Přihlásit se a přidat příspěvek
  • V před 6 dny odeslán dotaz, zatím žádná odpověď. Každý den cca 5 dní se zkoušíme dovolat, nikdo tel. nezvedá.
    Po této zkušenosti raději volíme jiný obchod, kde budou mít zájem o zákazníky.
    Nechci ani domýšlet jak by vypadalo případné řešení reklamace.

  • Špatná zkušenost!!! :( Ze dvou doručených LED trubic je funkční pouze jedna. Obchod trvá na dodržení reklamačního postupu, ale vzhledem k ceně poštovného to nehodlám řešit. Ceny zboží na e-shopu skutečně skvělé, ale nesmí vám vadit, že je nefunkční. Příště budu hledat jinde.

  • Dobrý den, na rozdíl od recenzí,které tento obchod zavrhují, já mám s tímto obchodem jen dobré zkušenosti. Nakupuji zde asi 6 let led žárovky pásky, zdroje, svítidla, stmívače atd. Za celou dobu jsem reklamoval jen jednu led žárovku a reklamace byla obratem vyřízena. Připomínám známou frázi - pánbüh stvořil jen Adama a Evu, vše ostatní je made in China.

  • Tak trubice jsem reklamoval 2x mailem,žádná odpověď. Fakturu taky neposlali. jejich praxe je-zaslat zboží bez fa s vědomím vady,ale jelikož nemáte fa tak vám max napíšou,že zboží nebylo od nich. NEKUPOVAT D NICH !!!!

  • Dobrý den
    koupil jsem od této firmy zdroj pro led pásky po cca 5 měsících měl poruchu, do 10 dnu od odeslaní-reklamace jsem obdržel nové ý zdroj
    Super přístup
    Svršek Antonín

  • Objednal jsem si dvě led trubicová světla. Přišly sice v pořádku,ale po zapojení jsem zjistil,že pásky v trubicích jsou volné a padají na spodní část trubice. Tím vlastně svítí jen dolu.Zaslal jsem dnes reklamaci,tak uvidím,co se bude dít.

  • Varuji před nákupy od této firmy. Reklamace není vyřešena ani po 2 měsících po zakoupení. Část reklamace po urgencích odeslána další vůbec. Komunikace jen emailem. Kvalita výrobku děsivá

  • Varuji před nákupem, objednal jsem si zboží a bylo mi doručeno úplně něco jiného. Tak jsem reklamoval s tím, že druhý den si dodavatel zajistí svoz, od té doby se přes urgence nikdo neozývá. jedním slovem katastrofa!!! Zvažuji dát podnět ČOI

  • Minulý týden odeslán dotaz na zboží.
    Po šesti dnech žádná odpověď.
    Dokáži si tedy představit komunikaci po objednávce......

  • Dobrý den, info o odeslání balíku posíláme z předstihem, bohužel nemůžeme ovlivnit zda kurýr zavolá hodinu nebo těsně před doručováním.

  • berge: Dobrý den, doporučil bych Vám si s GLS řádně promluvit, protože zákazníka vůbec neinformují předem. Řidič volá max.10minut předtím než dorazí na adresu a pak se diví že nejste doma.

  • Dobrý den, v zásilce přišlo jiné zboží, než které bylo objednáno. Na reklamaci nereagují, na telefonu je informace o zaneprázdnění všech pracovníků, že prý zavolají zpět...tak čekám a obrůstám mechem. Je to velmi neseriozní obchod, ta procenta spokojených jsou asi zbožné přání...

  • David Perďoch: Dobrý den, zásilka byla odeslána tak jak jsme avízovali, bohužel nejste jediný klient, který balík obdrží s opožděním, a to z důvodu zdržení přepravních kamionů na D1, kurýrní spol. GLS rozesílala adresátům emailové zprávy. Po obdržení potvrzení termínu doručování balíku přepravcem budeme klienty obratem informovat emailem. Za toto zdržení, které jsme opravdu nemohli ovlivnit, se omlouváme

  • Dobrý den :) objednaval jsem v pátek minulý týden až okolo ponděli mi to potvrdili a následně napsali email "vaše zboži vám bude doručeno do nasledujiciho pracovniho dne středa pryč čtvrtek taky PPL se neozvalo nedoporučuju obxhod komunikace na bodu mrazu počkam do zitřka a kašlu na ně :)

  • Dobrý den, balík jsme obdrželi ale bez jakéhokoliv průvodního dopisu nebo vyplněného vrácenkového formuláře, po telefonátu klienta byla vrácenka dořešena, v případě vrácení platby je standardně potřeba do účetnictví dobropis k vystavené faktuře podepsaný kliente, poté je platba vrácena na účet.

  • Dobrý den
    Bohužel musím připojit také jednu špatnou zkušenost s tímto obchodem komunikace je pomalá, Vracel jsem osm kusů neupotřebených reflektoru, zásilku prodejce obdržel 23 listopadu, záležitost jsem urgoval 8. Prosince, několikrát jsem na firmu volal, 15. prosince jsem urgoval vrácení peněz
    mailem,
    Dnes je 20 prosince a přišel mi mail jako reakce na mou urgenci že prodejce žádá potvrdit dobropis a poté odešle peníze na můj účet. Nové podněty a připomínky po telefonu mi bylo vždy sděleno, že se pracovníci skladu ozvou. Je pravda že se vždy ozvali ale minimálně s týdenní prodlevou.... Kvalita zboží není dobrá budu pravděpodobně ještě reklamovat 1reflektor , dva svítící přívěsky na klíče nesvítily od začátku... Ještě pošlu zpět.
    O dalších postupech a přístupu firmy budu ještě informovat děkuji s pozdravem Vaněk

  • : dobrý den, můžete prosím napsat alespoň příjmení ? překontrolujeme maily

  • Tak si to shrňme... Zakoupil jsem u Vás sadu led pásku s ovladačem, zboží které přišlo je samozřejmě z Číny, bez jakéhokoliv manuálu, záručního listu atd.. To bych ještě překousnul, ale kdyz ovladač po dvou dnech používání přestane fungovat a Vy nejste schopní odepsat ani na třetí mail, který jsem Vám zaslal... To svědčí o skvělém zákaznickém servise a dosti to vypovídá o kvalitě Vašeho zboží.

    A nejsem jediný s kým nekomunikujete, když je nějaký problém, že?

  • Vrátil jsem před třemi týdny část objednávky číslo 2017006120, protože se jednalo o velmi nekvalitní asijskou produkci 4ks LED reflektorů. Prodejce se nemá k vrácení částky ve výši 2.156Kč. Ponechal jsem si z objednávky 5ks LED 12W žárovek, ale dnes jedna začala blikat = na obzoru další reklamace, ale nevím zda se pro svůj pokročilý věk dožiji zdárného konce. Bacha na tyto filuty.

  • Dobrý den,

    moc nás mrzí celé toto nedorozumění. My Vaši objednávku evidujeme, ale problém je v tom, že reklamujete jiné zboží, než které jste si u nás zakoupil.

    Zkuste nám prosím tedy poslat na [email protected] ještě jednou fakturu a fotografie zboží a my to přezkoumáme.

    Děkujeme za pochopení.

    PS: Promazávat hodnocení od zákazníků samozřejmě nelze, Heureka má samozřejmě svoje pravidla.

    S pozdravem

    Tým Berge.cz