Přihlásit se a přidat příspěvek
  • NEDOPORUČUJI - kvůli jejich chybě mi byla stornována objednávka, a kdybych se neozvala sama, tak se ani neobtěžují zaslat zpět peníze !!!!!

  • Bohužel hodnotím negativně.Objednala jsem mikinu a hodinky.Mikina ušitá na koleně,vše křivé a hodinky Pepe Jeans nefunkční

  • Veliká spokojenost! Po zkušenosti s jiným dodavatelem jsem se obávala zklamání, ale objednané sako je kvalitně zpracované, materiál je skvělý a cena úžasná.
    Za mne doporučuji :)

  • Vážení a milí spoluobčané, blíží se doba vánoc a tak bych Vás chtěl touto formou velmi důrazně varovat před jakýmkoliv nákupem u společnosti Big Brands.
    V loňské roce jsem zde zakoupil dámskou bundu za více než 2.000kč a jak už to bývá při nákupu přes internet, velikost nebyla taková, jako deklarovaná.
    Vzhledem k tomu, že jsem uvedené zboží zaplatil a bundu jsem poslal zpět se žádostí,spíše s prosbou, o výměnu za větší nebo výběr jiného zboží v odpovídající cenové relaci nebyly mé urgence nic platné.
    Tím bych chtěl varovat všechny, pro které jsou dva tisíce také hodně peněz, aby se této společnosti raději vyhnuli
    Pavel Trávníček

  • Objednala som si tu slnecne okuliare guess dnes mi dosli uplne ine okuliare ziadna znacka guess boli fake na okuliaroch bolo len napisane made in china nekupjte tu nic. Objednavku som poslala naspat tak dufam ze peniaze dostanem

  • Hezký den,
    děkujeme za všechny vaše zpětné vazby, jsou pro nás velmi cenné, a to i v případě, že nejsou pozitivní.
    Názory ohledně dostupnosti zboží a dlouhé čekání jsou velmi časté a často na ně reagujeme. Rádi tedy odpovíme znovu: naprostou většinu zboží na našem eshopu si zákazník objednává v tzv. kampaních. Znamená to, že zboží v době objednání není reálně skladem, je dodáno až po ukončení dané kampaně, a to v takovém množství, kolik bylo zákazníky objednáno. Tato informace je zřetelně uvedena u každého produktu.
    Samozřejmě se může stát (jako na každém eshopu), že zboží, které je deklarováno jako skladem, nakonec není zákazníkovi dodáno. Důvodů může být několik (inventarizace, poškozený produkt, aktualizace systému), s tím je však třeba při nákupu v eshopech obecně vždy počítat. O nedostupnosti zboží zákazníka vždy informujeme; a v případě, že objednávka byla uhrazena předem, jsou peníze vráceny v nejbližším možném termínu.
    Co se týče názorů ohledně pravosti zboží, rádi bychom naše zákazníky ujistili, že u žádného zboží se nejedná o padělky. Pravost značek oblečení, ale i hodinek, šperků atd. je garantována výrobcem. Fakt, že dodané zboží někdy nesplňuje očekávání či představy zákazníka o jeho vzhledu či vlastnostech, nesnižuje automaticky jeho hodnotu. Ano, může se stát, že některý produkt není v pořádku (špatně šité, chybí součástka, ulomený kamínek atd.), nicméně i ten nejlepší výrobce občas vyrobí "zmetek" a zákazník je pro takový případ chráněn právem na reklamaci. Stejně tak má zákonný nárok na odstoupení od smlouvy do 14 dnů v případě, že dodané zboží nesplňuje jeho požadavky.
    Závěrem vám můžeme doporučit při jakýchkoliv pochybnostech kontaktovat naši zákaznickou linku telefonicky nebo emailem, rádi odpovíme či ověříme každý dotaz, každému se věnujeme individuálně.
    Za tým BigBrands,
    Klára

  • POZOR! POZOR!
    Tento obchod prodává padělky firmy GUESS.
    Nechápu jak tady může někdo napsat kladné recenze.
    Je to jeden velký podvod. Zboží je Čínské výroby!!!
    Akorát vás okradou.
    Podal jsem již oznámení na ČOI a kontaktoval výrobce Guess aby věděl o tom jak jeho značku ničí tento E-shop.
    Zboží vracet nebudu, poskytl jsem ho ČOI a ty následně vyšetřovatelům České Policie.
    Dávejte si velký pozor a opravdu nenakupujte.
    I já naletěl na kladné recenze a vzhled stránek.

    J.N.

  • S obchodem mám zatím jen jednu zkušenost, nicméně všechno proběhlo v pořádku. Dostala jsem zboží, které jsem si objednala, takže nemám zkušenost s vrácením, nicméně za mě můžu doporučit. Pokud byste k tomu chtěli ještě ušetřit nějakou korunu, doporučuji využít tento cashback: https://www.ziskejte.cz/cashback-sleva/vsichni-partneri/obchody/bigbrands.cz?doporucuje=katia :)

  • Nekupujte z tohoto obchodu, velké zklamání! Objednala jsem si kabát, který se mně líbil střihově, bohužel vypracování kabátu bylo doslova katastrofální a cena opravdu neodpovídala kvalitě ( cena 2000 Kč). Obratem jsem posílala kabát zpátky dne 2.12. a do dnešního dne nemám peníze na účtu, přesto, že v obchodních podmínkách garantují vrácení peněz do 15 dnů i dříve. Za poslední týden jsem jsem je urgovala několikrát, bohužel neúspěšně. Prosím, kdo máte takovou zkušenost, kontaktujte mě....v jednotě je síla. Podávám podnět na ČOI. Broňka Fojtíková.
    e-mail: [email protected]

  • Nekupujte z tohoto obchodu, velké zklamání! Objednala jsem si kabát, který se mně líbil střihově, bohužel vypracování kabátu bylo doslova katastrofální a cena opravdu neodpovídala kvalitě ( cena 2000 Kč). Obratem jsem posílala kabát zpátky dne 2.12. a do dnešního dne nemám peníze na účtu, přesto, že v obchodních podmínkách garantují vrácení peněz do 15 dnů i dříve. Za poslední týden jsem jsem je urgovala několikrát, bohužel neúspěšně. Prosím, kdo máte takovou zkušenost, kontaktujte mě....v jednotě je síla. Podávám podmět na ČOI. Broňka Fojtíková.
    e-mail: [email protected]

  • Nekupujte z tohoto obchodu, bohužel prodává padělky. Viz. dlouhá dodací doba - zboží jde z Číny..koupila jsem kabelku, bohužel kamarádka, která pracuje ve značkovém obchodě mi potvrdila, že se jedná o fake. Bacha na ně!

  • Na shopu mají obrázky a u všeho zeleně svítí skladem, při objednání pak napíšou, že již zboží nemají, nebo se čeká víc jak měsíc....no v dnešní době?

  • Mám stejnou zkušenost jako Anonym ze dne 25.4.2016. Zboží jsem objednal 23.5.2016 a ihned uhradil. Potvrzení objednávky přišlo obratem. Dnes 6.6.2016 mi Věra Kofránková ze zákaznické podpory napsala: "při kontrole zboží na skladě jsme nedohledali Vámi objednaný produkt. Tedy jsme byli nuceni Vaši objednávku stornovat". Hrají si na super obchod, ceny nejsou zrovna nízké a pokud nejsou schopni vypočítat množství které mají skladem, tak to také o něčem svědčí... Už nikdy více!!!!

  • Dne 9.4.2016 jsem objednala zboží a také ihned zaplatila kartou. Dne 21.4.2016 mi přišla krátká zpráva, že objednávka byla zrušena, bez jediného vysvětlení proč, natož aby se obtěžovali informovat, kdy vrátí peníze za zaplacení zboží, které nedodají. Na e-mail s dotazem, proč byla objednávka zrušena a kdy vrátí peníze, také nedopovídají.
    Takto si váží zákazníků.
    Nakupuji hodně přes internet, ale s takovýmto přístupem jsem se ještě nesetkala, zřejmě jsem měla zatím štěstí na výběr solidního obchodu, což o tomto napsat nemohu.
    NEDOPORUČUJI!!!

  • Se společností jsem velmi nespokojena. Objednala jsem si hodinky, ale byly mi doručeny jiné. Navíc mi tvrdili, že jsem si objednala práve ty doručené, což je ale vyloučené, protože ty objednávané už jedny mám a vím, že jsem objednávala ty samé nové. Až po několika mailech a vysvětlování (musela jsem zaslat katalogové fotografie obou hodinek - objednaných i dodaných) uznali chybu s příslibem urychleného vrácení peněz. 28. 7. jsem nesprávně doručené hodinky poslala zpět, 7. 8. jsem urgovala vrácení peněz, protože hodinky byly znovu na jejich stránkách v prodeji (a znovu s nesprávnou fotografií). Na mail nikdo nereagoval, psala jsem znovu 10. 08. Ani po 3 týdnech peníze zpět nemám a na mail nikdo nereaguje. NEDOPORUČUJI!!!