-
- Rychlé dodání, vše naprosto bez problémů.
-
- Rychlost objednání a následného dodání
- Boty byly předány v sáčku!!! na prodejně
Kamenné obchody bezproblémové,personál ochotný.
Ovšem e-shop, ten absolutně zklamal. -
Drzá obsluha v Pardubicích,prý vrátím vám peníze v desetikorunách a dvacetikorunách ,zachvilku jestli mám nazpět za 2 tis. Prostě to je jednání,dále řešit s koleginí nějaké nedoruzumění na pokladně mě fakt nezajímá akorát mě to zdržuje. Celkově nepřívětivá obsluha ....
-
- nekvalitní obuv
- neochota personálu při reklamaci
- nemožné cokoli reklamovat
Nad tímto řetězcem již definitivně lámu hůl. Zakoupila jsem zde několikery boty, ale většinou se ukázalo, že po chvilce chůze nejsou boty tak pohodlné, jak se zdály být při zkoušení na prodejně. Největší problém je pak reklamace. Nikde jinde jsem nezažila, že by to byl takový problém. Jsem přesvědčená, že i kdyby se mi boty rozpadly v ruce okamžitě po zaplacení, peníze bych už neviděla.
Před pár dny jsem zde bohužel opět zakoupila boty. Doma jsem však zjistila, že se tkaničky během chůze uvolňují, nohy ztrácí potřebnou oporu a boty se stávají mučicím nástrojem. Což u kožených bot za 1399 Kč nepředpokládám. Na prodejně mi bylo řečeno, že jsou prý boty očividně “ochozené”. Nevím, jak bych to dokázala, když se v botách nedalo ani chodit. Pochopím, že bych s reklamací neuspěla, kdyby byly boty opravdu prochozené, poničené či špinavé, ale stojím si za tím, že jsem je přinesla ve zcela původním stavu. Jsem naprosto znechucená, v konkurenčních řetězcích jsem nikdy neměla s reklamací sebemenší problém, v CCC mi však nikdy nebylo vyjito vstříc. CCC se odteď budu vyhýbat, především pak opavské pobočce. -
- Na kamenné prodejně všechno ok
- E-shop nefunkční
- Nefungoval platební terminál
- Vrácení zdarma skutečně nemají
- Zákaznická podpora se asi snaží, ale nic reálně nevyřeší
Člověk si online objednává, protože nechce jít do obchodu a chce si zkusit boty, které třeba ani všechny nejsou na jedné pobočce. Většinou je doprava zdarma, takže všechno fajn... V CCC to ale zas tak fajn není. Jedna objednávka vám přijde v x balících. Chápu, různé sklady/prodejny zasílají zboží, nic proti tomu... ale podmínka vrácení je vše vrátit v jednom velikostně omezeném balíku (který nemáte a pokud ho seženete, nikoho nezajímá, že se do něj třeba vaše objednávka ani nevejde), takže pozor jedná se o "jedno vrácení zdarma" (zlaté aboutyou v každém balíku etiketa a nazdar, to byl měl být dneska už standart). Takže vaše jediná možnost je si každý pár, pokud je jeho cena vyšší než 950,- objednat zvlášť, nikoli v jedné objednávce. Ano, je to na hlavu, ale to je jediný způsob, při kterém byste měli mít klasické vrácení zdarma... měli, ale dost možná nemáte. Vygenerovaný KÓD PRO PPL NEEXISTUJE v systému PPL , takže vám BALÍK NEVEZMOU a kdyby vzali, tak nebudou vědět co s ním. Podpora tvrdí, že PPL zaměstnanci s tím neumí pracovat... hmmm tak proč ten kód nefunguje ani pro box? to je mezi nebem a zemí.
Dejte si také pozor, při zadávání vrácení online (kdyby pak náhodou fungovalo). V dnešní době člověk nečeká, že toto bude absolutně nevratný proces. Pokud si něco popletete, nebo rozmyslíte, systémově si vratku sami neupravíte... ale ani zákaznická podpora s tím nic neudělá! Prostě máte smůlu. Nebo jim můžete prý do balíku přihodit papírek s poznámkou, že tam je zboží navíc (rada zákaznické podpory)... myslím že bych svoje peníze už nikdy neviděla. Jak potom někomu dokážu, že v tom balíku bylo co tvrdím, když podle vratky jsem ani neměla v úmyslu to vrátit? Haluz...
Jo a btw PLATEBNÍ PORTÁL NEFUNKČNÍ, zákaznický servis zase perlil, posíláme odkaz k platbě, ten nikde. Takže jsem si kvůli tomu stáhla mobilní aplikaci, jen abych mohla vůbec zaplatit zboží...
Cenu a kvalitu nekomentuji, poměr cena výkon sedí. Chcete levně, nebude to žádná hitparáda, to je v pořádku...
Jako, vím že programátoři, ajťáci a lidi s mozkem jsou "drazí", ale pokud chci funkční e-shop a nenamíchnout x zákazníků denně, tak se takoví lidé vyplatí.
UKLIĎTE SI TEN SVŮJ ONLINE MESS... by byla moje zpráva pro CCC. Jako kamenné prodejny ok, zaměstnanci taky většinou ok, ale e-shop? Peklo. -
- Levné ale nekvalitni
- Dětská zimní obuv Dee zee se rozpadla po 3 měsících nošení . Upadla podrážka. Reklamaci zamítli a byli velice nepříjemní. Manžel si zde koupil batoh značky lasocki a u toho se za několik měsíců rozbily zipy. Po špatné zkušenosti s první reklamací jsme se nenamáhali reklamovat. Rozhodně zde už nakupovat nebudeme. Levné a nekvalitní.
- Nekvalitní výrobky
-
- Zajímavé slevy
- Nefunkční web
- Špatná komunikace obchodu
- Problémy s placením
- Nedostatek zboží na skladě
Tento obchod už opravdu nikdy. E-shop nefunguje, stránka opravdu velmi špatně udělaná. I přesto jsem si vybrala asi 4 páry bot a zaplatila předem. Začaly mi chodit e-maily o tom, že objednávka nebyla zaplacena s nefunkčním odkazem k zaplacení. Po vyřešení tohoto problému přes zákaznickou linku (a zaplacení všech 4 párů bot) mi poslali pouze 3 páry bot s tím, že smůla, ale ten jeden za který jsme si před 5 minutami nechali zaplatit už není a peníze pošleme někdy… nikdo neví vlastně kdy. Příšerné, tohle jsem v dnešní době opravdu nečekala. Boty koupím jinde.
-
Podvodníci! Prodávají nekvalitní šunty, reklamaci řeší v rozporu s českými právními předpisy. Za nekvalitní boty vrací poukázky! Nedopuručuju od nich nic kupovat!
-
- rychlé vyřízení objednávky
- rychlé zaslání
- dobrá komunikace
- neseděla akorát velikost bot dle velikostní tabulky
Vyřízení a zaslání objednávky proběhlo velice rychle, do 3 dnů jsem měla boty doma. Co ale nesedělo byla velikost, vybrala jsem si svou standartní velikost - dle velikostní tabulky měly být boty tak akorát, ve skutečnosti byly tak o 1 cm větší, takže jsem je musela vrátit. Po přečtení recenzí jsem se bála, ale zbytečně. Zavolala jsem si na infolinku, kde mi to hned slečna zvedla a odpověděla na mé dotazy. Boty jsem šla osobně vrátit do prodejny, kde mě obsloužila velice milá paní a obratem mi hned hotově vrátila peníze. Vše vyřešeno asi za 5 min. Takže, sice velikost neseděla, což mě mrzí, jelikož tyto boty v menší velikosti jsou nedostupné, ale veškeré vyřízení kolem toho proběhlo na 1.
-
- Paní na zákaznické lince byla velmi milá
- Doručení zboží skladem delší než 1 měsíc
11.2. jsem si objednala a rovnou zaplatila 4 páry bot. 1.pár mi byl doručen 14.2., zbývající boty měly být doručeny tentýž den, ale řidič mi bez zavolání zboží uložil ve výdejním boxu. Kontaktovala jsem tedy přímo zásilkovnu a domluvila s nimi opětovné doručení na adresu. Po dalším týdnu,kdy se nic nedělo, jsem znovu kontaktovala Zásilkovnu, kde je moje zboží a dostalo se mi odpovědi, že se ztratilo a musím kontaktovat přímo CCC. To jsem obratem udělala a zaslala dotaz na zákaznickou podporu. Bez jakékoli odpovědi mi zásilku doručili, ale ne úplnou. Zaslali mi pouze 2 ze 3 zaplacených párů bot. Opět jsem je tedy e-mailem kontaktovala a po týdnu,kdy mi nikdo neodpověděl jsem je urgovala telefonicky. Paní na info lince byla velmi milá a sdělila mi, že zboží budou zasílat. Bohužel je to určitě můj poslední nákup na obchodě CCC. Měsíc čekat na zboží, které mají skladem a neustále se dotazovat a hledat, kde se asi nachází, není služba,kterou chci jako zákazník v online světě dostat.
-
- Neexistuje
- Nemáme ani boty, ani peníze
- Podvodné jednání eshopu CCC
- Arogance společnosti
- Nemožnost vrácení zboží zakoupené v eshopu
Žena si zde objednala dvoje stejné boty ve dvou velikostech, aby si doma vyzkoušela správnou velikost obuvi a pak jsme bláhově doufali, že jeden pár nenošených bot v nevyhovující velikosti budeme moci vrátit. Dle instrukcí spolecnosti CCC byly boty zaslaný přes PPL a o přijetí zásilky do přepravy máme SMS i s číslem zásilky a potvrzení o přijetí na PPL parcelshop. Následně se Nám ozvalo CCC, že jim přišla jiná obuv, což jsme vyloučili, zaslali jsme správnou obuv a postupovali dle instrukcí spolecnosti CCC. Po dvou a půl měsících dohadů, kde boty CCC ztratilo Nám přišel e-mail, že reklamace byla zamítnuta, peníze nebudou vráceny. Upozorňuji na to, že jsme Žádnou reklamaci nepodávali a vraceli jsme zboží ve 14 denní lhůtě v souladu ustanovení občanského zákoníku. Společnost CCC má zřejmě potřebu se obohatit na Svých zákaznících, pokud se nejedná o pochybení jednotlivce...
Požadujeme neprodleně navrátit platbu za vrácenou obuv. Nyní nemáme ani boty, ani peníze ! -
- Rychlé doručení
- Poměrně rychlé odpovědi na mail
- Vracení zdarma úplně není pravda
- Svévolně rozdělili objednávku na dvě zásilky, každou doručili jinak - tím pádem nelze vrátit
- Ani jeden pár neseděl (a vážně si umím vybrat velikost, ale co už, to se stane, o to nic)
- Na PPL úplně netušili, co s tím vratným štítkem mají dělat, kod nešel načíst, očividně to je chyba CCC, ne obsluhy ParcelShop (dle recenzí níže)
Rychlost doručení, to bylo ok. Ale s čím mám velký problém - objednávka 4 párů bot, rozdělena do dvou zásilek, kdy každá přišla jindy. Protože jsem nechtěla prošvihnout lhůtu na vrácení, první zásilku jsem obratem vrátila zpět. S vygenerovaným kodem na PPL ParcelShopu měli problém, nešlo to, nakonec jsme se nějak dobrali výsledku. Jedna krabice (tři páry bot) tedy vrácena. Poslední pár z druhé zásilky (stále jedno číslo objednávky) také neseděl, chtěla jsem jej také vrátit, ale ejhle - na jednu objednávku lze vygenerovat jen jeden vratný štítek. Takže CCC mi samovolně rozdělilo objednávku na dvě zásilky, poslali každou zvlášť a časově jinak, ale tu druhou zásilku již vrátit nemohu, protože - musíte to vracet dohromady, jedna objednávka = jedna vratná zásilka, jedna možnost vygenerování štítku, musíte to vracet v jedné krabici. I kdyby ty zásilky poslali dohromady, abych je sakra mohla vrátit najednou, tak to logicky co? Nejde, protože ze dvou krabic, kam se nevejde ani pár navíc, jednu zásilku opravdu neudělám. Psala jsem na zákaznickou podporu, tam pro jejich plus odpovídali poměrně rychle, jenže bezúčelně, alibisticky - "já s tím nic neudělám, nemůžu obejít systém". Tak přijde tohle někomu normální? Vždyť to logicky postrádá jakýkoliv smysl. Nabízejí vrácení zdarma, ale není to pravda. Paní po mailu mi nabídla, ať to jedu vrátit na kamennou prodejnu. Aha, ok, díky, kdybych měla prodejnu ve svém městě, asi bych to neobjednávala přes eshop. Pokud se vydám do jiného města zásilku vrátit, už mi tím vzniknou náklady na cestu atp., a to rozhodně nepovažuji za "vrácení zdarma". Jako z tohohle jsem byla opravdu zklamaná. Nejsem vysírací zákazník, nikdy neprudím, kdyby to byla moje chyba, neřeknu ani popel, ale prostě mě naprosto vytáčí ta nelogičnost, co to je za hloupost? Tak oni samovolně rozdělí zásilku na dvě, pošlou ji každou jindy, a ještě trvají na tom, že se to musí vracet najednou? JAK BYCH SAKRA ZE DVOU KRABIC UDĚLALA JEDNU ZÁSILKU, i kdyby nakrásně přišly zároveň? A ať mi nikdo netvrdí, že nikdo z CCC neumí vygenerovat zpětný štítek. Prostě odpovědi typu "nemůžu obejít systém" jsou naprosto protizákaznické, albistické, ta paní tam prostě sedí, jen aby odepsala, ale reálně zákazník nikoho nezajímá. Příští nákup asi realizovat nebudu.
-
- NESCHOPNÉ VRÁCENÍ ZBOŽÍ!!!
TAKŽE: vrácení zboží a) vrátíte do obchodu b) původně odváží KURÝR - ZRUŠILI a vymysleli NEEXISTUJÍCÍ ZPŮBOB vrácení v PPL parcelshopu - KTERÝ NEEXISTUJE A NEFUNGUJE- píší, že nahlásíte kód a pracovník parcelshopu přiřadí čárový kód - ovšem čárové kódy pro PPL neexistují - ledaže byste si ho sami vygenerovali a zaplatili. Ale: kam to vlastně poslat? ADRESA PRO VRÁCENÍ TAKÉ NEEXISTUJE. Takže odnesete balík do PPL parcelshopu, ale tam vám ho sice přijmou, ale nikdo ho neodveze. NEDOPORUČUJU, pokud nemáte v okolí svého bydlište CCC obchod - ZBOŽÍ TEDY JE NEVRATITELNÉ!!!!
-
Tovar zaplatíte, objednáte a nedostanete :)
CCC totižto neinformuje svojich zákazníkov o tom že bol objednaný tovar dodaný na Zvolene miesto vyzdvihnutia a v priebehu pár hodín ho odošle spat na sklad :) Takze tento neprofesionálny obchod určite neodporúčam. -
- Zvedají telefon a komunikují
- Slíbí ale nic se neděje!!
Dobrý podvečer přátelé co sledují tuto stránku. Musím ačkoli nerad VAROVAT na nakupování přes e-shop tohoto krámu. Před více než dvěma týdny jsem si objednal a zároveň zaplatil boty zn.Adidas. po týdnu jsem volal na infolinku kde mi bylo sděleno ať se nezlobím že zrovna moje boty putují že skladu v zahraničí ať vydržím. Druhý telefon o pár dní později že jsou na centrále pošty v Liberci a že paní zjistí a dá vědět. NIC mě nikdo nedal vědět!! Třetí telefon ve čtvrtek,kdy volala manželka že 100%přijdou ten den,max pátek. Dnes je pátek a já nemám žádné info,boty ani peníze. Super obchod. Určitě NEDOPORUČUJI!!!
-
Koupíte sprej na roztažení obuvi za 99kc a doma zjistíte,že na zadní straně je cena 79kč.Super kšeft
-
POZOR! Pro Vás, co se s tím ještě nesetkali, tak CCC považuje jakoukoliv letní obuv za "sezónní" a to tím způsobem, že pokud si kopupíte letní boty letos a následující léto zjistíte závadu nebo se vám boty nějak rozpadnou, budete při reklamaci informováni, že se jedná o boty sozónní, tedy na JEDNU sezónu a že vám reklamace nebude uznána! Že jsou boty ještě více než rok v záruze, jsou minimálně nošené a dle OZ máte na reklamaci plné právo tam nikoho nezajímá.... Mám ráda jejich značku Lasocki, ale letní boty už bych zde opravdu nekoupila.
-
- nekvalitní obuv, neuznávají reklamace
Už si zde boty NIKDY nekoupím, párkrát jsem tu chybu udělala, poprvé jsem šla po rovném chodníku a asi po 150 metrech od mého auta byly boty na špičkách odřené, jako kdybych v nich nějak hodně zakopla, což se ale nestalo a koukal z nich papír. Mojí sestře se boty rozpadly přímo na ulici, donesla si je domů bosa v ruce. Tenkrát zde zakoupila šest párů bot, z čehož se jí čtyři páry rozpadly! S reklamací byly hrozné problémy, nechtěli jí vrátit peníze, umožnili jen výběr jiného zboží, což po této zkušenosti už nechtěla, nakonec si tedy vybrala jedny zimní boty za 2200 Kč, ale ty se také rozpadly, prostě katastrofa. Naposledy jsem zde koupila letní boty, při běžné chůzi prasknul pásek a šla jsem domů také bosa, reklamaci jak jinak, než neuznali, ačkoliv to stejné se mi stalo s botami z Lidlu a tam mi vrátili peníze. Prostě CCC obuv už nikdy!!!
-
- Boty jsou pohodlné
- Čísla bot sedí
- Rychlé doručení
- Přišli mi boty které měly na sobě špinavé skvrny
- Podrážky v botech se rychle zničily
-
- skvělá obuv značky Lasocki
Rada bych si na začátku února koupila ještě zimní obuv a ne jarní. Stáhnout zimní obuv na začátku února z prodejen i e-shopu považuji za špatně rozhodnutí.