Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Místo stínidla na lampu mi přišel kus tvrdého bílého papíru, mohu to vyhodit do koše, zboží vubec neodpovídalo popisu na stránkách.Naprosto vyhozené peníze.

    Rozhodně NEDOPORUČUJI.

    Reakce obchodu BAZAR-MS-HK

    Milá Doroto, objednala jste si náhradní díl k lampě, který jsme Vám zaslali přesně tak, jak byl nafocen a popsán. Jedná se o díl, který se nasadí na konstrukci a poté na objímku. Je to tedy určeno pro ty, kdo už lampu mají a chtějí jen obměnit vzhled stínítka. Mrzí nás, jestli jste to špatně pochopila a čekala něco jiného. Cena 99,- včetně dopravy je dle nás více než příznivá za tento díl k lampě. Samozřejmě, pokud o stínítko zájem nemáte, není problém využít možnosti vrácení do 14 dní. Hezký den, Tereza

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobrý den.

    S přepravní službou, se kterou Vaše společnost spolupracuje, jsem naprosto NESPOKOJEN. Volá - kdykoliv chce, nepřinese objednávku v dohodnutý čas.

    Už je to 5 dní (od pátku). Kurýr nikdy nedorazil. Nedá se na něj čekat 8..10 hodin v pracovní den!!

    Tip: změňte doručovací službu a zpříjemněte ji svým zákazníkům!

    Reakce obchodu BAZAR-MS-HK

    Mrzí nás Vaše nespokojenost, ale hned v pátek Vám přepravce zásilku vezl na Vaši adresu, kde Vás nezastihl a bohužel jste nezvedal ani telefon, aby se s Vámi domluvil na dalším termínu doručení. Ani nám se nepodařilo se s Vámi spojit telefonicky a reagoval jste až později na základě emailu. To, že přepravce "volá kdykoliv chce", je asi stejné u všech doručovacích služeb a zkrátka volá tehdy, když Vám zásilku veze. Věřte, že i z naší strany je maximální snaha o co nejrychlejší doručení k zákazníkům a děláme vše pro to. V minulosti jsme spolupracovali s několika přepravci a dle našich zkušeností je zrovna tato velice spolehlivá. Tereza

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Zboží bylo tak špatně zabaleno, že bylo zničeno během přepravy.

    Reakce obchodu BAZAR-MS-HK

    Mrzí nás, že jste si nevšimli uváděného poškození při provádění objednávky. Většina věcí z našeho e-shopu má nějakou vrásku, proto také ceny většinou na polovině běžných prodejních cen totožných produktů. Vždy je to ale uvedeno v popisu produktu a zároveň je poškození nafoceno. Samozřejmě máte nárok na vrácení do 14 dní, pokud nejste s produktem spokojeni. Tereza

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží přišlo špatně smontované,některé díly rozlámané.

    Balík byl neporušen,zboží rozbité.Nereklamoval jsem,protože jsem chtěl gril používat,opravil jsem si sám.

    Reakce obchodu BAZAR-MS-HK

    Mrzí nás, že došlo během cesty k poškození zásilky. Ještě více nás ale mrzí, že jste u nás gril nereklamoval. Reklamace vždy řešíme k maximální spokojenosti zákazníka, ale v tomto případě jsme vůbec nevěděli, že k něčemu takovému došlo. Spojíme se s Vámi přes email. Hezký den, Tereza

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychlost dodání, zajímavý výběr, nakupováno opakovaně.
    • Při problému s obdrženým zbožim, nedořešeni na chatu, přestane komunikovat!!!!
    • Hodiny nefunkční, i když v popisu nic o tom uvedeneno není, jen, že jsou trochu pokřivené ručičky.

    Zde přepis komunikace, na závěr jsem poděkoval ironicky za nedořešeni.

    Jul 27, 2021, 6:05 pm
    Dobrý den, dorazili mi dnes tyto hodiny: https://www.bazarms-hk.cz/nastenne-kovove-hodiny-dakls-rusto-duro/. Bohužel nefungují. Ručičky se ani nehnou. Koc

    Michal Starý se připojil(a) do konverzace Jul 27, 2021, 6:08 pm
    avatar
    Michal Starý Jul 27, 2021, 6:10 pm
    Dobrý den, všechny hodiny jsme zkoušeli, mohu se zeptat, zda jste zkusil třeba i více baterií? Např "dobíjecí" baterie někdy dělají problémy..

    avatar
    Jul 27, 2021, 6:12 pm
    Ano, vyzkoušel jsem dvoje. Když poslouchám, tak tam drobně ve strojku tika, ale ručičky se nehnou.

    avatar
    Michal Starý Jul 27, 2021, 6:13 pm
    A ještě jeden dotaz, ručičky byly pokřivené, nemohou si "krížit dráhu?

    avatar
    Jul 27, 2021, 6:15 pm
    To právě také ne. Když jsem je řídil zadním kolečkem, tak šli krásně, ještě jsem si říkal, že jak je v popisu uvedeneno, že jsou ručičky trochu pokřivené, takže nejsou

    avatar
    Jul 27, 2021, 6:16 pm
    Tak jak jsou na obrázku ukazující dvanáct, tak tak i přišli

    avatar
    Jul 27, 2021, 6:27 pm
    ??? Pošlu Vám je tedy zpátky?

    avatar
    Jul 27, 2021, 6:50 pm
    Děkuji za komunikaci a vyřešení.

    Reakce obchodu BAZAR-MS-HK

    Vážený Petře, mrzí nás, že jste nebyl s nákupem u nás spokojen, nicméně, Vaše hodnocení není zcela fér.
    Napsal jste nám na chatu, přestože jste náš stálý zákazník a již z minulosti víte, že reklamce řešíme ke spokojenosti zákazníka, a to postřednictvím mailu. Když nám totiž z chatu "utečete" dříve, než Vám stihneme odpovědět, může se zdát, jako že nereagujeme, což určitě není pravda. Na Vaše první zprávy jsme reagovali okamžite, kde jsme Vám psali, že hodiny byly odzkoušené a snažili jsme se najít možnou příčinu závady. Na Vaši další komunikaci jsme již jen nestihli odpovědět, což ale neznamená, že od tohoto problému dáváme ruce pryč. Reakci již máte v mailu.
    Opravdu nás mrzí Vaše hodnocení, které je dle nás bohužel dost přehnané s ohledem na to, kolik věcí jsme Vám již dodali a jak ochotně jsme s Vámi dosud jednali.
    Tereza

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Popis předmětu na webu obchodu neodpovídal "doručené" skutečnosti. Takže zklamání! Na webu bylo uvedeno dřevo ve skutečnosti je to pouze tapetou polepené "něco". Po několika málo roztaženích (jedná se o konferenční stolek), vypadávají šroubky (toto nebyla vada uvedená u výrobku)! Bohužel vidět tento stůl na vlastní oči - nezakoupila bych jej.

    Reakce obchodu BAZAR-MS-HK

    Musíme se přiznat, toto se nám opravdu moc nepovedlo :-( Omlouváme se za chybný popis produktu. Spojíme se s Vámi přes email a pokusíme se tuto nepříjemnost společně vyřešit k Vaší spokojenosti. Tereza

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • designové kousky
    • nízká cena
    • většina zboží je složená profesionálně
    • nepravdivě sepsané škody na nábytku

    Počítala jsem s lehkým poškozením nábytku a vybírala jsem takové kusy, které půjdou opravit. Např. u skříňky nebylo uvedeno, že nedovírají dvířka, že stojí křivě, nebo že má oloupanou barvu (pokud ano, ráda napíšu novou recenzi s omluvou). Na druhou stranu přišly i kusy naprosto v pořádku a krásné.

    Reakce obchodu BAZAR-MS-HK

    Milá Sabino, mrzí nás, že vše nevyšlo "na jedničku". Pokud nějaké poškození neodpovídá fotkám, určitě to nebyl náš záměr. Spojíme se s Vámi a poprosíme Vás o foto, abychom vše mohli vyřešit. Ohledně nedoléhajících dvířek, nevíme, jaký pant u skříňky je, ale většina pantů je seřiditelná ve 3 osách, navíc systém tip-on je seříditelný. Pokud budete mít zájem, pokusíme se Vám po telefonu poradit, jak na to.
    Jinak takovéto nesrovnalosti lze snadno a rychle řešit, návod jak postupovat v případě reklamací najdete přímo na našem eshopu https://www.bazarms-hk.cz/Reklamace-Vraceni-zbozi-a10_0.htm
    Věříme, že se nám podaří vše dořešit k Vaší spokojenosti. Tereza

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná komunikace o příčíně zrušení objednávky

    Reakce obchodu BAZAR-MS-HK

    Vážený zákazníku, mrzí nás, že jsme museli Vaši objednávku zrušir, ale jak jsme Vás informovali, bohužel došlo při přípravě zásilky k jejímu poškození. Omlouváme se za vzniklé komplikace. bazarms-hk

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Není možné produkt hned vidět,jen na objednání. Proto jsme museli příjet ještě jednou.

    Zboží neodpovídá ceně, kvalitě, velice nadhodnocené.

    Reakce obchodu BAZAR-MS-HK

    Vážený zákazníku, mrzí nás, že jste nebyl spokojený. Co se týče provedení rezervace, podmínky nákupu v našem obchodu jsou uvedeny na našich stránkách, takže při nákupu s nimi souhlasíte. Sám jste viděl, že není na místě problém rezervaci zrušit. Co se týče ceny zboží, jedná se o komisní prodej a vycházíme z cen, které za zboží požaduje jejich majitel. Ovšem zrovna u tohoto produktu cena dle nás nadhodnocená nebyla. Ale děkujeme za Vaše hodnocení, jsme rádi za jakoukoli zpětnou vazbu, i tu negativní. Bazarms-hk

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Špatná informovanost.Nikdo neřekl,ani u inzerátu nebylo,že skříň je zamčena a nejsou k ní klíčky.

    Reakce obchodu BAZAR-MS-HK

    Vážený zákazníku, mrzní nás Vaše nespokojenost, ale informace ohledně chybějícího klíče byla v popisu produktu uvedena. A vhledem k tomu, že jste skříňku vyzvedávali osobně, bylo to patrné při převzetí.
    bazarms-hk

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Poslane zbozi dorazilo poskozene, po sestaveni jsem zjistil,ze dily k sobe nepatri

    Reakce obchodu BAZAR-MS-HK

    Vážený pane Libore,
    mrzí nás Vaše záporné hodnocení. Zakoupil jste u nás starou váhu v nálezovém stavu a předem jste byl upozorněn, že nebyla odzkoušena funkčnost a že může být poškozeno.
    Nabídli jsme Vám možnost odstoupení od smlouvy bez udání důvodu, ale nevyužil jste ji.
    S pozdravem
    bazarms hk

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží za přijatelnou cenu.
    • Komunikace a naprosto ne-proklientský přístup v obchodu. Zákazníka nutí k naprosto nepochopitelným procesům. Tedy, stránky a obchod nastavili tak, aby stíhali prodávat zboží v rámci své jiné hlavní pracovní činnosti. Pro klienta však dosti nesmyslně.

    1. Jste nuceni k objednávce e-mailovou komunikaci, ačkoliv není zřejmé, zdali zboží po shlédnutí vůbec odeberete. Zjevně zaměňují termín objednávka a rezervace k prohlédnutí. Objednávka obecně je závazná. Já chtěl zboží vidět, nechtěl jsem nic objednávat.
    2. Ačkoliv jsem hovořil s obsluhou a termín jsme si řekli, musel jsem si i tak objednat termín e-mailem. Nakonec jsme to zvládli až na potřetí.
    3. Na SBAZARU inzerují zboží, které má příznivou cenu, ale nemají ho skladem. Jen lákají klienty k sobě na stránky. Přišla automatická odpověď robota. Neprosto nevhodná prodejní politika. Když jsem na to upozornil, paní se vymlouvala (co taky mohla dělat, že?). Ale to, že mi lže do očí a dělá ze mne blbce, těžko povede k opakovanému nákupu.
    4. dodnes jsem neobdržel slíbenou FA za odebrané zboží. Paní měla nachystaný doklad na vše, co jsem chtěl vidět bez toho, aby vzala v potaz, že zboží nebudu třeba chtít. Fakticky prodej za hotové a bez dokladu.

    Reakce obchodu BAZAR-MS-HK

    Vážený pane Romane,

    mrzí nás Vaše nespokojenost, ovšem krátce k Vašim námitkám... O pravidlech nakupování v našem bazaru jste předem věděl a bylo tedy jen na Vašem rozhodnutí, zda u nás něco nakoupíte či nikoli. Nejsme klasická kamenná prodejna, jsme především internetový obchod, takže máme jiné podmínky nákupu. Rezervaci je opravdu vždy potřeba provést předem, ikdyž poté k odběru zboží nedojde. Nikdo Vám nelhal, takto to u nás zkrátka funguje.
    Doklady vystavujeme, včetně účtenek EET. Doklad Vám byl zaslán na email, pokud jste ho nedostal, stačí napsat a můžeme odeslat ještě jednou, nemusíte psát nepravdivé informace.

    S pozdravem
    bazarms-hk

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • u obchodu je dobré že zadáte adresu a oni vám nejpozdeji do druhého dne pošlou kolik bude dopravné, to je super , ale to že pak top trans to nedoveze ,to už je dost blbe !!!....
    • ...na strankach top transu je stale dorucovani a to to meli včera doručit :-( , celej den sem byl doma (misto práce) a nikdo neprijel , dnes je sobota a vypada to že taky nikdo neprijede a jestli si mam brat volno i na pondeli a doufat , dekuji mě nikdo dovolenou neproplati , to me ta skřínka vyjde od 200% dráž nez kdybych si ji koupil novou v obchode.. takže za mě : NEDOPORUČUJI , i přesto že obchod dobrý tak by si měl ohlídat i doručovatele a tím pádem velmi špatná zkušenopst a dál nebudu již nikdy nakupovat , je mi líto . :-( :-( :-(

    Dokud obchod nebude mít dobrého a spolehlivého dopravce tak NEDOPORUČUJI NAKUPOVAT S DOPRAVOU , POUZE OSOBNĚ !

    Reakce obchodu BAZAR-MS-HK

    Vážený pane Honzo,

    mrzí nás Vaše špatná zkušenost s přepravcem. Ovšem v množství zásilek, které denně převáží, se bohužel může někdy stát, že dojde k nějaké chybě. Stávalo by se to zcela jistě u jakéhokoli jiného přepravce, se kterým bychom spolupracovali.
    Za způsobené komplikace se dodatečně omlouváme.

    bazarms-hk

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Silně nespolehlivá komunikace ze strany obchodu

    Objednala jsem si zboží, chtěla jsem spočítat cenu dopravy, pár dní obchod komunikoval stylem jedna zpráva denně, pak přestal komunikovat úplně a mnou objednané zboží zmizelo z jejich e-shopu. Už nikdy víc.

    Reakce obchodu BAZAR-MS-HK

    Vážená paní,

    mrzí nás Vaše nespokojenost, ale snažili jsme se najít vhodný termín. Bohužel ne vždy je to z naší strany možné. Na námi navrhnutý termín jste již nezareagovala.
    Ohledně druhé připomínky - zboží z našeho eshopu vždy zmizí po provedené rezervaci, aby si jej nemohl zamluvit nikdo další.

    bazarms-hk

  • koupila jsem 4 ks sedáků,ale 1 ks byl zřejmě pozvracený a poškozený.Vracet to nebudu ,oprala jsem to a zašila,ale víckrát bych od nich nic nekoupila.

    Reakce obchodu BAZAR-MS-HK

    Vážená paní, mrzí nás Vaše nespokojenost. Sedák nebyl poškozen, jen lehce znečištěn, ne tak jak popisujete, foto detailu bylo přiloženo u popisu produktu.

    • Obchod mi nepotvrdil objednávku, ani se jinak neozval.
    • Po deseti dnech od objednání přišel pouze dotazník spokojenosti.

    Špatná komunikace-příliš dlouho nereagovali na objednávku.

    Reakce obchodu BAZAR-MS-HK

    Vážený pane, na základě Vaší rezervace jsme Vás mailem kontaktovali s cenovou nabídkou, na kterou jste již Vy nereagoval. Prosíme, nešiřte nepravdivé informace. Děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • žádne
    • dloho trva

    jsou daleko lepší obchody

    Reakce obchodu BAZAR-MS-HK

    Mrzí nás Vaše nespokojenost. Zásilky však odesíláme pouze 1x týdně, nacož jsou zákazníci upozorněni hned na úvodní straně našeho eshopu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Protože bydlíme na druhém konci republiky a věděla jsem, že vracení by bylo komplikované, opakovaně jsem se prodejce dotazovala, jestli křesla mají nějakou vadu, která není vidět na fotografiích. Něco, co z fotek nepoznám. Definitivně jsem se pro nákup rozhodla v momentě, kdy mi bylo sděleno, že nikoli. Když křesla dorazila, ukázalo se, že mají každou nohu jinak dlouhou a ty krátké jsou velice neuměle -opravdu ošklivě - nastavované. A jedno z nich má uštípnutý kousek z dřevěné konstrukce ..cca 3x3cm. Obojí mi prodejce zamlčel. Vzhledem k tomu, že doprava stála jako půl křesla, nechám si je, nechci platit dopravu ještě zpět. Samozřejmě jsem sdělila prodejci při dotazech, že vím, že křesla jsou stará a potřebují rekonstrukci. A pravděpodobně bych si je vzala i tak, neb s rekonstrukcí jsem stejně počítala. Nicméně neupřímnost a zamlčování pravého stavu věcí mě hodně zklamalo. Asi je pro ně jediné podstatné věci prodat, až to stojí co to stojí. Příště už si od nich nic nekoupím, protože nechci riskovat žádná další nemilá překvapení. Nakupovat u nich cítím jako sázku do loterie, protože pravý stav věcí člověku prodejce rozhodně nesdělí. A moc mě to mrzí, protože na stránkách mají pár věcí, které se mi líbí. Kdyby byli bývali upřímní, křesla bych si byla bývala vzala stejně, vzala bych si pravděpodobně i pár dalších věcí a napsala bych jim kladné hodnocení. Takhle přišli o kšeft i o další zákazníky.

    Reakce obchodu BAZAR-MS-HK

    Velmi nás to mrzí, paní byla nabídnuta finanční kompenzace.