Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Naprosto nefunkční duše s dírou takže peníze vyhozeny z okna.

    Reakce obchodu BKshop

    Dobrý den,

    mrzí nás, tato chyba. Jsme jen lidi a bohužel i my chybujeme. Nejspíše si skladník při balení nevšiml, že by duše měla díru. V případě, že se stala chyba, rádi ji napravíme. Můžete nás kontaktovat na naší telefonické lince, kde máme přímo část pro reklamace. A tam to s vámi rádi vyřešíme.

    S pozdravem,
    Váš BKshop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Trvalo 4 dny než zboží předali dopravci.

    Reakce obchodu BKshop

    Dobrý den,

    velmi se Vám omlouváme za toto zdržení. Je pravda, že z důvodu dovolených a nemocenských jsme minulý týden byli v menším počtu, a tím se nám vytvořila malá fronta objednávek. Toto zdržení nás mrzí, a velmi se za něj omlouváme.

    S pozdravem,
    Tým BKshop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Patka má jiné rozměry

    Reakce obchodu BKshop

    Dobrý den,

    naše patky na webových stránkách mají zcela jistě přesné rozměry. Patky, které jste si objednal máme na skladě ve vícero rozměrech. Je možné, že došlo při balení k chybě a poslal se Vám jiný rozměr. Rádi s Vámi případnou reklamaci rychle vyřešíme, a za možné komplikace se omlouváme.

    S pozdravem,
    Váš BKshop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Sice rychlé doručení ale zboží absolutně k ničemu klíče nepasují do zámku i když vypadá super tak nelze použít.

    Reakce obchodu BKshop

    Dobrý den,

    pokud se stala někde z naší strany chyba, moc rádi ji společně s Vámi napravíme. Abyste nakonec byla spokojená. Váš reklamační formulář jsme zaregistrovali a obratem na něj odpovíme.

    S pozdravem,
    Váš BKshop

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nízké ceny
    • dlouhá dodací lhůta

    dodání až za 6 dní

    Reakce obchodu BKshop

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za kladnou recenzi na nízké ceny. Co se týká doručení balíčku, objednal jste si ve středu těsně před půlnocí. Jelikož máme hodně objednávek, tak postupujeme podle pořadového čísla v jakém k nám přišly.

    Délka expedice zásilky je u nás 2-3 PRACOVNÍ dny. Tedy třetí pracovní den (v pondělí) jsme Vám poslali zásilku, která Vám hned na druhý den dorazila. Nic méně pracujeme neustále na rychlejší expedici a automatizaci skladu. Pro větší spokojenost všech našich zákazníků. Příště Vás jistě potěšíme nejen nízkými cenami.

    S pozdravem,
    Váš BKshop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    KOLEČKA SE VIKLAJÍ NA OSE A PŘI POJÍŽDĚNÍ NA SEBEROVNĚJŠÍ PLOŠE NEPŘIMĚŘENĚ HLUČÍ.

    Reakce obchodu BKshop

    Dobrý den,

    Velmi nás mrzí, že nejste spokojený s kvalitou produktů. A také nás mrzí, že jste se nám neozval, rádi s Vámi tuto situaci vyřešíme a nějak ji napravíme. Zakoupil jste si kolečka, která prodáváme po stovkách kusů, a není s nimi žádný problém. Ani reklamace nám na ně nechodí. Pokud je s nimi ale teď skutečně problém, rádi ho s Vámi vyřešíme.

    S pozdravem,
    Tým BKshop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přehled stránek
    • Rozumné ceny
    • Dlouhá čekací doba na odeslání zásilky
    • E-shop neinformuje o stavu objednávky
    • Nepravdivé informace, že se objednávka odešle v tentýž den
    • U tohoto e-shopu neplatí náš zákazník náš pán. Spíše : zákazník = přitěž.
    • Nedoporučuji platit předem

    E-shop mě zklamal.

    Reakce obchodu BKshop

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že odcházíte jako nespokojený zákazník. V úterý jste si vytvořil již druhou objednávku a my Vám ji měli ve čtvrtek odeslat. Bohužel, stalo se z naší strany zdržení, za které se ještě jednou omlouváme. A objednávka se odesílala v pondělí, s čímž jste souhlasil. Nakonec jste objednávku přece jen stornoval a peníze Vám byly vráceny. Doufáme, že si toto mínění o nás časem rozmyslíte. A dáte nám šanci při dalším nákupu. Kdy Vás budeme moci příjemně překvapit, jako tomu bylo při Vaší první objednávce, která byla odeslána hned na druhý den. Přejeme Vám hezký den.


    S pozdravem,
    Váš BKshop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekompletní zásilka
    • po reklamaci slibují nápravu, ale poté již nekomunikují (email ani telefon)

    V zásilce chybělo zboží, po reklamaci eshop uznal svou chybu a slíbil jeho doposlání. Nyní je to již třetí týden od objednání, ale chybějící zboží mi stále nebylo zasláno, i když slibovali jeho odeslání. Eshop již nereaguje na email ani na volání telefonem. Bohužel jsem přinucen podat předžalobní výzvu na dodání zboží. Snad nebudu muset pokračovat dále žalobou a eshop zboží zašle nebo vrátí peníze. Pokud se chcete vyhnout nedodání zboží tak raději na tomto eshopu nenakupujte.

    Reakce obchodu BKshop

    Dobrý den,

    Pravdou je, že jsme skutečně chybovali i navzdory tomu, že se snažíme dělat vše na 100%. Velmi jsme se Vám za veškeré nedorozumění omluvili, a nakonec vše vyřešili k Vaší spokojenosti. Přejeme Vám pěkný zbytek dne.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • V obchodě nevědí, co prodávají, koupil jsem si při tom také šňůru prý průměru 6 mm coby těsnění do dvířek krbu, jenže ono má průměr 6,6 mm, a dvířka prostě nejde zavřít

    Reakce obchodu BKshop

    Dobrý den,

    Samozřejmě, že víme, co prodáváme. A máme o našem sortimentu přehled. Bohužel ve skladu došlo k chybě skladníka, který zaměnil zboží. Komunikovali jsme s Vámi nápravu, a nakonec jsme všechno spolu přes reklamační oddělení rychle vyřešili. Proto nás tato reakce od Vás velmi mrzí.

    S pozdravem,
    Váš BKshop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nabízí zboží, které ve skutečnosti není skladem. Komunikace se zákazníkem ze strany obchodu neproběhla...Zboží stále nebylo doručeno po více než týdnu, i když se e-shop chvástá, že dokáže doručit objednávky do 24 hodin od objednání/zaplacení. Za mě velké zklamání a už nikdy více!

    Reakce obchodu BKshop

    Dobrý den,

    Je pravda, že nám teď doručení objednávek trvalo déle z důvodu přestavby skladu. Za což se omlouváme. Každopádně na našich stránkách opravdu nemáme, že zboží doručujeme do 24 hodin. To není pravda. Máme uvedené, že GLS a PPL kurýrní služba v případě jejich zvolení, většinou doručí balík do 24 hodin - od jeho převzetí. Tento údaj je k dopravci, proto je napsán v sekci doprava. Aby si naši zákazníci mohli vybrat mezi nejrychlejší možnou alternativou. Například u Zásilkovny máme napsáno, že zboží doručuje do 3 dnů.

    S pozdravem,
    Tým BKshop

  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží přišlo rychle

    Zboží přišlo nezabalené, bez popisek a bez návodu.
    Jedna položka přišla chybně.
    Tak špatně dodané zboží dlouho nepamatuji.

    Reakce obchodu BKshop

    Dobrý den,

    Děkujeme, že jste pozitivně ohodnotil rychlost dodání. Jelikož jste náš velkoobchodní zákazník, Vaší reklamaci s Vámi okamžitě vyřešilo naše reklamační centrum. Věříme, že nakonec vše proběhlo v pořádku.

    Váš tým BKshop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obednavka, doruceni.
    • Zbozi dorazilo, uplne neco jineho. Dorazilo nejake male svetylko do objimky, ktere stejne nesviti. A vyvod na zastrcku zde teze neni. Reklamovat to nebudu, pac se to nevyplati. Proc tohle vubec prodavate?!!! Nastesti sem kutil tak to rozriznu a udelam zasuvku na prodluzku sam. Nekupujte to.!!

    Nebudu zde uz nakupovat

    Reakce obchodu BKshop

    Dobrý den,

    Vše jsme Vám u světýlka vysvětlili a jsme rádi, že i přes tuto recenzi jste od nás přeci jen odešel jako spokojený zákazník.

    Přejeme Vám hezký den,
    Tým BKshop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží bylo částečne rozbaleno, chyběl jeden kus z osmi objednaných, produkt nepoužitelný, nejaký polský šmejd, bylo to nedostatečne nafocene na eshopu, inak by jsem to ani nekoupila, ješte krabice byla divne zabalená, jako by se v ni nekto dodatečne hrabal a neprofesionálne zabalil a hnedou páskou přelepil, naprosto jsem sklamaná, vubec nedoporučuji

    Reakce obchodu BKshop

    Dobrý den, velmi nás, že se toto stalo. U nás se balíčky klientům balí vždy pořádně, zřejmě se stala chyba ze strany přepravce. Za to se omlouváme, pokud chcete vyřešit případnou reklamaci. Neváhejte nás kontaktovat přes telefonní číslo na našich stránkách.
    - Váš BKshop

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    + Levnější produkty
    - Dlouhý dodací termín a bez komunikace

    Reakce obchodu BKshop

    Dobrý den,
    Omlouváme se za prodlouženou expedici. Objednávka k Vám byla odeslaná – podrobnější informace jsme zaslali mailem.
    Tým BKshop

  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží vůbec nedorazilo
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nikdo nebere telefon, jen hlasová schránka
    • Na email odeslaný z jejich webu nikdo neodpovídá
  • Nedoporučuje obchod

    Zaplacené zboží dosud nedorazilo, ze strany prodejce nedošlo ani k žádné komunikaci

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Verlmi špatně.Kominikace katastrofa.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo a nevím kde je Tomaštík

  • Nedoporučuje obchod

    Objednávku jsem obdržel 20.4.,ale pouze 2ks kartáč na dehet s násadou PNB00372.Po urgencích jsem 24.4.obdržel další část objednávky,ale zase
    jenom 2ks kartáč na dehet s násadou PNB00372 ovšem bez násad. Už
    nevím jak bych docílil toho ,abych dostal mnou objednané zboží kartáč
    na dehet bez násady PNB00373?
    Obchodování zdar!

    Reakce obchodu BKshop

    Dobrý den,

    Děkujeme za recenzi i když bohužel není pozitivní.

    Ano, skutečně jsme Vám dvakrát dodali zboží, které jen částečně souhlasilo s Vaší objednávkou. Problém byl na naší straně a souvisel se špatným označením zboží ve skladu. Chybu jsme odstranili a zboží Vám dle telefonické dohody pošleme - samozřejmě tentokrát už určitě správně.

    Omlouváme se za vzniklé komplikace a určitě si z této nepříjemné situace vezmeme ponaučení do budoucna.

    S pozdravem,
    Jakub Dowgiałło