Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Tak a je to tady.
    Heurece došla trpělivost a posvítila si na některé nekalé praktiky e-shopů.V jejich síti uvízl i náš Bíbík.Na co Heureka přišla?Bíbíku se zdálo že mu zákazníci málo píší recenze a když je napíší tak pro něj nejsou moc lichotivé a tak si je začal psát sám.Určitě se pochválil.Tím ale utrpěla objektivnost recenzí.Z posleních 100 rezenzí na Heurece mu 43 recenzí smazala.Ze zbývajících 57 recenzí jej ve 20 případech zákazníci nedoporučili,v 13 případech doporučili s výhradou a 24 případech doporučili bez výhrady.
    Bíbíku stálo tě to za takovou ostudu?

    Rád bych se dočkal reakce manažerky p.E. na tento diskuzní příspěvek.

    Zdeněk

  • Abych byla spravedlivá a poněkud zmírnila svoji tvrdou recenzi (jednalo se o dodání jiného slunečníku, než který byl objednán), uvádím zde, že po telefonické dohodě s paní manažerkou obchodu Bibík jsme se dohodly na kompenzaci cenového rozdílu, mezi objednaným a obdrženým slunečníkem. Jednání paní manažerky bylo velmi vstřícné. Tímto jí děkuji za ochotu při řešení problému.