Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží doposud nedorazilo - už to trvá týden
Reakce obchodu Bosch centrum
Dobrý den, je mi to hloupé psát zákazníkovi a asi bych neměl. Ale musím. PANE INŽENÝRE ŠIVE. Když si objednáte výrobek, který není skladem tak ho asi nemůžeme poslat. Nedělal jste školu v Plzni?
-
Nedoporučuje obchod
Příliš dlouhé dodací lhůty a od obchodu se ani nedozvíte kdy budou tak laskaví a dodají objednané a zaplacené zboží. Mizerná komunikace.
-
Nedoporučuje obchod
diskriminace podnikatelske sfery
-
Nedoporučuje obchod
- snadný a přehledný nákup
- horší porovnávání výrobků
- těžko odhadnout za jak dlouho a zda zboží dorazí
-
Nedoporučuje obchod
Skoro 3týdny od objednání, zboží nedorazilo, aniž by se někdo jakkoliv ozval.
-
Nedoporučuje obchod
- Na e shopu bylo napsáno, že můj produkt mají na skladě a je hned k dodání. Proto jsem si u nich objednala. Po zaplacení mi napsali, že až produkt budou mít a to asi za 16 dní, dají mi vědět... zatím stále nic.
-
Nedoporučuje obchod
- Bohužel žádnou jsem nenašel
- Mínusů je opravdu hodně
Nezlobte se, ale opravdu hrozné! Objednám si produkt který je na e-shopu jasně označený přijde mi úplně něco jiného - dobře jsme lidi poplést objednávky to se stát může. Reklamuji, přístup dobrý produkt pošlou a zpětnou dopravou vyzvednou to co poslali předtím. NO JO! oni zase poslali něco jiného tentokrát již komunikace mizivá ze zoufalství jsem využil 14 denní lhůtu (poštovné na vrácení jsem platil já). Že by mě někdo informoval o tom že balík obdrželi a že tedy peníze pošlou? Nic. Dalších několik e-mailů a nakonec že jsem ji neposlal číslo účtu kam mi mají poslat peníze. To pravda není ale nemám to jak dokázat tak dobře znovu jsem poslal odstoupení od smlouvy peníze už mám! Je to víc jak měsíc věc kterou jsem si objednal jsem si nakonec musel vyrobit protože jsem to měl na práci ne na vystavení v regálu. Argumentem že jsem neposlal číslo účtu mě tak ..... i kdyby to byla pravda tam by jim nepřišel celý papír s odstoupením od smlouvy a to jako co? Jim přijde balík dobře vědí co to je a od koho a nic informace hele chybí průvodní dokument dopošli nic. Jen lží. Dali mi takovou školu že jestli někdy ještě něco budu vracet tak si to podchytím podstatně lépe. Prej Boschcentrum :D nikdy nikdy nikdy víc a to obchodují nejméně na dvou e-shopech.
Reakce obchodu Bosch centrum
Dobrý den p. Hakl, děkujeme za Vaší reakci. Bohužel došlo pouze k tomu že výrobce omylem označil Vámi objednané příslušenství jiným kodem. Nic víc nic míň. :-) pokud nám přijde balík tak je většinou polepený od dopravce a opravdu nevíme od koho je jelikož vidíme poze čárový kod. Jakmuile jsme od Vás dostali číslo účtu obratem jsme Vám částku vrátili. To že jste nepřiložil průvodní dopis za to opravdu nemůžeme. Tolik k Vaší reakci. Za naše služby hovoří recenze zákazníků a hodnocení 97%. což je více než dobré. A ano provozujeme dva eshopy. Oficiálně zastupujeme mnoho firem a www.Boschcentrum.com je autorizovaný jednobrandový eshop pro značku Bosch. Na www.profinaradi.com nabízíme všechny ostaní značky bylo by nevhodné nabízet pod značkou Bosch jiné značky.
-
Nedoporučuje obchod
- Nereálný termín doručení při objednávce - poté mi napsali ze mají dovolenou :-D Když jsem jim napsal ze tedy jejich jednání považuji za klamave mi odepsali ze snad mají nárok na dovolenou ... ale mohli by snad uvádět reálný termín doručení ... po zrušení zakázky už nijak nereagovali ...
Reakce obchodu Bosch centrum
Vážený p. Kyzlink děkujeme za Vaší reakci. Jen pro upřesnění. Výrobek jste si objednal 31.12.2019 i s informací o tom že máme dovolenou. Vzhledem k tomu že ani sklad výrobce nefungoval až do 6.1 jsme Vám oznámili toto datum. Pokud jste na objednávku spěchal, mohl jste zvolit jiného prodejce. Ještě jednou děkujeme apřejeme hezký Nový rok
-
Nedoporučuje obchod
Nepíši recenze ani nejsem kritik, každý jsme nějaký ale ta to teda napíši.
Vymýšlí si až lžou o stavu objednávky.
Když se člověk ozve tak ho v emailu drze uráží aniž by ho kdy viděli.
Náš zákazník tady teda neplatí. Mužná u jiných dobrý ale tady to nevišlo.Reakce obchodu Bosch centrum
Vážený p. Kuchař z Ostrova u Macochy. Objednal jste si u nás pilu 25.12.2019 v půl sedmé večer. Hned první pracovní den tj. 27.12.2019 i když jsme měli inventuru jsme Vás kontaktovali jelikož jste nás žádal o radu s výběrem kotuče. Telefon jste nám nebral a dovolali jsme se Vám až v pozdních odpoledních hodinách kde jsme se domluvili, že Vám kotouč přiobjednáme s čímž jste sám souhlasil. Následně jste nás obvinil z nedodržení dodací lhůty. Děkujeme za Vaší reakci ale nemůžeme s ní souhlasit.
-
Nedoporučuje obchod
nelze zaregistrovat nabízené prodloužení záruky |???