Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Se společností Beryko. Hodinky jsem objednal v e-shopu Xiaomi a dodáno od firmy Beryko. Vrátil jsem to v zákonné lhůtě a od té doby žádná komunikace a peníze stále nemám. V ponděli se obracím na ČOI.
    Nakupujte někde jinde. Jarek

  • Tento obchod absolutně nedoporučuji! Beryko už nikdy více!! V případě nákupu věřím, že pro zákazníka udělají první poslední, v případě reklamaci se zákazníkem nekomunikuji,telefon u nich neexistuje, dovolat se není možné, existuje pouze nějaký e-mail, na který stejně nereaguji. Nedokážou ani opravit vysavač v hodnotě 12.000 Kč, který po 2 měsících používání píská a schovávají se za to, že vysavač žádnou závadu nemá. Během reklamace nám zlomili plastovou podložku pod vysavač(při předání byla v pořádku), vše popřeli, novou nám nedali. Vše již řeší ČOI a naše zkušenost s firmou Beryko bude ukázána i v České televizi. Taková firma nemá na trhu co dělat!!!

  • Zboží při reklamaci vůbec nezkoušejí a jen napíšou že se reklamace neprojevila. Sakra když něco funguje rok a půl v pohodě a pak zničeho nic začne vysavač robotický řvát jak cyp a navíc sací výkon jde dolů, tak ať mi blbeček technik netvrdí, že to neslyší nebo nevidí. Amatéři. Uděláme znalecký posudek a pak uvidíme vy amatéři.

  • Dobrý den. U této společnosti, heslo TŘIKRÁT MĚŘ A JEDNOU ŘEŽ, platí jako nikde jinde. Ještě bych k dodal i CO PSÁNO JE DÁNO, ale to zde neplatí.
    Při koupi hodinek Xiaomi Amazfir Stratos 2, jsem byl ujištěn, že s případnou reklamací nebude problém. Prodejna je vzdálena od mého bydliště cca 80km, a tak jsem uvítal okamžitou výměnu zboží ne odstoupení od smlouvy po celou dobu 24 měsíců, při dodržení všech podmínek reklamačního řádu. Když mi jednoho dne zhasl displej jel jsem 80km na prodejnu vyřídit reklamaci. A ouha... Zde to začíná. "Okamžitá výměna zboží? To jsme nikdy neslibovali. " Po dohadování s odborným personálem (který neuměl ani otevřít originální balení) bylo zboží vzato do reklamace. Požadavek byl oprava nebo odstoupení od smlouvy. Na reklamačním listu je napsán i požadavek aby vyřízená reklamace byla zaslána na mou adresu. "Ano to není problém" a po zkušenostech o nepravdy s okamžitou výměnou jsem si nechal vše zapsat do papíru o reklamaci. Cca za tři dny přišla sms, že reklamace je vyřízena. Volám a zjišťuji, že SLIBY JSOU CHYBY a nebo jen gesto SLIBEM NEZARMOUTÍŠ. Nové hodinky jsou připraveny k vyzvednutí na prodejně. Po telefonickém hovoru kde mi bylo zděleno, že odstoupení od smlouvy u této firmy není možné. Zkrátka mi prodavač řekl něco ve smyslu... MÁŠ NOVEJ KUS TAK NEPRUĎ A PŘIJEĎ SI PRO TO... Apokud to nebude do 30ti dnů, budeme účtovat skladné 80,-Kč /den. Opětovně dopravou by mi vznikla škoda cca1600,-Kč. Toto vědět při koupi, nekupoval bych. Tak se poradim s ČOIkou, ať se na praktiky společnosti podívá. Zákon hovoří jasně... A je pro všechny stejný...

  • No na otázku - reklamace Beryko. Nevím jestli se tak pohoršili ale já mám od nich Redmi 3 Note Global už víc jak 3 roky. Byl to jeden z prvích s "českými" frkvenceni vesnického LTE. Dodnes jede bez problémů, takže se servisem zkušenost nemám ale přesto pár poznatků k tomuto brekotu tady.
    Frajer si koupí "levně" telefon od překupníka, kterej ho dostal za pětikolo v promoakci. Takže by mu taky mohli vrátit 500,- a hotovo, né? Tenhle alespoň důkladně popíše stav reklamací.
    Potom pipina tady blábolí bez konkrétních údajů. Dost trapné. To bych tady taky mohl uvést story o tom jak jsem měl problém i když žádný nebyl.
    Další Jerry se tady chlubí nákupem na IČO a "ojebáním" servisu. Typickej českej OSVČ - odepsat z daní, DPH-off a plnou mordu nečestného jednání ze strany servisu - směšné.
    Další strany jsem raději ani nečetl, protože zajisté budou taky plné pomluv. Nejsem agentem Beryka, nevím jak se chová při reklamaci ale z toho, co jsem tady četl vyplývá přesně to co tady napsal někdo o "prdeli" :-D

  • Dobrý den,zakoupil jsem nový,nerozbalený mobilní telefon za 3500kč od člověka,který ho kupoval za 500kč na otevírací akci Xiaomi Mi Storu IGY České Budějovice.

    Už jenom tímto jste upozornil na to, že na záruku opravdu nemáte nárok.. teda máte, ale můžete jí uplatnit u prodávajícího, což ve Vašem případě není Xiaomi store v IGY. Je krásné, jak se tu oháníte občanským zákoníkem a mediálními kauzami, ale kdybyste si vyndal hlavu z prdele, tak přijdete na to, že jste se pěkně ztrapnil a tím bych to uzavřel :)

    Dík a čau.

    • To reagujes na ten predchozi popis? Tam se ale prece nejake zamitnuti reklamace vubec neresi. Reklamace probehla a pri prvni oprave poskodili telefon, pri reklamaci reklamace se zjistilo, ze je poskozena zakladni deska a pry neni nahradni dil. Ted by mel podle me jit za prodejcem a chtit novy kus podle pozadavku pri podani reklamace, ale po prodejci ne po servisu.

    • V jeho případě nebyl prodejce Xiaomi Store, ale člověk od kterého to koupil.

  • Dobrý den,zakoupil jsem nový,nerozbalený mobilní telefon za 3500kč od člověka,který ho kupoval za 500kč na otevírací akci Xiaomi Mi Storu IGY České Budějovice.Po rozbalení a prvním nabytí jsem zjistil vadu,že na display telefonu jsou v levé dolní části pruhy odshora dolu.Telefon používaný pouze pár hodin a bez jakéhokoli poškození - stav nový,jsem tedy ihned odeslal na reklamaci kterou jim zastupuje autorizovaný servis VSP DATA a.s.
    Na vyřízení reklamace jsem čekal skoro měsíc,číslo reklamace XIA001997700.Telefon mi byl odeslán zpět,že závada se projevila a byl vyměněn display.Po výměně displaye byl telefon spíš znehodnocen.Bylo videt vyteklé lepidlo okolo displaye,vrchni sklo je v levém dolním rohu odštípnuté,narušené.Navíc nešel vysunout ani vysunout šuplík pro sim kartu,tudíž telefon pro volání nepoužitelný.Vyrozuměl jsem reklamační středisko o nespokojenosti s vyřízením reklamace a opět odeslál k reklamaci.Číslo reklamace XIA0021782.Přišlo mi vyjádření,že závada popisovaná zákazníkem byla nalezena a uznána během testování.Navíc jsem se dozvěděl,že po předchozí neodborné reklamaci bylo zařízení poškozeno tak,že byla poškozena základní deska,která momentálně není k dispozici a její dostupnost v ČR není.S vedoucím servisního střediska p.Vaverou jsem byl domluven,že zařízení pošlete zpět a že s odstoupením od smlouvy nesouhlasím.Dnes mi bylo sdělono,že zařízení bylo ekologicky zlikvidováno,bez mého souhlasu.
    Podotýkám,že při vyřizování obou reklamací jsem žádal o výměnu za nové zařízení.
    Údaje o zařízení:
    Číslo zakázky: XIA0021782
    Sériové číslo: 18134/48V905928
    Číslo IMEI: 864277047184121
    Číslo modelu: 18134
    Prodejce: IGY České Budějovice
    Můj dojem je,že výrobce poskytuje záruku 2 roky na výrobní vady.Můj nesouhlas s odstoupením od kupní smlouvy s Xiaomi a nadále žádám nový telefon, na který mám dle paragrafu §2169 občanského zákoníku nárok. Zde je obsažena i povinnost prodejce, tedy Xiaomi, nahradit vzniklou škodu. Zda ignoraci zákonného požadavku ze strany Xiaomi budu řešit přes Českou obchodní inspekci?
    Ještě jsem distibutorovi napsal že bych Vás chtěl obeznámit tím,že s celým průběhem - od nákupu zařízení,reklamace a její vyřízení zveřejním na internetu - různé obchody,vložím i jiným produktům xiaomi,heureka,sociální sítě..
    Nemám nijak v úmyslu poškodit xiaomi,uvedu vše popravdě...jen si myslím,že s tímto jednáním nebude moc spokojeno mnoho potencionálních zákazníků.
    Prosím o Vaši pomoc,jak postupovat dále...
    Spokojenost z mé strany bude,pokud obdržím nové zařízení..
    Děkuji

    Produkt

    Xiaomi,Redmi Note 5,Sériové číslo: 18134/48V905928

    Požadované řešení

    Požaduji výměnu za nový kus,jak už jsem žádal v předchozích reklamacích..

    ZÁSADNĚ NEDOPORUČUJI SPOLEČNOST,JEDNÁNÍ VYŽÍZENÍ REKLAMACÍ JE NEOPRÁVNĚNÉ.
    Pana

    • POZOR !!!!!

  • Solidnost obchodu se pozná většinou až po té, co potřebujete vyřešit reklamaci. U Beryka se jedná o klasiku: do přístroje vnikla neznámá kapalina, reklamace se zamítá.

  • Po roce a půl náhle přestaly fungovat tlačítkau telefonu, bál jsem se dle recenzí reklamace.
    Mobil zabalil, v pondělí poslal, hned v úterý napsáno, že mobil posílají zpět, s dovětkem o naprasklém krytu baterie. No už jsem si myslel, že reklamaci odbyli.Telefon ve středu přišel, a jen jsem zíral:

    reklamace vyřízenakaldně,ten kryt baterie, asi milimetrová prasklinka, jen informovali, že už jsem ji měl.

    Takže za mě, naprostá bomba,v pondelí odeslat reklamaci a ve středu mít mobil doma, vyměněn dysplej.

    Za mě super, super super, takhle rychlou reklamaci jsem ještě nezažil, Beryko děkuji

  • Zdravim tenhle obchod vubec nedoporucjuji , poslal jsem mobil k reklamaci , duvod byl takovy ze jsem nahral aktualizaci pak vyzadalo reset a po resetu se mobil uz nezapl. na reklamaci mi bylo zdeleno ze Mobilni telefon byl pouzivan v nevhodnem prostredi a bylo zasazeny tekutinou coz je uplny nysmysl . takze bych se vyhnul tomuhle obchodu obloukem . jsem absolutne nespokojen , jsem zvedavy co mi rekne odborny serveris na xiaomi.

  • S eshopem jsem měl že začátku pozitivní zkušenosti, rychlé dodání, bezkonkurenční cena, záruka pouze na HW tudíž jsem si mohl hrát s telefonem po softwarové stránce.

    První reklamace (hw tlačítka) proběhla naprosto bez problémů a ještě ten týden byl telefon zpět.
    Druhá reklamace nápodobně (Jack).
    Třetí reklamace (taky Jack) byla už problém. Po 30 dnech (naštěstí si nevšimli že objednávka je na IČO) odeslali vyjádření s tím že neuznávají a že jsem použil nevhodné příslušenství a nabídli opravu za 600kč, se kterou jsem souhlasil (jsou to drobné). Chtěl jsem jim ale zavolat a vyříkat si to s technikem.. a na to není telefon.. tak jsem to tedy napsal i do emailu kde jsem potvrzoval opravu. Nepřišla žádná reakce tak jsem tam psal znovu, a zase na což mi přišla odpověď že kolega je mimo. Po 3 týdnech mi přišel s prostým textem "nalezena vada na systémové desce, vyplňte tento formulář pro odstoupení od smlouvy". Je zajímavé že najednou vrací peníze, když na telefonu bylo vše kromě Jacku v pořádku.. To asi taky l odbornosti jejich servisu, kde Závada na desce byla určitě způsobena technikem. Každou úspěšně vrátili peníze a já jsem rád že už s nimi nemám co dočinění.

  • Dobrý den mám dotas jestli je jakože beriko,cz kvalitní obchot. Koupyl jsem Xiaomi čtyři My, a uz jsem ho 4x reklamovala. Pokaždé rozbyly jinou součástku. Skrátka komedie. Maté něgdo skušenosti s reklamacemi z beriko.ces? Prosím Vás srdečně odpověste......

  • nikde jsem nenašel, kde vložit recenzi na tento obchod, píši tedy zkušenost alespoň sem do diskuse.
    Na telefonu se mi rozbila orig. nabíječka po 5 měsících normálního používání. Reklamace neuznána z důvodu, že jsem s nabíječkou nezacházel odborně. Celých 5 měsíců byla v šuplíku a každý den zapojena do zásuvky na jednom místě. Lépe s ní nelze zacházet. Z tohoto důvodu je Vám jasné, jak budou končit veškeré Vaše reklamace telefonů - zamítnutím. Firma bere telefony zřejmě z Číny, kde řešit reklamace je na dlouhé lokte a vlastní riziko podnikání si nepřipouští. Vyjde tedy nastejno telefon koupit v zahraničí, protože záruka zde, jako by nebyla.

  • Souhlasím s předchozí recenzi D. JEMELIKA. Úplne stejný problém jen oboustranně ve stejné výšce tam kde je kryt zúžen. Reklamace zamítnutá z důvodu mechanického poškození. Ok. To ale, že zašlou telefon ohnutý jak luk, aby měli argument, že jsem si to udělal sám a takto jej i nafoti, jako že tohle jsem poslal..... Všem doporučuji zdaleka se vyhnout tomuto obchodu. Nebo se dát na modlení, aby jste nemuseli reklamovat. Když už tak pořádně vyfotit že všech stran než odešlete. I když ani to nic neznamená nahrávat 5 fotek před odesláním které vše neobsahnou. Šikovný mechanik od Beryka najde cestu jak to svést na vás. Suma sumárum, aspoň jsem podpořil Českou poštu a vím komu se vyhnout!

  • Na reklamaci jsem poslal telefon s mirne vyhnutym rameckem v okoli tlacitka zesileni a zeslabeni. Co se vsak stalo bylo to, ze reklamace me nebyla uznana ohledne mechanicke poruchy z me strany. Pote co jsem otevrel za pritomnosti meho kamarada balik s mym mobilem, tak me malem trefilo. Mobil byl prohnuty, tak, ze jsem ho malem nepoznal a pan servisak misto, aby me mobil dal doporadku v ramci zarucni reklamace, tak ho zrejme mirne ohnul o stul. Takze mu timto dekuji a budu to dale resit. Samozrejme, ze jsem si chtel na p. servisaka stezovat, ale po cely den jsem se na tel. cislo uvedene na strankach Beryko.cz nemohl dovolat a na email me take nikdo nereagoval. Skoda, ze se tohle stalo, kdy pri nakupu mobilu jsem byl ze strany obchodu spokojeny a par kamaradu si z tohoto obchodu take objednali nejaky mobil. Po teto zkusenosti uz vsak nikdy vice !

  • Tak vidím, že ani nemá cenu posílat telefon na reklamaci ... Aspoň vím, kde už nenakupovat ...

  • Absolutně nespokojená!! Příšerné jednání se zákazníkem. V červenci jsem si zakoupila telefon, který mi přišel s vadou... telefon a netelefonuje,což je dost závažná chyba. Poslala jsem jej na reklamaci, poslali mi jej zpět,že byla chyba SW a už by měl být ok,ale nepřišlo mi,že by s ním vůbec něco dělali. Samozřejmě čekali až do posledního dne reklamace. Po té co jsem jej po druhé poslala, že je zde stále chyba a prosila je o rychlejší vyřízení a také o zaslání poštovného z vyřízené reklamace, bylo mi oznámeno že na to mají 30 dní ze zákona...OK tedy,tak snad to už konečně opraví. Opět se nekonalo a bylo mi řečeno,že nic nemůžou najít,tudíž mi reklamaci neuznají. Samozřejmě peníze z poštovného jsem také zpět nedostala. Takže přišel po více než 2 měsících stále nefunkční telefon,který můžu hodit max do šuplíku.
    Nikdy více z téhle stránky!!!!

  • Dobrý den, mohu vás poprosit o číslo objednávky nebo případně číslo servisní zakázky, ke kterým se vyjadřujete? Situaci prozkoumáme a veřejně se zde vyjádříme. Děkuji

  • Hrůza, hrůza, hrůza, hrůza!!!!!!!! Reklamovat něco v této firmě nejde! Je to banda zabedněnců, kteří pořád dokola budou tvrdit, že se vada neprojevila a přitom po každé jejich rádoby "opravě" je mobil ještě v horším stavu. Ti že rozumí mobilům? Ani náhodou!!!!

  • Tak jsem si od českého dodavatele koupil ten náhradní díl za 250Kč, věnoval 5 minut času a součástku si sám vyměnil a telefon funguje. Holt co si člověk neudělá ...
    Jak budu kupovat další telefon, URČITĚ NE OD BERYKO, KDE BANÁLNÍ REKLAMACE NEUZNÁVAJÍ.