Přihlásit se a přidat příspěvek
  • ZANETA: Dobrý den paní Macoszková,
    abych to upřesnila - objednávku jste učinila 20.12.2016 ve 12:51 hod, po předchozím telefonickém dotazu, jestli zboží stihne dorazit do vánoc. Vzhledem k datu, jsem Vám to zajistit nemohla, ale ujistila jsem Vás, že zboží odešlu hned, protože od 21.12. 2016 jsem měla na e-shopu dovolenou.
    Poslala jste objednávku, ale mimo jiné i na zboží, u kterého bylo uvedeno, že není skladem, ale je na objednávku s termínem dodání týden.
    Proto jsem Vám obratem po příjmutí objednávky psala mail s upozorněním, že zboží není skladem a dotazem, jestli mohu poslat jinou variantu. Vy jste neodpověděla.
    21.12. začala dovolená a proto jsem Vaši objednávku stornovala.

  • S e-shopem jsem nespokojená. Důvod? Objednala jsem si na stránkách špici na stromek. Jelikož daná varianta zboží nebyla, emailem poslali, ať si vyberu jinou. Jelikož jsem ale neodepsala obratem, objednávku stornovali. Toto je pro mne absolutně sprosté jednání.