-
Ač jsem nebyla spokojená s nákupem. Musím uznat, že pán, který má na starosti spokojenost zákazníků, se velmi zajímal, co vzniklo za problém, snažil se ho řešit, abych byla spokojená. Po telefonu byl velmi vstřícný , milý a ochotný. Tímto děkuji.
-
Dobrý den, chtěla bych poděkovat za dodatečné zaslání krmiva pro rybičky i s dárečky navíc :-) Přístup obchodu mne velice mile překvapil! Přestože chyba byla i na mé straně (nepřekontrolovala jsem si zásilku při převzetí), sami mne kontaktovali, krmivo zaslali dodatečně a přidali 2 pytlíčky krmení navíc! Moc děkuji, jste super!
-
Jak jsem slíbil, informuji o průběhu reklamace z důvodu dodání poškozeného zboží (odstoupení od kupní smlouvy). Peníze mi byly vráceny.
-
Martin Hrdina: Pane Hrdino, vrácení peněz za vaše částečné storno proběhlo z naší strany v pořádku. Vaše komunikace byla od počátku nestandardní, a vašemu tvrzení, že nejste nastrčen konkurencí osobně nevěřím. Náš obchod je zákazníky hodnocen velmi dobře, a už několikrát jsme byli cílem falešných recenzí. Přesto se naše hodnocení neustále zlepšuje. Snad to tedy neděláme tak špatně, jak ve svých vyjádřeních naznačujete. Přeji vám vše dobré, a zkuste prosím raději svou energii nasměrovat jinam.
-
Dobrý den,
nedá mi to abych nereagoval na Vaše nepravdivé trvrzení v reakci na mojo hodnocení. Své částečné storno objednávky Vám bylo z mé strany zasláno dne 7.6.2016 (mohu doložit) a tudíž i tímto dnem začíná běžet lhůta pro vrácení platby. Netuším jak jste došli k datu 10.6.2016. Nejspíše by to chtělo si lépe projít zákony.
Zároveň si dovoluji ubezpečit pana jednatele Andrejska, že nejsem nastrčený konkurencí, jak mi bylo nazančeno v jeho e-mailu.
Pokud je každý Vás nespokojený zákazník považován za nastrčenou osobou konkurencí, tak je to smutné.
S pozdravem
Martin Hrdina