Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Jsem velice nespokojená s obchodem Benco. Minulý týden, asi v úterý jsem objednala zboží, které měli na skladě, které jsem zaplatila převodem na jejich účet, (abych nemusela platit ještě dobírku, protože to jsou hrozné peníze jen za poštovné). V pátek mi paní volala, že mají jen jednu věc ze čtyř, které jsem objednala, že ostatní věci jsou vyprodané, přesto, že na stránkách měli napsáno, že zboží stále je. (Nahnání zákazníků a po zaplacení máme smůlu a peníze jsou jejich). Paní mi do telefonu řekla, že mi poslali jen jeden kus zboží a nedala mi ani možnost se rozhodnout zda to chci takto nebo ne, když mi tři věci nepošlou, protože ta jedna věc už byla poslaná. Když jsem jim psala v sobotu email, že o ten jeden kus zboží nestojím, protože se mi pak poštovné nevyplatí, tak mi bylo v pondělí ráno napsáno, že už je dávno zásilka expandovaná a když si nevyzvednu zboží, tak budu platit 120 kč za poštovné. Je to jejich chyba, že mi to poslali a nedali mi možnost výběru, jestli to chci či ne, ale platit to musím já. Volala jsem jim tam a paní velice nepříjemná, stále dokola mi opakovala, že jsem měla včas říct, že to nechci, ale oni mi nedali ani možnost, když už v pátek mi paní řekla do telefonu, že už je to poslané. (jen ta jedna věc) A také mi stále povídala dokola, že je hodně zákazníků, co si to nevyzvednou, a že je na tom pak bito Benco, ale to mě nezajímá, paní se se mnou vůbec nechtěla bavit o mé situaci a problému a ještě mi stále opakovala, že 120 kč není moc. (Jak pro koho) Nebyli ani schopni kompromisu, že když to oni zkazili, že bych neplatila poštovné. Ne, prostě nekopromisně musím platit 120 kč za chybu BENCA. Také mi paní v pátek řekla, že mi hned peníze pošlou na účet za to, co měli vyprodané, ale psali, že to mají a už uběhly 4 dny po rozhovoru s paní a peníze stále nikde. Opravdu obchod na ..... NEDOPORUČUJI

  • Objednali jsme a obdrželi od firmy BENCO plastové zboží. Při rozbalování jsme zjistili, že 2 ze 4 kusů jsou rozbité. Zároveň jsme zjistili, že zboží bylo velmi důkladně zabaleno a krabice dokonala přelepená. V krabici bylo několik úlomků plastu, ale maximálně čtvrtina z toho, co bylo rozbito a chybělo. Podle našeho názoru bylo zabaleno již poškozené zboží.
    Reklamovali jsme zásilku, ale kontaktní pracovnice firmy BENCO nám sdělila, že jsme podepsali jejich obchodní podmínky, a proto nemůžeme zboží reklamovat u nich, ale jen u pošty. Nedovolili bychom si reklamovat u pošty, pokud víme, že to nezavinila.
    Takže: firma BENCO má obchodní podmínky, které znemožňují reklamaci
    případné reklamace odmítá, i když jsou oprávněné
    U této firmy si již nikdy nic nekoupíme
    Daniela a Jiří Holubovi

  • Tuto společnost nedoporučuji.
    I když Vám pošlou jiné zboží které od kurýra nepřeberete tak paní Fialíková chce zaplatit poštovné a když odmítnete hrozí vám asi vězení.

  • Tuto společnost nedoporučuji. Zakoupila jsem u nich zboží 14. 3. 2017. Ve stejný den jsem zakoupila přes internet i jiné zboží v jiném obchodě. Vše jsem platila on-line. Přesto. Zboží z Benca stále nemám, neb tvrdí, že jejich banka (FIO) jim peníze na účet vystavila až 20. 4. Ten druhý obchod mi zboží zaslal už 21. 4. a bez problémů, Paní z Benca (Fialová?) sice tvrdí, že je zboží na skladě, ale že na odeslání mají pět dnů po zaplacení (aha, asi proto to tvrzení, že peníze naběhly až dvacátého ?!?). Takže, možná do konce týdne mi je zašlou - a to budeme mít už asi 28. 4. !!. Kdy zboží a zda vůbec dostanu , to je ve hvězdách. Kdyby firma komunikovala, jak má, tak by se třeba omluvila, že zboží, které inzeruje skladem, vůbec nemá a zákazníku : chceš počkat, nebo vrátíme peníze. Ale oni nic. Ani muk. Takže varuji všechny. Dejte si pozor. Dlouhé dodací lhůty (zda-li vůbec něco dostanu). Ze strany firmy nulová komunikace nebo mlžení. Za mne vím jedno. Už nikdy více.Landovská

  • Dobrý den,pochvala celému týmu za vstřícné jednání a též,že zboží mnou objednané přišlo příkladně zabalené a vpořádku,těším se na další spolupráci.Hezký den Havlíková M.

  • Tuto společnost nedoporučuji pro nákup zboží za jednoho důvodu a to: Opakované zasílání nevyžádaných reklamních nabídek. Několikrát už jsme toto zasílání rušil přes odkaz, který je umístěn v zápatí e-mailu. Upozorňoval jsem je prostřednictvím Facebooku. Vše bylo bez výsledku.
    Tato společnost není schopna respektovat požadavky lidí, kteří si nepřejí zasílání reklamních nabídek.