Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete vypnout v nastavení prohlížeče. Více

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • rychlost doručení (18)
  • kvalita zboží (6)
  • nakoupil v obchodě botas před 2 lety

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ja potrebuju boty, ktere jsem koupil docela draho. 10 dnu to je moc.

  • nakoupil v obchodě botas před 2 lety

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bohužel jsem předpokládala, že pokud objednávám přímo od výrobce, bude bota v lepší kvalitě. Podrážka místy odlepená, jinak lepidlo je všude i na místech kde nemá být. Děs
  • nakoupil v obchodě botas před 3 lety

    Nedoporučuje obchod

    Boty vypadaji moc hezky. Prekvapily mne. Vypadaji totiz jeste lépe nez na Vasi internetove strance. Jsou sice relativne tezke, ale na druhe strane se bota za 76 EUR neda srovnavat s „cenove nedostupnou“ italskou obuvi.

    Problem mam ale se žlutou pryžovou spickou. Narážím pri chuzi na ne palci, i kdyz jsem si botu zakoupila o cislo vetsi. Domnivam se, ze kdybych si byla objednala velikost o dve cisla vetsi, bota by mne byla jen prilis velika, a problem by se nevyresil. Mam dojem, ze problem tkvi v konstrukci boty. A za druhe, stélka boty je podle meho nazoru relativne tvrdá.

    Reakce obchodu botas

    Dobrý den, děkujeme za zájem o výrobky tradiční české značky BOTAS a za Váš přínosný názor. Obuv BOTAS 66 patří do kategorie módního zboží, a stejně jako např. konfekce nemusí "padnout" každému a ani takové ambice nemáme. Konstrukce obuvi je daná tvarem kopyta, které samozřejmě není univerzální.
    Mrzí nás, že tyto problémy s výběrem obuvi mělo za následek "nedoporučení" e-shopu, i když se Vám obuv líbí.

  • nakoupil v obchodě botas před 4 lety

    Nedoporučuje obchod

    40 %

    • rychlost
    • Objednala som si model Classic _ na fotografii je veľmi skreslená farba a namiesto tmavomodrej mi prišla sýta modrá (viditeľne svetlejšia). Snažila som sa s dobrou vôľou tento problém vykomunikovať _ že teda farbu rada vymením, keďže s touto nie som spokojná. Už som nedostala odpoveď.. .Predchádzajúca komunikácia spočívala v tom, že teda áno, farba na fotografii je skreslená a že ich môžem vrátiť bez navrátenie poštovného (poštovné dokopy 20eur)

    nulová ochota zákazníkovy vyhovieť _ zrejme ide len o to predať.