Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rýchlosť
    • Komunikácia
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlé dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Popis zboží je pravdivý

    Kvalita a rychlost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost,ochota
    • Ochota
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Velice rychlé doručení.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Velmi mily a ochotny personal
    • Super komunikacia
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Zákazník je několikrát informován o procesu od objednávky po doručení do Zasilkovny
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    prehladny e-shop,
    ochota odpovedat na vsetky dotazy,
    dodanie obratom

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Dobrá orientace
    • Rychlá doba doručení
    • Dobrá komunikace s obchodem

    Po dokončení objednávky jsem potřeboval změnit druh platby, druhý den mi druh platby v pořádku změnili a hned zásilku poslali.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychle a rádi poradí na chatu
    • rychle zboží expedují
    • objednáno 2x2 oleje a přišlo ve 2 dárkových krabičkách i s malou karamelkou a to bylo zrovna ještě za akční cenu, takže super milé překvapení
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Skvela komunikacia a skore vybavenie už som odporučal znamym

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nenachadzam vyhodu
    • Tovar zaplateny, ale nedodaný

    Nedoporucujem objednavat, lebo akurát len pridete o svoje peniaze. Bol príslub k rieseniu problemu. Ale ostalo len pri slube. Nikdy viac tento obchod

    Reakce obchodu CBDGroup.cz

    Krásný den, paní Katko,

    děkuji za Vaší recenzi. Po naší telefonické domluvě přidávám i reakci na Vaší recenzi. Omlouvám se za vzniklé komplikace, chyba je však na straně Zásilkovny (Packety). A opravdu se distancuji od toho, že bychom někdy někoho obrali o peníze anebo náš slib či řešení určitých situací nedotáhli do zdárného konce ku spokojenosti našeho zákazníka. Prakticky vždy řešíme problém, který však nastal na jiné straně než naší. A pokud již vznikl na naší straně, tak o to víc se snažíme situaci vyřešit.

    Sama jste si u nás již v minulosti objednávala a do 48 hodin jste měla objednávku u sebe. Naprosto chápu Vaše rozhořčení, ale na druhou stranu mne moc mrzí Vaše výroky k našemu obchodu, když jsme naší část práce splnili a chyba nastala někde jinde. O to víc, když společně s Vámi nastalou situaci aktivně řešíme a snažíme se ji vyřešit co nejdříve k Vaší spokojenosti. Nezlobte se na mne, ale upřímně to beru jako urážku a špinění dobrého jména naší společnosti.

    Z trasování zásilky, které máme oba k dispozici je i více než jasné, kde nastala chyba. Níže vypíši chronologicky pohyb zásilky včetně objednání a provedení platby:

    08. 11. 2021 11:30:48 - Vytvořena objednávka.

    08. 11. 2021 14:41:53 - Příjem elektronických dat k zásilce. Čekáme na předání zboží od odesílatele k přepravě.

    09. 11. 2021 14:05:33 - Přijali jsme Vaší platbu -> Zásilku jsme připravili k expedici.

    09. 11. 2021 15:01:24 - Příjem zásilky na podacím místě České Budějovice, K.Světlé 540/6, Výdejna u TERNA.

    09. 11. 2021 16:11:10 - Zásilka byla převzata řidičem a míří na depo.

    15. 11. 2021 13:08 - Jsme od Vás obdrželi e-mail s dotazem na stav doručení zásilky

    15. 11. 2021 13:15 - Zaslali jsme Vám odpověď s tím, že situaci začneme řešit a pokusíme se najít Vaší pravděpodobně ztracenou zásilku.

    15. 11. 2021 13:55 - První kontaktování linky Zásilkovny (Packety)

    16. 11. 2021 11:23 - Druhé kontaktování Zásilkovny - obchodního zástupce pro urgování nalezení Vaší zásilky

    Na lince Zásilkovny i po sléze od obchodního zástupce nám bylo řečeno, že mají na nalezení Vaší zásilky 36 - 48 hodin - do 18. 11. 2021 budeme mít od nich zpětnou vazbu.

    Na základě zjištěných informací jsme Vás chtěli kontaktovat 18. 11. 2021 (vzhledem k dnešnímu státnímu svátku, kdy přepravci nefungují) až budeme mít více informací.

    Zároveň jsme Vám i v naší e-mailové komunikaci, resp. naší odpovědi nabídli, že pokud nastane situace, kdy je Vaše zásilka opravdu ztracená, tak Vám zašleme novou zásilku a tu ztracenou si po sléze vyřešíme se Zásilkovnou sami.

    Jsem moc rád za dnešní telefonický rozhovor, ve kterém jsme si vše vysvětlili a domluvili se na společném postupu - zaslání nové zásilky, jejíž odeslání bychom řešili zítra tak, jako tak.

    Jak na našem e-shopu, tak i všude v naší komunikaci se zákazníkem dbáme na osobní a individuální přístup. Proto je všude uvedeno i několik telefonických linek, na kterých nás můžete prakticky kdykoliv kontaktovat a řešit vzniklé situace o to rychleji :)

    Pevně věřím, že Vám nová zásilka dorazí skrze DPD co nejdříve a budu rád za Vaší reakci, případně aktualizaci k Vaší recenzi.

    Přeji Vám krásný a klidný sváteční den,

    S pozdravem Bc. Martin FILIP, CEO

  • Doporučuje obchod

    70 %

    • Výborná komunikácia
    • Rýchle doručenie
    • Veĺmi dobré a silné CBD
    • Nedá sa vybrať možnosť platiť v € pri zemi doručenia Česká Republika

    Reakce obchodu CBDGroup.cz

    Krásný den, milý zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Omlouváme se za nemožnost platit v € při doručení v rámci ČR. Předělávali jsme kompletně celý e-shop a tato možnost byla dočasně omezená.

    Nicméně od včerejšího dne, tedy neděle 24. 10. je již nový a přehlednější e-shop spuštěný a tato možnost tam samozřejmě nechybí. Můžete si tedy při dalším nákupu vybrat měnu libovolně :)

    Děkujeme za přízeň a těšíme se na další společnou objednávku.

    Krásný den přeje za CBDGroup.cz Lucka

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Nejlepší CBD oleje a vapa co jsem kdy měl!
    • Rychlost dodání
    • Dárek k objednávce
    • Top květy
    • Žádné
  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    rychlé vyřízení

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Kvalitní a hlavně české výrobky
    • Žádné

    Nejkvalitnější CBD květy a olej co jsem kdy měla! Jinde už nenakupuji.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rýhly, presný
    • Ziadna
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychla komunikacia na dodatocne otazky.
    • Prozakaznicky pristup
    • Darcek k objednavke
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Skvely obchod.