Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vždy spokojeni super

    Super

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Dobré ceny
  • Doporučuje obchod

    100 %

    skvělý e shop a pobočky jsou na každém kroku

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Laciné zbožiSi
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlé a cenově výhodné nákupy.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Opakovaná spokojenost. Profesionalita, milé a ochotné jednání.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost
    • cena
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlé dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlé dodání, vše funguje bezvadně, paráda.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Výhoda pro mne... nejbližší lékárna mému bydlišti
    • Bohužel u některých léku na předpis je i U BENU výpadek ( caltrate 600/400)
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Prvním problémem, na který jsem narazil, bylo, že jste měnili z Benu na Benu plus. Pokusil jsem se přeregistrovat a zdá se mi, že se mi to povedlo. Nicméně když se podívám na "Můj profil", stále tam je "poslední šance, přejděte na Benu plus". Přešel jsem tedy nebo nepřešel? Při vyzvednutí zboží nějaké paní přede mnou po přiložení karty paní prodavačka toto měnila, u mne se o ničem nezmiňovala (byla to ale prodavačka u vedlejšího pultu, takže stoprocentně to ověřeno nemám). Takže předpokládám, že jsem opravdu přešel, ale svítí mi to tam stále!
    Druhý problém. Kupoval jsem Magne B6 forte, na které máte jakousi akci 2+1. Po přidání do košíku (3 ks, protože to časem stejně stačím vybrat, tak jsem akci využil, takže jsem podle mne vyčerpal možnosti akce) mi to napsalo něco ve smyslu, že mám pro získání slevy (nechápu jaké jiné) přidat 3 položky. Přesné znění si nepamatuji. 2x jsem se tedy díval, jestli je tam sleva zahrnuta nebo ne. Byla tam.
    Třetí problém při výdeji. Abych si nemusel tisknout e-mail, že mi přišla zásilka, tak jsem si na svůj tablet nahrál Vaši aplikaci. Informace o zásilce se tam objevila vč. QR kodu, tedy OK. Když jsem jej však v prodejně chtěl ukázat (zaktivnil jsem na tabletu aplikaci, protože jsem se od opuštění domova díval na jinou aplikaci a ta vaše se zneaktivnila, navíc se mi tablet automaticky vypl - zablokoval a znovu jsem se "přihlašoval"), objevil se mi tam text "Něco se pokazilo" nebo tak něco, takže asi byla chyba, že jsem se přepínal, měl jsem celou dobu hlídat, aby se mi tablet nevypnul a nespouštět aplikaci z očí. Tak jsem rychle ještě hledal aspoň na mobilu SMS zprávu od Vás a radši jsem před sebe pustil zákaznici, co byla za mnou. Paní prodavačka naštěstí načetla v aplikaci aplespoň můj kód, alespoň to tam zůstalo a naštěstí to podle toho našla. Říkala, že asi proto, že nejsem na internetu. Což je pravda. Na tabletu se umím připojit na internet jen přes WiFi. Nevím, proč si aplikace nemůže pamatovat, že tam mám objednávku. Když jsem párkrát vyzvedával něco v Zásilkovně, nebyl problém. A to se mi stálo, že jsem měl minimálně 1x najednou 2 zásilky, takže jsem v zásilkovně musel kódy zobrazovat a nestačilo, že bych je měl zobrazeny z doby, kdy jsem na internetu byl. Také kdyby se tak chovali třeba dopravci, tak by splakali s výdělkem. Úplně běžně jezdím na ČD, jel jsem s aplikací i asi 2x na LeoExpres (část LET na lince u Ústí ad Orlicí do Letohradu), také 2x Arriva (Kolín – Č. Lípa a Č. Lípa – N. Bor); v IDS ODIS (SM kraj), PID (Praha a středoč. kraj) i IDSOK (Ol. kraj) a nikde problém nebyl! Pro mne je taková aplikace nanic a asi ji při nejbližší příležitosti odinstaluji.
    Také detail objednávky v aplikaci a na internetu je trošku zmatený a pokaždé jinak (mimo to Magne jsem kupoval ještě 2 další položky). Na internetu: Magne 2 ks (o třetím ani ň) - jen celková částka, která po vynásobení skutečně odpovídá 2 ks (cena za položku samozřejmě scházela, takže jsem si dodatečně ověřoval, kolik to bylo), 2. položka, 3. položka, Doprava - odběr v lékárně zdarma, Platba - hotově, kartou … - zdarma. V aplikaci: Magne 2 ks - opět jen celková částka, která opět vychází. 2. položka, 3. položka, Akce 2+1 - 1 ks s cenou "Navíc"??, Magne - 1 ks s cenou "Navíc"?? a pod čarou Způsob platby - Hotově, kartou … s cenou "Zdarma" a Doprava - adresa pobočky s cenou "Zdarma". Ty dva řádky "Akce 2+1" - 1 ks a "Magne" - 1 ks jsou skutečně 2 položky účtu oddělené jako jiné tenounkou čárou stejně jako ostatní položky. A co ta cena "Navíc"??
    ---
    Níže jsem označil "Jak jste spokojeni s dobou" jen 2,5 z 5 a "Komunikaci" jen 2 z 5, protože mi trošičku scházel odhad. Mám problém, že v pondělí jsem déle v práci (a o víkendu většinou na výletech) a tak mohu vyzvednout jiné dny a nerad nechávám nevyzvednutou zásilku (jednou se mi stalo, že jsem se kdesi trefil do pondělí, resp. už soboty a přišly mi ještě asi 3 SMS nebo e-maily s tím, abych nezapoměl vyzvednout) a tak jsem pro jistotu objednával už v úterý předchozího týdne, abych to stihl v jiný den a stejně to nakonec přišlo v pondělí. Jinak doba necelý týden není až tak hrozná, pokud kupuji přípravky, které nejsou pro mne životně důležité. Takže v tomto "nespokojenost s dobou" nespočívá.

    Reakce obchodu Benu.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Mrzí nás, že jste měl problémy při vyzvednutí objednávky, a že nevíte, zda jste přeregistrován, či nikoliv.
    Přeregistraci jste řádně dokončil online a z tohoto důvodu Vás ani v lékárně magistra nevyzvala k přeregistraci jako paní vedle. Bohužel banner ohledně přeregistrace v profilu zůstává.
    Akce 2+1 na Magne B6 je na více druhů, z tohoto důvodu Vám v košíku po přidání vašich vybraných Magne B6 Forte svítila hláška, kterou zmiňujete ohledně přidání tří kusů vybraných Magne B6. Tato hláška udává, že pokud byste chtěl ještě jiný Magne B6, chybí vám do splnění akce přidat další tři produkty. To, zda máte uplatněnou akci, zjistíte tak, že vám v košíku svítí žlutý banner znázorňující akci 2+1. Vše bylo tedy v pořádku.
    Bohužel naše aplikace nefunguje v režimu offline a z tohoto důvodu si myslíme, že tím, že jste nebyl přihlášen k internetu/wifi, tak se vám aplikace odhlásila. Je to především z bezpečnostních důvodů, aby nedošlo ke zneužití vašich dat a zjištění například zdravotního stavu na základě vašich objednávek. Nicméně pro vyzvednutí objednávky vám stačí znát číslo objednávky a jméno, na koho je objednávka vytvořena.
    V souhrnu objednávky pak na konci uvidíte uplatněnou akci, avšak celkový počet kusů bude přímo u produktu, nicméně cena bude uvedena za dva kusy.
    Co se týká doby doručení, tak standardní doba doručení zpravidla bývá 2-3 pracovní dny ode dne objednání, což bylo ve vašem případě splněno.

    Děkujeme za pochopení a věříme, že se do budoucna více zlepšíme a Vy nám tak zachováte přízeň.

    Vaše BENU

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • rychlé dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost doručení
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychle doručeno

    Doporučuji

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Příjemné, rychlé.Naprostá spokojenost.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychle dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlé vyřízení

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Možnost osobního vyzvednutí
    • Žádná

    Nakupuji zde opakovaně

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Spolehlivost, rychlost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychle vyřízené