Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Nedoručen nůž jako bonus k nákupu
Reakce obchodu Brita filtry
Dobrý den, děkujeme za hodnocení a je nám líto že jste nebyla spokojena s dodáním. Pokud Vám v objednávce něco chybělo je třeba nás kontaktovat. Objednávku ověříme a budeme Vás kontaktovat.
-
Nedoporučuje obchod
- rychlost
- sortiment
- cena
- Pokud není objednána doprava přes Zásilkovnu, je účtován poplatek 50,- Kč za vrácení použitých filtrů i přesto, že jsem splnil minimální výši objednávky.
Reakce obchodu Brita filtry
Dobrý den, poplatek za vrácení starých filtrů není automaticky účtován, u objednávek nad 1500,- Kč je zdarma. Dívám se, že jste příplatek v objednávce zatrhli, proto Vám byl systémem do faktury zahrnut. Na faktuře máte vždy to, co objednáte. V podmínkách recyklace máme vysloveně uvedeno, že u objednávek nad 1500,- Kč zpětný štítek nezatrhávejte, bude Vám zaslán automaticky zdarma. Můžete nás kontaktovat, štítek Vám dobropisujeme. Děkuji za pochopení.
-
Nedoporučuje obchod
dloooouhá čekací lhůta, vlastně mi zboží vůbec nedorazilo, jsem konsternovaný ....
Reakce obchodu Brita filtry
Dobrý den, za zdržení se velice omlouváme, ale objednal jste produkt, který měl stav dostupnosti - dočasně nedostupný. Brita měla u tohoto produktu výpadek ve výrobě, informovali jsme Vás o dlouhé době dodání na kterou jste přistoupil. Děkujeme za pochopení a ještě jednou se omlouváme za zdržení.
-
Nedoporučuje obchod
- Dopravce svévolně proti ujednání v objednávce změnil platební podmínky (dojednána dobírka, platba hotově nebo kartou při převzetí zboží) na platbu předem přes aplikaci. Tu nemám a nepoužívám, tudíž jsem zboží nemohl převzít.
- Při druhém pokusu o doručení stejný dopravce změnil vybrané místo převzetí, pro mě naprosto nevýhodné.
Nevýhody popsány výše, bohužel dopravce z zkazil celkový dojem, s produktem, který léta používám jsem jinak spokojen. Dodavatel by se měl zamyslet nad výběrem dopravce, který si dělá co vyhovuje jemu a nikoliv zákazníkovi.
Reakce obchodu Brita filtry
Dobrý den, je nám líto že jste nebyla s nákupem spokojená. Na výběr máme čtyři různé dopravce, poslali jsme balík tím, kterého jste si sama zvolila. Dopravce ve Vašem případě žádné platební podmínky nezměnil, zvolila jste si v objednávce sama dopravu Zásilkovnou do Alzaboxu, u výdejních boxů je vždy třeba použít aplikaci Zásilkovny pro platbu i vyzvednutí. Na Vaši stížnost že aplikaci Zásilkovny nepoužíváte a nechcete používat jsme reagovali tím, že jsme Vám balík poslali na vlastní náklady na jinou Vámi zvolenou pobočku Zásilkovny, kde jste si jej vyzvedla, čímž se dodání zdrželo o jeden den. Z naší strany jsme tedy udělali vše co jsme mohli pro to, aby Vám balíček v pořádku přišel. Děkujeme za pochopení.
-
Nedoporučuje obchod
- Zbozi je velmi predrazene. Kdyz pouzijete recyklaci , tak 1 filtr maxtra stoji 150.korun. Je to vc.dopravy.
Reakce obchodu Brita filtry
Dobrý den, je nám líto pokud jste nebyla s dodávkou spokojena. Rádi bychom uvedli na pravou míru že vysoká cena byla díky Vámi zvolené dopravě (drahá byla doprava, ne filtry samotné). U Vaší objednávky jsme Vás předem upozorňovali, že se Vám nevyplatí při zakoupení tak malého počtu filtrů volit k recyklaci dopravu GLS. U Zásilkovny by Vás výsledná cena vyšla o 150,- Kč levněji. Dopravu u objednávek nad 1500,- Kč hradíme my, u menších objednávek se recyklace ne vždy a s každou dopravou finančně vyplatí vzhledem k tomu, že se posílají dva balíky (jeden k Vám a jeden od Vás zpět).
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- V emailu píšete, že přílohou je zpětný štítek k odeslání použitých filtrů k recyklaci. Bohužel se to nezakládá na pravdě, žádná příloha .
Samotné filtry, jejich dodání je vynikající
Reakce obchodu Brita filtry
Dobrý den, je nám líto pokud došlo k nedorozumění, ale štítek posíláme pokud zákazník objedná dopravu s recyklaci, v emailu i na webu je to uvedené, Vy jste ji objednanou neměla. Pokud chcete doobjednat, kontaktujte nás prosím
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Voda má nahořklou chuť !
-
Nedoporučuje obchod
- Dlouhá čekací doba na zboží a žádná informace o dodávce, žádné potvrzení platby, prostě NIC !!
Reakce obchodu Brita filtry
Dobrý den,
je nám líto pokud nejste spokojeni, ale v objednávce jste zvolili platbu převodem předem, platby se nám přiřazují automaticky podle variabilního symbolu, platba od Vás nám zatím nepřišla, můžete prosím ověřit ve Vaší bance zda Vám peníze skutečně odešly, případně poslat potvrzení?
Zaplacené objednávky posíláme okamžitě do druhého dne. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- cheaper than in-store price
- encourages recycling if this program is used
there is probably a single person handling the deliveries, so mistakes happen. Like including a return label in the box. Not very helpful afterwards, blaming the post office, but not providing a solution
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Všechno dorazilo jak mělo, až teda na to, že jsem si objednala balíček 5+1 a 10+2 a došlo mi 9 balíčků po dvou. Počet sice stejný, ale pokud bych nevyužívala nákupu s recyklací asi se pozastavím na množství zbytečných krabiček, které bych tímto vyhodila
-
Nedoporučuje obchod
Klamava reklama nahradni filtry byly pouze 4 a ne 5. Jeden je soucasti konvice.
Prisly v roztrhane krabici. Byl to darek, takze nic mocReakce obchodu Brita filtry
Dobrý den,
je nám líto, že jste s nákupem nebyla spokojena. O klamavou reklamu se rozhodně nejedná. Standardně je u každé konvice 1 filtr, když Brita dělá akční balíčky, tak vždy uvádí že se jedná o konvici se třemi, pěti ... atd. filtry. U balíčku máme vysloveně uvedeno že v balení je celkem pět filtrů a zatím jsme neměli problém, že by to někdo špatně pochopil. Zboží odebíráme vždy po paletách a konvice jsou nové, nepoškozené vč. obalu. Pokud Vám přišel balík z dopravy poškozený, samozřejmě nás můžete kontaktovat a obal či celou konvici vyměníme. -
Nedoporučuje obchod
- Draho
-
Nedoporučuje obchod
Nejsem vůbec spokojena,protože mi byl doručen jiný filtr než jsem žádala.
Reakce obchodu Brita filtry
Dobrý den, byly Vám doručeny přesně ty filtry, které jste objednala. Pokud si nejste jistá jaké filtry do Vašeho kávovaru patří, je třeba se poradit před tím, než objednáte. Kontaktujte nás ohledně typu kávovaru do kterého filtry potřebujete, filtry Vám vyměníme.
-
Nedoporučuje obchod
Objednal jsem recyklaci filtrů, poslali mi klasickou objednávku bez slevy na recyklaci. Když jsem řešil, jak to napravit, tak jsem zjistil, že sleva s poštovným by byla asi jen 50Kč, což by se opravdu nevyplatilo. Takže jestli chcete opravdu výhodně recyklovat, doporučuji jiný obchod.
Reakce obchodu Brita filtry
Dobrý den, je nám líto pokud jste nebyl s vyřízením objednávky spokojen, nicméně Vaše objednávka recyklaci neobsahovala a zboží bylo odesláno přesně tak, jak jste je objednal. Jak objednávat s recyklací máme popsáno na našich stránkách, pokud jsou nějaké informace nejasné budeme rádi za zpětnou vazbu a upřesnění, abychom informovanost z naší strany zlepšili.
-
Nedoporučuje obchod
- Už 3 týdny se snažím s obchodem vyjednat výměnu konvice. Tu sice potvrdili, ale při dotazu jak to mám přesně provést (aby nedošlo k nedorozumění) přestali úplně komunikovat (2 týdny bez odpovědi) a nereagují ani na urgenci dotazů (týden bez odpovědi). Jsem zvědavý jestli se mi to s nimi podaří vyjednat a nebo bude nutné konvici poslat čistě na reklamaci.
Reakce obchodu Brita filtry
Dobrý den,
je nám líto že s nákupem u nás nejste spokojen, nicméně ve Vašem případě jsme Vám vyšli nadstandardně vstříc. Koupil jste nejlevnější konvici Aluna s dvěma filtry v akci, kde je konvice v podstatě zdarma za cenu dvou filtrů. Po týdnu používání jste zjistil, že Vám nevyhovuje oddělávat celé víko při nalévání vody a požádal jste nás o výměnu za dražší model. Není standardní měnit používané zboží, nicméně jsme Vám vyšli vstříc, požádali jsme Vás o zaslání konvice na naši adresu s tím, že Vám ji vyměníme s doplatkem za vyšší model. Konvice nám však od Vás dosud nepřišla. Konvici nám tedy prosím zašlete, abychom mohli celou věc řešit dál. Děkuji za pochopení. -
Nedoporučuje obchod
nemůžu hodnotit, když mi zboží zatím ještě nedorazilo. Objednala jsem dne 15.12. a dnes 29.12. zboží ještě nemám!
Reakce obchodu Brita filtry
Dobrý den,
jedná se zřejmě o nedorozumění. U Vaší objednávky jste zvolila platbu proforma fakturou (platba převodem předem). Posílali jsme Vám 15.12. údaje k platbě + následně dvě další upozornění, ale Vaše platba zatím nepřišla. Jakmile platba přijde, zboží Vám odešleme. Případně nás můžete kontaktovat a změníme Vám způsob platby. Děkuji za pochopení.
A. Buličič
www.Brita-filtry.cz -
Nedoporučuje obchod
Lidi, pokud řešíte akutní problém s ochrannými nápoji pro 22 lidí, a ani po 12 dnech objednané zboží nedorazilo, nakupujte jinde!
Reakce obchodu Brita filtry
Dobrý den, je nám líto pokud nejste spokojen s naším obchodem. Nicméně jsem se díval na Vaši objednávku a máte zvolenu platbu proforma fakturou, což znamená, že zboží posíláme až po přijetí platby. Již dvakrát jsme Vám posílali údaje pro platbu, ale ta nám od Vás zatím nepřišla. Zboží odešleme hned, jak platba přijde. Pokud chcete změnit způsob platby, nebo pokud Vám emaily od nás nechodí kontaktujte nás prosím.
-
Nedoporučuje obchod
Opakovaně jsem našel na dně hrnku s filtrovanou vodou tmavý kal. Nevím zda je to uhlí z filtru ?
-
Nedoporučuje obchod
- Bohužel mi dorazily pouze 3 x filtry, l x zdarma byla prázdná krabička.
Reakce obchodu Brita filtry
Dobrý den, děkujeme za reakci, je nám líto pokud nejste s vyřízením objednávky spokojeni. Dle našich záznámů jste měli objednané tři balení filtrů Maxtra 3+1, tedy celkem 12ks filtrů, které jsme Vám i odeslali. Pokud tomu tak nebylo a došlo Vám filtrů méně, prosím kontaktujte nás.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- Filtry propuští uhlík,nekvalitní a za to jsem zaplatila přes 1300Kč!!!
Nakupte jinde!!
Reakce obchodu Brita filtry
Dobrý den, omlouváme se za komplikaci, na našich stránkách máme v otázkách a odpovědích tuto problematiku popsanou. Výjimečně je možné nalézt v konvici malé černé částečky uniklé z filtrační patrony. Jedná se o zbytek uhlí odřený v důsledku tření během dopravy. Může způsobit lehké zabarvení prvních dvou náplní (které by neměly být používány). Je to zcela normální a bez vlivu na výkon filtrační patrony. Obsah filtrační patrony je vhodný pro použití s potravinami a je zcela neškodný. Důkladné namočení, protřepání filtrační patrony s vodou a propláchnutí filtrační patrony (jak je uvedeno v pokynech pro použití) zajistí uvolnění částeček uhlí v této fázi a vyloučí další uvolňování během normálního použití. Pokud by se aktivní uhlí uvolňovalo ve věčí míře a i v dalších náplních, je třeba nás kontaktovat, patrony Vám v takovém případě vyměníme.