Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nekomunikuje. Objednavku ma zaplacenou a nic se neděje. Nereaguje na mobil, ani email. Určitě nedoporučuji a budu nadale řešit, aby mi vratili finance. Za me podvodne jednani toto.

  • 10 %

    • tváří se, že má zboží skladem
    • zboží nedodáno
    • po několika urgencích zboží poslal, ale jenom část
    • odmítá vrátit peníze
    • ignoruje reklamaci a nereaguje na emaily, telefonáty i zprávu do datové schránky
    • peníze vrátil až po stížnosti na ČOI a jejich řízení

    Pokud vám dluží peníze za nedodané zboží, musíte to dotáhnout do konce přes reklamaci a pokud nebude vyřízena (což nebude) obrátit se na ČOI.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Jediný eshop v ČR, co prodává SARYANE Tekuté mýdlo Aleppo 40 % - 500 ml. (a to jsem pátral dlouho)
    • Zásilkovna

    Nákup proběhl naprosto bez problémů. Doprava a komunikace standardní. Za mě spokojenost.

  • 10 %

    • nedodržuje vlastní obchodní podmínky, typicky dodá zboží s výrazným zpožděním
    • zboží, co je údajně na skladě, na skladě typicky není
    • stále nedodal zboží zaplacené 18.10.2023 ani přes veškeré urgence a reklamace (email, SMS, datovka)
    • pokud se mu to hodí, doménu znepřístupní a všechno ignoruje
    • má víc e-shopů, kromě biomydla.cz třeba biodomacnost.cz

    NEDOPORUČUJI! Pokud nechcete přijít o peníze, NEPLAŤTE PŘEDEM!
    Dne 18.10.2023 objednáno na biomydlo.cz a zaplaceno zboží (2 balení LOGONA Color Creme 240, celk. cena 1043 Kč), č. objednávky 13119507. Dle OP mělo být dodáno do 7 pracovních dní. Urgence e-mailem 30.10.2023, dne 13.11.2023 dorazil balík do Zásilkovny pouze s jedním balením objednaného zboží. Reklamace zaslána 14.11.2023 prostřednictvím emailu [email protected], vrátil se jako nedoručitelný. Dne 16.11.2023 zaslána reklamace přes SMS na tel. číslo 774235443, bez odpovědi. Dne 16.11.2023 zadána stížnost na vasestiznosti.cz, dodnes bez odpovědi. Dne 18.11.2023 zaslána reklamace na e-mail [email protected] (jiný e-shop provozovaný stejným OSVČ), bez odpovědi. Dne 20.11.2023 zaslána reklamace do datové schránky OSVČ Jan Sedlák, cpj57te bez odpovědi. Dne 24.11.2023 znovu zaslán email s reklamací na [email protected] (doména opět funkční), bez odpovědi.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Jedinečná nabídka zboží, skvělá komunikace, děkuji za bezproblémový obchod a doporučuji...

  • Obchod je pravděpodobně v likvidaci, už ani stránky nefungují. Veliká škoda, býval to nejlepší obchod s přírodními mýdly.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nekomunikuje.

    Zboží nedorazilo. Ani po 3 týdnech.

    Nedozvěděl jsem se proč. Ani po mé iniciativě.

    Je pravda, že svým známým bych doporučil jiný obchod.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Čekala jsem na objednávku a co mi stále nedorazila jsem psala do obchodu, kdy mi bude doručena....a napsali jen, že mi objednávku musí stornovat, měl by informovat dříve obchod a né aby se ptal zákazník.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Kvalitna kozmetika, inde nedostupna
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlé, kvalitní.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Podrobné zkušenosti s obchodem nemám .Objednávka ze dne 14.6.2023 pod číslem 1659191
    Ecover zero tekutý na praní Senzitive 1 a půl L kus za 249 Kč nebyla nedoručena .

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    skvělý sortiment, rychlé dodání

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednala 22.5.2023 , dne 26.5. po urgenci z mé strany mi bylo přislíbeno, že zboží dorazí do 2 pracovních dnů. Bohužel balíček stále nemám. Jsem velice zklamaná.....

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Objednáno více zboží z tohoto e-shopu. Vše došlo rychle a v pořádku, takže doporučuji!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Laxní přístup a lhostejnost k zákazníkovi
    • nemožnost zboží převzít
    • prodlení bez odezvy

    Přeposílám mail, zaslaný obchodu jako velmi nespokojená zákaznice...

    Objednáno 2.11.2022 - zasláno pouze potvrzení obejdnávky bez dalších informací ohledně možnosti převzetí zboží

    telefonická komunikace ze strany zákazníka 7.11.2022 - slíbení, že se ozvou s upřesněním dodání zboží, které ten týden v pracovních dne dodají

    12.11.2022 - stále bez odpovědi a další přesné domluvy

    Dobrý den,

    po telefonické komunikaci, která proběhla v týdnu - z mé strany, protože od Vás nepřišli žádné další řádné instrukce, kde a kdy si mohu objednané zboží vyzvednout, jsme se domluvili, na možnosti dopravy na místo v rámci Brna. Snažila jsem se ještě dovolat, že bych byla ochotna se pro objednané zboží zastavit na nové adrese - protože se stěhujete - telefon byl ale již bez odezvy a nepřijatý, tak jsem vyčkávala.

    Protože se nikdo do konce týdne ale neobtěžoval z Vaší strany ozvat - ať již telefonicky nebo emailem o možném předání zboží, odstupují od smlouvy z důvodu prodlení dodání zboží. Je pro mne přístojné čekat, až se někdo milerád ozve. A díky tomuto mám další komplikace, kdy musím opětovně objednat zboží jinde a čekat na doručení.

    Váš obchod budu muset z důvodu laxního přístupu k zákazníkům dále nedoporučit. Sice se snažím pochopit vaši situaci - stěhování - ovšem, buď máte rovnou o tomto informovat své zákazníky - a to ještě před objednáním zboží - že budou komplikace - o nemožnost vyzvednutí - o které nikde není ani zmínky. V tom případě bych zvolila dopravu některým dopravním přepravcem, a i zde si nejsem jistá, zda by balík alespoň v týdnu přišel...

    Reakce obchodu www.biomydlo.cz

    Dobrý den paní Kopáčková,

    ano od 1. listopadu není možnost vyzvednout zboží na osobní odběr na adrese prodejny v centru města.
    Tuto prodejnu jsme rušili a stěhovali se do větších prostor.

    Po telefonátu s Vámi jste odmítla osobní odběr na nové adrese, neboť je pro Vás v rámci Brna daleko.
    Tímto jsem Vám nabídnul i možný dovoz zboží, kdy jsem Vám nesdělil kontrétní den, ale že bychom dořešili a zboží VÁM OSOBNĚ PŘIVEZL.

    Bohužel v následujících dnech jsme neměli časové okno na doručení ve Vámi požadovaném čase.

    Další telefonát, jak popisujete, že jste se snažila dovolat jako nepřijatý NEMÁME.
    Po mém telefonním rozhovoru jste sdělila, že máte vyřešeno jinde.

    Děkuji
    Jan Sedlák

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Velky vyber
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zadna reakce ze strany obchodu na mou objednavku. zadna reakce na muj pozdejsi mail. tragedie

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Tovar, ktorý inde nenájdem.
    • Výborné ceny.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Po několikaleté zkušenosti s koupi přes internet jsem nezažil tak dlouhou dodací dobu - 22.8.2022 objednáno a 1.9.2022 dodáno!
    Při telefonním zavolání kvůli informaci jsem měl pocit, že jsem se dovolal někam do kotelny. Bez představení, bez uvedení firmy - hrůza / mladší muž/.

    Reakce obchodu www.biomydlo.cz

    Dobrý den pane Synáčku,

    vzhledem k dovolené jste obdržel zboží později.
    Omlouváme se.
    Do kotelny jste se nedovolal, a také bychom se dobře cítili, pokud byste se představil.

    Jan Sedlák

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • super rychlost dorucenia
    • dobry vyber
    • slusne ceny
    • vone vonaju cca 2 tyzdne
    • do niektorych je potrebne dat vic tycinek aby boli citit ale inak fajn
    • mam pocit ze levandulovu vonu citit velmi malo, ze je slaba a to tam mam aj 2x vic tycinek a je v chodbe o velikosti cca 6 m2 a je to fakt slabe.