Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Firma Best dárky je akorát dobrá na oblbování zákazníků. Mám dojem, že si recenze píšou sami. Mnohokrát jsem popsal nekvalitní autokameru a pár lidí upozornil před její koupí, ale během chvíle byly veškeré moje komentáře smazané. Já kameru daroval s upozorněním, že je i zadarmo drahá, aby si potom nestěžovali, co jsem jim dal za krám k ničemu. Takhle se poctivý obchodník nechová!

  • Prodávají korekční tužky na opravu škrábanců autolaku. Napsal jsem do komentu, že pero funguje jen na lehké škrábance od větví a nehtů, ale že není funkční na běžné rýhy a že je navíc po dešti aplikaci opakovat.

    Koment smazali, druhý den jsem napsal znovu a opět smazáno a zablokováno mi psát komnenty.


    Takhle se chovají podvodníci.

  • Pavla Lukasová: Přesně tak. Jejich reklama se objevuje i na facebooku. A když tam člověk napíše negativní reakci, tak to zmizí. Mají to dobře ošéfované.

  • Musím se přidat k negativním ohlasům na obchod bestdarky.cz, objednané zboží mi přišlo a že jsem naletěla a objednala zboží, které nesplňovalo moje očekávání, je můj problém a moje hloupost, ale snažila jsem se varovat ostatní a napsat negativní recenzi na produkt, který je uplně nepoužitelný a tak jak ho oni představují na stránkách je lež. Napsala jsem objetivní recenzi, slušnou, ale varovnou a na jejich stránkách se neobjevila. Jisté je, že by to zboží už nikdo nekoupil, tak budou lidi raději okrádat dál a daří se jim to. Bohužel...

  • Vážené Bestdarky.cz,

    po příchodu do obchodu mi byla vydána objednávka, kterou jsem si překontroloval. Zboží bylo, jak dobře víte, vadné. Navrhoval jsem, aby mi bylo dodáno bezvadné zboží s poštovným zdarma, což považuji za správné, neboť jsem s cestou do obchodu měl zbytečné náklady. To bylo ředitelkou zamítnuto. Dále jsem tedy navrhoval převzetí zboží se slevou, neboť by jej před použitím bylo nutno opravit. I tento postup byl zamítnut. Vy, jako prodejci zboží, jste nebyli přístupní žádnému schůdnému řešení, a když vám došly argumenty, uchýlili jste se k aroganci a vyhrožování. Takhle si nepředstavuji chování k zákazníkovi, který se provinil pouze tím, že požadoval bezvadné zboží. Není to můj první nákup, při minulých návštěvách bylo vše v pořádku a jedna reklamace byla promptně vyřešena k naprosté spokojenosti. Vaše nynější jednání mne velmi udivilo, takhle se k někomu, kdo vám dává utržit, chovat v žádném případě nemáte. Ale to již dnes sami dobře víte.

    S pozdravem
    obrayda


    ---------- Původní zpráva ----------
    Od: Best Dárky <[email protected]>
    Komu: [email protected]
    Datum: 1. 2. 2017 11:47:05
    Předmět: Re: Ověřené hodnocení Best Dárky


    (reakce na Vaše hodnocení obchodu z 31.1.2017)

    Vážený zákazníku,

    dovolte se nám k celé situaci vyjádřit, jelikož se Vaše tvrzení neslučuje s realitou. Po příchodu do obchodu Vám byla vydána objednávka, kterou jste si překontroloval. Zboží bylo v naprostém pořádku, jak Vám naše pracovnice ukázala. Ovšem vy jste i tak nebyl spokojen a požadoval jste 50% slevu na zboží. Následně jste byl velmi arogantní a našeho zaměstnance jste začal urážet. V tuto chvíli zasáhla ředitelka naší společnosti a byl jste z obchodu vykázán.

    Snažíme se všem našim zákazníkům vyjít vstříc, ovšem ve Vašem případě tomu nebylo možné.

    S pozdravem Bestdartky.cz

  • Koukám, že obchod nelení ani v sobotu psát si pozitivní recenze.

  • Napsala jsem na výrobek znovu negativní recenzi a znovu se nezobrazila. Něco tu smrdí.

  • Dominika: Zdá se, že si obchod píše recenze sám. Mně také nejde vložit.

  • Objednala jsem u nich masožravku v květináčku. Vůbec nic mi nevyrostlo. Když jsem na jejich stránky napsala negativní recenzi, tak se nějak záhadně ztratila.

  • Už je tomu osm dní, kdy jsem psala na zákaznický servis a NIKDO mi doposud neodpovedel! Prej ze odpovidaji do 24 hodin.. haha. Chci reklamovat kartac na rovnani vlasu, ktery je k nicemu a jeste mi ho poslali v jine barve! samozrejme ze bych nejradeji pouze ohodnotila obchod, ale bohuzel takova moznost mi nebyla s hury dana ;)... asi vedi proc. Kazdopadne na super zakaznické lince nikdo neni a neni mozne se dovolat. Takze jak mate informovat obchod kdyz pres dva e-maily to nejde a ani pres telefon?
    NEDOPORUCUJU! NENAKUPOVAT! VERTE DISKUSI!

  • Nechápu, proč nejde obchod ohodnotit, když jsem tam nakoupila. Bohužel. No co už, každopádně jsem velice nespokojená s Bestdarky.cz. I mě přišlo zboží poničené, špinavé, nebylo ani v originálním obalu ale pouze v mikrotenovém sáčku a od jednoho výrobku mi došla pouze půlka. O kvalitě nemluvím, znám takovéto obchody s "blbinkama" a vím, že se u jejich zboží ani o kvalitě mluvit nedá a tomu odpovídají i ty jejich ceny. Ale z jiného obchodu mi nikdy nedošel balíček v tak odporném stavu. A komunikace s obchodem? Katastrofa. Takto arogantní zákaznický servis jsem ještě nezažila. Navíc jsem se jim snažila asi 10x dovolat, nikdo nezvedal. Tam snad ani nikdo nepracuje. Už nikdy víc tento obchod.

  • Jsem překvapena z množství negativních recenzí. Moje zkušenost s obchodem je dobrá. Zboží přišlo velmi brzy po objednávce, dobře zabalené v originálních obalech. Někdo tu píše, že jde o velmi nekvalitní zboží. Pokud něco stojí 29,- přiobjednávám to většinou ze zvědavosti a moc od nich nečekám. Osobně jsem byla spokojena a pokud bych potřebovala další návleky z mikrovlákna, objednám je odsud zase.

  • Mia Kopecká: Dobrý den, není problém nás kontaktovat, například i emailem na které do 24h odpovídáme. Rádi si pro zboží přijedeme a vezmeme si ho zpět je to naše standardní služba.

  • Rozhodně nedoporučuji. Nekvalitní zboží. Do balíku mi zabalili viditelně poškozené a hlavně špinavé zboží. Zákaznický servis nereaguje a telefon nezvedá.

  • Zase jsem si dala pomyslnou facku za to, jak jsem blbá a důvěřivá... Zboží je katastrofa, jedno mi nepřišlo vůbec, jedno rozbité, další se pokazilo během prvního použítí, další 3!!! naprosto nefunkční, deklarované vlastnosti výrobku by musel vykouzlit mág... HNUS. Ale opravdu můžu vinu dávat jen sobě, že nevěřím selskému rozumu, že za tuto cenu holt Nelze koupit nic jiného, než odpad. No tak už NIKDY VÍC!!!! Ovšem pokud bychom to mohli někde víc zviditelnit, tak se ráda připojím....

  • Zboží mi přišlo zjevně otevřené, ochmatané, jdou vidět otisky prstů. HRŮZA. NIC TAM NEKUPUJTE

  • Mona: souhlas ,uz ani te známce od HEUREKY se neda verit.Skoda

  • Overeno zakazniky a HEUREKA pise,ze na zaklade hodnocení reálných zakazniku.Neverte,jsou to kramy,hnus.Nechapu, recenze si pisi sami.

  • Katastrofa slabé slovo!Zboží jsem obdržela rozbité(Hrníček)....nejsou schopni poslat nový a komunikace o ničem... nakoupila jsem poprvé a NAPOSLED!a ty komentáře bych řekla že píšou sami no prostě Hnus!

  • Katastrofa! Skoro všechno od něčeho zašpiněné, poškrábané, rozbité či nefunkční! Sice zboží došlo rychle, ale stálo za ......... Recenze na jejich stránce si očividně píšu sami, protože snad nikdo není tak blbej, aby si myslel, že to funguje správně! Hnus! Lituju těch peněz, které jsem v tom obchodě nechala.... Všechno za levno, ale když toho nakoupíte moc, najednou se peníze nahromadí a 1600 v ...... Nikdy víc!