Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlé dodání
    • krásně zabaleno
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlé dodání

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost dodání
    • Přesnost dodávky
    • Potěšil sladký dárek i kartička s poděkováním ;)
    • Kvalitní a krásné balení
    • Krásné barvy laků, které odpovídají barevnému zobrazení na webových stránkách
    • Výdrž laků
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlé doručení, jsem velmi spokojená, ráda nakoupím znovu.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Už jsem v e-shopu nakupovala, přesvědčila mě kvalita laků a výživy na nehty.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost doručení

    Žádná

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlost vyřízení

    Nabídka zboží

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Jsem velice spokojená, vždy se dohodnu telefonicky.
    • Moc děkuji paní Evě Plaché za její ochotu.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Našla jsem v e-shopu komplexní péči o nehty.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé dodání

    Jsem alergik a gelové nehty s těmito materiály jsou naprosto bezproblémové.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Čtrnáct dní uhrazeno, zboží nemám

    Reakce obchodu BIO nails

    Hezký den, paní Hranáčová,
    velice nás mrzí Váš přístup. Místo toho, abyste se omluvila, tak jste nám napsala negativní hodnocení, které čtou naši zákazníci. Vždy se snažíme, aby balíčky byly odeslány našim zákazníkům co nejdříve, nejlépe ihned a pečlivě zabalené.
    To, že Vám zboží NEMOHLO BÝT DORUČENO, nebylo naší vinou, že bychom Vám jej včas neodeslali, ale PROBLÉM BYL NA VAŠÍ STRANĚ, že jste v objednávce uvedla CHYBNÉ VAŠE TELEFONNÍ ČÍSLO. Toto telefonní číslo se automaticky kopíruje do systému dopravce, v tomto případě GLS. Pokud je telefonní číslo chybné, tak samozřejmě dopravce Vás nemůže informovat o tom, že zboží máte připraveno k výdeji na výdejním místě, které jste si zvolila. Pro tento případ, kdy zákazník uvede chybně telefonní číslo, je druhou "záchranou" mail, který Vám byl dopravcem zaslán. Mailu jste si pravděpodobně nevšimla. Pro další upřesnění situace uvádíme, že Vaše objednávka nám byla doručena 23.3. 2024 v 6.49 h, což je sobota. Váš balíček Vám byl odeslán ihned v pondělí 25. 3. 2024 , tedy první možný pracovní den po víkendu, kdy máme zavřeno. Od Vaší objednávky do odeslání tedy uplynuly pouze 2 dny a okamžitě jsme v pondělí odesílali. Dopravce firma GLS měla balíček na výdejním místě doručen již v úterý 26. 3. 2024, což znamená, že balíček tam na Vás čeká k dnešnímu dni již pátý den. A ještě jedno upřesnění - Vaše informace o tom, že zboží jste měla 14 dní uhrazeno, neodpovídá skutečnosti. Od okamžiku zaplacení on line kartou 23.3. 2024 do dnešního dne, kdy jste napsala Vaše hodnocení, že nedoporučujete náš obchod, uplynulo přesně 7 dnů.

    Dnes, tj. v sobotu 30. 3. 2024 jsme od Vás obdrželi ráno mail tohoto znění:

    Dobrý den,
    Do dnešního dne jsem objednávku neobdržela
    Žádám o vrácení peněz

    Poté, co jsme si Váš mail přečetli, jsme ihned chtěli reagovat a volali jsme Vám dnes, tj. v sobotu 30. 3. 2024 v dopoledních hodinách. Ozvalo se, že číslo neexistuje. Nezbývalo tedy nic jiného, než napsat mail tohoto znění:

    Dobrý den, paní Hranáčová,
    před chvílí jsem se Vám snažila dovolat, bohužel mi to hlásilo, že číslo neexistuje. Nejspíše jste se uklikla a uvedla nesprávné číslo.
    Objednávku jste si na našich stránkách udělala v sobotu 23.3.2024. Tu jsme poté následně hned v pondělí 25.3.2024 předali přepravci a 26.3.2024 byl balíček doručen na Vámi zvolené výdejné místo GLS. Zasílám i odkaz na sledování balíčku, kde vše můžete vidět. https: ...............
    Myslím, že Vám nedorazila žádná zpráva ohledně doručení balíčku právě kvůli špatnému (neexistujícímu) telefonímu číslu. Balíček se momentálně nachází na výdejním místě s adresou Lišov, AlzaBox Lišov - Nová (Coop), Nová 635.
    Pokud byste chtěla s čímkoli ohledně balíčku poradit, klidně se můžete ozvat na telefonní číslo 723 206 030 a ráda Vám poradím.
    Přejeme Vám hezký den. Tým BIO NAILS

    Poté nám přišel od Vás mail tohoto znění:
    Telefon: .............

    Po informaci od Vás jsme Vám ihned znovu volali na Vaše již správné telefonní číslo. Telefon jste nám ihned típla. Napsali jsme Vám tedy smsku, že s Vámi potřebujeme mluvit, abychom Vám situaci osvětlili, a že až budete mít možnost, ať se ozvete zpět.
    Na základě této smsky jste nám následně telefonovala a dozvěděla jste se, jaká je skutečnost a že balíček Vám byl odeslán v pondělí 25.3. 2024 a je stále ještě na výdejním místě, ještě jej neodeslali zpět na naši adresu a máte možnost si jej vyzvednout.

    Na závěr bychom chtěli říci jediné. Nebylo by jednodušší nám zavolat a zeptat se, kde je Váš balíček? Telefonní číslo na nás je uvedeno nejen v potvrzení objednávky, kterou jste od nás obdržela, ale také v kontaktech na našem webu. Víme, že dnešní doba je hektická a uspěchaná...Starostí má každý z nás určitě dost. Ale nebyl by svět lepší, kdybychom byli více pozitivní?
    S přáním klidného prožití Velikonočních svátků Eva Klug Plachá, majitelka BIO NAILS

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Příjemná

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Přehledné stránky
    • Detailní popis produktu

    Opět vše v pořádku. Dobře zabaleno,rychlé dodání.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • velký výběr, dodání obratem...

    Vše v naprostém pořádku

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Přiložený návod byl v několika jazycích, ale v češtině ne, pouze na krabičce byl nalepený český popisek, proč?

    Rychlost doručení objednaného zboží

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Velké množství výrobků skladem. Každý si vybere, co potřebuje
    • Rychlé odeslání (mně bylo odesláno ještě ten den)
    • Skvělý proklientský přístup. Na mé dotazy reagovali rychle a velmi ochotně
    • Žádná

    Obchod moc ráda doporučuji. Nejen že mi ochotně poradili, který gel lak pro mě a mé nehty bude nejlepší, ale vždy reagovali velmi rychle. Odeslání bylo okamžité, odeslali ještě ten den a druhý den jsem si už užívala své nové krásné nehtíky :)

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Velmi rychle dodani

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlé a bezproblémové vyřízení objednávky.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Skvělá, milá a velmi vstřícná komunikace, okamžitá reakce na dotazy ohledně použití produktů, objednané zboží dorazilo během dvou dnů, obchod určitě doporučuji
    • Objednané zboží je perfektní a už po prvním použití byl rozdíl viditelný