Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • komunikace
    • doba dodání
    • ceny

    Dala jsem na kladné recenze, ale za sebe obchod rozhodně nemohu doporučit, zboží mi ani za 14 dní nebylo doručeno, komunikace ze strany obchodu laxní, peníze z karty mi byly strhnuty za jednu objednávku 2x (nakonec po mých žádostech vráceno).
    Za mne až příliš komplikací za jednu objednávku . Především zboží za 2,5 tisíce stále nemám. Za ceny jejich výrobků bych čekala lepší služby.

    Reakce obchodu BrainMarket.cz

    Krásný den, Veroniko. Velmi mne situace ohledně Vaší objednávky mrzí. Bohužel došlo k chybě na naší straně, za což se Vám velmi omlouvám, neboť byl Váš balíček omylem předán jinému dopravci, než jste si zvolila. Neměli jsme od Vás zpětnou vazbu, že nedošlo k odeslání balíčku, ale pouze zabalení, a z tohoto důvodu jsme situaci neměli možnost řešit dříve, jinak bychom pro Vás neprodleně zajistili nápravu. Situace již pro Vás nyní byla zajištěna, jak jsme si dnes potvrdily v telefonu a o expedici budete v e-mailu informována. Je mi opravdu líto, že na své produkty čekáte tak dlouho a ještě jednou bych se Vám za to ráda omluvila. Věřím, že Vám brzy nově expedovaná zásilka dorazí. S přáním hezkých dní, Kristýna.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Slušná nabídka

    Kategoriím se nedá věřit, obchod má například sekci "Zdravé snídaně", která ale obsahuje produkty s téměř 25 % cukru a k tomu vysoká procenta nasycených tuků. Pokud pak člověk hledá něco zdravého, musí si stejně produkty rozklikávat a číst si složení. Nakonec pak nenajde nic..
    To, že je něco BIO, ještě neznamená, že je to zdravé.

    Reakce obchodu BrainMarket.cz

    Hezký den :-) Co se týče kategorie "Zdravé snídaně", tak nehodnotíme jen obsah cukru, ale celkové složení, včetně vlákniny a mikronutrientů. Nicméně v této kategorii se nacházejí i produkty jako např. ovesné vločky, které nic jiného neobsahují. Chápeme však, že pojem zdravé snídaně může pro každého člověka znamenat něco trochu jiného. Děkujeme i tak za tuto recenzi, neboť všechny podněty jsou pro nás přínosné. Přeji Vám krásné dny, Kristýna.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dodatecny dotaz na pouzivani produktu bez odezvy.

    Reakce obchodu BrainMarket.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi a omlouvám se, pokud nikdo nereagoval na Váš dotaz. Mohu se zeptat, kde jste psal svůj dotaz, abychom si na to příště dali větší pozor? Pokud Vám mohu pomoci, kdykoli se na mne můžete obrátit. Email: haluskova@brainmarket. Ráda Vám poradím jak s výběrem konkrétních produktů, tak i s vytvořením objednávky. Případně také můžete zavolat na naší infolinku +420 555 333 688, kde Vám jsou kolegyně k dispozici ve všední dny od 7-18 hod. Přeji krásný den, Veronika.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Katastrofa,přesun na jiné výdejní místo toť poslední info.
    Brain již nikdy .

    Reakce obchodu BrainMarket.cz

    Dobrý den, omlouváme se, pokud nemáte stále balíček u sebe, podívala jsem se do objednávky a objednával jste 21.12. Hned 22.12 byla od nás objednávka odeslána. Pokud dopravce změnil výdejní místo, to už bohužel nedokážeme ovlivnit. Z naší strany bylo vše v pořádku, ale určitě budeme dopravce kontaktovat a pokusíme se zjistit, kde se balíček nachází a v čem byl problém. Kolegyně s Vámi spojí, aby se vše vyřešilo k Vaší spokojenosti. Přeji krásný den, Veronika.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • U predchozich objednavek bylo vse v poradku.
    • Zaplacene zbozi dosud nebylo dodano, i kdyz eshop na strankach garantoval doruceni do Vanoc u obj.vytvorenych nejpozdeji 18.12.2023. Objednala jsem a zaplatila 15.12.2023. Pouze zasilku predali prepravci a dale doruceni zasilky neresili. Ani pres moji zadost, aby eshop zaurgoval doruceni zasilky a byla tak dorucena alespon do konce roku, k doruceni nedoslo a nikdo me z eshopu nekontaktoval.

    Reakce obchodu BrainMarket.cz

    Dobrý den,

    mluvila jsem s kolegyní, která mi potvrdila, že s Vámi mluvila a je vše vyřešeno. Balíček byl od nás opravdu expedován 17.12, bohužel dopravce balíček ztratil a ani my jsme neměli informaci o tom, kde se nachází. Pokud by balík ztratí nebo poškodí, tak se to dozvíme většinou až od zákazníků. Omlouvám se za komplikace a věřím, že balíček, který jsme dnes expedovali již v pořádku dorazí. :) Přeji krásný den, Veronika.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží zakoupeno v black friday prý v akci za 1784, dnes bez akce a eshopu za 1119,-

    Reakce obchodu BrainMarket.cz

    Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Ano, cena se měnila, protože si již produkt vyrábíme sami, tak aby pro co nejvíce lidí byl cenově dostupný, byl skladem a nemuseli jsme čekat na několik dodavatelů. Každopádně chápu, že to může působit zvláštně. Kolegyně Vám bude volat, abys se vše vyřešilo k Vaší spokojenosti. Přeji hezký den, Veronika.

  • zboží v nabídce není

    Reakce obchodu BrainMarket.cz

    Dobrý den, o jaké zboží se přesně jednalo? Pokud bych Vám mohla poradit nebo pomoci s výběrem nějaké alternativy, tak mi prosím napište na email [email protected] . Ráda Vám pomohu. Přeji krásný den, Veronika.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Vše super, jen ty špunty jsou hodně tvrdé, ale možná se poddají. Magnesium je perfektní, noční křeče odešly.

    Reakce obchodu BrainMarket.cz

    Dobrý den, děkujeme za recenzi. Pokud by byl někdy problém s nějakým produktem, napište mi prosím na email [email protected] a vyřešíme k Vaší spokojenosti. :) Přeji krásný den, Veronika.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Kvalitní produkty
    • Dlouhé termíny dodání.

    Reakce obchodu BrainMarket.cz

    Dobrý den Davide, děkujeme za recenzi a omlouvám se, že jste na dodání čekal déle. Pokud byste v budoucnu dělal objednávku, napište mi prosím číslo objednávky na email [email protected] a já odeslání zaurguju, abyste objednávku měl co nejdříve. Přeji pěkný den, Veronika.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Nehodnotím obchod, ale vlastní zboží. Používám jej denně, ale nejsou patrné žádné pozitivní a postřehnutelné změny.!

    Reakce obchodu BrainMarket.cz

    Dobrý den, děkujeme za recenzi. Mrzí nás, že jste nebyl spokojený. Pokud byste potřeboval poradit ať už s výběrem produktu nebo s účinností některých produktů, můžete mi napsat na email [email protected] . Ráda Vám pomohu. Přeji hodně zdraví a pěkný den, Veronika.

  • U suplementu mi chyběla odměrka a návod, po telefonické domluvě bylo slíbeno, že obratem hned pošlou....nedorazilo...ani po 5 dnech...

    Reakce obchodu BrainMarket.cz

    Dobrý den, omlouváme se pokud Vám jste v balíčku nenašla odměrku, kolegyně Vám bude volat, abyste se domluvily na doposlání. S pozdravem, Veronika.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • dlouhá doba čekání
    • drahé

    Reakce obchodu BrainMarket.cz

    Dobrý den, omlouvám se pokud jste nebyl s dobou doručení spokojený. Objednávka byla vytvořena ve večerních hodinách a následující den se bohužel musely poslat objednávky před Vámi. Hned další den byla Vaše objednávka zabalená a předána dopravci. Nicméně pokud byste na svou objednávku spěchal stačí napsat kolegyni na email [email protected] a ta odeslání zařidí v co nejrychlejším termínu. Co se týče cen produktů, tak jejich výroba i jednotlivé formy jsou dražší, což se odrazí i na prodejní ceně, nicméně máme pravidelně i slevové akce, včetně slevových kódů, které nabízejí na influenceři. Pokud budete chtít s něčím poradit, neváhejte se na nás obrátit na výše zmíněném emailu, popřípadě telefonicky +420 555 333 688 . Přeji krásný den, Veronika.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Sdělené informace na zákaznické lince se neshodují s realitou. Zaplacenou objednávku před 10 dny jsem stále neobdržela!

    Nespolehlivý obchod. 10 dnů od zaplacené objednávky a balík nikde.

    Reakce obchodu BrainMarket.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se, nicméně bohužel dopravce měl chybu v systému a některé balíčky doručoval pozdě. Jelikož jste měla v poznámce že potřebujete balíček do 12.7. tak se nám díky zdržení balíček vrátil zpět. To jsme bohužel nemohli ovlivnit. Každopádně se omlouvám a kolegyně Vám zavolá a domluví se s Vámi na novém poslání. Přeji krásný den, Veronika.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tak Brainmax láhev dorazila. Měla jsem ji do práce na pití. Dnes jsem do ní poprvé dala vodu a po cca 15 minutách láhev sama komplet praskla . Obrovské zklamání protože kdybych s ní třeba někde bouchala tak to pochopím ale tohle fakt naštve. Kupovala jsem ji v domnění že to je kvalitní výrobek. Není a už nikdy nekoupím

    Reakce obchodu BrainMarket.cz

    Dobrý den, omlouváme se, patrně se jednalo o vadný kus s výroby. Bude Vás kontaktovat kolegyně, která se s Vámi domluví na doposlání nové, popřípadě vrácení peněz. Ještě jednou se omlouvám se přeji krásný zbytek víkendu. Veronika.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zbozi nedorazilo týden po platbě

    Reakce obchodu BrainMarket.cz

    Dobrý den, omlouváme se, pokud nemáte stále svou objednávku. Kolegyně zjistí, kde se balíček nachází a bude volat. Ještě jednou se omlouvám a přeji hezký den. Veronika.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    pomalaá dodávka

    Reakce obchodu BrainMarket.cz

    Dobrý den, omlouváme se, pokud jste čekala déle, dívala jsem se přímo do objednávky a byla expedována druhý den. Pokud byste někdy v budoucnu na svou objednávku spěchala, napište mi prosím na email [email protected] a já dohlédnu, aby odešla co nejdříve je to možné. Přeji krásný den, Veronika.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Mají nezakliknutelnou volbu odmítnutí průzkumu spokojenosti heuréka. Buď ať tam není žádná volba nebo ať se ti dá zakliknout

    Reakce obchodu BrainMarket.cz

    Dobrý den, pokud si nepřejete dostávat email o hodnocení zákazníka, stačí před odesláním objednávky zakliknout větu: "Nezaslat dotazník spokojenosti v rámci programu OVĚŘENO ZÁKAZNÍKY." Je to poslední věta před odesláním objednávky. Kdybych Vám mohla s něčím poradit, napište mi prosím na email [email protected] . :) Přeji krásný den a hodně zdraví, Veronika.

    • nedošlo dosud do uvedene zásilkovny Freibergová 737623321 tel-

    zaplaceno a nedošlo do zásilkovny-- urguji

    Reakce obchodu BrainMarket.cz

    Dobrý den, omlouvám se, pokud jste dosud neobdržela svou objednávku. Podle historie jsme objednávku expedovali již 16.6. takže jej má zásilkovna a balíček se mohl buď ztratit nebo poškodit. V takovém případě bohužel máme informaci po několika dnech buď přímo ze zásilkovny nebo od zákazníka, ale sami musíme zjistit, co se stalo. Kolegyně na infolince zjistí, co se stalo a bude Vás telefonicky kontaktovat. S pozdravem, Veronika.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Mám čerstvou velmi špatnou zkušenost s produktem Brainmax Natural Melatonin od tohoto výrobce. Účinky zmíněného produktu jsou v mém případě bohužel přesně opačné než výrobce popisuje. Dal jsem tomu dvě šance, nejdříve jsem poslechl doporučení kolegy a dal jsem si jednu kapsli, dvě hodiny před večerkou, a druhý večer jsem si dal dvě kapsle 30 minut před, jak předepisuje výrobce. První noc 4 hodiny velmi mělkého spánku, druhá začala dvouhodinovou potní lázní a spánek se nedostavil vůbec. Bylo to více a ještě více špatné, než můj normální spánek bez doplňků. Tak rozsekanej jsem nebyl, ani nepamatuji. Samozřejmě neproběhl žádný alkohol ani drogy, a datum spotřeby na obalu melatoninu byl až za 9 měsíců.
    Chápu že účinky těchto látek mohou být individuální, a sama zástupkyně obchodu toto potvrdila v odpovědi na mou recenzi na google. V tom případě mě ovšem zarazila jiná věc. Pokud tu jisté riziko, byť malé, a existuje a výrobce si to uvědomuje, neměl by o něm spotřebitel vědět už během nákupu?!
    Produktu ani výrobci další šanci nedám.

    Reakce obchodu BrainMarket.cz

    Dobrý den Antoníne,

    děkujeme za recenzi. To, že Vám náš Natural Melatonin nesednul mne mrzí, nicméně i v předchozí reakci jsem zmínila vzorky, které nabízíme. To mi přijde minimálně fér. Každý si může vyzkoušet, jestli půjde do celého balení. Právě proto, že jsme každý úplně jiný, a to co zabere jednomu, druhému zabrat nemusí. Přeji Vám hodně zdraví a ať najdete produkt, který Vám bude více vyhovovat. Veronika, BrainMarket.cz.