Nabídky tohoto obchodu již na Heurece nenaleznete. Neváhejte však nadále procházet recenze obchodu či přidávat nové.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Při osobní odběru v balíkovně (obchod kde by jste si i něco koupily neexistuje) je nutné mít hotovost (karty neberou) e je tam velmi špatné parkování.

    Po 20 letech většinou pozitivních zkušeností se přemístím ke konkurenci...

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    K zarážkám jsem kupoval i tretry které jsem vracel. Peníze zatím nemám zpátky ani po více jak 3 týdnech i když na stránkách slibují peníze zpět do 14. dnů ...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • decehntni ceny a vyber
    • Zpletly objednavku. Poslaly spatne brzdove desticky
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • umí dělat mrtvého brouka
    • nabízí EZMTB EZ-651 - PROFI a pošlou něco jiného

    nic moc

    Reakce obchodu BIKESPORT.cz

    Vážený pane JANO, mýlíte se.

    Chybu jsme neudělali. Zbytečně nás křivě obviňujete.
    Obdržel jste přesně položku, kterou jste si objednal a to odvzdušňovací sadu PROFI, nikoliv !! druhou možnost a to verzi HOBBY.
    Jediné co se změnilo je design vybavení příslušenství, avšak provedení a vybavení orig. balení je i nadále identické.
    Záměnu jsme skutečně neprovedli a vše bylo v pořádku.

    Děkuji T.Budina

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednany, dva pláště s pevnou patkou, dodáno v krabici zkroucene.. No něco neuvěřitelného..

    Reakce obchodu BIKESPORT.cz

    Dobrý den, pane Kamile, nesouhlasíme s Vašim hodnocením. Zásilku jste obdržel ihned druhý den po objednání, bez jakékoliv prodlevy.
    Pláště z naší strany byly zabaleny tak, aby nedošlo k poškození. Pláště nebyly složené, aby došlo k destrukci patky plášťů. Složení do elipsy nemá vliv a nepoškozuje samotný plášť. Zboží jste nám nikterak nereklamoval a ani jste nás nekontaktoval. Předpokládáme, že zboží je v perfektním stavu a vliv zabalení neměl a nemá vliv na funkčnost. T.Budina

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlost
    • Cena
    • Zásilkovna
    • Způsob dopravy zboží

    Přehazovačka za 2500 mi přišla bez originálního obalu v krabici obalená v novinách a folii bez jakéhokoliv manuálu. Čistící přípravek který přišel společně s tím byl částečné rozlitý.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    posílat bordel v krabici na vyplnění místa se fakt nemá

    Reakce obchodu BIKESPORT.cz

    Dobrý den, ,,, Váženému zákaznikovi jsme odesílali dětskou sedačku na kolo, která je sama o sobě složitě zabalitelná. To, že jsme použili obalový materiál, nikoliv komunální odpad jako výplň nepokládáme za nic nevhodného. Navíc tento igelitový, kartonový a spojovací odpad byl zabalen v jednom uzavřeném pytli, nikoliv volně roztroušen !! Upřednostňujeme precizní zabalení a vystlání volného prostoru v krabici nad potenciálním poškozením při přepravě spediční firmou. Bohužel zákazník je nespokojen a nedoporučuje obchod i přesto, že jsme objednávku vyexpedovali ihned v den objednání a to po telefonické prosbě zákazníkem panem Jiřím. Nyní nás velmi mrzí, že se pan Jiří pozastavuje nad marginální věcí.
    T.Budina, BIKESPORT.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedostal jsem zboží
    • Žádná omluva, 14 dní. Nic!

    Reakce obchodu BIKESPORT.cz

    Dobrý den, musíme reagovat na tuto recenzi zákazníka , který nás křivě obviňuje.
    -zásilka byla odeslána .... 45 minut po obdržení objednávky
    - zásilka byla doručována ČP následný den
    - zákazník zásilku odmítl převzít z důvodu poškození přepravou
    - zákazník nás bohužel nekontaktoval
    - zásilka nebyla navrácena nazpět a dle recenze jsme nyní zjistili, že je něco v nepořádku.

    ZÁKAZNÍKOVI JSME OBRATEM IHNED TELEFONOVALI - ZÁKAZNÍK P. SUK JAKKOLIV ODMÍTL S NÁMI KOMUNIKOVAT.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo, bohužel jiné než jsem objednal.Brašna,jak brašna.Objednal jsem topeak DX, přišla mi EXP.

    Reakce obchodu BIKESPORT.cz

    Dobrý den, ANO - dle součastného zjištění jsme brašny neúmyslně zaměnili. Nicméně zákazník, p.Jiří , obdržel dražší provedení aniž by se JAKKOLIV OZVAL. Pokud by došlo k telefonátu či mailu ze strany zákazníka - obratem bychom sjednali nápravu, uhradili náklady na poštovné atd. -- - nicméně ZÁKAZNÍK tak neučinil a ponechal si brašnu dražší a parametrama lepší. T.Budina

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nebyl český návod !!! Prodejce opakovaně slíbil dodání a nesplnil to !
    • samotná sedlovka má vůli, ale poslat zboží k reklamaci k prodejci, který neplní slovo ?
    • ačkoliv jsem se ptal, zda sedlovka je již nahuštěna na správný tlak a byl jsem ujištěn že ano, musel jsem jít koupit duální pumpu na tlumiče a dofouknout jí.
    • vybitá baterie v dálkovém ovladači

    Reakce obchodu BIKESPORT.cz

    Dobrý den, ano - zákazník má částečně pravdu, návod jsme nedodali a v součastné době zajištujeme. Jedná se o produkt, který v ČR nemá regionální zastoupení a proto bude zákazníkovy zaslán jakmile bude překlad z Němčiny dokončen ( 17-stran textu ).
    - vybitá baterie : nesouhlasíme !! ... sedlovka Magura byla odzkoušena před samotným odesláním a to zcela funkční !!!
    - tlak v odpružené sedlovce je z výroby nastaven na hodnotu jezdce 70kg... vždy je zcela nutné upravit tlak na hodnotu odpovídající hmotnosti jezdce, což je individuální nastavení , nikoliv automatické.
    - UZNÁVÁME naše pochybení z nedodaného NÁVODU k použití a nastavení výrobku. Na tomto restu pracujeme a v brzké době napravíme.
    Zákazníkovy se tímto hluboce omlouváme za nedodání návodu k obsluze. T.Budina

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • I před Vánocemi se mně zdá, že by zboží mělo dorazit dle slibů. Po 10 dnech nikde nic.

    Reakce obchodu BIKESPORT.cz

    Dobrý den, za náš obchod musím reagovat:
    - objednávka učiněna : 5.12. v čase 11:02
    - zálohová Faktura zaslána: 5.12. v čase 11.22 !!!
    - zboží zákaznicí uhrazeno dne 6.12.
    - ZÁSILKA ODESLÁNA 6.12. v čase 8:35 hod. !!!!!!!

    - 6.12. Tj.po odeslání zboží byl zaslán 2x POTVRZOVACÍ EMAIL VČETNĚ ČÍSLA BALÍKU.
    ==============================================
    Z naší strany jsme učinili maximum pro včasné odeslání zásilky. Nicméně problém s doručením nastal na straně dopravce a to ČP . Skutečně stačilo nás kontaktovat a obratem by byla sjednána náprava na straně dopravce - bohužel se tak nestalo což nás mrzí po čtení této recenze od paní Pavlíny. Děkuji T.Budina

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    dodány zkroucené cyklopláště

    Reakce obchodu BIKESPORT.cz

    Dobrý den, z naší strany musíme napsat, že se jednalo o tři zcela nové, nepoužité drátové pláště, které byly pečlivě zabaleny tak, aby nedošlo k poškození.
    Zákazník nás nikterak doposud nekontaktoval s reklamací či vrácením zboží. Konkrétní pláště po nasazení na ráfek kola se zcela přesně vyrovnají. T.Budina

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Personál
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • objednávka nedorazila kompletní a již týden čekám na vyřízní a obchod nekomunikuje

    Reakce obchodu BIKESPORT.cz

    Vážený zákazníku, ano - k Vaší objednané přilbě nebyl dodán štítek a to s ohledem na fakt, kdy výrobce toto k přilbě NEDODÁVÁ . Chybně jsme měli tuto informaci uvedenou u produktu, kdy jsme špatně uvedli, že štítek je součástí balení. I přesto, po Vaší tel. urgenci jsme z naší režie tento štítek odeslali na Vaši adresu a to 3-dny po Vašem převzetí zásilky. ( nikoliv po týdnu jak uvádíte ) Za tento nedostatek a nepřesnou informaci u produktu se VELMI OMLOUVÁME a přijměte daný štítek jako omluvu. S pozdravem T.Budina , BIKESPORT.cz