Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete vypnout v nastavení prohlížeče. Více

  • nakoupil v obchodě Bárta-díly.cz před 9 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nespolehlivost

    obchod slibuje zboží dodat, ale za 10 dní neposlal nic.

    Reakce obchodu Bárta-díly.cz

    Dobrý den, u jedné z Vámi objednaných položek jsme neměli požadovaný počet kusů, jelikož se jednalo o velice málo obrátkový sortiment. Tyto byly okamžitě doobjednány u výrobce, bohužel ze strany dodavatele došlo k pochybení při vyskladnění a tím se vše zdrželo, o čemž jste byl telefonicky vícekrát informován - a to se závěrem, že na dodání nikterak nespěcháte. Velice se Vám tímto omlouvám za vzniklé potíže a zdravím, Jan Bárta.

  • nakoupil v obchodě Bárta-díly.cz před 1 rokem

    Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychlost vyřízení objednávky
    • Přesto, že byl zadán požadovaný rozměr zatápěcí klapky 360 x 85 mm, přišel rozměr menší. Na námitku již nepřišla reakce. Předem byla objednávka konzultována, přesto se stalo.

    Rychlost = výhoda
    Dodání jiného zboží = nevýhoda

    Reakce obchodu Bárta-díly.cz

    Dobrý den.
    Vážený zákazníku, zaslali jsme Vám přesně ten náhradní díl, který jste si na našem e-shopu objednal. Jednalo se o originální náhradní díl od výrobce DAKON, přesně určený do Vašeho typu kotle. Při telefonické konzultaci jsem Vás informoval, že na typ Vašeho kotle existuje pouze jeden rozměr zatápěcí klapky a tu jste tedy následně objednal. Vámi požadovaný a naměřený rozměr u tohoto dílu neexistuje a byl zřejmě naměřen na zdeformované, vyhřáté a prohnuté původní zatápěcí klapce. Na Váš následný email jsem již nereagoval, sdělil jste mi v něm, že klapka je zabudována a funguje.
    Děkuji a zdravím, Jan Bárta.

  • nakoupil v obchodě Bárta-díly.cz před 3 lety

    Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dobrá cena...ale zboží chybí.
    • Zboží mají jen jako.Opravdu ale mají prd.

    Hodně štěstí a pevné nervy.

    Reakce obchodu Bárta-díly.cz

    Vážený zákazníku,
    objednal jste pojistný ventil k plynovému bojleru. Již týden před obdržením Vaší objednávky jsem tyto ventily u dodavatele doobjednával, to byly u nás skladem cca 2kusy. Bohužel, tyto jsme doprodali a i přes urgence u dodavatele - výhradního dovozce do ČR - nám do dnešního nebyl zaslán ani kus. Navíc, termín dodání nejsou schopni sdělit. Velice se Vám tímto omlouváme.

  • nakoupil v obchodě Bárta-díly.cz před 3 lety

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zjevně žádné, jelikož zboží ani po telefonické urgenci ani za 2 týdny nedorazilo.

    Nákup nedoporučuji, protože obchod zřejmě funguje jako obchod jen podle jména a žádné zboží nedoručuje.

    Reakce obchodu Bárta-díly.cz

    Vážený pane, v sobotu 2. ledna jste objednal několik položek zboží a v poznámce téže objednávky jste popsal a doobjednal další čtyři položky, které jsme na našem e-shopu nenabízeli a tudíž neměli skladem. Jednalo se o náhradní díly na sporák na tuhá paliva. Telefonicky jsem Vás informoval, že položky z doobjednávky s výrobcem identifikujeme a pro Vás zajistíme. Tak se i stalo, ovšem, a to nepopírám, ne okamžitě. U výrobce probíhaly inventury atd. a expedice zboží v prvních třech ! týdnech roku neprobíhala, což je pochopitelně zarážející, ovšem samozřejmě toto neovlivníme. Chápu Vaše rozhořčení, nicméně jste byl se situací srozuměn. Kdybychom cokoli zanedbali, neváhám se označit za viníka a lajdáka, ovšem v tomto případě to nemohu.
    S pozdravem Jan Bárta.

  • nakoupil v obchodě Bárta-díly.cz před 3 lety

    Nedoporučuje obchod

    • Zatím jsem nic neobdržel,stále čekám u jiné firmy už bych to mel.

    Takový přístup k zákazníkovi je Hrůza....

    Reakce obchodu Bárta-díly.cz

    Dobrý den, objednal jste specifickou položku, u které je uvedeno "není skladem - dodání do pěti pracovních dní". Naším dodavatelem (výhradním dovozcem tohoto komponentu) bylo nejprve potvrzeno okamžité dodání na náš sklad, bohužel se tak nestalo díky dovoleným a dalšímu nespecifikovanému problému přímo u německého výrobce.
    Velice se Vám tímto omlouvám.
    Jan Bárta.

  • nakoupil v obchodě Bárta-díly.cz před 4 lety

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Žádné
    • Objednal jsem něco a přišlo něco jiného.

    Když si to co přijde doma předěláte tak se to dá používat.

    Reakce obchodu Bárta-díly.cz

    Dobrý den pane Řeháku, objednal jste si 2ks cihla ohniště na kotel Dakon DOR, které jsme okamžitě zaslali. Zásilka obsahovala stoprocentně správné cihly (stav na skladu souhlasí), originál zabalené a označené štítkem od výrobce - Dakonu. Proto absolutně nechápu Vaši reakci. S pozdravem Jan Bárta.

  • nakoupil v obchodě Bárta-díly.cz před 6 lety

    Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Důvodem byla potřeba objednaných dílů a časová tíseň.
    • Důvodem bylo to že jsem mohl objednat vše na jednom místě. Nebyla to cena za jednotlivé kusy.
    • Nedoporučuji na základě principu - někdo holky jiný vdolky.

    V tomto obchodě jsem nakoupil protože měli oba díly skladem a tedy jsem to mohl objednat na jednom místě. Kdybych se rozhodoval dle ceny za zboží tak bych koupil jinde.
    Internetové obchody nedoporučuji žádné protože je využívám občasně a nákupy v nich považuji za loterii - buď to výjde nebo ne. Je to o lidech co je provozují. A ty nedokážu posoudit když je neznám. Všeobecně vzato zkušenosti mám spíše špatné. Češi všeobecně neumí obchodovat.

    Reakce obchodu Bárta-díly.cz

    Dobrý den, zboží jste objednal v neděli 10.2., v pondělí byl balíček odeslán a v úterý těsně po desáté hodině dopolední jste zásilku převzal od přepravní společnosti DPD.
    Mrzí nás, že jsou Vaše zkušenosti obecně špatné. Zároveň nás ale velice mrzí, že v recenzi, která se logicky má týkat výhradně naší firmy, prezentujete Váš celkový negativní postoj k internetovým obchodům vůbec. Na takovéto úvahy je jistě na internetu místa vhodnějšího dost a dost.
    A ještě prosím, ohledně cen zboží, ano, na internetových obchodech je nabízeno zboží za ceny všelijaké, otázka ale zní, jsou takové nabídky vůbec reálné a aktuální? Z vlastní zkušenosti v našem oboru - není tomu mnohdy tak.
    Děkuji a zdravím, Jan Bárta, Úpice.