-
Dobry den Jsem si objednala přes esop panenky , zaplatila online přes kartu 2718 Kč za dva dny my zavolaly ze panenky nemaji tak sem objednavku zrušila. Ale peníze my nigdo nevratil. Když jsem zavolala do obchodu bylo mi řečeno ,že to prověří a nikdo se neozval.nemám ani zboží ani peníze.Opravdu nespokojená. Lidi prosim vas neplatte peníze předem nebo vam ich nigdo nevrati.
-
Dobrý den,
koncem července jsem nakupovala ve vaší prodejně pár drobností pro vnučku. Mezi regály jsem se propletla až ke společenským hrám. Máte jich tam opravdu velké množství a tak jsem během chvíle byla v koncích. Požádala jsem tedy o pomoc vaši prodavačku.
To co jsem pak zažila se moc nedá popsat, musí se to zažít. Paní se jmenovala Grillová (snad jsem jí nezkomolila jméno, pokud ano, omlouvám se) a byla naprosto skvělá, profesionál každým coulem, milá a ochotná. O každé hře na kterou jsem se zeptala věděla alespoň základy a při té spoustě co jich tam bylo je to až k neuvěření.
Gratuluji vám k výběru zaměstnanců a pro nás zákazníky - jen tak dál. Je to skutečně nádherný pocit, když vás obsluhuje někdo kdo má práci jako koníčka.
Přeji vám krásný den.
Lenka -
Dobrý den,jako stálý zákazník prodejny Bambule v Galerii Slovany bych se chtěla připojit k názoru Petky Martínkové. Z vlastní zkušenosti vím,jací dokáží být zákazníci,kteří se špatně vyspí.Já osobně s touto prodejnou mám jen velice dobré zkušenosti a co se personálu týká,nemám nejmenších výhrad.Vždy pozitivně naladěni a ochotni s čímkoli pomoct a poradit. Děkuji tímto týmu ''bambulek'' a nenechte se vykolejit zbytečnou kritikou nevrlých zákazníků :-)
S pozdravem Marcela -
Abych to uvedla na pravou míru- chci tím říct, že paní možná špatným vstáváním nepřiměřeně odhadla situaci...
-
Chtěla bych reagovat na příspěvek zákaznice "orox". Jsem celkem častou návštěvnicí prodejny Bambule v Galerii Slovany. Ještě jsem nezažila, aby mi na pozdrav nikdo neodpověděl! Ba naopak, leckdy mne vítají ještě dřív, než se stihnu nadechnout. Každý den není člověk pozitivně naladěn, ale vždy mě v Bambuli pozdraví s úsměvem! Než si člověk vybere zboží, které mu vyhovuje, registruje i dění kolem sebe. Za mé návštěvy jsem nezpozorovala nic neobvyklého, k zákazníkovi urážejícího, či snad pobuřujícího. A troufám si říci, že občas by si někteří zákazníci, kteří se ten den zřejmě dobře nevyspali, oboje z výše uvedeného zasloužili. Možná paní orox navštívila prodejnu zrovna v den, kdy také vstávala z postele tou špatnou nohou a nebyla ve své kůži???
-
juras2003: ble to sem nechtěl říct
-
ty víhody sem registrovaný do bambule a výhody se my líbí
-
Velka spokojenost v bambuli na černém moste