Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Ačkoli jsem označil jako způsob doručení Českou poštu - balík do ruky, začala mi mailovat společnost Zásilkovna.cz., že zboží expeduje. Nic takového jsem ovšem nežádal. Předpokládám, že proto se doprava zásilky protáhla skoro na týden a nejsem si jistý, jestli se to i nepromítlo do ceny...

    Reakce obchodu BrickDepot.cz

    Zboží jsme zaslali podle přání zákazníka službou Balík do ruky od České pošty. Přes Zásilkovnu jsme pouze uskutečnili podání balíku do sítě ČP (za nižší cenu pro zákazníka). Za pozdější dodání zboží se omlouváme, z odkazu na sledování balíku u ČP, který mají zákazníci k dispozici, ale vyplývá, že bylo způsobeno na straně ČP, která zboží nedoručila druhý den po obdržení zásilky, ale až po víkendu, což bohužel nedokážeme s blížícími se Vánocemi ovlivnit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • one-man-company.. o chod celého obchodu se stará očividně jediný člověk
    • - prý "jsem na dovolené - až do mého návratu se vaše objednávka neodešle" - posuďte sami, co to je za komunikaci