Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete vypnout v nastavení prohlížeče. Více

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • rychlost doručení (19)
  • ceny (14)
  • komunikace (8)
  • nakoupil v obchodě Bestcena před 2 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    • služba Genius je pouze pronájem zboží!!!
    • služba se mi přidala 2x do objednávky sama, aniž bych ji aktivně vybrala

    Chtěla jsem si objednat zboží z tohoto eshopu, kvůli nejnižší ceně na trhu. Po přečtení zdejších recenzí obchodu jsem se dozvěděla o jakési službě Genius, která se nenápadně nabízí při objednávce a tváří se jako možnost prodloužené záruky. Ve skutečnosti se zákazník dočte pouze v obchodních podmínkách, že při využití této služby si produkt pouze pronajímá, nekupuje. Chtěla jsem se tomu vyhnout a tak jsem pečlivě v objednávce klikla na "objednat bez výhody". Následně jsem zvolila dopravu zdarma - jelikož obchod sám proklamuje a má uvedeno i ve svých obchodních podmínkách, že poštovné je již v ceně zboží. A dále jsem zvolila platbu online kartou. Nikde u těchto možností nebylo uvedeno, že by tyto možnosti byly podmíněny využitím služby Genius. V přehledu objednávky se o Genius nikde nic nepsalo a tak jsem objednávku dokončila. Při kontrole potvrzení objednávky, která mi přišla na e-mail, jsem si všimla nenápadného nápisu ve spodní části, který oznamoval, že jsou rádi, že jsem se rozhodla využít služeb Genius. Okamžitě jsem na e-mail odpověděla, že jsem si služby Genius skutečně neobjednala a chci si zboží koupit. Zaměstnankyně obchodu mi sdělila, že jsem službu objednala pravděpodobně při výběru způsobu dodání, či platby, protože možnost platit kartou online můžu pouze při využití služby Genius. Celkem mne to překvapilo, jelikož v obchodních podmínkách, ani v průběhu objednávky jsem nic takového neviděla. Nechala jsem tedy objednávku zrušit a vytvořila novou. Tentokrát jsem zvolila platbu převodem na účet. Následující sled událostí byl shodný s předchozí objednávkou. Nikde žádná zmínka o službě Genius. Až v potvrzení objednávky opět nenápadná větička o tom jak jsou rádi, že jsem se rozhodla využít služeb Genius. Nechala jsem tedy zrušit i 2. objednávku. Třetí pokus o objednání zboží bez služby Genius jsem ani nedokončila, jelikož tentokrát mi e-shop již zobrazil informaci, že platba online kartou je možná pouze při využití služeb Genius, zároveň mi ale chtěl napočítat i tučné poštovné. Nakonec jsem udělala to nejlepší, co jsem mohla - zboží raději objednala jinde. Považuji toto konání za klamání zákazníků. Zřejmě naprostá většina z nich vůbec netuší, že zboží ve skutečnosti vůbec nevlastní. ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI!!!

    Reakce obchodu Bestcena

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za recenzi. Mrzí nás nejasnosti okolo Vašich objednávek, obě dvě byly na Vaši žádost okamžitě stornovány a peníze vráceny.
    Dlouhodobý pronájem je pouze jednou z možností kterou našim zákazníkům nabízíme.
    V případě že zvolíte dlouhodobý pronájem zaplatíte plnou částku při převzetí zboží a neplatíte již žádné další poplatky. Zboží Vám zůstává, máte možnost ho vrátit nebo vyměnit za nový model, ale nikdy ho po Vás nebudeme vyžadovat zpět.
    Vše je uvedeno v našich obchodních podmínkách, pro případné nejasnosti jsme Vám k dispozici na naší informační lince a emailové adrese.

    S pozdravem
    Bestcena.cz

  • nakoupil v obchodě Bestcena před 3 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velmi nejasná a podezřelá politika "dlouhodobého pronájmu" namísto prodeje při použití tzv. nabídky Genius

    Reakce obchodu Bestcena

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za recenzi.
    Dlouhodobý pronájem je pouze jednou z možností kterou našim zákazníkům nabízíme.
    V případě že zvolíte dlouhodobý pronájem zaplatíte plnou částku při převzetí zboží a neplatíte již žádné další poplatky. Zboží Vám zůstává, máte možnost ho vrátit nebo vyměnit za nový model, ale nikdy ho po Vás nebudeme vyžadovat zpět.
    Vše je uvedeno v našich obchodních podmínkách, pro případné nejasnosti jsme Vám k dispozici na naší informační lince a emailové adrese.

    S pozdravem
    Bestcena.cz

  • nakoupil v obchodě Bestcena před 4 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nejsou schopni dodržet deklarovaný termín dodání zboží

    Celkově mi tento obchod hnul žlučí, paní se vymlouvá atd.

    Reakce obchodu Bestcena

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za recenzi. Bohužel jsme měli technické komplikace s odesláním Vaší objednávky, v případě pozdního odeslání nabízíme zákazníkům 3% slevu na objednávku. V den kdy měla být zásilka předána kurýrovi jste se rozhodl objednávku stornovat.
    Děkujeme za pochopení

    S pozdravem
    Bestcena.cz

  • nakoupil v obchodě Bestcena před 4 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednávku bylo možné bez problémů zrušit
    • Nenápadně se vetře nabídka: Dnešní nabídka Genius pro Vás
    • Prodloužená záruka na 27 měsíců pro zboží v objednávce ZDARMA!! Po odsouhlasení zboží nekupujete, ale máte ho pronajaté.

    Reakce obchodu Bestcena

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za recenzi. Dlouhodobý pronájem je pouze jednou z možností kterou našim zákazníkům nabízíme.
    V případě že zvolíte dlouhodobý pronájem zaplatíte plnou částku při převzetí zboží a neplatíte již žádné další poplatky. Zboží Vám zůstává, máte možnost ho vrátit nebo vyměnit za nový model, ale nikdy ho po Vás nebudeme vyžadovat zpět.
    Vše je uvedeno v našich obchodních podmínkách, pro případné nejasnosti jsme Vám k dispozici na naší informační lince a emailové adrese.

    S pozdravem
    Bestcena.cz

  • nakoupil v obchodě Bestcena před 5 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Klam zákazníka

    Reakce obchodu Bestcena

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za recenzi. Nejsme si vědomi žádného klamu zákazníků, odpověděli jsme na všechny Vaše dotazy na naší zákaznické lince a poté vyhověli Vašemu přání objednávku stornovat. Náš obchod funguje v souladu s našimi obchodními podmínkami uvedenými na stránkách eshopu, v případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat.

    S pozdravem
    Bestcena.cz

  • nakoupil v obchodě Bestcena před 7 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Doručené zboží neodpovídá tomu, které jsem chtěl
    • Datum doručení neodpovídá tomu, které obchod uváděl

    Na obchod jsem narazil díky srovnávači Heureka. Chtěl jsem dual sim telefon Huawei P10 (a to jsem i zadával do srovnávače) a tento e-shop sliboval o pár korun nejnižší cenu (kromě toho, že sliboval dodání do druhého dne - ve skutečnosti do čtvrtého). Bohužel až po vybalení jsem zjistil, že mi byla doručena verze se slotem na jednu simku.
    Zboží vracet nebudu - nějaký telefon potřebuji -, ale je to pro mě ponaučení pro příště.

    Reakce obchodu Bestcena

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za recenzi.
    Doba expedice zboží je 2 - 3 pracovní dny, tato skutečnost je uvedena i na stránkách našeho eshopu. Vaše objednávka byla přijata v sobotu 28.7. a expedována první pracovní den tedy v pondělí 30.7.
    Vaše objednávka byla vytvořena na single verzi telefonu, pokud by byla na dual a přišla verze single zboží bychom okamžitě vyměnili.

    S pozdravem
    Bestcena.cz

  • nakoupil v obchodě Bestcena před 9 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zboží by přišlo dříve i z Ebaye, či jiných obchodů ze zahraničí..

    Reakce obchodu Bestcena

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za recenzi.
    Doba expedice zboží je 2 - 3 pracovní dny, tato skutečnost je uvedena i na stránkách našeho eshopu. Vaše objednávka byla zpracována 28.5. a odeslána 30.5. je nám líto že Vám tato dodací lhůta nevyhovovala.

    S pozdravem
    Bestcena.cz

  • nakoupil v obchodě Bestcena před 1 rokem

    Nedoporučuje obchod

    20 %

    • jako půjčovna asi OK, možná se v budoucnu budou věci takto pořizovat
    • Poté, co jsem zaslal email o zrušení objdnávky, byla objednávka stornována

    Pouze v textu o firmě a následně v obchodních podmínkách ( 30 stran), se dočtete, že zboží není prodáváno, ale pronajímáno na 4 roky.
    Zboží za které zaplatíte nevlastníte, máte jej zapůjčeno.
    Na stránkách nikde viditelná informace o skutečné povaze obchodu.

    Reakce obchodu Bestcena

    Vážený zákazníku,

    mrzí nás že nejste s našimi službami spokojen. Dlouhodobý pronájem je pouze jednou z možností kterou našim zákazníkům nabízíme. V případě jakýchkoliv nesrovnalostí nás můžete kdykoliv kontaktovat. Vždy se snažíme vyjít našim zákazníkům vstříc a vysvětlit jakékoliv nejasnosti.

    Děkujeme za pochopení

    S pozdravem
    Bestcena.cz

  • nakoupil v obchodě Bestcena před 1 rokem

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neni to obchod, ale pujcovna. Zbozi se nestava majetkem zakaznika

    Reakce obchodu Bestcena

    Vážený zákazníku,

    mrzí nás že nejste s našimi službami spokojen. Dlouhodobý pronájem je pouze jednou z možností kterou našim zákazníkům nabízíme. V případě jakýchkoliv nesrovnalostí nás můžete kdykoliv kontaktovat. Vždy se snažíme vyjít našim zákazníkům vstříc a vysvětlit jakékoliv nejasnosti.

    Děkujeme za pochopení

    S pozdravem
    Bestcena.cz

  • nakoupil v obchodě Bestcena před 1 rokem

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nestandardní obchodní podmínky - záruční doba.

    Reakce obchodu Bestcena

    Vážený zákazníku,

    na veškeré námi nabízené zboží se vztahuje záruka 24 měsíců. Pouze při objednání na firmu je zkrácena záruka řešena naším prostřednictvím, ale u výrobce Vám zůstává standardní záruka 2 roky.

    S pozdravem
    Bestcena.cz

  • nakoupil v obchodě Bestcena před 2 lety

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dodano uplne jine zbozi nez bylo objednano

    Objednano 7.6., eshop pise ze "s dopravou DPD do 72hodin", dodano az 13.6., ale uplne jiny typ mobilu..za mene nez polovinu ceny. Takze vyplnit
    jejich formular "odstoupeni od smlouvy", naskenovat, poslat na mail, dalsi den predat dopravci pro svoz balicek se spatne dodanym typem tel. v zasilce a platba zpet na uctu 23.6. Bestcena.cz - eshop je s.r.o. z CR, v dodáku uvedeno jako "zprostredkovatel", ale jako "dodavatel" uvedena jakasi spolecnost Ltd se sidlem v UNITED KINGDOM... Je na kazdem zda mu tohle za tu "vyhodnou cenu" stoji :), mit tyhle informace ani neuvazuji ze bych tady neco kupoval... jak tady asi vypada reklamace si nedovedu predstavit:(

    Reakce obchodu Bestcena

    Vážený zákazníku,

    velice se Vám omlouváme za veškeré komplikace ohledně Vaší objednávky. Na naší straně došlo k několikama pochybením, které se rozhodně v budoucnu již opakovat nebudou. Vylepšujeme naše služby a doufáme že opět získáme přízeň našich zákazníků.
    Děkujeme za pochopení

    S pozdravem
    Bestcena.cz

  • nakoupil v obchodě Bestcena před 2 lety

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel souhlas s většinou, obchod není spolehlivý, kdyby byl, tak zboží dodá dle uzavření kupní smlouvy.

    Reakce obchodu Bestcena

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší recenzi.
    Je nám moc líto vzniklé situace.
    Zboží se nám však těsně před vytvořením Vaší objednávky vyprodalo a nebyli jsme schopni naskladnit nové kusy v požadovaném termínu.
    Omlouváme se za chybu.

    S pozdravem
    Sandra
    ahoj@bestcena.cz

  • nakoupil v obchodě Bestcena před 3 lety

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Produkty nejsou určené pro Českou republiku, z toho vyplývají problémy s podporou a servisem.

    Produkty nejsou určené pro Českou republiku, z toho vyplývají problémy s podporou a servisem.

    Reakce obchodu Bestcena

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaší recenzi. Velice nás mrzí Vaše hodnocení, avšak skutečnost, že produkty nejsou z CZ distribuce, neznamená pro zákazníka, že telefon neobsahuje CZ a nemůže jej užívat v ČR. Co se týče případné reklamace, vždy doporučujeme našim zákazníkům (při pořízení na fyzickou osobu), aby nás kontaktovali. Zboží posíláme autorizovaným servisům, jenž zprostředkovávají EU distribuci záručních oprav. Navíc máme pro naše zákazníky službu svozu/dovozu reklamovaného výrobku zdarma. Při pořízení výrobku na IČ, se firma řídí danými podmínkami výrobce a obrací se na autorizovaný servis, viz veškeré info pro firmy uvádíme zde http://bestcena.cz/nakup-na-firmu, jak Vám již také bylo emailem vyrozuměno při Vaší objednávce.


    S pozdravem,
    Tým Bestcena.cz

  • nakoupil v obchodě Bestcena před 3 lety

    Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Při vracení zboží nemusím na Poštu a teda ani neplatím poštovné! Zboží si vyzvedne kurýrní služba a zdarma je dopraví zpět do obchodu k reklamaci.
    • Pokud máte vadné zboží, musíte si pečlivě vybrat a stáhnout ten správný doklad. Buď k reklamaci s opravou, či slevou, nebo jiný doklad o ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY a jěště si musíte požádat o specielní číslo, které se zadává do protokolu. Je to trochu složitější, ale pro eshop asi super!

    Až na dodané vadné zboží, dobré.

  • nakoupil v obchodě Bestcena před 3 lety

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlé dodání.
    • Zboží v hodnotě 10000 bez českého návodu.

    Arogantní chování na telefonu.

    Reakce obchodu Bestcena

    Dobrý den, pane Kryštof,

    náš eshop nabízí z větší části zboží z distribuce EU, to zn. že není určeno primárně pro český trh a tudíž ne vždy je součástí balení český návod. Na přání nebo na základě požadavku zákazníka však tuto skutečnost řešíme zasláním českého návodu v elektronické nebo tištěné podobě. Mrzí nás, že máte pocit nedostatečné zákaznické vstřícnosti, ale určitě to nebylo pojato tak, že bychom vám snad nechtěli vyjít vstříc a jakkoliv vyhovět. Vždy se snažíme zákazníkovi poskytnout všechny potřebné informace, které ho zajímají. Každopádně děkujeme za reakci a věříme, že se jednalo pouze o nepochopení a podobná reakce se již nebude opakovat.

    S pozdravem,
    Tým Bestcena.cz

  • nakoupil v obchodě Bestcena před 3 lety

    Nedoporučuje obchod

    Dobrý den, obchod nedoporučuji, zakoupil jsem mobilní telefon HTC Desire, po zaslání a přijetí jsem zjistil, že telefon není v Českém jazyce ( nebylo na stránkách uvedeno -podvodné jednání ) proto jsem se rozhodl telefon vrátit. Po vrácení telefonu mě bylo telefonicky vyrozuměno, že zadní strana je poškrábaná a bylo mi odečteno dvacet procent z ceny telefonu. Upozorňuji telefon nebyl používán, proto nemohl být poškrábán a byl vrácen v pořádku. Kdo by chtěl nakupovat z tohoto obchodu dejte si pozor .

    Reakce obchodu Bestcena

    Dobrý den, pane Stolina,
    pokud nabízíme zboží, které nemá v menu češtinu, upozorňujeme na to vždy zákazníka v popisu u produktu zboží. Pokud se tak nestalo tak se Vám za toto nedopatření velmi omlouváme, určitě to však nebyl z naší strany úmysl. Každý zákazník má samozřejmě možnost z jakéhokoliv důvodu zboží do 14-ti dnů vrátit a odstoupit tak od kupní smlouvy. To však s podmínkou, že vrácené zboží bude ve 100% stavu, tak jako při jeho převzetí. Proto je velmi důležité pokud výrobek zákazník jakýmkoliv způsobem po dobu 14-ti dní testuje a používá dbal patřičných opatření, aby nedošlo k jakémukoliv poškození nebo kosmetickým vadám. V tomto případě pak bohužel musíme přihlížet na stav a možné nedostatky kompenzovat slevou z vrácené kupní ceny, tak, aby při následném prodeji byla kompenzace adekvátní i pro nového zákazníka. Vaše tvrzení, že telefon byl zcela zcela v pořádku a nepoškrábán můžeme samozřejmě prokázat případným doložením fotografií zadního krytu vámi vráceného zařízené. Tento postup není výjimkou, ale jedná se o běžný postup každého prodejce.

    S pozdravem,
    Tým Bestcena.cz

  • nakoupil v obchodě Bestcena před 4 lety

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nízká cena
    • Podezřele levné produkty. Místo nákupu se jedná o pronájem. Prodej firmám (na fakturu) sice uvádějí, ale myslím, že to je hlavní důvod, proč objednávku zrušili.

    Reakce obchodu Bestcena

    Dobrý den, paní Lenko,
    váš negativní přístup nás mrzí, ale veškeré podmínky našeho obchodního modelu jsou dostupné a veřejné, najdete je nejen ve všeobecných obchodních podmínkách, ale i v sekci o nás nebo revoluce. Každý zákazník tedy v momentě nákupu souhlasí a je si vědom podmínek nákupu u nás, dále má možnost z jakéhokoliv důvodu zboží do 14-ti dnů vrátit a odstoupit tak od kupní smlouvy. Co se týče způsobu prodeje zboží nabízíme několik variant, tak abychom uspokojili co největší okruh zákazníků a je jen na kupujícím jakou možnost si nakonec zvolí. O tom, že svou práci děláme ke spokojenosti většiny zákazníků svědčí i nespočet kladných recenzí. Na veškeré doplňující dotazy vám vždy velmi rádi odpovíme jak telefonicky tak emailem.
    Ve vašem případě bohužel došlo k tomu, že v momentě vaši objednávky nastala systémová chyba a vámi objednané zboží již nebylo v danou chvíli skladem a proto byla vzápětí vaše objednávka stornována, za toto nedopatření jsme se vám však omluvili a celou situaci vysvětlili.

  • nakoupil v obchodě Bestcena před 4 lety

    Nedoporučuje obchod

    30 %

    Rozhodně nedoporučuji pro kupující na IČ požadující vrácení DPH. Obchod obchází zákon o DPH a zboží oficiálně pouze pronajímá. Tyto podmínky jsou skryté až v úplných obchodních podmínkách, které si ale musíte stáhnout v samostatném PDF, přičemž při čtení obchodních podmínek na webu není na první pohled zřejmé, že tyto důležité detaily jsou skryty až v PDF.
    Zrušit objednávku před odesláním zboží nebyl problém, sami mě kontaktovali telefonicky na můj e-mail, ve kterém jsem vyjádřil své pochybnosti po přečtení ostatních komentářů na Heuréce.

    Reakce obchodu Bestcena

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaší recenzi. Pokud si přejete dát fakturaci do účetnictví, toto umožňujeme. Firemní fakturaci nám provádí externí účetní agentura. Rovněž jsou vždy dostupné veškeré informace o pronájmu pro fyzickou osobu a to také v sekci Revoluce, O nás, Obchodní podmínky a to před objednáním.


    S pozdravem,
    tým Bestcena.cz

  • nakoupil v obchodě Bestcena před 4 lety

    Nedoporučuje obchod

    30 %

    • faktura se nada pouzit do ucetnictvi - zbozi pouze pronajimaji

    Reakce obchodu Bestcena

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaší recenzi. Pokud si přejete dát fakturaci do účetnictví, toto umožňujeme. Firemní fakturaci nám provádí externí účetní agentura. V případě zájmu nás prosím kontaktujte.

    S pozdravem,
    tým Bestcena.cz

  • nakoupil v obchodě Bestcena před 4 lety

    Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.