webových stránkách. Ruční mlýnek na mletí kávy je spíše dekorativní záležitost a při mletí zrnka kávy vyskakují ven - přestože na stránkách byl jiný zákázník ubezpečen, že k vyskakování nedochází a mlýnek není dekorace.Jemnost mletí lze upravit, ale za cenu pískání při mletí a otěru kovových částí. Datum výroby kávy na obalu byl čerstvý, ale káva přesto chutnala jako zatuchlá, bez voňavé lehké pěny, v porovnání se zrnky kávy stejného typu (Brazil Mild) od Tchibo - takže zůstávám u Tchibo...
Reakce obchodu ČERSTVÁ KÁVA
Hezký den,
Vámi zakoupený mlýnek jsme tu používali a nikdy nám zrnka nevyskakovala. Pokud se Vám třou mlecí kameny o sebe, špatně jste hrubost nastavila a mlýnek se brzy zničí. Mlýnek lze nastavit i na jemnější mletí, než na espresso, aniž by se kameny dotýkaly.
Co se týče kávy Brazílie Santos, jste úplně první, o kom víme, že není spokojen. Nicméně i to je možné, protože 100 lidí - 100 chutí. A pokud Vám chutná káva Brazil Mild od Tchiba (což je v porovnání s naší 100% Arabicou Brasil Santos jako nebe a dudy, nikoliv káva stejného typu), rozumím tomu, že Vám kvalitní jednodruhová plantážová káva nemusí úplně vyhovovat. Co se týče pěny, záleží na způsobu přípravy, já už měl dnes Santos (ze stejné várky, jako Vy) dvakrát a pěna byla vždy opravdu bohatá.
Jestliže nejste se zakoupeným zbožím spokojená, velice rádi Vám vrátíme peníze, a to i za načatou kávu.
S pozdravem a přáním krásného dne
Michal Jirek
ČERSTVÁ KÁVA