• Nedoporučuje obchod

    • Zboží které nabízejí, nemají, před vánoci co si přát
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Myslela jsem, že jeden z mála, kde mají zboží, které potřebuji
    • Bohužel ač měli u artiklu uvedeno, že je skladem, druhý den mi oznámili, že není.

    Možná by stálo za to aktualizovat eshop

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • dobrá cena
    • Velmi špatná, respektive žádná komunikace.

    Poté, co jsem si vše musela zjistit, včetně účtu, kam mám peníze poslat /uvedeno v kontaktech/, zboží dorazilo celkem rychle, ale dlouho jsem čekala na dodání, pak jsem zjistila, že transankce neproběhla, nikdo mi to ale nedal vědět. Musela jsem si to vypátrat sama. Žádný mail od firmy bukanýr nemám.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • velký výběr
    • dlouhá dodací lhůta
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • chtěla jsem zboží ve lhůtě vrátit a setkala jsem se s velmi nepříjemným přístupem.

    Reakce obchodu Bukanyr.eu

    Dobrý den,
    je potřeba popsat, co je to "velmi nepříjemný přístup".
    Pokud si dobře vzpomínám, peníze Vám byly vyplaceny okamžitě při navrácení zboží na ruku v plné výši.
    bukanyr.eu

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží inzerované jako nové je rozbalené, omlácené a viditelně použité, obal navíc silně zaprášený. Obchod považuji za nesolidní a nedoporučuji.

    Zboží inzerované jako nové je rozbalené, omlácené a viditelně použité, obal navíc silně zaprášený. Obchod považuji za nesolidní a nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Neaktualizovaná dostupnost zboží.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Hodně položek skladem a za příznivou cenu.
    • Komunikace - dobrá do té doby, než obchod udělá chybu. Poté je komunikace obchodu nulová.

    Všechny 3 objednané položky byly skladem a za příznivou cenu. Objednala jsem, zaplatila a čekala. Dosud hladký a normální průběh. Poté info z obchodu, že bylo moje zboží zaměněno, příjde mi tedy to moje, přeposlané od jiného zákazníka, který ho již mezitím převzal a chybu zjistil. Od té doby probíhala komunikace o tom, kdy bude správné zboží doručeno pouze z mé strany. Doručení trvalo 5 dní vč. víkendu. Chápu, záměna se stát může, ale pokud byla i vina na přepravci, pak by měl obchod zvážit to, jestli mu tento přepravce vyhovuje.

    Reakce obchodu Bukanyr.eu

    Dobrý den, snažíme se komunikovat i v případech, kdy není něco v pořádku. Tak jsme také činili a informovali Vás o problému dříve, než jste jej sama zjistila. Myslím si, že není vhodné obtěžovat zákazníka s tím, že momentálně žádnou novou informaci nemáme. Váš případ jsme se snažili vyřešit co nejrychleji, bohužel to občas není v našich rukách. Dokonce jste od nás dostala i část komunikace s přepravcem, ze které vyplynuly jisté nedostatky přepravce. Jedná se o ojedinělý případ, za který jsme se Vám omluvili a činíme tak znovu. Ohledně přepravce nebudeme činit ukvapené závěry na základě ojedinělého zaváhání. Děkujeme za Váš názor

  • Nedoporučuje obchod

    • Vadí mi, že si zboží nemůžu objednat na dobírku. A to i v případě osobního vyzvednutí.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • komunikace
    • dodaci doba
    • pri zvoleni Ulozenky se da platit jen platbou predem

    Mezi objednavkou a potvrzenim platby mi prislo 8 emailu/spamu, po potvzeni platby jiz ani jeden.
    Po 4ch dnech cekani jsem se zeptal na svou zasilku, bylo mi receno, ze svoz Ulozenky se provadi 1x za tyden a zbozi jsem tak dostal az po tydnu - dodaci doba Ulozenky je 1-2 prac.dny.
    Na strankach neni nikde uvedeno, ze to trva tak dlouho, krome uvodnich mailu, kde Vam pisi furt to same nebo Vas upominaji o platbu - rychlost bank. prevodu neovlivnim! komunikace mizerna

    Reakce obchodu Bukanyr.eu

    Dobrý den, objednávku jste učinil 16.05.2015, zároveň Vám přišla i zpráva s platebními údaji, protože platba několik dnů nepřišla, poslali jsme dne
    20.05.2015 novou výzvu k platbě, na kterou jste již reagoval a platbu provedl. Pokud by jste platbu provedl o cca jedne den dříve, ne až na dodatečné upornění, mohl jste mít zásilku doma o týden dřív. Pokud Vám naše e-maily padají do spamu, obraťte se prosím na svého správce e-mailu (centrum). Uloženku máme jako ekonomickou dopravu, nenabízíme platbu dobírkou a to i z toho důvodu, že v dnešní době banky běžně připisují platby do druhého dne i rychleji, pro Vaši informaci, nyní připravujeme on-line platby, které jsou ještě pohodlnější a ve světě již dobírku nahradily téměř úplně. Co se týče komunikace, snažíme se na každý e-mail odpovědět co možná nejrychleji a uspokojivě, to se stalo i ve Vašem případě. Váš dotaz, který začínal slovy: "Dobrý den, můžete mi říct..."
    také nezůstal bez vyčerpávající odpovědi. Děkujeme za Váš názor.

  • Nedoporučuje obchod

    obchod asi dobré, vyexpedováno včas, jenže doručení bylo mizerné. Společnost PPL ignorovala domluvu se mnou a rovnou mi dali zásilku do ParcelShopu a ten je pro mě časově nedostupný. Proč jsem si asi zásilku nechala poslat PPL?, že? Tak jsem z toho rozčarována. A mají mě z krku. A ještě , abych se se zásilkou vláčela autobusem. Smutné. Je to asi o lidech jako jednotlivcích. Tak ať tam nepracují.

    Reakce obchodu Bukanyr.eu

    Dobrý den,
    obchod tedy splnil vše tak jak měl. Včas odesláno. Přesto nedoporučujete obchod. Obchod a dopravce každé je něco jiného. Zdá se tedy , že jste se nedomluvila s PPL. Zásilku jsme Vám mohli poslat např. do zaměstnání, děláme to běžně. bukanyr.eu

  • Nedoporučuje obchod

    Pravděpodobně je to seriozní obchod, protože ihned po zrušení mé objednávky mi vrátili peníze. Ale jednání po telefonu bylo zcela neprofesionální. Proto jsem objednávku zrušila.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Objednala jsem zboží, přišel potvrzovací mail. Ale žádné info a přijet platby, odeslání atd.. Psala jsem, zda je vše v pořádku. Prý ano, ale ještě je v řešení můj požadavek na typ produktu(byly ho tři varianty, nejvíce jsem chtěla jednu, druhou jen v případě že nebude první, ale třetí variantu jsem vysloveně nechtěla) večer na to mi přišly maily o přijetí platby, odeslání zásilky...avšak zaslali typ, co jsem vysloveně dvakrát vypsala že nechci. Bez jakékoliv omluvy a vyjádření.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Je možná pouze doprava kurýrem, s ním neprofesionální jednání, zboží bylo poškozené. Preferovala bych dopravu Českou poštou.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Sliby a jenom sliby, ale žádná činnost pana majitele
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Nízká cena.
    • Nepřehledné stránky, nefunkční zákaznická konta.

    Obchod dodal jiné zboží bez toho, aniž by se omluvili nebo mi dali předem vědět.

  • Nedoporučuje obchod

    chtěla jsem odložit termín doručení, aniž by se domluvili nebo dali nějaký návrh, že to jde třeba jen týden rezervovat,tak objednávku zrušili, že si mám objednat později. Hned druhý den jsem chtěla objednávku vytvořit znovu, ale bohužel už
    polovina věcí nebyla. Takže toto nepovažuji za solidní jednání

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhe dodaci lhuty k osobni vyzvednuti na cetrale a prestoze je zbozi aviazovano jako na sklade, tak to neni pravda.

    Prestoze objednane zbozi bylo na sklade a objednavka potvrzena, tak zbozi nebylo k osobnimu prevzeti na centralnim vydeji v sidle prodejce. Prodejce odhadnul dodani zbozi na cca 5 dni. Treti den prisel email s oznamenim, ze dodavatel zbozi mezitim vyprodal. Prodejci to bylo fuk, ani se nenamahal nabidnout jine reseni jako napr sehnat zbozi od jinho dodavatele nebo zvednout telefon a ci napsat email s omluvou. Strojove odmitnuti, je nam lito, nezajima nas to.

    Reakce obchodu Bukanyr.eu

    Vážený zákazníku, objednávku jste učinil 25.11.2013 v 16:04:53, tentýž den ve 22:40 jsme Vám psali tuto zprávu:
    " Dobrý den,
    omlouváme se tento Nerf se běheme dne u dodavatele vyprodal - nestačili jsme ho již objednat. Objednávku musíme bohužel zrušit. "

    S pozdravem...
    Takže žádné 3 dny, žádné strojové odmítnutí, ale slušný e-mejl s omluvou a vysvětlením během několika hodin."

    Děkujeme za Vaši reakci.
    bukanyr.eu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cena
    • Potvrzeni objednavky nedorazilo. Zbozi melo byt udajne skldem. Vice nez tyden po objednani zbozi me doposud nikdo z obchodu nekontaktoval.

    Nespokojenost.

    Reakce obchodu Bukanyr.eu

    Vážený zákazníku,
    objednal jste si zboží na os. odběr dne 4.9.2013, v ten samý den jste byl e-mailem informovám o tom že si zboží můžete ihned yzvednout na naší adrese.
    Někdy je lepší zvednout telefon nebo napsat e-mail, zeptat se na stav objednávky, než nedělat nic a pak psát negativní recenze na Heuréku. Rolbu jste mohl mít doma v den objednání...

    Děkujeme za Váš názor
    bukanyr.eu

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Poslali mi stolek s zidli s obrovskou ryhou,kterou se snazili samy zabarvit..informaci o poskozeni jsem od obchodu nemela

    Reakce obchodu Bukanyr.eu

    Vážená zákaznice, v našem obchodě jste si objednala Stan s tunelem auta: http://bukanyr.eu/stany/5124-lamps-stan-s-tunelem-auta-8592386017304.html

    Stan jste si sama vyzvedla na osobní odběr. Nespletla jste si náhodou obchod na který píšete recenzi?
    Bukanyr.eu prodává pouze nové, nikdy nepoužité zboží. Pokud je např. poškozená krabice, zákazníka informujeme, příp. dáváme slevu.

    bukanyr.eu