Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Dlouha dodací doba.

    Reakce obchodu BikeNero.cz

    Dobrý den, Mirku,

    omlouváme se za zpožděnou expedici Vaší objednávky. Odeslali jsme ji až v pátek 6. 5. s tím, že jsme Vás den předtím upozornili mailem ohledně tohoto prodlení. To nás však neomlouvá a chápeme Vaše rozhořčení.


    S pozdravem
    Tým BikeNero.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zbozi nebylo doruceno ani do 5 pracovnich dnu.

    Reakce obchodu BikeNero.cz

    Dobrý den,
    minulý týden naši firmu postihl covid. Bohužel několik objednávek nabralo zpoždění.
    Mrzí nás to.
    Doufáme, že toto nebyl Váš poslední nákup u nás a budeme moct si naši reputaci u Vás napravit.

    Tým BikeNERO.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • (nerelevantní komentář byl editován)
    • dlouhá dodací doba

    Reakce obchodu BikeNero.cz

    Dobrý den,

    Vaši objednávku jsme expedovali třetí den od objednání. Ohledně délky dodací lhůty jsme Vás i informovali hned v prvním informačním mailu ohledně Vaší objednávky.

    Doufáme, že toto nebyl Váš poslední nákup u nás a budeme moct si naši reputaci u Vás napravit.


    Tým BikeNERO.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Oproti konkurenci měli i opravdu dlouhé hole.

    Absolutně nulová komunikace.
    V průběhu týdne objednáno, v pondělí oznámení od Zásilkovny, že přebírají zboží. Trochu pomalejší, ale před vánoci budiž. Potud OK.
    A ve středu najednou mail, že mám k vyzvednutí zboží od úplně jiného eshopu (motonero.cz) na úplně jiném místě. říkám si, zřejmě omyl. Jenže pak i SMS s heslem. Teprve pak jsem zjistil, že zásilka u Zásilkovny byla stornována a že motonero.cz a bikenero.cz mají stejného vlastníka.
    Chápal bych, že byl problém s dopravou a že museli zvolit jiného dopravce a jiné výdejní místo (o ulici jinde), ale čekal bych aspoň oznámení, že to mění a ne toto - původně jsem si říkal, že z tohoto obchodu jsem nic neobjednal ani na toto místo, tak je to omyl a nechám to být.
    A nebýt to vánoční dárek pro manželku týden před vánoci, nechal bych v tom klidně obchod vykoupat, pohádal se s nimi a zásilku stornoval a požadoval zpět peníze.
    Tak doufám, že aspoň zboží bude OK.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    nakup, zaplaceni, komunikace, zabaleni.. vse v maximalni spokojenosti..
    bohuzel ale musim hodnotit negativne, protoze zaslana kolobezka nebyla ve 100% kondici.

    Krabice pri vyzvednuti byla zasilka perfektne zabalena, neporusena a zalepena. Vse vypadalo perfektne, ze v den narozenin dcerka dostane svuj darek.
    Bohuzel jsem si pri rozbalovani vsiml par zavad. Nejprve mirne sedreny nater (nad kterym bych mavl rukou) protiskluzoveho obrazku na miste, kde se stoupa, nasledne jsem si pri skladani vsiml, ze prava rukojet nejde zasunout z duvodu deformace objimky. Objimka kam se vkladala rukojet nebyla ovalneho tvaru tak, jako rukojet. Zrejmedoslo k nejakemu narazu na riditka, ktera se v miste narazu ohla/zdeformovala, cimz naprosto znemoznila vlozeni rukojeti na prave strane.
    Mozna se jedna o chybu z vyroby, mozna se jedna o chybu prodejce jakozto distributora, ze si nezkontroloval odesilane zbozi.
    Vzhledem k tomu, ze se jednalo o darek k narozeninam, ktere mela dcera ten samy den kdy balicek prisel, rukojet jsem si svepomoci opravil (naklepal, roztahl, zbrousil, osetril atp.) abychom ji darek mohli predat a nemuseli cekat na zdlouhave vyjednavani a reseni reklamace.

    z vyse vypsaneho duvodu nemohu dat doporuceni, coz mi velice mrzi..

    Reakce obchodu BikeNero.cz

    Dobrý den pane Jiří,
    velice se omlouváme za problémy se zbožím. Těžko říci, zda bylo způsobeno špatnou výrobou či přepravou. Koloběžku jste si svépomocí opravil, jak píšete, k reklamaci zaslána nebyla.
    Věřte mi, žádný obchod nemůže kontrolovat zboží před expedicí. Přestavte si, že by např. Alza nejprve každý výrobek měla zkontrolovat a pak až odeslat zákazníkovi. To opravdu není možné. Samozřejmě jako prodejci vždy předpokládáme, že je výrobek v originálním balení v bezvadném stavu.
    Ještě jednou se omlouváme a mrzí nás, že náš obchod tímto nedoporučujete.
    S pozdravem
    Kateřina Burešová, majitelka eshopu

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • neskutečně dlouhá expedice, skoro 14 dní

    Reakce obchodu BikeNero.cz

    Dobrý den,
    zboží bylo expedováno 5tý pracovní den. Ano, uznáváme, trochu delší doba, než je obvyklé. Rozhodně se nejednalo o skoro 14 dní, jak uvádíte. Aktuálně evidujeme vyšší nárůst objednávek s nastupujícím jarem, na který se snažíme reagovat.
    Děkuji za pochopení.
    Katka
    BikeNero.cz

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Objednávka byla dodána
    • Doba dodání

    Objednal jsem ve středu, v 8:11 ráno. Balíček mi byl doručen až další týden v úterý. Zboží jsem potřeboval do konce týdne. Příště si lépe ohlídám dodací doby obchodu, ze kterého objednávám.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nekvalitní ringo kroužky - rozpadlý materiál, nechápu jak to mohli poslat v takovém stavu, protože už přes průhledný obal bylo zřetelné, že stav není v pořádku. Jedna z tyčí sítě na bedminton byla po rozložení silně dodřená... opravdu jsem zklamaná

    Reakce obchodu BikeNero.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že zboží nebylo bezvadné, dle Vašeho názoru. Samozřejmě prodáváme vždy I. jakost, zboží proto musí být v pořádku.

    Tuto situaci jsme samozřejmě mohli řešit výměnou zboží nebo vrácením peněz. Bohužel jste nás však nijak nekontaktovala a naše obchodní oddělení o této situaci nemělo tušení.

    Pokud tedy máte stále zájem, zboží Vám rádi vyměníme.

    S pozdravem
    Tým BikeNero.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • obchod asi OK, ale objednávala jsem si přes Heuréku trampolínu se sítí, velkými písmeny a došla mi bez sítě, že jsem si měla všimnout, že mají jen bez sítě...
    • tím pádem nemám to, co jsem chtěla pro batole :-( nabídka vrátit zboží, ale se sítí mi nepošlou :-(

    Reakce obchodu BikeNero.cz

    Dobrý den paní Koukalová,
    neodpovídáme za data, která jsou uvedena na Heuréce. Bohužel se zde přenášejí texty mnoha eshopů a ne vždy jsou jednotné pro všechny eshopy.
    Na našem eshopu nikdy nebylo uvedeno, že se jedná o trampolínu se sítí.
    Samozřejmě pokud Vám zboží nevyhovuje, máte možnost ho vrátit, což jsme Vám i obratem nabídli.
    Mrzí mě, že vzniklo toto nedorozumění. Rádi bychom Vám vyhověli.
    Pěkný den.
    Kateřina, team BikeNero.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    They given different color varient than ordered

    Reakce obchodu BikeNero.cz

    Hello sir,

    we are sorry that you were not satisfied with delivered goods. However you did not specify which color variant you wish to order.

    If you want to change the goods for a different one, you have to contact us. But you did not done so yet.

    Hope this was not your last order from our online shop.


    Wish you all the best
    BikeNero.cz team

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • dobra cena produktu
    • spatna komunikace

    Objednavku som chcel stornovat este pred tym nez bola odoslana, preto som poslal mail so ziadostou o storno objednavky. Obchod na moju ziadost nereagoval, a o 3 dni neskor mi produkt odoslal. Stale som nedostal ziadnu odpoved na to storno.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhé dodací lhůty a neověřený vyrobek

    Reakce obchodu BikeNero.cz

    Dobrý den,

    Vaše objednávka byla vytvořena v neděli večer, začali jsme ji vyřizovat hned v pondělí a expedovali v úterý.

    Co se týče nafukovacího vaku, na odkazu níže je video, kde jde vidět, že vak se dá nafouknout i bez běhání nebo silných porivů větru (jak Váš postup popisujete ve Vaší recenzi na daný produkt).
    https://www.youtube.com/watch?v=NlkQEzr0QYA


    S pozdravem
    Tým e-shopu BikeNERO.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Skladem neznamená skladem.

    Reakce obchodu BikeNero.cz

    Vážíme si Vaší recenze. Zboží jste si přál doručit do druhého dne, ovšem toto není vzhledem k naší momentální vytíženosti možné. O tomto jsme Vás informovali hned po vytvoření objednávky.

    Doufáme, že jste na náš obchod nezanevřel a v budoucnu se na nás znovu obrátíte.


    Tým obchodu
    BikeNERO.cz

    • Objednal jsem zboží 31.12. Je 11.1. A zboží mi ještě nepřišlo.
    • Mají napsáno zboží co je skladem 1-3 dny. Je to skoro 14 dni a zboží nikde.

    Nedoporučuji tento obchod.

    Reakce obchodu BikeNero.cz

    Dobrý den,
    přeci jen se dá předpokládat, že během vánočních a státních svátků většina prodejen a eshopů je zavřena. Dostatek informací jsme měli na eshopu uvedeno. V novém roce jsme objednávku začali zpracovávat 7.1. a odešla 9.1., jakmile přišla na řadu. O tomto jste měl od nás informace v mailech.
    Mrzí nás, že jste nebyl spokojen.
    Kateřina, BikeNero.cz