Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Omlouváme se, ale mám tady mail na ekon. dopravu-cenný balík - vycházel jsem z něj. Omlouvám se tedy za svoji chybu :-) Bylo toho před svátky opravdu moc. A za názor jsme Vám opravdu vděční. Přejeme Vám krásné Vánoce a do nového roku štěší na každém kroku :-)

  • No právě,že osobne telefonicky byla doprava zmenena tak jak bylo doporučeno na obchod.balík,mail došel,že je to potvrz.a následne večer došel druhý mail,že platí tá první varianta a je to odes.jako cenný balík.pro pravdivost přepošlu maila,ale já nechci nic řešit,jen jsem napsala svuj nazor jak jste chteli.Asi toho máte hodne a vznikne zmatek u vás,smutný,že si nepřiznáte chybu.Přeji všem jen a jen pohodu a krásné svátky....:OD

  • Dobrý den,

    já tady ale neřeším to, jestli jsem něco zaškrtla dobře, nebo špatně. Řeším to, že jste mě včas neupozornili a objednávku mi potvrdili.

    Závazně potvrzená objednávka mi dorazila ve středu (tomu předcházel mail a s tím, že je objednávka u vás evidována). Pokud byla zaevidována a měla jsem něco zaškrtnutého špatně, nechápu, proč jste mi tu objednávku tedy potvrdili.
    V pátek (třetí den od potvrzené objednávky) jste potvrzenou objednávku začali měnit.

    Logický by mi přišel následující postup: po registraci objednávky byste mě upozornili na to, že jsem špatně pochopila dodací podmínky zboží značky EMITEX a ať si buď zaplatím dopravu, nebo zboží stornujete, pokud bychom se domluvili, teprve pak by mi měla přijít potvrzená objednávka.

    Pokud mi ve středu přijde registrace objednávky, poté potvrzená objednávka s informací, že můžu sledovat pohyb zboží, logicky to pochopím tak, že ve čtvrtek (u tak malého obchodu) bude zboží na poště a v pátek u zákazníka a ne, že v pátek teprve obdržím informaci, že mi zboží dle potvrzené objednávky nedodáte.

  • Petra Dostálová:
    Dobrý den,
    na příspěvek musíme reagovat a uvést na pravou míru několik nepřesností. Odeslání objednávky bylo vyřizováno cca.den a půl po její registraci. Zákaznice při nákupu zvolila "Doprava zimního fusaku EMITEX", což je volba vyhrazená pro nákup a dopravu, pokud je v zásilce rovněž "Zimní fusak EMITEX". Pokud je tato podmínka splněna, pak se cena dopravy/poštovného neúčtuje - viz také naše podmínky dopravy a platby. Jelikož si zákaznice vybrala jiný produkt než je zimní fusak EMITEX (jednalo se o rukávník, jak zákaznice uvádí v příspěvku), nebyla splněna podmínka pro zvýhodnění nákupu poskytnutím dopravy zdarma. Z tohoto důvodu jsme zákaznici na nesprávnost upozornili, s tím, že je nutno zvolit jiný způsob dopravy, tak abychom mohli zboží odeslat. Jelikož si zákaznice nezvolila jiný způsob dopravy a platby za zboží ani poté, co jsme ji opakovaně vyzývali, byli jsme nuceni její objednávku stornovat.

  • Jsem opravdu nespokojená. Objednala jsem si rukávník ke kočárku. Jelikož jsem čekala jeho dodání, neboť mi přišla závazná objednávka a potvrzení objednávky, nekoupila jsem si jej druhý den ve městě, kde jsem ho viděla levněji. Za tři dny si pánové v obchodě všimli mojí objednávky a teprve za tři dny mi potvrzenou objednávku stornovali a chtěli příplatek 100 Kč na objednávku za 179 Kč. Zvláštní přístup. Ještě si se mnou hodinu dopisovali, že já jsem idiot, že jsem počítala s dodáním zboží na které mám potvrzenou objednávku. A to mají systém v několika krocích: nejprve přijde e-mail, že je objednávka zaevidována. Pak přijde další mail, že objednávku potvrzují ... jak je možné, že pak za tři dny toto potvrzení stornují? Nechápu.