Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Alexxa: Dobrý den, všechny přijaté objednávky vyřizujeme, a pokud nějaké zboží chybí, vždy kontaktujeme zákazníka a společně najdeme nějakou náhradu či jiné řešení.
    Vaše objednávka byla vychystána o odeslána. A je jedno jaký jste zvolila způsob platby. Neděláme v nich rozdíly.
    Pokud jste nedostala potrzení objednávky do emailu, mohlo dojít k nějakému technickému problému nebo mohl email spadnout do spamu a podobně.
    Každopádně stačí nám napsat email, nebo zavolat a vše společně vyřešíme.

  • asdadsdas: Dobrý den, při platbě kartou došlo k technickému problému ze strany platební brány. Toto jsme vám vysvětlili po telefonu, a objednávku jste v pořádku obdržel.
    Každý problém se dá řešit, a i váš se vyřešil velmi rychle a k vaší spokojenosti.

  • Tento obchod ma okradol o 1800 kc ktore som zaplatil kartou dopredu. Radim vam nekupujte v tomto obchode.

  • Dvakráte jsem zde obj višnové tyčinky profigur, prt nabízejí nejlepší cenu, ani jednou se mi obchod neozval, ani potvrzujicí mail ,prostě žádná reakce. Ještě že jsem zvolila dobírku, jinak kdybych platila předem zajisté bych o své peníze přišla..nyní jsem informovala heureku a neserioznosti tohoto obchodu. Objednávku mám vytisknutou...

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Ať se dívám, jak se dívám, tak v objednávce nemám nikde možnost zvolit osobní převzetí. Tak nevěšte lidem bulíky na nos. Navíc při zvolení možnosti dodání Poštomaty se mi celý prohlížeč vždy zasekne a zamrzne. Stránky tedy nejsou optimalizovány. Stránky jsou navíc založeny na technologii cookies, což se na nich nikde v žádném upozornění nepíše, což je porušením platných pravidel EU. Tenhle e-shop tedy shledávám jako neseriozní a s udělením zlatého OVĚŘENO zásadně nesouhlasím. .