Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • Neuznaná reklamace a i přes stále nefunkční výrobek

    Zaslala jsem výrobek k reklamaci, konkrétně fontánu pro naše pejsky. Už z logiky věci nebudu posílat k reklamaci něco co funguje. Chtěla jsem opravu nebo výměnu za nové. Fontána nám jinak vyhovuje.
    Reklamace nebyla uznána, nenašli vadu, prý to mam pravidelně čistit? Je tohle možný? Pravidelně čistím!
    Výrobek dorazil, zapla jsem a hned na to ten večer přestala opět fungovat! I přes nespocetne krát důkladné vyčištění. Tím ze to lze propojit s telefonem tak ten píše ze je zablokována pumpa a problém s motorem. Sakra! Jak muže mít oficiální značka Xiaomi takového partnera na reklamace! I přes jejich fajn webovky chápu, proč nemají spojení na Facebook, instagram…protože by byli zahlceni pouze negativních komentářů! Už jen kvůli tomuhle příště koupím jinou znacku než je Xiaomi! Hrůza, tohle se mi jeste nestalo!

  • 10 %

    Arogantní chování, neochota, ignorace, nekomunikace. Telefon vám nikdo nezvedne. Email ,,[email protected]" není určený pro reklamace - ??? :( Ještě jsem nikdy nenarazil na takové chování na e-shopu. Doporučuji se tomuto obchodu vyhnou velikým obloukem.
    Při koupi zboží vše probíhá normálně. Běda však, když se vyskytne problém. Protože se jedná o dárek synovi, vyřeším problém s hodinkami na vlastní náklady.(Pokud to má rozumné řešení) Pro mě ale do budoucna zcela jasno!!! Po té, co jsem zjistil spojitost firmy BERYKO se značkou XIAOMI, žádný výrobek značky XIAOMI již nepřekročí práh mého domu. Budiž to varováním pro potencionální zákazníky ...

  • 10 %

    • Obchod nereaguje na mejlíky, ani na vyplněný formulář, telefon je neustále nedostupný. Zkoušel jsem to dva týdny. Hlavně že má napsáno : Jsme tu pro vás!
  • 10 %

    • absolutne nič
    • Po odoslaní objednávky som nedostal ani potvrdzovací mail ani nič.

    Takto eshop nefunguje! To si mam niečo objednať a dúfať, že mi to príde naslepo? Neni rok 2005. Objednávku nepríjimem lebo som to objednal už z iného obchodu, kde som dostal potvrdzovací mail a rovno aj elektronickú fakturu po vyexpedovaní.
    1. objednávka a už viem, že žiadna druhá nebude

  • 100 %

    • vše bylo rychlé, dokonce rychleji než bych čekal
    • zboží dorazilo v pořádku
    • nic mě nenapadá

    S tímto obchodem jsem velice spokojen a všem velice doporučuji :)

  • 100 %

    Vše bylo v pořádku.

  • 100 %

    • reklamaci vyřídili včas

    Poslal jsem mobil, který se přestal připojovat na GSM na reklamaci a to skoro v poslední den. Sice mi neodpověděli na první email a trochu vázla komunikace, ale po měsíci mi přišel opravený mobil. Takže spokojenost.

  • 100 %

    • ochota a přístup k zákazníkovi
    • velice znalý prodejce

    Obsluha a přístup, vše potřebné mi bylo nastaveno a vysvětleno! Zvláště pak bych chtěl vyzdvihnout pana prodavače na Klatovské třídě, který byl evidentně znalý a věděl co dělá.

  • 100 %

    • ochotný prodejce
    • levnější ceny než u konkurence
    • zatím nic

    Za mě super ceny. Velice ochotný pán na stánku, přestože zboží bylo nedostupné, udělal mi rezervaci a zboží jsem měl za pár dní doma.

  • 100 %

    • dobré jednání, ochota
    • občas delší čekání na odpověď
  • 100 %

    • skvělý přístup, ochota

    Měl jsem problém s hodinkama a všechno mi vysvětlili, i když jsem nebyl jediný kdo čekal ve frontě. Za mě určitě doporučuju.

  • 100 %

    • Přístup k zákazníkovi

    Beryko je v pohodě. Poslali mi mail, že mám zboží odvést na jejich hlavní sklad, takže jsem tam jel a reklamaci vyřešil tam. Výsledek je ten, že jsem ještě ten den odjížděl s novým telefonem včetně přenesených dat. Zcela seriózní firma!

  • 10 %

    • Naprostá ignorace zákazníka.
    • Nechápu jak tato firma vůbec může ještě fungovat v České Republice.
    • Vyhněte se této společnosti obloukem.
    • Společnosti www.xiaomicesko.cz která spadá pod beryko se také vyhnout.

    Rozhodně nedoporučuji tuto firmu a s ní spojené prodejny po celé ČR. Za mě nejhorší komunikace, totální ignorace zákazníka. Vůbec nejhorší zkušenost za celý život co jsem kdy zažil. Při prodeji rádi prodají, ale v momentě co si produkt zakoupíte tak počítejte s tím, že už Vám žádná záruka ani komunikace z jejich strany nebude vlídná.

    Můj příběh začal koupí telefonu ve společnosti www.xiaomicesko.cz, kdy jsem vůbec nevěděl, že spadá pod nějakou jinou společnost.

    Zhruba po 5měsících se telefon bezdůvodně začal přehřívat na teplotu 300 C+, po vypnutí, vychladnutí a následného zapnutí této teploty dosahoval telefon během 5ti sekund. Dle mého názoru nebezpečnou výbuchu telefonu a poranění.

    Musel jsem dosud 4x reklamovat, vždy se stejnou odpovědí, že jsem si to zavinil sám. Prodejna mi nebyla schopná dát jakýkoliv kontakt jak na servis nebo firmu(Beryko) přes kterou reklamace procházela a jak jsem teď po 5 měsících zjistil tak servis komunikoval jen s firmou Beryko, kdy jim zasílal vyjádření, cenové nabídky na opravu atd... Úplným vrcholem se stala poslední reklamace kdy jsem souhlasil s opravou a po dalším měsíci kdy jsem si sám musel dohledat kontakt na servis a vedoucího tak mi ochotně sdělil, že firma všechny nabídky a informace dostala a i přes mou smluvenou opravu toto zamítla.

    Když Vám telefon dorazí zpět na prodejnu tak je to stylem nikdo nic neví, nijak Vám nemohou pomoci, pouze zase poslat zpět, natahovat čas atd.

    Doporučuji všem lidem co by chtěli jak u nich nebo jejich menších společností cokoliv zakoupit tak se jim vyhněte velkým obloukem !

  • 90 %

    • Za mě super,reklamace proběhla ,u hodinek vyměněna základní deska,druhá reklamace, výměna hodinek za nové.
    • nevím

    Reklamace v pohodě mohu jen doporučit.

  • 10 %

    • Žadná
    • Pokud chcete vyhodit peníze, u Beryko.cz to jde nejlépe
    • Nesmíte nic požadovat, pouze utrácet
    • Absolutní ignorace obchodního zákoníku

    Zakoupil jsem hodinky Amazfit GTR 2. S hodinkami celkem spokojenost. Zakoupil jsem i ochranou folii na display a hodinky nevykazovaly žádné poškození, ani škrábanec. Jednoho dne se vypnuly a již nešly zapnout. Nereagovaly ani na nabíječku apod.
    Odnesl jsem k reklamaci do OC Olympia v Plzni a po 14 dnech odpověď:
    Vniknutí neznámé kapaliny, reklamace se neuznává...
    Nehledě na fakt, že jsou hodinky údajně vodotěsné, já jsem se s nimi nekoupal a nebyly ani nijak poškozené...
    Beryko.cz absolutně nepodporovat a nic u nich nekupovat!

  • 10 %

    • Nic
    • Komunikace

    Reklamoval jsem zde hodinky Xiaomi Amazfit GTR, kvůli samovolnému vypínání.
    Neuznaná reklamace!
    Rozhodnutí "technika" vnik neznáme kapaliny! Hodinky mají být vodotěsné, takže když to nich vnikne kapalina, tak problém je asi v hodinkách.
    Tato "firma" podle recenzí dělá tyhle závěry reklamací skoro vždy, takže raději u nich nic nekupujete!!!

  • 10 %

    • jediná výhoda je že s vámi i při reklamaci poměrně rychle přestanou komunikovat takze neztrácíte čas a muzete rovnou řešit s ČOI

    firma nestojí za nic
    -pod průměrní komunikace
    -3x reklamovaný výrobek s foto důkazem neuznaný

  • 20 %

    Neuznaná reklamace, resp. nekompetence obchodu rozeznat vadný výrobek který distribuje. Ztrácím svůj čas a peníze, přitvrdíme.

  • 10 %

    • Prolhaný personál v OC Nisa Liberec
    • Požádavky zákazníka nic neznamenají

    Když jdete nakupovat jsou ochota sama. Jdete reklamovat, VY jste ten problém. Občanský zákoník si píšou asi svůj, protože nemáte na nic nárok, z toho cochcete.....
    VYHNOUT SE VELIKÝM OBLOUKEM

    !!! NEDOPORUČUJI !!!

    Více jsem napsal do diskuse.....

  • 10 %

    • telefon při reklamaci před koncem záruční lhůty evidentně opraven s tím, že se vada neprojevila. Po pár měsících se vada objevila znovu, ale to již byl telefon po záruce
    • ZDE NENAKUPOVAT!!!

    U společnosti jsem zakoupil mobilní telefon, který necelé 2 roky fungoval bezvadně a byl jsem s ním naprosto spokojený. Cca 2 měsíce před koncem záruční lhůty došlo k tomu, že po připojení nabíječky došlo k přerušovanému nabíjení (telefon se vždy pár vteřin nabíjel a pak se to přerušilo, pak se zase začal na pár vteřin nabíjel a došlo k přerušení- a tak stále dokola).
    Proto jsem telefon rychle reklamoval a po měsíci mi došel zpět s tím, že vada nebyla zaznamenána, což mi přišlo úsměvné, ale telefon opravdu fungoval. No a teď, cca 3 měsíce na to (tzn. již po záruce) začal telefon prokazovat stejnou vadu znovu. Trochu divné, že???
    Jenom doplním, že rozhodně nejsem člověk, který by bezdůvodně psal negativní recenze, tohle je moje první. Ale jsem opravdu zklamaný!!! A jak jsem se dočetl, nejsem jediný, kdo měl problém při reklamaci v tomto obchodě.