Přihlásit se a přidat příspěvek
  • ČerstváKáva.cz: Reakce na kritiku byla skutečně blesková. Již dnes jsem si byl vyzvednout novou zásilku - Bristot Classico, tentokrát se zárukou až do dubna 2019 :-). Chyba napravena, do vašeho obchodu se mohu klidně vrátit. Zdraví Zapletal Vladimír

  • Vladimír Zapletal:

    Vážený pane Zapletale,

    děkujeme za Váš příspěvek a zároveň se velice omlouváme za tuto situaci. Jde o zřejmé pochybení při expedici - ještě dnes se Vám kolegové ozvou, aby se s Vámi dohodli na řešení - rozhodně nejde o žádný standardní postup naší firmy, kdy bychom úmyslně zasílali kávy těsně před expirací.

    S pozdravem a přáním příjemného dne

    Michal Jirek

  • První nákup na ČerstváKáva.cz. mě odradil od dalších objednávek. Dodaná káva Bristot Classico má expiraci 29.1.2018, v říjnu 2017 je tedy téměř dva roky stará. Druhé kilo z dodávky Vergnano Gran Aroma má záruku až do dubna 2019. Můj dojem ? Ke kilu čerstvé dáme zákazníkovi kilo skoro prošlé a je vymalováno.
    Zdraví Zapletal Vladimír, Olomouc

  • Jeanette:

    Dobrý večer,

    velice děkuji za Váš příspěvek a zároveň se omlouvám za tuto nepříjemnou zkušenost, naprosto s Vámi souhlasím, že něco takového by se nemělo stát.

    Ihned Vám zasílám ještě soukromou zprávu, abychom toto pochybení mohli neprodleně napravit.

    S pozdravem a přáním krásného dne

    Michal Jirek

  • Jako stálá zákaznice (více než rok) Vašeho obchodu bohužel k aktuálnímu stavu kávy nemohu nic říci, pouze ke kvalitě personálu. Při návštěvě provozovny ve Strašnicích se po vystání fronty u pokladny ke mně slečna otočila zády a ani po připomenutí se neobtěžovala na chvilku přerušit jistě bezodkladně nutné přerovnávání zboží ve skříních. Nemusím dodávat, že jsem po několika minutách odešla bez zakoupení čehokoli. Mohu jen říct, že za více než rok se mi něco podobného skutečně ještě nestalo a to nakupuji skutečně často.

  • Ondřej Pavelec:

    Vážený pane Pavelče,

    děkujeme za Váš příspěvek v diskuzi. Co se týče kvality naší kávy, bohužel jste neuvedl relevantní důvod, ze kterého soudíte, že káva není kvalitní. Nakupované kávy neustále degustujeme, hodnotíme, porovnáváme se vzorky káv od jiných dodavatelů a udržujeme jejich kvalitu.

    Káva je jednoznačně čerstvá, neprodáváme kávu starší než 14 dní od upražení, v předvánočním období je káva vyprodaná většinou do 3-4 dnů od upražení a myslím, že takto čerstvě pražené kávy v "obchoďáku" rozhodně nekoupíte.

    To, že nemáme světle pražené kávy neznamená, že prodáváme kávy nekvalitní. Prostě jsme se jen rozhodli pro začátek pražit kávu pro 99 % českých zákazníků, kterým světlé pražení nevyhovuje. Avšak během příštího roku se chystáme některé světleji pražené výběrové kávy do nabídky zařadit.

    Ochutnávky kávy na prodejnách jsou v plánu na první pololetí příštího roku. Mohli bychom je dělat už delší dobu, ale chceme na to být 100% připraveni, proto musíme perfektně zaškolit obsluhující personál na pobočkách. Míst, kde mají dobrou kávu, ale špatnou přípravu, je mnoho a my nechceme být dalším takovým. To jde pak ruku v ruce s vystavením zrn k pohledu zákazníků - jakmile z nich budeme připravovat kávu, rádi je zákazníkům ukážeme.

    Razítka tiskneme až v okamžiku nákupu, jelikož chceme dodržet maximální čerstvost káv a pokud chce někdo kávu zabalit do plechovky či namlít, děláme to až v okamžiku nákupu/vyzvednutí objednávky. Proto nemáme sáčky s etiketami a polepené, protože nevíme, zda ze sáčku kávu nebudeme balit či mlít - pak by šlo o zbytečné plýtvání prostředky. Data minimální trvanlivosti máme natištěná na krabicích, ve kterých kávy na prodejnách uchováváme, a podle nich dáváme datum na sáčky.

    Co se týče zmíněného nákupu ve Strašnicích, zde se Vám velice omlouvám, výběrovou kávu skutečně prozatím neprodáváme. Se zmíněnou kolegyní situaci neprodleně prodiskutuji a zjednám nápravu.

    Pokud budete chtít cokoliv upřesnit či jakkoli navázat na tuto komunikaci, jsem Vám plně k dispozici na e-mailové adrese michal.jirek (zavináč) cerstvakava.cz.

    S pozdravem a přáním krásného dne

    Michal Jirek
    ČERSTVÁ KÁVA

  • Je škoda, že mnozí z Vašich zákazníků neví o skutečné kvalitě Vaší kávy. Vaše čerstvá káva, není nijak kvalitní a čerstvá" asi taky moc nebude. Ale už jen to, že nemáte jedinou světle napraženou kávu a kávu si nepražíte sami, neumožňujete ochutnat kávu na prodejně a nemáte zrno vystavené k pohledu kupujícího napovídá, že to opravdu kvalitní čerstvá káva není a tedy nemá moc rozdílu od kávy z obchoďáku.

    Navíc prosím o vysvětlení razítek s datem tištěným při nákupu? Nemělo by tam být datum v den upražení kávy ať máme jistotu, že není napražená delší dobu?

    Při opravdu !posledním! nákupu ve vaší prodejně ve Strašnicích jsem byl ujišťován slečnou prodavačkou "blonďatá s piercingem" že káva je výběrová... po otevření doma jsem se hodně divil a věřím, že určitě není

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Pavel Adámek:

    Vážený pane Adámku,

    děkujeme za Váš příspěvek. Za čerstvost kávy ručíme, o její kvalitě se přesvědčily již desetitisíce spokojených zákazníků, což je vidět i na hodnocení zde na Heurece.

    Myslíme, že případnou nespokojenost by bylo mnohem vhodnější řešit přímo s námi, než psát již do třetí diskuze, aniž byste kávu reklamoval nebo ji vrátil (na což máte právo, i u otevřených káv vracíme peníze) - v takovém případě totiž nevíme, kde je problém, a nemůžeme se k Vašim negativním připomínkám konkrétně vyjádřit.

    S pozdravem a přáním příjemného dne

    Michal Jirek
    ČERSTVÁ KÁVA

  • Dobrý den, káva opravdu čerstvá není. Příšerná chuť, plesnivý nádech, ne děkuji už nikdy více! Nazdar.

  • Jen pro upřesnění informací v klamání zákazníků. Nepražíte vy. Vy jen přeprodáváte. Váš dodavatal byl zasažen povodněmi a nedodává půlce republiky, ani Vám. Celkem zklamání, jak obelháváte zákazníky....
    Kove

  • Pierre: Dobrý den, káva bývá obvykle stará 1-7 dní od upražení, velmi ojediněle pak 7-14 dní. Kávu starší než 14 dnů jsme neměli více než rok. Pokud chcete kávu upraženou v den odeslání, stačí to poznamenat k objednávce, rádi ji vyexpedujeme v den pražení, pražíme několikrát týdně.

  • Pierre: Na webu mají uvedeno: "Čerstvá káva je káva taková, která není od upražení starší více než dva měsíce. Rozumějte, kvalitní kávou u nás myslíme 100% arabiku.Ale to není vše. Dalším požadavkem je i správné uskladnění kávy, která pouze na suchém a chladném místě vydrží čerstvá maximálně 8 týdnů. Při otevření sáčku kávy zrnkové počítejte, že čerstvou kávu si můžete vychutnávat jen několik dní a u kávy mleté jen několik hodin, pokud byste déle chtěli čerstvou kávou obohacovat svůj den, skladujte ji v proto určených nádobách."
    http://www.cerstvakava.cz/znacka-cerstva-kava/
    Datum pražení je uvedeno vždy na obale, a popravdě jsem při koupi neměl kávu déle jak 30 dní od pražení.

  • letmo jsem si prošel Vaše stránky a chybí mi jedna zásadní informace, a to o tom, kdy pražíte. Možná jsem to ale jenom přehlédl. Nejsem tak naivní, abych si myslel, že mi upražíte čerstvou kávu extra pro moji malou objednávku. Kdybych věděl, že určitý druh budete pražit v den D, mohl bych k tomu datu směřovat svou objednávku. Takhle se obávám, že mi odešlete pár zavakuovaných balíčků z loňska a tak si já čerstvou kávu nepředstavuju. Co bych tedy mohl udělat pro to, abych dostal opravdu čerstvě praženou kávu? resp. jak bývá obvykle "stará" káva, kterou posíláte poštou? (myslím dobu mezi pražením a expedicí)
    díky Pierre