Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Dobrá cena
    • Drahá doprava
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Obchod má v nabídce kvalitní zboží.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • dobré ceny
    • rychlé dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Super

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Nízké ceny
    • Rychlé dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše absolutně v pohodě, rychle. 100% spokojenost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Super rychlé bezplatné zaslání ze Slovenska do ČR.Dobírka zdarma :-)Ceny nejlepší :-)
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Cena
    • Rychlost
    • Komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cena
    • poškozené zboží
    • jednání obchodu
    • drahé zpětné poštovné na Slovensko

    Na tomto obchodě jsem objednal péřovou bundu za zlevněnou cenu jelikož se jednalo o poslední kus. Bunda ve slevě stála necelých 6000 Kč. Po přijetí zásilky která byla zabalena v krabici od bot a igelitu - nebylo použito originální zabalení jak je to u Dynafit ve zvyku, bylo zjištěno poškození bundy. Bunda byla pravděpodobně naříznuta, těžko říci. Podotýkám, že já jsem k vybalení nepoužil ostrých předmětů. Neprodleně jsem obchod kontaktoval a jednání mě šokovalo. Totální arogance, že jsem si to musel způsobit sám a že od nich odchází vše v pořádku. Prý mám zkusit reklamaci, ale pokud je bunda mechanicky poškozena tak mi nebude uznána. Po zjištění ceny poštovného na Slovensko a příslibu neuznání reklamace jsem se rozhodl bundu nechat opravit u švadleny což mě stálo dalších skoro 1000 Kč. Každopádně jsem vše nafotil a odeslal na ČOI.

    Reakce obchodu beldasport.cz

    Dobrý deň,

    Dovoľte nám sem uverejniť poslednú komunikáciu aby sme uviedli veci na pravú mieru a nech si z toho urobí záver každý sám či je pravda to čo tvrdíte vy.

    "Dobrý deň pán Valenta,

    tovar, ktorý posielame, vždy dôkladne skontrolujeme pod kamerovým záznamom. Bunda bola od nás posielaná bez mechanického poškodenia (natrhnutia). Pokiaľ máte podozrenie, že bunda je poškodená a nejedná sa len o dierku, z ktorej vystupuje pierko, poprosíme Vás o zaslanie bundy k nám na odborné posúdenie. Z fotky bohužiaľ nevieme vadu identifikovať a tak nevieme povedať, či a do akej miery sa jedná o poškodenie.

    V tomto prípade Vás prosím postupovať ako pri riešení reklamácie: https://www.beldasport.cz/reklamacni-rad/

    Poprosím vyplniť aj reklamačný formulár, ktorý posielam v prílohe.

    Tovar pri prijatí posúdíme a navrhneme Vám vhodné riešenie. Bohužiaľ bez posúdenia Vám nevieme hneď poslať nový kus na výmenu, ale budeme sa snažiť čo najrýchlejšie doriešiť Vašu reklamáciu.

    S pozdravom"

    toto bol posledný email, na ktorý sme už od vás nedostali odpoveď. Neviem teda čo vás presvedčilo o tom, že sme vám vopred oznámili, že reklamáciu nevybavíme alebo, že sme jednali arogantne. Fakt je ten, že z fotky, ktorú ste nám zaslali, nevidíme o čo sa jedná a ani povahu a charakter poškodenia, preto je reklamácia štandardný a zákonný postup. V inej komunikácii som vám dokonca napísal, že pokiaľ bunda nespĺňa vaše očakávania, môžete ju v lehote 21 dní vrátiť bez udania dôvodu.

    " Zatiaľ sme sa nestretli s reklamáciou. Čo samozrejme nevylučuje vždy nejakú vadu, avšak
    každý tovar pred zabalením kontrolujeme, preto si nemyslím, že sa
    jednalo o zašpinenú bundu. Pri logu vidím pierko, ktoré trčí, čo sa pri pérových bundách
    občas stane, ale nieje to vada. Z fotky dierku neviem identifikovať,
    môžno myslíte ten šev nad logom. Pokiaľ bunda nesĺňa vaše očakávania máte samozrejme právo ju vrátiť bez udania dôvodu a vrátime vám bezodkladne peniaze. V
    prípade, že sa tak rozhodnete postupujte podľa pokynov:
    https://www.beldasport.cz/vraceni-a-vymena/"

    Nemôžeme odoslať na výmenu bundu len tak na základe fotky, ktorá je navyše nekvalitná. Odoslanie tovaru z ČR z odberného miesta Z-Box, na SR priamo k nám stojí Packetou 125 korún, namiesto toho ste zaplatili 1000 kč za opravu bundy za 8500k kč u krajčírky. Naozaj neviem prečo ste takto postupovali ak ste presvedčený, že bunda vám prišla poškodená.

    Prémiový tovar ako túto páperovú bundu, balíme dôkladne do kartónovej krabice, ktoré recyklujeme. Bunda bola zabalená tiež do dvoch plastových sáčkov. Stojíme si za tým, že tovar balíme čo najdôkladnejšie aby sa počas prepravy nepoškodil. Ani Dynafit by vám neodoslal bundu zabalenú tak ako odosielame my. Bohužial tým, že ste si bundu dali sami opraviť a používate je ju naďalej, aj keď tvrdíte, že na nej bola vada, vzdávate sa nároku na reklamáciu a ani ČOI s tým nemôže nič spraviť. My sme postupovali zákonným spôsobom a to je ten, že sme vás poprosili o zaslanie bundy na reklamáciu. Čo by znamenalo, že bundu pošleme na posúdenie priamo výrobcovi, do Dynafit centrály, kde reklamačné oddelenie preskúmalo či sa jedná o výrobnú vadu alebo mechanické poškodenie. Bohužial vaša negatívna recenzia sa nezakladá na pravde ale skôr svedčí o niečo inom. Je mi úprimne ľúto, že ste takto postupovali. Myslím, že z našej strany sme vám navrhli profesionálne a zákonné riešenie.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Sortiment, ktory inde nie je
    • Super ceny v ramci vypredaju
    • Rychla a mila komunikacia cez e-mail
    • Kvalitne zabalenie
    • Doprava zdarma zo Slovenska do Ceska pri nakupe nad 2200,- Kc
    • Prehladny e-shop
    • Priestor na zlepsenie vidim v doplneni trackovacieho cisla kurierskej spolocnosti automaticky do e-mailu + pripadne vo vybere sposobu dodania do Ceska (preferoval by som packetu/zasielkovnu s vydajom do z-boxu)

    Spokojnosť a ďakujem za super běžecké boty Hoka

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • přeledný e-shop
    • vstřícná obsluha, dobrá komunikace
    • dobré ceny

    Zboží, které jsem potřeboval rychle dodat, jsem objednal až po limitu, který má firma nastavný pro odeslání zboží v daný den. Po telefonické domluvě mi vyšli vstříc, zboží rychle vychystali a ještě tentýž den odeslali. Z osobní zkušenosti tedy může vřele doporučit nákupy zde díky velmi vstříné obsluze.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    objednáno - doručeno

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    rychlost doručení, dobré ceny

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • jen me prekvapilo,ze bundu za 9k dali do papirove krabice uplne bez dalsiho obalu (igelit apod)
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • příšerně zabaleno, od dopravce jsem dostal doklad že zboží takto převzali. naštěstí někdo z dpd balík zamotal dpd lepenkou tak se nic neztratilo. sněžnice přišli poškrábané.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dodáno rychle

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • rychlost dodání
    • žádná
  • Doporučuje obchod

    100 %

    dokonalá komunikace, rychlé dodání i ze Slovenska

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Velice rychle vyřízená objednávka
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po zaplateni objednavky mi druhy den rano volali z obchodu, ze tovar za danu cenu predat nemozu, pretoze je prilis nizka a na strankach bola nastavena omylom (IT chyba?)

    Reakce obchodu beldasport.cz

    Dobrý deň,
    vzniknutá situácia nás samozrejme mrzí. Okamžite ako sme na to prišli sme vám volali, ospravedlnili sa a situáciu sme vystvetlili, ponúkli sme vám nižšiu zľavu ako bola technickou chybou aplikovaná. Žial ako píšete nastala technická chyba v systéme, ktorá mala za dôsledok nereálne ceny. Chápeme, že vás to sklamalo, pretože daný bicykel sa nikde za takú nízku cenu nikdy predávať nebude. Nikto nieje dokonalý a technika už vôbec nie. Sme malá rodinná firma, nie veľký korporát a nemôžeme si dovoliť pripraviť sa o prostriedky, z ktorých platíme dodávateľom, zamestnancov a réžiu. Je pre nás trochu nepochopiteľné, že s odstupom 4 mesiacov ste sa rozhodli napísať recenziu, ktorou ste si možno chceli uľaviť svoju frustráciu, nehovorí však nič o našich kvalitách, o ktorých sa pred vami presvedčilo tisíce zákazníkov a naďalej nám dôverujú. Preto ma mrzí, že ste sa zachovali takto nekompromisne a neodpustili ste nám chybu. Verím, že v budúcnosti sa už s podobnou chybou nesretnete. Prajeme pokojné sviatky.