Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Moc chválím rychlé dodání. V pátek večer jsem objednala knihy a v pondělí jsem si je již vyzvedávala, krásně zabaleno, super bezkonkurenční ceny, moc chválím a určitě u vás zase nakoupím příště.

  • Velké poděkování slečně na pobočce v Ostravě. Kdykoliv přijdu, skvěle doporučí. Tentokrát to byl dárek pro náročného čtenáře. Slečna sáhla po titulech na první dobrou. Měla skvělý přehled. Nákup proběhl doslova bleskově navíc za luxusní cenu. A zpětná vazba od čtenáře ryze pozitivní. Moc děkuji!!! Určitě se ráda zas vrátím zpět. Lucie

  • 6/12/2021 objednáno, zaplaceno, zboží skladem, doporučeno Heurekou, do dneška žádný email o odeslání zboží. Poprvé a jak to vypadá naposled, co zde nakupuji a jak vidím nebudu sám...

  • 3.11. objednáno a zaplaceno. Poté mail, že bude dodáno později, do 19.11. Ok, chápu, že něco nemusí být zrovna na skladě. Ale 19.11. nic nedošlo, tak ten den volám na zákaznickou linku, bylo mi řečeno, že ten den expedují. Je 24.11. a nikde nic, žádný mail ani balík. Tak nevím, co si mám o tom myslet...

  • Firma láká na levné ceny, ale knihy přichází poničené. Po domluvě, že pošlou knihy nové, objednávky bez předchozí domluvě stornují a dále s Vámi nehodlají komunikovat. Otřesný přístup! Nehledě na to, že vyřízení objednávky trvalo měsíc, i když dané tituly jsem zahlédl na pultech v jiných knihkupectví.

  • Absolutní nespokojenost. Čekám vrácení peněz. Obchod nekomunikuje. Neodpovídá na email, dovolat se nelze.

  • 14. 11. uskutečněna objednávka. Doposud knihy nemám, ackoliv začátkem prosince prišel po 14 ti dnech email, že tituly jsou již připraveny k odeslání. Na emaily nikdo nereaguje (na webu slibují odpověď do jednoho dne), nelze se dovolat na zákaznickou linku (i po 20ti minutách vyzvánění). Obávám se, že vánoční dárky, které jsem objednala pod stromečkem nebudou. Rozhodně nedoporučuji.

  • 24.11. urobená objednávka na eshope, 4.12 mi prišiel mail, že objednávka bola odoslaná.Dnes je 14.12 a objednávka nikdy. PPL tvrdí, že zásielku fyzicky nemá. Booktook tvrdí, že ju odoslal. So zákaznickým centrom je nemožné sa spojiť a na moje denno-denné maily, nikto neodpovedá. Jediný darček pre dcéru, ktorý sme objednávali a takto to dopadlo.Som neskutočne sklamaná.

  • Knihy objednány 25.11. Svat po dvou týdnech: zboží nepředáno dopravci, obchod nekomunikuje, telefonní linka hlásí zavolejte si Po-Pá 9-17 a i když voláte v tomto čase tak vás automat vás odpojí.

  • Knihy objednány 25.11. Svat po dvou týdnech: zboží nepředáno dopravci, obchod nekomunikuje, telefonní linka hlásí zavolejte si Po-Pá 9-17 a i když voláte v tomto čase tak vás automat vás odpojí.

  • Zboží, které jsem objednal více jak 2 měsíce předem nedodáno, nikdo mi nepodal informaci, že je údajně vyprodáno,
    telefonistka vymýšlí nesmyslné výmluvy, které postrádají logiku, peníze nikdo nevrací, na e-maily nikdo nereaguje.
    Obchod nedoporučuji.

  • Nespolehlivý obchod který sere na zákazníky nebere tel a nereaguje na správy.

  • Zoufalá komunikace, vrátila jsem knihu podle jejich pokynů - zadání vratky na stránkách + jsem přiložila ještě průvodní dopis s odstoupením od smlouvy, ani po 21 dnech od jejich převzetí nemám peníze zpět, na maily nikdo nereaguje kromě automatické odpovědi že dotaz vyřídí.

  • Strašné, na začátku srpna objednané učivo došlo až v půli září a jedna stále chybějící knížka měla dojít teď v pondělí a stále nic,,,,,, gratuluji jak jste rychlí a zodpovědní

  • Objednávala jsem si zde učibne do školy. Je to už 10 dní a zásilka stále nikde. Na email s dotazem mi ani nedopovedeli.

  • Podvodná firma.
    Pořád slibuje že vrátí peníze.
    Je to měsíc a nic.
    Když se tam dovoláte slibují, že to pošlou a nic.
    Dal jsem podnět na ČOI.
    Takovéhle firmy by neměly existovat.

    • potvrdzuje, ani po viac ako 35 dnoch od reklamacie nemam peniaze naspat, ani ich uz neuvidim, hajzli su to

  • Přidávám se ke stížnosti, zaplacená kniha nedorazila v termínu, e-shop nekomunikuje. Jsem ochotna jít do všech forem stížností, TO...

  • Dobrý den, můžu se prosím zeptat, jak dlouho musím na zásilku, která byla předem zaplacena čekat? Dekuji

  • Po předchozím bezproblémovém nákupu jsem si znovu vybrala k nákupu knih Booktook.cz, ale je to naposledy. Přes týden čekám, na zprávu, kdy balík odešlou, načež se po zavolání dozvídám, že knihu nemají skladem a kdy bude, to se neví. Na stránkách samozřejmě bylo, že skladem je.

  • Pro mě je po poslední zkušenosti tento e-shop také zklamáním. Vnímám to stejně jako mnozí další diskutéři na této sekci - neúcta k zákazníkovi (ve stylu "naval nám prachy a vypadni"), včetně bezcitné a docela arogantní komunikace ze strany zákaznického servisu. Klamavou (špinavou) reklamou na dárek v podobě bonboniéry "Merci" lákají lidi, aby si vybrali právě jejich e-shop pro nákup knih a dalšího zboží (v současném období vládní karantény) ... že za každý nákup uskutečněný v jejich e-shopu minimálně v hodnotě 499 Kč obdržíme jako dárek bonbošku. Podmínky jsem splnila, nakoupila nad uvedenou hodnotu a bonboška nikde (soudě dle recenzí dalších zákazníků nejsem "v tomto problému" zdaleka sama). A když se bráním - další výmluvy a bla, bla, bla ze strany zákaznického servisu a také, když jsem chtěla, ať můj argumentační e-mail předají jejich vedoucímu pracovníkovi, tak to neudělali a dál jsem si psala "jen" se zák. servisem.
    Nejde mi ani tak o tu bonbošku, ale o princip. Když dárek k nákupu zákazníkům nechtějí za daných podmínek dávat a nebo jej již nemají, tak ať to ani neslibují! Za mě tento e-shop (a ani kamenná knihkupectví, která jsou výdělečným podnikem stejné firmy) - již nikdy více. Budu nakupovat u solidnějších firem a e-shopů (doufám :-) ).