Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • rychle a profesionálně, velký výběr, dobré ceny, spolehlivý popis produktů
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • No bg.sub.

    Reakce obchodu Blu-shop.cz

    Dobrý den, Martine.

    Děkujeme za hodnocení - bohužel jste si spletl hodnocení zakoupeného produktu s hodnocením obchodu, což je u zahraničního zákazníka pochopitelné.
    - pan Dimitrov je stálý zákazník z Bulharska, takže věřím, že "to nemyslel zle" :) (z patnáctidiskového zakoupeného setu nebyly BG titulky u tří disků)

    ---

    Здравей, Мартин.

    Благодаря Ви за ревюто - за съжаление сте объркали оценката на закупения продукт с оценката на магазина, което е разбираемо за чуждестранен клиент - г-н Димитров е редовен клиент от България, така че вярвам, че не е искал да навреди :) (от закупения комплект от 15 диска, БГ субтитри липсваха на три диска)

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Predražený obchod, mešká aj to, čo majú skladom.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žádná komunikace, ani potvrzení přijetí objednávky. Zboží do dnešního dne nedorazilo. Při objednávce mělo být zboží na skladě.

    Reakce obchodu Blu-shop.cz

    Přeji Vám pěkný den, Bořivoji

    a mrzí mne Vaše nespokojenost.

    Dovolím si uvést na pravou míru, že Vámi objednaný produkt v čase objednávky skladem nebyl, kterážto informace byla korektně uvedena ve všech místech katalogu, ve všech bodech objednávkového procesu, i v potvrzovacím e-mailu, který byl zaslán na Vámi uvedenou adresu ještě v tu samou minutu dokončení objednávky - dostáváme kopie odeslaných e-mailů a vedeme rozsílkovou historii, ve Vašem případě nedošlo k žádnému výpadku ani nepřesnosti. Mrzí mne, že tato fakta uvádíte nepřesně.

    Stejně tak mne mrzí, že jste zboží ještě nedostal, nicméně objednal jste před svátečními dny produkt, u kterého bylo uvedeno, že jeho dodání čekáme v následujících týdnech. Jistě máte pochopení pro to, že rozvoz zboží během vánočních svátků trvá déle než obvykle.

    Věřím, že až po svátcích boží naskladníme a okamžitě odešleme, budete s Vámi vybraným koncertem spokojen a užijete si ho.

    Krásné svátky a hodně zdarů do příštího roku,

    Štěpán Čermák,
    blu-shop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nelze platit zboží v hotovosti při odebrání zboží

    nedoporučuji

    Reakce obchodu Blu-shop.cz

    Dobrý den.

    Platbu v hotovosti při osobním převzetí nenabízíme, neboť pro ni nemáme jakožto internetový obchod uzpůsobenou EET pokladnu.

    Toto hodnocení je bohužel založeno na objednávce, kterou si pán nevyzvedl, neboť ji odmítl uhradit způsobem, který si zvolil v košíku. Pro platbu v hotovosti lze zvolit některou z možností dobírek, jež nabízíme u služeb Zásilkovny, DPD i České pošty. Při osobním vyzvednutí nám však bez kamenné pobočky zákon přijetí hotovosti neumožňuje. A my zákon raději dodržujeme. Děkuji za pochopení.

    Štěpán Čermák
    Blu-shop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nevim, snad vyber
    • pro mne jedina nevyhoda - zbozi nedorazilo, dnes je 29.12., objednavka 19.12. zadne vysvetleni, zadna omluva, nic

    Kvalitu obchodu nemuzu posoudit, protoze zbozi nedorazilo. Ano, dve polozky jeste nejsou na trhu, prijdou nekdy v breznu, ale jedna polozka na sklade byla, presto nedorazila. A pokud by na netu byl uveden jiny stav skladu, ocekaval bych alespon omluvu. Takze za mne NEDOPORUCUJU.

    Reakce obchodu Blu-shop.cz

    Dobrý den, Petře. Mrzí mne, že nejste spokojen se svým nákupem.

    V e-mailu, který Vám byl zaslán ihned po uzavření objednávky, je kurzívou zvýrazněným textem uvedeno: "Je-li součástí nákupu produkt z předprodeje, prosím berte na vědomí, že objednávku budeme expedovat až při jeho naskladnění."

    Vy jste si objednal dva filmy, jejichž datum vydání je v profilu uvedeno na leden a březen, tedy měsíc a tři měsíce po vzniku objednávky. Spolu s nimi jediný produkt, který je již v prodeji a skladem. Jak je v tom samém e-mailu dále zvýrazněným textem poznamenáno, "Přejete-li si objednávku rozložit do více zásilek, neváhejte nás kontaktovat." Stejné informace uvádíme na stránkách v sekci o dopravě, stejně tak je v detailu každého filmu v předprodeji uvedeno datum jeho vydání.

    Naši spokojení zákazníci jsou u předobjednávek zvyklí, že jim vždy celý nákup přijde najednou k datu uvedení posledního filmu. Nemusejí tak platit poštovné za více zásilek. A ti, kteří chtějí objednávku rozdělit, nás kontaktují, ostatně jak vidíte níže, komunikujeme vždy vstřícně a rádi se vším pomůžeme. Zkuste to, rád na Vaše přání objednávku rozdělím.

    Musím si však stát za tím, že jste o všem byl korektně informován a všechny související informace jsou navíc uváděny pro jistotu hned na několika místech. Mrzí mne tedy Vaše neopodstatněně negativní hodnocení.

    Přeji skvělé filmové zážitky,

    Štěpán Čermák
    Blu-shop.cz