Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Doporučuje obchod
- Rychlost
-
Doporučuje obchod
- Rýchlosť
- Komunikácia
-
Doporučuje obchod
- rychlé dodání
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Popis zboží je pravdivý
Kvalita a rychlost
-
Doporučuje obchod
- Rychlost,ochota
- Ochota
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- Velice rychlé doručení.
-
Doporučuje obchod
- Velmi mily a ochotny personal
- Super komunikacia
-
Doporučuje obchod
- Zákazník je několikrát informován o procesu od objednávky po doručení do Zasilkovny
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
prehladny e-shop,
ochota odpovedat na vsetky dotazy,
dodanie obratom -
Doporučuje obchod
- Dobrá orientace
- Rychlá doba doručení
- Dobrá komunikace s obchodem
Po dokončení objednávky jsem potřeboval změnit druh platby, druhý den mi druh platby v pořádku změnili a hned zásilku poslali.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- rychle a rádi poradí na chatu
- rychle zboží expedují
- objednáno 2x2 oleje a přišlo ve 2 dárkových krabičkách i s malou karamelkou a to bylo zrovna ještě za akční cenu, takže super milé překvapení
-
Doporučuje obchod
Skvela komunikacia a skore vybavenie už som odporučal znamym
-
Nedoporučuje obchod
- Nenachadzam vyhodu
- Tovar zaplateny, ale nedodaný
Nedoporucujem objednavat, lebo akurát len pridete o svoje peniaze. Bol príslub k rieseniu problemu. Ale ostalo len pri slube. Nikdy viac tento obchod
Reakce obchodu CBDGroup.cz
Krásný den, paní Katko,
děkuji za Vaší recenzi. Po naší telefonické domluvě přidávám i reakci na Vaší recenzi. Omlouvám se za vzniklé komplikace, chyba je však na straně Zásilkovny (Packety). A opravdu se distancuji od toho, že bychom někdy někoho obrali o peníze anebo náš slib či řešení určitých situací nedotáhli do zdárného konce ku spokojenosti našeho zákazníka. Prakticky vždy řešíme problém, který však nastal na jiné straně než naší. A pokud již vznikl na naší straně, tak o to víc se snažíme situaci vyřešit.
Sama jste si u nás již v minulosti objednávala a do 48 hodin jste měla objednávku u sebe. Naprosto chápu Vaše rozhořčení, ale na druhou stranu mne moc mrzí Vaše výroky k našemu obchodu, když jsme naší část práce splnili a chyba nastala někde jinde. O to víc, když společně s Vámi nastalou situaci aktivně řešíme a snažíme se ji vyřešit co nejdříve k Vaší spokojenosti. Nezlobte se na mne, ale upřímně to beru jako urážku a špinění dobrého jména naší společnosti.
Z trasování zásilky, které máme oba k dispozici je i více než jasné, kde nastala chyba. Níže vypíši chronologicky pohyb zásilky včetně objednání a provedení platby:
08. 11. 2021 11:30:48 - Vytvořena objednávka.
08. 11. 2021 14:41:53 - Příjem elektronických dat k zásilce. Čekáme na předání zboží od odesílatele k přepravě.
09. 11. 2021 14:05:33 - Přijali jsme Vaší platbu -> Zásilku jsme připravili k expedici.
09. 11. 2021 15:01:24 - Příjem zásilky na podacím místě České Budějovice, K.Světlé 540/6, Výdejna u TERNA.
09. 11. 2021 16:11:10 - Zásilka byla převzata řidičem a míří na depo.
15. 11. 2021 13:08 - Jsme od Vás obdrželi e-mail s dotazem na stav doručení zásilky
15. 11. 2021 13:15 - Zaslali jsme Vám odpověď s tím, že situaci začneme řešit a pokusíme se najít Vaší pravděpodobně ztracenou zásilku.
15. 11. 2021 13:55 - První kontaktování linky Zásilkovny (Packety)
16. 11. 2021 11:23 - Druhé kontaktování Zásilkovny - obchodního zástupce pro urgování nalezení Vaší zásilky
Na lince Zásilkovny i po sléze od obchodního zástupce nám bylo řečeno, že mají na nalezení Vaší zásilky 36 - 48 hodin - do 18. 11. 2021 budeme mít od nich zpětnou vazbu.
Na základě zjištěných informací jsme Vás chtěli kontaktovat 18. 11. 2021 (vzhledem k dnešnímu státnímu svátku, kdy přepravci nefungují) až budeme mít více informací.
Zároveň jsme Vám i v naší e-mailové komunikaci, resp. naší odpovědi nabídli, že pokud nastane situace, kdy je Vaše zásilka opravdu ztracená, tak Vám zašleme novou zásilku a tu ztracenou si po sléze vyřešíme se Zásilkovnou sami.
Jsem moc rád za dnešní telefonický rozhovor, ve kterém jsme si vše vysvětlili a domluvili se na společném postupu - zaslání nové zásilky, jejíž odeslání bychom řešili zítra tak, jako tak.
Jak na našem e-shopu, tak i všude v naší komunikaci se zákazníkem dbáme na osobní a individuální přístup. Proto je všude uvedeno i několik telefonických linek, na kterých nás můžete prakticky kdykoliv kontaktovat a řešit vzniklé situace o to rychleji :)
Pevně věřím, že Vám nová zásilka dorazí skrze DPD co nejdříve a budu rád za Vaší reakci, případně aktualizaci k Vaší recenzi.
Přeji Vám krásný a klidný sváteční den,
S pozdravem Bc. Martin FILIP, CEO -
Doporučuje obchod
- Výborná komunikácia
- Rýchle doručenie
- Veĺmi dobré a silné CBD
- Nedá sa vybrať možnosť platiť v € pri zemi doručenia Česká Republika
Reakce obchodu CBDGroup.cz
Krásný den, milý zákazníku,
děkujeme za Vaše hodnocení. Omlouváme se za nemožnost platit v € při doručení v rámci ČR. Předělávali jsme kompletně celý e-shop a tato možnost byla dočasně omezená.
Nicméně od včerejšího dne, tedy neděle 24. 10. je již nový a přehlednější e-shop spuštěný a tato možnost tam samozřejmě nechybí. Můžete si tedy při dalším nákupu vybrat měnu libovolně :)
Děkujeme za přízeň a těšíme se na další společnou objednávku.
Krásný den přeje za CBDGroup.cz Lucka -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- Nejlepší CBD oleje a vapa co jsem kdy měl!
- Rychlost dodání
- Dárek k objednávce
- Top květy
- Žádné
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
rychlé vyřízení
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- Kvalitní a hlavně české výrobky
- Žádné
Nejkvalitnější CBD květy a olej co jsem kdy měla! Jinde už nenakupuji.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Rýhly, presný
- Ziadna
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Rychla komunikacia na dodatocne otazky.
- Prozakaznicky pristup
- Darcek k objednavke
-
Doporučuje obchod
Skvely obchod.