Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • 100 %

    • Americký sladkosti atd.

    Nejelpši obchod na svete

  • 100 %

    Jsem naprosto spokojená , již jsem objednávala opakovaně , žádný problém , pokud zboží došlo v gramáži co jsem chtěla , během vyřízení mé objednávky , volal mi pán abychom objednávku upřesnili . Byla to milá komunikace . V balíčku pak přišel i dárek . Doporučuji
    Jana

  • 10 %

    Objednala jsem Clorox ubrousky, v balení by mělo být 75 ks, ale přišlo 35 ks.

  • 10 %

    • 50% objednávky bylo dobře
    • Poslali dárek
    • První komunikace rychlá, další už nebyla vůbec
    • Posílají jiné věci,než které si objednáte
    • Lžou
    • 50% objednávky bylo špatně

    Vlastně, pokud Vám jde jen o chuť, tak si tu klidně nakupte. Mám smíšený pocit z tohoto obchodu. Objednávku mi poslali dobře jen z poloviny, polovinu věcí poslali úplně jiný výrobek, ale stejnou příchuť (ani takový výrobek neprodávali na svých stránkách). Omluvili se, že to byla jejich chyba a že si mohu objednat znovu a už to pošlou dobře a dali mi slevu. Ale pak ty výrobky, které poslali špatně, vymazali ze svých stránek, jako kdyby nikdy neexistovaly, nebo napsali, že je vyprodáno. Takže lhali, že to vyměnili omylem, protože jim to prostě došlo a místo toho, aby napsali, že to nemají skladem a jestli mohou poslat alternativu/vrátit peníze(jak to dělá každý obchod), tak poslali alternativu rovnou a ani o tom nedali vědět a dělali, že se stal omyl. Na další email už radši neodpovídají. Kdyby nelhali, nedávám sem tuhle recenzi. A koukám, že více lidí má problém s tím, že jim vyměnili výrobky za jiné. Takže sleva dobrá, ale nakoupit přes 300 korun, aby vůbec šla ta sleva použít a ještě platit znovu poštovný, když už výrobky, které jsem chtěla odstranili, takže vlastně už nemám proč a co tam objednávat, je asi super odškodnění.

  • 10 %

    • Šílené ceny
    • Neprofesionální a smutný přístup

    U firmy jsem bohužel nakoupil nápoje Prime a čokoládu Feastables. V obou případech nastaly různé problémy, tak jsem svou zkušenost zveřejnil na Google Maps. Zanedlouho poté mi volali a prosili mě abych recenzi smazal.

    Nenakupujte zde, budete toho litovat. Firma má velice neprofesionální přístup a chápu, že účel firmy je vydělávat peníze, ale jim jde jen o peníze, vůbec ne o zákazníky.

  • 20 %

    • Velký výběr produktů
    • Komunikace pro VO nulová nejspíše nechtějí větší odběry
    • Doba odpovědi je hodně dlouhá
    • Když už jim pošlete větší seznam nikdo to neřeší a neodepiše ikdyž se připomenete, nejspíše vydělávají jen na koncovém zakazníku, nechápu proč mají VO
  • 100 %

    • Rychlost
    • Komunikace
    • Ochota

    Už je to déle, ale nemohu ponechat dobrý skutek bez následků.
    Chci dát tomuto obchodu pozitivní recenzi, jelikož jsem objednal zboží v době svátků a zaměstnanci měli následující dny jistě frmol. O to víc mě mrzelo, že jsem potřeboval zboží doručit před jedním setkáním, kde jsem s pochutinami počítal. Zavolal jsem jim na telefon a řekl svou situaci. Zaměstnanci neváhali a zboží urychleně zabalili a během dvou dnů opravdu dorazilo. Vše bylo zachráněno, radosti spoustu.
    Ještě jednou moc děkuji :-)

  • 100 %

    • Rychlost
    • Komunikace
    • Ochota

    Už je to déle, ale nemohu ponechat dobrý skutek bez následků.
    Chci dát tomuto obchodu pozitivní recenzi, jelikož jsem objednal zboží v době svátků a zaměstnanci měli následující dny jistě frmol. O to víc mě mrzelo, že jsem potřeboval zboží doručit před jedním setkáním, kde jsem s pochutinami počítal. Zavolal jsem jim na telefon a řekl svou situaci. Zaměstnanci neváhali a zboží urychleně zabalili a během dvou dnů opravdu dorazilo. Vše bylo zachráněno, radosti spoustu.
    Ještě jednou moc děkuji :-)

  • 10 %

    Prodávají staré zboží. Při nákupu buďte opatrní a pečlivě zkontrolujte datum spotřeby. Také rádi zakrývají prošlé datumy svou nálepkou v obchodě. Z tohoto důvodu se vyhněte nákupu online a nakupujte pouze osobně, abyste si mohli sami zkontrolovat termíny.

    Nepříjemný může být samozřejmě i osobní nákup, pracovníci jsou totiž velmi hrubí.

    Reakce obchodu Candy Bull

    Vážení zákazníci, stále funguje, avšak na Heurece nefungujeme, nadále nezasíláme dotazníky. Bohužel se nám stala nemalá událost v naší kamenné prodejně, který narušený a velmi agresivní člověk navštívil.

    Nebudeme tomuto agresorovy, a lháři věnovat pozornost. Jako účastník, celé situace se velice rád vyjádřím.
    Pán dorazil pro osobní vyzvednutí, poté ještě vybral produkty na kamenné prodejně. 11ks zboží, u všech byl jasně viditelný BBD ( datum doporučené doby trvanlivosti). Pouze u jednoho kusu nebyl, nebyl již z výroby vytlačený ( byla to krabička, na které chybělo BBD) NICMÉNĚ, daný produkt obdržel s krabicí, která je od toho daného produktu, proto na štítku byl datum uveden, z krabice, ve které zboží dorazilo. Nebo se orientujeme BBD, které vidíme na faktuře. Pokud zboží má kratší dobu trvanlivosti ( avšak v USA je to pouze doporučena), lze ho najít v akčním zboží na eshopu, kde je povinný souhlas, nebo fyzicky, kde je daný oddělení na tyto produkty. Pouze mě udivuje, že pán napsal všechny, místo jednoho, ale budiž. Když jsem mu celou situaci vysvětlil, jak to je, jak to bohužel někdy od výroby chodí, řekl, že to chápe a zná, že v tom pracoval. Nicméně žádal tedy o slevu, 50 procent.
    Bohužel takovou slevu neposkytujeme, pán už začal být trochu nervní a začal pomalu a jistě zvětšovat hlas. Upozornil jsem ho, protože stále přerušoval konverzaci, aby nezvedal hlas a danou situaci řešil jako člověk s člověkem. Jelikož jsem mu řekl, že daná sleva nelze aplikovat, zboží jsem proto vyložil ( jednu položku) řekl, že to nemusí od nás zakoupit a nic se neděje, bohužel pán mi položku vytrhnul z ruky a řekl, že nemám právo šahat na jeho zboží, které chce. Bohužel jsem již neměl náladu poslouchat jeho řvaní, chtěl jsem pána odbavit rychle a nekazit si den. Bohužel pán měl v ruce koš, který hodil na platící pult, otočil se a přepnul do anglického jazyka ( celá konverzace byla v Č.J) začal nadávat, řvát a agresivně chovat v obchodě. Požádal jsem ho tedy slušně, aby okamžitě odešel, pán nakopl do skřínky, začal řvát sprosté slova: you m.... f...., you are trash, také your s.. , son of the b...a vyběhl z prodejny. Bohužel jsem nečekal tak dětinské a jednoduché jednání a nijak jsem nereagoval slovně, pouze menším potleskem. Chtěl bych pouze upozornit na to, že pán je velice nebezpečný, agresivní. Prezentuje se pod jménem Odra Ocásek, představil se v obchodě jako Jirka. Dle jeho účtu na google, které má dva, dává takové recenze, můžete se podívat sami, pokud nedostane to, co chce, začne se chovat agresivně, hulvátský a sprostě. Spojil jsem se s danými dvě mi obchody, kteří mi potvrdili tu samou zkušenost. Dle jejich slov, není daná osoba v pořádku. Jako účastník celého incidentu jsem byl opravdu překvapen, co venku běhá za lidi. Respekt všem, kteří se musí potácet s takovými individui. Poprosím Vás, příště, napište upřímnou recenzi, nikoliv vymyšlenou, celou situaci jsem s Vámi řešil v klidu, nedošlo ani přímě konfrontaci. Jste výbušný, agresivní, neomalený a nechtěl jsem Vám to psát, ale bylo by dobré, kdybyste vyhledal odbornou pomoc. Tímto bych rád celou situaci ukončil, protože na google recenzích si může napsat kdo chce co chce. Poprosím Vás, abyste nám nemusel moralizovat naše zákazníky, říkat nám, proč obsluhujeme takovou k..... když neumí říct ani nashle či dobrý den. Není to povinnost, ale pouze slušnost, raději budeme radši za lidi, kteří nepozdraví, než za agresivní a nevychované jako jste vy. Jeffe

  • 100 %

    • skvělá rychlost doručení - objednáno ve čtvrtek večer a v sobotu už byl balíček na zásilkovně. V této předvánoční době je to opravdu nečekané.

    S obchodem jsem spokojená a vřele doporučuji

  • 70 %

    Sladkosti byli v pořádku. Když se balíček na cestě poškodil volali mi, že jedno dané zboží není skladem, jestli ho můžou nahradit. Souhlasila jsem. V hlavě jsem si myslela, že pošlou zboží ve stejné, aspoň podobné cenové relaci. Takže místo plechovky za 115,-mi došla nejlevnější a nyní i ve slevě za 59,-(objednávku jsem platila předem)

    Reakce obchodu Candy Bull

    Dobrý den slečno Marešová,
    abychom vysvětlili situaci, spojili jsme se s Vámi telefonicky, řekla jste nám ať dáme jakýkoliv Monster v této hodně, to jsme také udělali. Dali jsme Vám Monster Ultra Paradide USA VERZI 473 ml, má jiné složení a je ze Spojených státu amerických. Tu verzi, kterou tu prezentujete, je UK verze 500 ml, jiné složení. ( máme dvě verze ) My jsme poslali 473 ml USA verze, volala jste nám i ten den, my jsme Vám to také vysvětlili přes telefon a také přes email. Omlouvám se, od Heureky jsme odešli minulý rok v listopadu. Nechodí nám upozornění, avšak budeme obnovovat během roku 2021.
    Hezký den

  • 50 %

    • Sladkosti vypadají super,ale..... koupila jsem jako dárek k Mikuláši, bohužel, některé sladkosti mají trvanlivost již jen měsíc, tudíž nemohu využít jako dárek, jelikož na Mikuláše budou některé potraviny již prošlé!!!Myslím si, že taková informace by u výrobku měla být uvedena!!!...Škoda.....

    Reakce obchodu Candy Bull

    Dobrý den,
    velice se omlouváme, u výrobku, které brzy končí, píšeme BBD, i když BBD je jiný v USA, než zde v Čr. Objednávku jste udělala na začátku října 2020 , dostala také v říjnu 2020 , nejhorší produkt s BBD co jsme se na všechny sami podívali, byl 27/12/2020. Omlouvám se, pokud tyto datumy nestačily :-(. ( Jack Links hovězí maso, končí 27.11.2020) které bylo v objednávce, posíláme nové :-) na náš účet. Pokud takto s předstihem chcete objednávat na Mikuláše, prosím, pište do informací pod objednávkou, všechny datumy Vám rádi napíšeme. :).
    Hezký den,
    Candy Bull

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Velký výběr anglických dobrot, které mi chyběly. Určitě se budu vracet!!

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • zajímavé výrobky, které jinde nenajdu
    • už jenom při vybírání se člověk těší

    Spokojenost.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Velký výběr zboží, rychlé dodání

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Super

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rýchle dodanie, skvelá komunikácia, dobré ceny a široká ponuka.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychle dodání
    • Dobre ceny
    • Vše skladem, to, co máme rádi ;-)
    • Věci z USA
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • cokolada po zaruke, nevidia v tom problen

    Reakce obchodu Candy Bull

    Dobrý den Veronika Szaboiva,
    velice se omlouváme za tyto komplikace. Peníze jsme za produkt po telefonické komunikaci zaslali zpět na účet a poslal 1+1 novou čokoládu na Vaší adresu. :-)
    Moc nás tato situace mrzí, bohužel jsme zjistili, že v balení 12ks v byla pouze jedna s chybným datumem, ostatní byly až do konce roku 2020. Celou záležitost jsme zaslali dodavatelům.
    Ještě jednou se omlouváme.
    Team Candy Bull

    Dominika