-
Anonym: Dobrý den, opravdu nesouhlasíme.
1) kontaktovali jsme Vás do 24 hodin emailem, následně znovu do 24 hodin (respektive po 12 hodinách)
2) provedl jste objednávku více kusů zboží od více dodavatelů, během procesu objednávky jste na to BYL upozorněn, že dojde k rozdělení a byly Vám odeslány 3 emaily, tyto emaily uvádí 3 různá čísla - je to kvůli rychlejší expedici, dopravu jste měl téměř zdarma u všech třech balíků.
3) zadáte způsob platby převodem a poté zmatečně upravujete na dobírku - to je v pořádku, ale navrhnete jen jedno číslo, vědomě víte, že jde jen o jedno, i když máte tři - a myslíte, že to spárujeme. To nelze - když už víte o třech číslech, máte uvést všechna tři. A byl jste s nimi při procesu objednávky seznámen.
Dá rozum, že když už provedete chybu v objednávce a požádáte o opravu, nadiktujete všechny potřebné údaje. Snažíme se služby zlepšovat , ale hodí se také sebereflexe.
Blemcatko.cz -
NEDOPORUCUJI !!!!! Obchod má nejhorší komunikaci jaká může být zastoupena paní Tučkovou. Jedna odeslána objednávka byla obchodem rozdělena na 3 objednávky pod různé VS, což ve mě nebudilo důvěru a změnila jsem u své objednávky zpusob platby.objednavku po urgenci odeslali ale pouze 1/3 me objednávky. Obchod nemá uvedeny žádný tel. Kontakt, tak se nelze ani dovolat, přes vyžádání tel. Kontaktu komunikují pouze emailem. Komunikace je s nimi těžkopádná a zdlouhavá, tak ji nikdy více.