Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Poslední dobou je to špatné! Na jednu objednávku čekám 4 měsíce!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod v insolvenci
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Komunikace nula

  • Obchod nekomunikuje, už před koupí jsem se snažila psát na jejich chat, volat ohledně dotazu na technické parametry. Když jsem si je zjistila v jiném obchodě, tak jsem zboží objednala kvůli ceně v akci. Zboží jsem objednala 6.2.2024, přišla mi zpráva, že vyřízení bude trvat delší dobu. psala jsem dotaz na délku vyřízení mailem i na chat, opět bez reakce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nízké ceny. Zboží Vám bohužel nepošlou :-(.
    • Zaplatíte a nic nedostane :-(

    Jedná se o podivně fungující nebo spíše nefungující obchod, což by byla ta lepší varianta nebo se jedná vyloženě o obchod podvodný. Nedokážu posoudit.

    Jsem rád, že jsem u dané obchody nakonec neobjednal frézu od Bosche za 10 000 Kč, ale pouze vložku do kufru k dané frézce.

    Takže jsem přišel jen pár korun, což nebudu řešit , každopádně mě zaráží, že Heureka.cz a Zbozi.cz takto fungující/nefungující obchody nechá ve svých srovnávačích.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nelze se spojit telefonicky, na volání e-shop nereaguje.
    • U zboží deklarují stav SKLADEM, ale nodokážou ho do 14 dnů odeslat.

    Zboží deklaroval e-shop a stále deklaruje jako zboží skladem. Po 12 dnech, kdy jsem zboží neobdržel, jsem se snažil kontaktovat telefonicky, ale ani po 10 minutách nikdo telefon nezvedal. Na psal jsem e-mail s požadavkem na doručení do konce aktuálního týdne ( psal jsem v úterý ) a dostal tuto odpověď :

    Dobrý den,
    děkujeme za zprávu . Toto bohužel nedokážeme garantovat , chcete tedy objednávku stornovat a vrátit peníze na kartu zpět ?
    Omlouvám se za komplikace a děkuji za pochopení .
    S přátelským pozdravem / Best regards
    Marek Rýdl
    general manager
    CCB Stores CZ s.r.o.

    Zboží jsem si objednal jinde a za dva dny jsem ho měl doma.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    21 dnů od potvrzení objednávky není zboží k odběru

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    stale stejny problem, zbozi nabizene jako skladem nemaji, hlavne neplatit predem, pak se to z nich douho musi pacit zpet. Nefunguje jim to, dale neobsahenost linky HOT Line, proste radeji jinde, nez zde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    OBJEDNÁNO V ŘÍJNU, NEJDŘÍVE JAKO DÁREK K NAROZENINÁM, NAKONEC K VÁNOCUM A STEJNE NEDODÁNO - IKDYŽ TO MAJÍ NA WEBU SKLADEM. STRONOVALA JSEM PO 2MĚS ČEKÁNÍ NA DÁREK PRO MANŽELA, KOMUNIKACE S OBCHODEM VELICE NÁROČNÉ, NEUSTÁLE URUGOVÁNÍ A NAHÁNĚNÍ PŘES EMAIL, VOLÁNÍ, CHAT NA WEBU. DODNES NEMÁM POTVRZENÉ, KDY MI VRÁTÍ PENÍZE

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • kdyz uz jsem se po x hodinach dovolal, tak podpora na telefonu byla velmi vstricna
    • mail informace o prubehu (i zdrzeni) dodavky v poradku, nebylo uplne zrejme ktere zbozi je jiz k odberu a na co jeste budu cekat.
    • 14 dni jsem cekal na dodani casti zbozi oznaceneho jako skladem
    • 3.ti cast objednavky (take byla skladem), ktera stale jeste neni k dispozici ani po 17 dnech jsem zrusil.
    • v dobropise strhli i 100,-Kc bonus za registraci do obchodu z vracene castky (nebyl to bonus za celkovou cenu nakupu)
    • dovolat se na telefoni cislo me trvalo 3 hodiny
    • dodana celovka byla novejsi verze nez jakou jsem objednal (ja chtel opravdu tu starsi).

    Cekal jsem 14 dni na dodani pulky zbozi (ktere bylo oznacene jako skladem). Celovku jsem musel mezi tim koupit jinde a tak jsem ji pochopitelne vratil (resp. pri osobnim odberu ani neprebiral) a 3ti cast objednavky, na kterou bych jeste musel cekat rovnou zrusil. Musel jsem vratit i dalsi komponenty k celovce, protoze byly k mnou objednane starsi vezi, ale dodana celovka je novejsi verze.
    A posledni kapicka je, ze v dobropise me byla strzena i 100KC odmena za registraci do obchodu (ne za velikost nakupu--odebrane zbozi bylo porad za slusnych 1960,-).
    No, myslim, ze tady jiz nakupovat nebudu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 17 dní od objednání zboží nebylo doručeno

    Podivný obchod - 17 dní od objednání zboží nebylo doručeno

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží ještě nedorazilo!

    Objednávka 25.11. Dneska je 12.12 a zboží nikde.
    Zkoušel jsem se dovolat do e shopu.
    Po 30 min na lince kdosi zvedl linku.
    Osoba mě řekla, ať počkám na lince, následně zavěsila.
    Po e mailové urgenci odpověděl pracovník, že zboží není na skladě.
    Ale v e-shopu nebylo info, že produkt není skladem!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Tepovač ještě nedorazil i když byl skladem. A ani po urgenci mi nebylo sděleno kdy přijde.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 26.10. objednáno a dnes je 11.12. a doposud NEDODÁNO. Nekomunikují a pořád se jen vymlouvají, problém s dodavatelem, pak problém s dopravou, Nestíhají zasílat. Prostě NEDOPORUČUJI. Nekoupím zde už ani za nehet.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Slibují skladem položky, které nejsou schopni dodat ani během 14 dnů.

    Ze tří položek mi nejprve byly doručeny pouze dvě, přestože vše mělo být skladem. Jedna ze dvou doručených položek byla zjevně použitá. Byl poškozený obal i samotná položka, takže jsem ji musela vrátit. U třetí položky mi obchod ani po 10 dnech od objednání nebyl schopen sdělit, kdy a jestli vůbec ji budou schopni dodat, tak jsem nakonec po několikanásobném telefonování tuto položku stornovala. U vrácené položky mi byla slíbená výměna, ale nakonec fakticky na skladě neměli ani tuto položku, přestože na webových stránkách je stále vedená jako by byla skladem. Ztratila jsem tímto nákupem neskutečně mnoho času - čekáním na dodávku, telefonováním, odesíláním poškozeného výrobku atd. Jediné pozitivum bylo, že mi za obě dvě nedodané položky vrátili v poměrně krátkém čase peníze.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    nic

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nevím jak mohu hodnotit zakoupené zboží, když obchod zatím vůbec zboží nedodal.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Lžou že mají zboží skladem

    Nemohu než vyjádřit svou naprostou nespokojenost s celkovým průběhem mého nákupu na vašem eshopu. Dne 10.10. jsem si objednal zboží s očekávaným doručením do několika dní, avšak k dnešnímu dni, 28.11., stále nemám svou objednávku u sebe.

    Opakovaně jsem žádal o aktualizace a informace týkající se stavu objednávky, a přesto jsem byl pouze ujišťován, že zboží bude brzy odesláno. Tento slib však byl opakovaně porušen, a já jsem byl ponechán v nejistotě a bez mého zakoupeného zboží.

    Způsob, jakým byla tato situace řešena, mě zklamal a nyní mám vážné pochybnosti o spolehlivosti vašeho eshopu. Nejenže nedošlo k dodání zboží v dohodnutém termínu, ale také byla narušena komunikace a transparentnost ohledně stavu objednávky.

    Na základě této negativní zkušenosti a nedostatku informací nemohu doporučit váš eshop dalším zákazníkům. Doufám, že se v budoucnosti zlepšíte ve své komunikaci a zajistíte, aby vaši zákazníci nebyli ponecháni bez odpovědí a zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nabídka zboží dobrá, nepřetržitě přicházející reklamy na mail jsou celkem líbivé. Objednávka proběhla v pořádku, platba také. Zboží (skladem) přesto ani po měsíci a skoro týdnu nikde. Při volání na zák.linku buď nikdo nebere, nebo se po několika přesměrováních dovoláte slečně/paní, která (stéle) není v kanceláři a není prý tedy schopna cokoliv k problému sdělit... V chatu sděleno odeslání do týdne. Doufejme, že následujícího a ne některého v roce...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • cena
    • neustálé posouvání dodací doby
    • zboží, které bylo skladem stále nedorazilo
    • komunikace obchodu pomalá

    Nakupoval jsem zde již několikrát, bohužel poslední nákup stále ještě neproveden, termín opět posunut na neurčito. Toto byl poslední nákup.