Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Bez vysvětlení stornovali objednávku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    I am still waiting for the shoes. I will have to cancel the order soon if I don't receive them.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží, které bylo uvedeno, že je skladem, nakonec skladem nebylo.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Velice příjemný pán, který se mnou komunikoval.
    • Na mou objednávku zapomněli
    • Objednané zboží, které mi mělo dorazit do 5 dnů, bohužel neměli
    • Nebyla bohužel nabídnutá žádná jiná varianta

    Mrzí mě to, protože jsem v Českém Těšíně kupovala spoustu věcí a byla s němi vždy spokojená.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Neaktuální nabídka zboží
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vážení zákazníci, dovolujeme si vás informovat, že naše prodejna v Praze bude od 2.5. do 9.5. uzavřena. Objednávky zboží "skladem Praha" budou expedovány 10.5. Děkujeme za pochopení.
    Toto oznámení jsem zkritizoval s tím že to mohli oznámit dříve než 28.04.2023 (Vážený zákazníku,
    Vaše objednávka číslo 19587 byla stornována.) S pozdravem, Běhshop.cz. Samozřejmě dodnes 05.05. žádné peníze.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Čekat víc jak 14 dní až přijdou boty z Českého Těšína do Ostravy je přespříliš. To zboží zČíny dorazí dřív

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Komunikace byla neuvěřitelná. Na otázku kdy bude zboží dodáno mi bylo sděleno ať si ho objednám jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod ani neví, co prodává - napoprvé se po objednávce několik dnů nedělo nic a následně se ozval zřejmě majitel s tím, že se omlouvá, ale boty, které měli v nabídce na webu dodavatel vlastně už nedodává a že nabídka jen taková, která je na webu aktuálně... tak jsem se na web a napsal jsem mu, že jestli tedy má další model... napsal mi, že ty vlastně také ne... Působilo to celé velice neprofesionálně. Nicméně pán byl velice milý, jen mu zřejmě příliš nefungují procesy.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • penize mi platebni brana vratila, to mohu potvrdit
    • Na strankach obchodu je primo napsano, pro platbu v EUR prejdete na beshop.sk. To jsem udelal, zaplatil v EUR. Ale obchod mi objednavku zrusil. Protoze jsem zaplatil v EUR
    • Pri opakovanem pokusu o nakup me nuti k platbe v hotovosti na prodejne nebo prevodem predem
    • Z nejakeho duvodu, ktery mi neni jasny, odmitaji platbu kartou

    Nerozumim pristupu obchodu a z opatrnosti jsem se rozhodl nakup u teto firmy neuskutecnit

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Rychlé doručení
    • problém při řešení reklamace u nekompletní zásilky

    Objednával jsem běžecké tretry, součástí balení měla být i klička na utahování hřebů a sada náhradních hřebů, to ale v zásilce chybělo. Vzhledem k tomu, že dcera měla možnost tretry vyzkoušet na dráze cca až po dalším týdnu po doručení (2.5.), reklamoval jsem nedoručení uvedených věcí kvůli příp. vrácení zboží do 14 dnů až po této době. Na můj dotaz přes web nikdo nereagoval, po několika dnech (13.5.) jsem volal na infolinku a bylo mi řečeno, že to v zásilce být muselo, že to kontrolují a že je dost možné, že to ztratila dcera a že pokud něco chybělo měl jsem to hlásit hned, takže je to vlastně moje chyba. Pán nechápal, že jsem nechtěl reklamovat něco dřív než budou boty vyzkoušené a nevím jestli je nebudu vracet. Kdyby ty boty neseděly a dcera je nepotřebovala na závody, měl jsem velkou chuť je po takovém "prozákaznickém" chování okamžitě vrátit zpátky. Takže bohužel, když eshopu stojí za to kvůli drobnosti za pár korun, která je ale u treter potřeba, přijít o zákazníka a tvrdit mu, že si to nejspíš vymyslel, proč ne. Klíč i hřeby seženu bez problémů jinde a příště zvolím jiný obchod.

  • Nikdo se mi zatím neozval

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlost dodání
    • Špatný počet - objednáno 14 ks a došlo pouze 12. Na reklamaci obchod nereaguje.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží odeslali relativně rychle

    Zakoupil jsem u tohoto obchodu boty Inov-8 parkclaw 275 v hodnotě 3300 kč. Po cca 14 dnech používaní se kompletně rozpadly při normálním používání žádný závod atd. Obchod po 30 ti dnech reklamaci zamítl s tím že se nejedná o výrobní vadu. Začínám pochybovat o originalitě výrobků - nikdy jsem s obuví Inov neměl problém. Po zavolání na infolinku pracovník zmateně odpovída na dotazy, tvrdí že zavolá ( ani jednou nezavolal zpět)
    Doporučuji zde rozhodně nenakupovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Uvedeno dodáni 3 dny, tyden po objednani bez odezvy, nasledne informace ze neni jiste kdy se polozka naskladni.
    Odtud jedine na dobirku!!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obchod zboží reálně nemá. Přesto, že bylo ihned uhrazeno, 14 dnů bez jakékoliv reakce, až na urgenci zrušena objednávka a vrácení peněz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si nabízené zboží, které později obchodník označil jako nedostupné a objednávku zrušil.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednané zboží jsem po zaplacení neobdržela.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Poměrně drahé zboží zaplaceno předem s informací, že je dostupné. 10 dní a žádné zboží, žádná informace. Škoda.

  • Objednávka vůbec nedorazila.