Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Určitě Nedoporučuji, zboží nekvalitní, to samé na aliexpressu za pár kaček

    Reakce obchodu Bellaboutique.cz

    Dobrý den milá Petro,
    šaty Tenerife, které jste si objednala považujete za zboží z Aliexpressu? Dovolte, abych Vás vyvedla z omylu, na každých šatech je přišitý štítek(ba dokonce 2), který Vás informuje o výrobci a zemi původu, takže kdybyste se na šaty podívala, zjistila byste, že se jedná o prověřeného polského výrobce Nifiko dodávajícího kvalitní produkty. Pokud jste některou z fotografií viděla na Aliexpressu, pravděpodobně mohlo dojít ke zneužití fotografie výrobce. Jaké zboží Vám pak z Ali doputuje domů, to je otázka.
    Neuvádějte proto prosím naše stávající a potenciální zákazníky v omyl svou nepravdivou recenzí.
    Děkuji
    Eva

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Bohužel měsíc po nákupu šatů jsem náhodou na internetu u jiného obchodu objevila naprosto stejné šaty,které byly téměř o 900 Kč levnější
    • Vysoké ceny

    Reakce obchodu Bellaboutique.cz

    Tak Vás poprosím o zaslání odkazu na daný e-shop? Budu od nich ráda nakupovat.

  • Zboží zatim nepřišlo a obchod se zatím nevyjádřil kdy bude zboží dodáno.
    Komunikace ze strany obchodu byla naposledy před vice jak 10 dny.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží sice doručeno bylo, ale ne zrovna ve velké kvalitě, při oblékání šatů, které mi určitě velké nebyly se zničil zip. zboží bohužel nešly vyreklamovat a přišly mi nazpět i když se mi nelíbil a k mé postvě neseděl střih. Špatná komunikace.

    Reakce obchodu Bellaboutique.cz

    Milá Leničko,
    ve Vašem případě se nejednalo o reklamaci, nýbrž o odstoupení od smlouvy dle zákonné lhůty, což můžete v případě vrácení zboží v původním stavu. Bohužel, šaty byly poškozené resp. zip., jak uvádíte, šaty Vám nebyly velké tzn. asi malé a navíc Vám neseděl střih. I přesto jste je pokoušela dopnout, což vykazovala pozice jezdce zipu při vrácení produktu. Je nám líto, ale v tomto případě nebylo možné jinak postupovat, neboť šaty byly poškozeny. Mohla jste však zavolat či napsat, že se tak stalo, zda je možné vůbec šaty vrátit. Mohla být potom domluva o tom, že šaty necháme opravit a Vám vrátíme poměrnou část peněz. Takto nám rovněž vznikly další náklady se zasláním zboží zpět, aniž bychom za to od Vás požadovali peněžní kompenzaci. Domníváme se tedy, že náš postup byl víc než vstřícný. Doufáme, že i nadále budete sledovat naše stránky a nezanevřete nad námi. Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Prostě co si nemůžete vyzkoušet to jsem si znovu vyzkoušela,že nesedí i když napíšete správné míry pošlou Vám sice velikost na kterou jsem se podle jejich měr změřila,ale na mě to naprosto neodpovídá.Visí to na mě jak pytel. Těžko říct o kolik menší si vybrat velikost podle vašich měr by to na mě nesedělo a sama si nedokážu tipnout jestli je to o 1 nebo 2 velikosti méně

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Objednala jsem dva kusy a přišel jen jeden. Nepřišla žádná informace, že druhý již není skladem.

    Reakce obchodu Bellaboutique.cz

    Milá Soňo,omlouváme se Vám za vzniklou situaci, ačkoliv jsme se Vám již omluvili 2x. Ano, chyba je na naší straně, kdy jsme si nevšimli, že objednáváte 2 ks stejného produktu (není to obvyklé) a bohužel se stalo, nedokážeme to vzít zpět a nevíme, co pro to víc udělat. Jsme lidi a tudíž jsme omylní, bohužel. Znovu a přede všemi se Vám omlouváme. S vrácením nebyl problém, penízky jsme odeslali zpět. Všechno jde vždy vyřešit :-) mějte se krásně a i přesto, že nás nedoporučujete, pevně věříme, že Vás naše produkty opět zlákají :-)

    • žadné

    Reakce obchodu Bellaboutique.cz

    Dobrý den paní Miloslavo, co Vás na našem e-shopu tak rozrušilo, že jste nám napsala tak ponižující hodnocení? 29.5. jste si u nás objednala šaty, bohužel ( pro nás bohudík) byl o ně tak velký zájem, že jsme je nestíhali naskladnit, tudíž jsme Vám je odeslali 1.6.2017. Hned druhého dne tedy 2.6.2017 Vám byla zásillka doručena. Dne 8.6.2017 jsme je obdrželi zpět. Ještě téhož dne jsme Vám vrátili peníze na účet. Takže dodací lhůtu do 1 dne jste označila jako 0,5. S produktem jste nebyla spokojena (fajn, to dokážeme pochopit, přestože 99% zákaznic je s produktem spokojeno), webové stránky Vám evidentně nevyhovují. Prosíme o sdělení,co je tedy špatně, abychom mohli těmto situacím předcházet? Údajně nemáme žádné výhody? Takže zboží skladem je nevýhoda? A výměna zdarma je tou další nevýhodou?
    Nebo je tohle všechno jen konkurenční tah?
    Hezký den
    https://www.bellaboutique.cz