Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Moje první zkušenost s tímto obchodem je negativní vzhledem k dlouhé dodací lhůtě - dnes již 11. den od zaplacení a zboží nebylo doručeno.
Reakce obchodu Benco
Dobrý den,
Vaše objednávka byla odeslána v době, kdy byla naše firma Uzavřena z důvodu státních svátků, Nového roku a Inventury. Všechny tyto informace byly na našich stránkách uvedeny, dokonce na 4 místech (na hlavní straně, v košíku , v obchodních podmínkách i kontaktech firmy).
Je nám moc líto, že jste si této informace nevšimla.
S pozdravem
Tým Benco -
Nedoporučuje obchod
Měli jsme ulamanė 3 packy
-
Nedoporučuje obchod
- Zboží je zaplacené již 2 týdny, zboží nedorazilo, ani žádná proč.
Reakce obchodu Benco
Dobrý den,
Vámi objednané zboží bylo na našem e-shopu s dostupností 7 pracovních dní, proto nebyla objednávka obratem expedována.
Z důvodu dané informace na e-shopu o dostupnosti nebyla z našeho pohledu potřeba Vás o této skutečnosti informovat. Nicméně promyslíme danou situaci a do budoucna se budeme snažit najít řešení pro opětovné informování zákazníka o dostupnosti výrobku a zdržení s expedicí.
Zboží je naskladněno a dnes bude Vaše objednávka expedována, přesně 9 pracovní den po přijetí Vaší objednávky.
Přejeme pěkný den
Tým Benco -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Nikdy více
Objednal jsem si plastové boxy. Zásilka byla doručena v neporušeném obalu. Po rozbalení jsem papírové kartóny, ve kterých byly boxy zabalena a které byly velmi objemné, vyhodil. Když jsem plastové boxy rozdělával, zjistil jsem, že jeden z nich je prasklý. Chtěl jsem tento box reklamovat. Bylo mi ovšem sděleno, že bez fotografií obalů, ve kterých bylo zboží zabaleno mi nebude reklamace uznána. Že to mají uvedeno v obchodních podmínkách. Kdybych měl na to čas chuť, řešil bych to třeba i soudně, protože podle zákona není původní obal k reklamaci zboží nezbytný. Takto můžu říct jenom jediné - NIKDY VÍCE TENTO E-SHOP!
Reakce obchodu Benco
Dobrý den,
potřeba fotografií obalového materiálu pro vyřízení reklamace si neurčujeme my, ale je to podmínka přepravní společnosti. Jedná se o standardní postup pro vyřízení reklamace snad každého e-shopu. Tato informace je z naší strany zákazníkovi předána 3 x - je uvedena nejen v obchodních podmínkách, tak i v emailu, který zákazníkům zasíláme s informací o expedicí objednávky a taky je tato informace lepena na každý balíček. Bohužel bez obalového materiálu nelze reklamaci vyřídit.
Mimo jiné je obal výrobku a obal přepravní, určitě není to samé. Výrobek žádný obal neměl a ten jsme hlavně nepožadovali, pouze obal přepravní, ve kterém byla zásilka doručena a to je velký rozdíl.
S pozdravem
Tým Benco -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Prasklé koncovky sušících tyči
- Kvůli složitosti reklamace jsem nereklamoval, a 4 prasklé koncovky jsem omotal izolepou. Vypadá to úžasně. Ušetřili jste aspoň 20 Kč za ty zmetky co jste mi poslali. Ale co já? Bravo Benco, tak se to dělá. Zd. Jetelina
Asi takhle: do každé zásilky strčit nejakyho zmetka, (kterého sice neseženete) ale kvůli složitosti nemá cenu ho reklamovat. Zákaznik si nějak pořadí.
Reakce obchodu Benco
Dobrý den, pane Jetelino,
je mi líto, že aniž by jste vyzkoušel proces reklamace, bez jakékoliv informace soudíte, že je vše špatně.
Aniž by jste nás informoval o poškození, raději, zřejmě ze zkušeností, odsoudíte každého kdo jen trochu pochybí.
Proces reklamace - u Vaší zásilky:
V případě poškození zboží při převzetí zboží stačí informace do emailu s fotografií. V případě prasklých koncovek, ke kterému klidně může dojít i při přepravě, zasíláme zákazníkovi "nové" koncovky pro jejich výměnu.
Veškeré informace naleznete i v Obchodních podmínkách našeho e-shopu .
Možná se zamyslet a nesoudit všechny stejně, třeba by Vás někdo svým přístupem a řešením i překvapil.
S pozdravem
Tým Benco -
Nedoporučuje obchod
- poškozené zboží
- nekomunikace na telefonu
-
Nedoporučuje obchod
- Přišlo to do 3 pracovních dní
- Demižony nejspíše skladované někde venku ( v demižonu a na demižonu bahno, zbytky trav, plíseň)
Osobně kdyby jsem dopředu věděl že mi přijdou demižony špinavé a i lehce plesnivé tak je objednám v jiném obchodě (přeci jenom je to určeno na potraviny)
-
Nedoporučuje obchod
zboží jsem zaplatil a zatím NIC!
-
Nedoporučuje obchod
Nebudu hodnotit obchod, ale to co prodávají. 2x jsem si objednal plastovy plůtek na zahradu. V oboch případech je to material který je měkký, nedrží tvar, prostě zbytečně vyhozené peníze. Obchod by měl změnit dodavatele.
-
Nedoporučuje obchod
Závěsy byly na truhlíky naprosto nevhodné a u jednoho držáku byl stržený šroub hned jak jsem dodávku rozbalila. Všechny držáky jsem pilkou ořezala od výčnělků, abych tam truhlíky dostala. Prostě katastrofa a mám z toho nadlouho špatný pocit.
-
Nedoporučuje obchod
- dlouhá dodací lhůta (zboží nedorazilo ani do 1 týdne od objednání)
- žádná komunikace z obchodu o prodloužení dodací lhůty
-
Nedoporučuje obchod
Vzala jsem si na den doručení dovolenou, nikdo mi nezavolal, že čekám zbytečně. Hrůza taková služba.
-
Nedoporučuje obchod
Objednané a zaplacené zboží zatím nedorazilo.
-
Nedoporučuje obchod
- Nabízené zboží neodpovídalo tomu co jsem obdržel. Objednal jsem si gumové dlaždice a obdržel jsem dlaždice z recyklatu a tudíž jiné kvality
Reakce obchodu Benco
Dobrý den,
objednal jste si dlaždice z recyklované gumy a ty jste taky dostal. Gumová dlaždice jak je uvedeno v názvu produktu, kdy v popisu produktu informaci o tom, že je dlaždice vyrobena z recyklované gumy, bude vždy gumová dlaždice.
Chápeme, že Vaše představa mohla být jiná, než zakoupený produkt, nicméně to nemění nic na tom, že i naše dlaždice je z gumy, akorát že recyklované. Informace o materiálu, ze kterého je produkt vyroben je v popisu, proto po přečtení této informace jste musel vědět, že se jedná o recyklovanou gumovou dlaždici.
Pokud Vám struktura dlaždice nevyhovovala, máte vždy možnost zboží v 14 ti denní lhůtě vrátit.
Přeji pěkný den
Tým Benco -
Nedoporučuje obchod
Zatím nic nedorazilo
Reakce obchodu Benco
Dobrý den,
Vaše objednávka byla vyexpedována 2 dny po přijetí Vaší objednávky což bylo v pátek. V pondělí byla Vaše objednávka umístěná do zvoleného Parcelshopu a ve středu jste si objednávku vyzvedla. Je škoda, že hodnocení píšete dříve, než si zásilku, která již dva dny před Vašim hodnocením ležela na místě, které jste si zvolila v objednávce.
S pozdravem
Tým Benco -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Objednali jsme demizony 25 l, dodali 15 l, polovina z nich špinava uvnitř i na povrchu, kontaktní telefon nikdo nezveda.
Reakce obchodu Benco
Dobrý den,
velice se omlouváme za chybu skladnice, která zásilku balila. Zboží od výrobce je dodáváno s víkem, tudíž muselo být zřejmě již takto dodáno. Bohužel není v našich silách kontrolovat každý produkt zda je uvnitř čistý.
Reklamaci zásilky jsme na základě emailu vyřídili a zákazníkovi bylo dodáno správné zboží.
Ještě jednou se omlouváme za komplikace.
Pěkný den
Tým Benco -
Nedoporučuje obchod
Slabý materiál, nelze udělat delší plot, části se prolamují
-
Nedoporučuje obchod
- Obdržel jsem objednané zboží.
- Neskutečně dlouhé dodací lhůta, kterou obchod ani nedodržel.
-
Nedoporučuje obchod
- přišlo jiné zboží než bylo objednáno
Reakce obchodu Benco
Dobrý den ,
z Vaší strany jsme nezaznamenali žádnou reklamaci objednávky, žádný email ani telefonát o špatně dodaném zboží. Pokud by se tak stalo určitě bychom s Vámi špatně dodané zboží řešili. Nechápu Vaší negativní recenzi když nebylo nic reklamováno.
S pozdravem
Tým Benco -
Nedoporučuje obchod
- Nemohu hodnotit jinak než, že nedoporučuji nákup
- Deklarování, že zboží ze vzdáleného skladu bude doručeno do tří pracovních dnů nedorazilo ani za 10dnů
Reakce obchodu Benco
Dobrý den pane Michale,
zboží, které jste si na našem e-shopu objednal bylo s dostupností 3 dnů, což znamená, že nám zboží dorazí v průběhu 3 pracovních dní na sklad, nikoliv, že budete mít zboží za 3 pracovní dny doma. Doba expedice v době jarní sezóny je momentálně od 1-5 pracovních dní (tuto informaci naleznete v obchodních podmínkách se kterými jste při uzavření objednávky souhlasil).
Vaše objednávka byla přijata 4.5. a expedována 12.5., mezi těmi to dny byly 2 dny víkend a 1 den státní svátek, kdy naše firma byla uzavřena, tudíž expedice proběhla v průběhu 6 pracovních dní, přesně jak uvádíme u zboží i v obchodních podmínkách.
Přeji pěkný den
Tým Benco