• Nedoporučuje obchod

    20 %

    eshop v podstate konci a tak velmi maly vyber. Mala slm darkovy poukazbale vyber s tym padom i nakup bol velmi obmedzeny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouhá dodací lhůta

    Reakce obchodu BeCydog.cz

    Hezký den,

    rádi bychom reagovali na Vaši recenzi. Ani ne během 2 hodin od Vaší objednávky většího počtu odměrek na krmivo jsme Vás informovali, že je bohužel dostupné jen omezené množství bez aktuální možnosti dodání všech 40 kusů. Na to jste reagovala prosbou o zrušení objednávky, které jsme Vám potvrdili. Věřím, že i když jsme objednávku nebyli schopni realizovat, tak jsme se snažili komunikovat vše ihned.

    Za celý tým BeCydog
    Jan Záhorský

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Některé zakoupené položky nebyly stejné jako na fotce.

    Reakce obchodu BeCydog.cz

    Příjemný den,

    mrzí nás, že nejste spokojena. Porovnávali jsme veškeré produkty s fotografiemi a nenašli jsme žádnou rozdílnost. Pokud byste našla čas, budeme rádi za zpětnou vazbu, které odlišnosti jste nalezla.

    Záhorský, BeCydog.cz

    • Prodávají i to, co nemají na skladě a vůbec nevědí, kdy jim to dodají.

    Zboží zatím nedorazilo, podle vyjádření paní z obchodu - nebylo jim dodáno. Divím se, že nabízejí a prodávají něco, co nemají na skladě.

    Reakce obchodu BeCydog.cz

    Hezký den,

    rádi bychom uvedli na pravou míru dostupnost zboží. Objednala jste zboží u kterého uvádíme "skladem - externí". I přes snahu mít co nejvíce spolehlivý dodavatelský řetězec může dojít chybě nebo zdržení výroby a dovozu, tak jako se to bohužel stalo ve Vašem případě. Situaci jsme komunikovali a na Vaše přání zboží v objednávce vyměnili. Věříme, že Vy i Váš pejsek budete spokojení.

    Záhorský, BeCydog.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Pelech Eco byl doručen ve velkém rozsahu prasklý, obchod dosud nereagoval na mé oznámení.

    Reakce obchodu BeCydog.cz

    Příjemný den,

    mrzí nás Vaše negativní zkušenost. Bohužel se o ní dozvídáme až z tohoto hodnocení. Na e-mail [email protected] nám žádné Vaše oznámení nedorazilo. Budeme rádi, pokud nás s fotografiemi kontaktujete e-mailem. Rádi Váš problém dořešíme k Vaší spokojenosti.

    Raždíková, BeCydog.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Hlavni polozka nakupu nebyla skladem a jelikoz by se tim nenaplnila castka pro postovne zdarma,chteli mi jeste priuctovat postovne. Polozku si mam pry objednat znovu az bude skladem a platit znovu postovne…ze neco neni skladem se muze stat,ale tohle reseni rozhodne neni spravne. V jinych eshopech se omluvi,zadne postovne vam nepricitaji a neskladovou polozku vam doposlou zdarma po te co ji naskladni,kdyz se jednalo o chybu na strane eshopu. Takto za me neeee.

    Reakce obchodu BeCydog.cz

    Příjemný den,

    je nám líto, že jste nebyla spokojená, ale nejednalo se o chybu e-shopu, jak popisujete. Možná se to v komunikaci ztratilo. Jednalo se o ponížení objednávky jednoho kusu zboží, o které jste žádala, kvůli delší dostupnosti druhého kusu od výrobce z Německa. To je bohužel celková situace trhu, se kterou se všichni potýkáme. Náš systém zatím neumí zákazníkům zobrazit přímo na webu počet kusů skladem. Proto rozumíme tomu, že jste o tom nevěděla dopředu, ale ihned jsme s Vámi celou záležitost komunikovali. Nabídli jsme Vám druhou velikost misky nebo nebyl problém objednávku doplnit čímkoliv jiným, co by se Vám pro pejska hodilo. Objednávku byste totiž doplnila tak, abyste na dopravu zdarma opět dosáhla.

    Záhorský, BeCydog.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Krmivo pro štěňata nedoporučuji je tvrdé a ani po namočení jej štěně nežere

    Reakce obchodu BeCydog.cz

    Hezký den,

    děkujeme za Vaši reakci a je nám líto, že pejsek granule nepapá. Nejen u štěňat doporučujeme nové krmivo vyzkoušet nejdřív na menším balení. Ne každému pejskovi musí sednout, jak chuťově, tak formou. Navíc granule Yoggies jsou svojí výrobou a formou dost specifické, takže o to víc doporučujeme k tomu tak přistupovat. Celkově pro štěňata doporučujeme, pokud se nejedná vyloženě o maxi plemeno, variantu mini-granulí, které jsou menší. O všech těchto věcech je možné se s námi dopředu poradit e-mailem, na chatu nebo nebo zdarma na zelené lince.

    Záhorský, BeCydog.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neskutečně dlouhá čekací doba.

    Objednala jsem pelíšek pro psa , kde bylo doručení za týden. Zboží jsem hned zaplatila a obchod mi oznámil, že pelíšek doručí více než za 20 dní.

    Reakce obchodu BeCydog.cz

    Hezký den, paní Hano,

    objednala jste zboží s viditelnou dostupností "více než týden", u které vždy zákazníka po objednání informujeme s konkrétní dostupností. Vámi vybraný pelíšek má tuto dostupnost, protože není skladem u nás ani českého distributora, ale objednává se přímo u výrobce v německu. Ten odbavuje objednávky na dvoutýdenní bázi a tedy záleží, jak se do daného intervalu "trefíte". Proto jsme nikde nemohli garantovat doručení do týdne.

    Záhorský, BeCydog

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    Kožený obojek, pouští barvu. Pes je celý červený už měsíc, koupe se každý den a nejde to vymýt.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Žádná
    • Paní se kterou mluvíte v obchodu na zelené lince(kontakt v e-shopu+800......) si mele svoje, vůbec nechápe a a ani nechce pochopit že posílá zboží které si objednáte na jejich stránkách podle jejich údajů a nakonec vám zašle věc která je prý dle nich nově značená. Vy to samozřejmě nemůžete tušit, na stránkách to nemá uvedené a snažíte si ji vysvětlit že jsem objednal zboží podle jejího e-shopu ale potom vám řekne že výrobce upravoval velikost obojku. Nákup zde už nikdy jenom kvuli té arogantní pani
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    To že poměrně dlouho trvalo doručení by ještě nevadilo, ale třeba svítící obojek byl špinavý jako kdyby používaný a nefunkční.. vracet nebudu ale už si tady neobjednám.

    Reakce obchodu BeCydog.cz

    Příjemný den,

    objednala jste zboží s dostupností "více než týden". Skladovou dostupnost každého produktu naleznete na našem webu a i v potvrzujícím e-mailu o objednávce. Doba odeslání tak závisí pouze na tom, kdy zboží dorazí od výrobce. Bohužel nejsme schopni ji nijak ovlivnit. Co se týká nefunkčního obojku - bohužel nevidím, že byste s námi tuto záležitost jakkoliv řešila a dozvídáme se tak o ní až nyní. Pokud chcete, můžeme ji stále vyřešit. Kontaktujte nás prosím s fotografiemi na [email protected]

    Raždíková, BeCydog.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • U dodané láhve byl zničený rozprašovač a část náplně byla vytéká.

    Reakce obchodu BeCydog.cz

    Hezký den,

    pokud došlo k poškození zboží při přepravě, neváhejte nás obratem kontaktovat (např. na e-mailu [email protected]) a vzniklou situaci budeme obratem řešit. I když se snažíme zabalit zboží vždy s maximální snahou o bezpečné doručení, může nastat situace, že se při přeravě poškodí.

    Za tým BeCydog.cz
    Jan Záhorský

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Dodali zcela jiné zboží než jsem objednal
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Spokojená s výrobky jsem nebyla,každý měl něco špatně.

    Reakce obchodu BeCydog.cz

    Příjemný den, pokud nejste s výrobky spokojena nebo s nimi není něco v pořádku, můžete je v zákonné lhůťe vrátit a my Vám vrátíme peníze nebo vyměníme za jiné zboží. Dosud jsme od Vás ale žádnou informaci ani zboží neobdrželi. Záhorský, BeCydog.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Datum trvanlivosti

    Objednavala jsem 10kg pytel granuli, par dni po objednavce jsem byla upozornena, ze aktualne 10kg pytel neni k dispozici a bude mi tedy zaslano 5 2kg pytlu. 5 z 5ti pytlu prochazi v breznu, tudiz je mam 10kilo granuli na 3mesice. Vzhledem k tomu te mam mensiho psa, ktery sni mesicne maximalne kilo, mohu 7kg vyhodit az projdou. Naprosta nespokojenost

    Reakce obchodu BeCydog.cz

    Příjemný den,

    objednávala jste granule, které byly na objednávku. Od dodavatele jsme se hned druhý den dozvěděli, že aktuálně není 10kg balení k dispozici, proto jste byla ten samý den informována o změně balení, ne však ceny. Granule, které jste objednala se prodávají v balení po 2 a 10 kg. Pokud máte malého pejska, mohla jste nás informovat do poznámky v objednávce, že potřebujete určitou délku trvanlivosti, pohlídali bychom ji. Bohužel nás nenapadlo, a to ani výrobce, proto upozorňovat na březnovou trvanlivost, když má větší pes toto balení na měsíc. Raždíková, BeCydog.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedoručeno

    Reakce obchodu BeCydog.cz

    Hezký den, velmi nás mrzí, že jste nebyla spokojena. Zásilka Vám však nebyla doručena, protože jste si ji na vybraném odběrném místě nevyzvedla. V systému vidím, že jsme Vás i na ukončení doby uložení upozorňovali. Pokud byl na výdejním místě DPD Parcelshopu nějaký problém, mohla jste na něj upozornit přepravce nebo nás. Obratem bychom ho řešili. O možném problému jsme se však od Vás dozvěděli až v době, kdy se nám zásilka vrátila jako nepřevzatá. Záhorský, BeCydog.cz

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Přednosti - rychlost a dobrá komunikace

    Reakce obchodu BeCydog.cz

    Hezký den, moc děkujeme za zpětnou vazbu. Budeme moc rádi, když nám napíšete, s čím kontrétně jste nebyla spokojena a kvůli čemu náš obchod nedoporučujete, abychom mohli případné nedostatky odstranit a zlepšit tak naše služby. S pozdravem Jan Záhorský, BeCydog.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • neměla jsem možnost zjistit
    • na webu je vše skladem, realita je poněkud odlišná. Nabízejí jiné varianty, snaha zboží naskladnit nebyla patrná, spíše vnutit něco jiného. V porovnání s jinými prodejci slabý obchod.

    Pokud vám nevadí dostat místo nějakého produktu jiný, podobný nebo dostat odpověď že nevědí kdy zboží bude a zda se vám ozvou až bude, pak směle nakupujte, web je hezký

    Reakce obchodu BeCydog.cz

    Příjemný den,
    upřímně jsem z Vaší reakce docela překvapená, měla jsem za to, že jsme se domluvily, že až budeme mít dvě modrá vodítka od výrobce skladem, tak se s Vámi spojím, avšak dle Vaší reakce jste celou věc pochopila jinak, za to se omlouvám, asi jsem se špatně vyjádřila. Od daného výrobce objednáváme zboží dle potřeby a cca jednou za čtvrt roku. Vždy objednáme počet kusů od dané velikosti, avšak až při naskladnění se dozvídáme, jaké barvy vlastně dorazily. Proto Vám bylo řečeno, že opravdu nevíme, kdy Vámi vybraná barva bude naskladněna. Na skladě máme Vámi vybrané vodítko, jak jsem Vám psala, bohužel poslední. Díky Vaší objednávce však vznikl můj podnět na IT oddělení, aby zákazník už při objednávce poznal, že objednávka bohužel nebude vykryta. Nechtěla jsem Vám lhát a vkládat falešné naděje, že vodítko bude např. za měsíc. Nechceme se takto u zákazníků prezentovat a ani takto spolupráce mezi námi a výrobcem nefunguje. Mám u těchto vodítek napsanou poznámku, že se Vám mám ozvat, jakmile jich budeme mít více. Pokud však chcete, napište prosím na [email protected] a tuto poznámku odstraním a nebudu již počítat s Vaší budoucí objednávkou na dvě modrá vodítka. Přeji Vám pohodové vkročení do nového roku a mnoho úspěchů, za BeCyDog.cz Kateřina Raždíková