Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka přišla neúplná a nevyhovující zabalena

    Reakce obchodu BKshop

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme za problémy s Vaší objednávkou. Co se týče nevhodného balení, jsme si nedostatku ve Vašem případě vědomí a sjednáváme nápravu. Věříme, že v budoucnu nám ještě dáte šanci Vám dokázat, že to umíme mnohem lépe.
    přejeme Vám hezký den

    Tým BKshop.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Poslali mi smradlavy polsky produkty. Nenapadlo mne ze to budou jedny z tech nejlevnejsih na trhu protoze jinak bych si je sehnal jinde a levneji. Vracet nebudu protoze bych posilal blbosti sem a tam a na to nemam naladu. Musim je otestovat na vlastni strese s tim rizikem, ze je budu vymenovat zbytecne. Co si koupite vam samozrejme v eshopu nereknou. - neuverejneno. Natoz technicky list... nedopatratelne. Dost mi to pripomina aliexpress.

    Reakce obchodu BKshop

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš názor a moc nás Vaše recenze mrzí. Vaše nespokojené hodnocení se týkalo všech aspektů a všechny tyto aspekty jste ohodnotil nejnižší možnou známkou, ALE rychlost dodání(expedice proběhla obratem), způsob dopravy(nemáme žádné informace, že by kurýr měl nějaké problémy), komunikace s námi(žádná vyjímaje objednávky neproběhla). Tudíž tomuto nerozumíme.
    Co se týká Vaší nespokojenosti s výrobkem, máme vytvořen systém na vrácení zboží a refundaci finančních prostředků, který jste nevyužil, byť uvádíte, že zboží je nekvalitní. Pokud jste měl zájem o technický list k výrobkům, na vyžádání klientům dodáváme. Přestože jste s naším obchodem spokojen nebyl, děkujeme Vám za zpětnou vazbu, se kterou budeme intenzivně pracovat.

    Přejeme Vám hezký den.

    Tým BKshop.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Rychlost bych vyměnil za pomalost a preciznost

    Musim varovat pred amaterismem tohoto prodejce.
    1) 1 z objednaných položek nedodána, dobírka o to byla sice ponížena, ale nikdo mi o tom nedal vědět, až zpětně po mém dotazu jsem se dozvěděl, že to bylo chybou na skladě
    2) místo sanitárního silikonu dodán standartní, to jsem bohužel zjistil az po přesilikonování sprchového koutu.
    Ve výsledku tedy zdánlivě výhodný nákup polskeho zboží, který se velmi prodražil...

    Reakce obchodu BKshop

    Dobrý den,

    Bohužel se musíme omluvit, tady to opravdu nedopadlo dobře.
    Jediné co bychom rádi uvedli na pravou míru, že se nejedná o polské zboží, ale značka PENOSIL patří do skupiny velkého Evropského výrobce, který své zboží dodává do celé Evropy. Moc nás to mrzí Vaše nespokojenost a věříme že v budoucnu nám ještě dáte jednu šanci Vám dokázat, že druhý dojem zvládneme mnohem lépe.

    přejeme Vám hezký den

    Tým BKshop.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Přišlo zboží jiných, menších rozměrů, než jaké jsem měl objednané a za které jsem zaplatil.

    Reakce obchodu BKshop

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš názor a ještě jednou se Vám omlouváme, ano bylo odesláno špatné zboží, které jsme na vlastní náklady si od Vás vyzvedli, peníze jsme Vám vrátili.
    Bohužel se musíme ohradit k informaci ohledně dopravy, neboť tuto nám zajištují externí dopravci a my tím jen přebíráme jejich podmínky k doručení a protože nemáme s žádným dopravcem smluvně zajištěno, že dodáváme i v sobotu, nemohli jsme Vám toto nabídnout, ani nikde u nás na webu není taková možnost nabízena. Moc nás to mrzí Vaše nespokojenost a věříme že v budoucnu nám ještě dáte šanci Vám dokázat, že jsme kvalitní partner.

    přejeme Vám hezký den

    Tým BKshop.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží, co bylo údajně skladem, nebyl obchod schopen expedovat ani za dva dny, potřeboval jsem zboží na stavbu, tak jsem objednávku zrušil. Zrušení objednávky proběhlo v pořádku.

    Reakce obchodu BKshop

    Dobrý den,

    určitě máte pravdu, že nám chybělo zboží na skladě v ČR. Naše společnost má zásobovací sklad v Polsku a bohužel nám do expedice Vaší zakázky vstoupil státní svátek, který v Polsku byt 15.08.2024. Vaše objednávka nám dorazila 14.08.2024 cca v 11 hod., čímž jsme bohužel nebyli schopni zakázku zahrnout do expedice na stejný den, následující den byl v PL státní svátek a proto bylo možné zboží expedovat do ČR až v pátek a tím pádem nebylo možné ho ještě prostřednictvím zásilkových služeb ve stejný den dopravit k Vám. Moc nás to mrzí a věříme že v budoucnu nám ještě dáte šanci Vám dokázat, že jsme kvalitní partner.

    přejeme Vám hezký den

    Tým BKshop.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Pokud někdo spěchá, tak ani neobjednávat, já čekal téměř týden.

    Reakce obchodu BKshop

    Dobrý den,

    Velmi se omlouváme za zpoždění celé expedice Vaší zakázky. Objednávka nám dorazila v neděli, ke zpracování postoupila v pondělí a z důvodu neočekávané nemocnosti zaměstnanců se nám expedice protáhla na delší dobu než slibujeme. I přes veškeré komplikace jsme zboží doručili 4.den od objednání. V rámci interních procesů jsme posílili záložní kapacity, tak aby se toto v budoucnu neopakovalo. Věříme, že v budoucnu nám ještě dáte šanci Vám dokázat, že to umíme mnohem rychleji/lépe.

    přejeme Vám hezký den

    Tým BKshop.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    • Eshop hezky zpracovaný, intuitivní, objednávka přišla hezky zabalená
    • dvakrát objednáváno a ani jednou to nebylo v pořádku, poprvé poslali špatné balení vrutů a na podruhé rovnou celou objednávku
    • klamavá reklama dopravy zdarma při nákupu nad 500kč, v obou případech mi byla doprava účtována
    • nemožné se dovolat na jejich zákaznickou linku

    Reakce obchodu BKshop

    Dobrý den,

    Velmi se omlouváme za naší chybu spojenou s odesláním objednávek. Snaha byla vše obratem napravit. Zboží bylo vyměněno na naše náklady a nedorozumění s akci doprava zdarma, která byla popsána a týkala se pouze doručení na parcelshopy. Vy jste si vybrali jinou službu PPL private, která však zdarma od částky 500,- Kč nebyla. Při Vašem zpětném volání jsme bohužel nebyli schopni reagovat a tak se nám podařilo navázat komunikaci, až na zaslaný e-mail. Každopádně velmi nás tato Vaše zkušenost mrzí, děkujeme za Vaší recenzi, která vytváří na nás ještě větší tlak na posílení a zefektivnění všech procesů v naší společnosti a věříme, že v budoucnu nám ještě dáte šanci Vám dokázat, že to umíme mnohem rychleji/lépe.

    přejeme Vám hezký den

    Tým BKshop.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • o žádné nevím zboží nedodali
    • zboží co bylo skladem není skladem
    • reakce obchodu 3 dny
    • nedostupnost zboží

    Reakce obchodu BKshop

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme za problémy s Vaší objednávkou. na Vaší objednávku 19.06.2024 jsme reagovali následující den 20.06.2024, že nám nesouhlasí skladové stavy se systémem a že nejsme schopni obratem vykrýt Vaši objednávku. Protože nebylo možné Vaše požadavky obratem zajistit, dohodli jsme se na stornování objednávky. Věříme, že v budoucnu nám ještě dáte šanci Vám dokázat, že to umíme mnohem rychleji/lépe.
    přejeme Vám hezký den

    Tým BKshop.

  • Nedoporučuje obchod

    • "Zboží skladem" - nebylo skladem
    • E-shop neinformoval, že zboží nedoručí
    • Termín dodání - nedodržen

    Reakce obchodu BKshop

    Dobrý den,

    určitě máte pravdu, že nám chybělo zboží. Stojíme si ale za tím, že jsme se snažili maximálně komunikovat a navrhnout řešení. Psali jsme vám omluvu, že jsme zjistili, že nám nesedí u Vámi požadovaného produktu stav zásob se systémem a informovali jsme Vás v úterý, že odeslání objednávky by mohlo proběhnout ihned ve čtvrtek a to díky expresnímu naskladnění. Mrzí nás, že byla objednávka nakonec stornovaná, ale Vaše rozhodnutí samozřejmě chápeme. A přejeme vám hezký den.

    Tým BKshop.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zboží je šunt , křivý odporný šmejd !!!

    Reakce obchodu BKshop

    Dobrý den,

    stojíme si pevně za tím, že zboží, které prodáváme je kvalitní. Denně projde našim skladem obrovské množství zboží, které odesíláme našim zákazníkům. Jsme ověřený a kvalitní e-shop a naši zákazníci jsou s kvalitou zboží spokojení. Je zvláštní, že píšete o našem zboží, že je nekvalitní šunt. Ale neevidujeme žádnou reakci v rámci našeho reklamačního oddělení. Z tohoto pohledu nás Vaše recenze mrzí a připadá nám, že pouze měla být zlá...

    I tak vám ale přejeme hezký den.

    Tým BKshop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pošlou něco jiného, počítají dopravné i když mělo být zdarma a o všechno si musíte rikat dvakrát. A pak se dozvíte, že přece málokterý e shop posílá do 24 hodin. A třeba obyčejné - omlouváme se jsem neslyšel. Ještě si nakonec můžu pomalu za vše sám. Už nikdy více....

    Jednou stačilo......

    Reakce obchodu BKshop

    Dobrý den,

    vaše recenze nás velmi mrzí a to z několika důvodů. Vyšli jsme vám ve všem vstříc, měl jste osobní odběr, který vám nevyhovoval. Vybrali jsme s vámi po telefonu teda PPL výdejní místo. Následně byť se z naší strany stalo pochybení, za které jsme se omluvili. A během jednoho dne jsme vše vyřídili. Objednal jste 13.2. a už 15.2. jste měl u sebe vše vyřešené a v pořádku. Vše jsme vyřešili během 24h, tak abyste byl spokojený a objednávku jste měl u sebe do druhého dne od objednání. Loučil jste se s námi po telefonu, a popřál nám hezký den... Z tohoto důvodu nás tato recenze velmi mrzí. Přejeme Vám hezký den.

    Tým BKshop

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Přívětivé ceny
    • Zboží špatně zabalené, hřebíky a vruty rozsypané a pomíchané po krabici
    • Zmatek v tom co mají skladem

    Za nás bohužel zklamání, jednou napíší, že zítra odesílají v plném počtu kusů, o dva dny později je vše jinak. Přepravní krabice je velice tenká a navíc zboží uvnitř špatně zabalené. Štěstí, že byla krabice alespoň omotaná fólií, jinak by cestu nezvládla.

    Reakce obchodu BKshop

    Dobrý den,

    předem jsme se omluvili, že nakonec jedna položka z šestnácti bude chybět. A dali vám to vědět včas. O všem jste tedy byla dopředu informovaná a proto nás mrzí, že odcházíte s dojmem, že nemáme přehled ve zboží. Přepravní krabice je dostatečně hrubá na to, aby odbavila naše objednávky. Odesíláme jich denně stovky v těchto krabicích a vždy zboží k zákazníkovi dorazí. Pro jistotu jak píšete, je vše ještě vždycky obmotáno pevně fólií.

    Za co se Vám ale určitě musíme omluvit je, že jste měla pomíchané zboží. Dáme si na to větší pozor, aby se taková nepříjemnost při otevření balíčku nestávala.

    Přejeme hezký den,
    Tým BKshop.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • rychlé dodání
    • nevhodné balení, vruty vysypané z krabiček, přebíráte jak popelka

    Reakce obchodu BKshop

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Snažíme se balíčky balit správně, tak aby vydržely cestu až k zákazníkovi. Je možné, že jsme tentokrát udělali chybu. Bohužel někdy situaci nepomáhají ani přepravci svým chováním. Každopádně se na to pokusíme ještě více zaměřit. Děkujeme.

    S pozdravem,
    Váš BKshop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží skladem nedorazilo. Obchod nekomunikuje.

    Reakce obchodu BKshop

    Dobrý den,

    srdečně se vám omlouváme, museli jsme Váš email omylem přehlédnout. Obratem na něj odpovíme. Co se týká té jedné duše na kolo, která v objednávce chyběla. Tak tu Vám dopošleme. Přejeme hezký den.

    S pozdravem,
    Tým BKshop

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Jelikož zboží zatím stále nedorazilo, není vlastně co hodnotit.

    Reakce obchodu BKshop

    Dobrý den,

    mrzí nás zdržení ze strany přepravní společnosti PPL, každopádně zboží jsme Vám odeslali. Podle trasovacího čísla by mělo být dneska v doručení, tak snad to klapne. Přejeme Vám hezký den.

    S pozdravem,
    Váš BKshop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Objednavka mi byla dorucena nekompletni, e-shop, ktery neni schopen pred expedici zkontrolovat kompletnost objednavky, neni duveryhodny. Obchod nedoporucuji.

    Reakce obchodu BKshop

    Dobrý den,

    pochybení z naší strany nás mrzí. K takovým chybám u nás dochází zřídka kdy, nicméně také občas chybujeme a vše s Vámi rádi napravíme tak, abyste nakonec byl spokojený. Ještě jednou se Vám za naší chybu omlouváme a přejeme hezký den.

    S pozdravem,
    Váš BKshop

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Týden uplynul a e-shop se po několika urgencích uráčil zboží, které je prý skladem, odeslat. Takže mě teda informovali, že druhý den už to zboží konečně odešlou, aby mě v den odeslání ještě napsali další mail, že to teda odeslali, ale není to všechno, část té objednávky chybí.
    Což je docela naprd, když si objednáte určité množtví vrutů na konrétní projekt a v daném termínu s nimi počítáte, ale oni vám poskytnou jen cca půlku. Přitom stačilo na začátku napsat něco jako nemáme, nestíháme... A člověk nic neřeší a koupí si je jinde. Diletantství.
    Asi jako když si objednáte 4 zimní pneu na auto, mezitím začne sněžit a pošlou vám bez varování jen 3 s tím, že se teda omlouvají za případné komplikace. :D

    Reakce obchodu BKshop

    Dobrý den,

    to co píšete, bohužel není úplná pravda. O to víc nás tato recenze mrzí. Po celou dobu jsme s Vámi komunikovali. Kolegyně vám odepisovala a informovala vás o zdržení, ke kterému u nás skutečně došlo a za které jsme se vám omlouvali. Jelikož jste napsal, že na danou zásilku spěcháte, mysleli jsme na vás a odeslali jsme Vám vše, co jsme měli skladem. Skladem jsme měli všechno zboží, bohužel dvě položky jsme neposlali v plném počtu kusů. A i o tom vás kolegyně informovala dalším emailem. Za zdržení a chvilkový nedostatek skladových zásob se vám ještě jednou omlouváme. Nicméně celou situaci jsme se snažili řešit co nejlépe a nejrychleji. Přejeme Vám hezký den.

    S pozdravem,
    Tým BKshop

  • Nedoporučuje obchod

    Bez komunikace - místo šedých krytek přišly bílé.

    Reakce obchodu BKshop

    Dobrý den,

    na komunikaci si zakládáme, jsme velmi aktivní, jak na emailu, tak na telefonním čísle. V případě, že jsme neodpověděli, museli jsme Vaší zprávu přehlédnout. Dohledáme Vás a ozveme se vám obratem, a vykomunikujeme spolu všechno. Děkujeme za připomenutí, a přejeme hezký den.

    S pozdravem,
    Tým Bkshop