Přihlásit se a přidat recenzi
  • 100 %

    • Dobrá komunikace
    • Dodání včas
    • Zboží odpovídající popisu

    Objednala jsem si sadu pokojových květin. Musím říct, že květiny dorazily v pořádku, nepouchroumané, v dobré kondici a stejně tak i květináče byly nepoškozeny. Objednávka byla rychle vyřízena a zboží dorazilo ve psané lhůtě.

  • 10 %

    • Žádnou jsem nezjistil
    • Špatně zabalené
    • Přišly zubožené chudinky
    • Neprofesionální

    Objednal jsem si Komuli Davidovu trikoloru za bezmála 600 Kč, popisováno bylo, že jsou to 3 rostliny o výšce 25-30cm v květináčích o průměru 17 cm.
    Přišlo mi bohužel 3 x rostliny, no spíše chudinky o velikosti cca 12 cm v květináči o průměru 10 cm. Budu se modlit, aby to přežili. Je to banda lhářů, doba dodání byla cca 6-9 dní a čekal js asi 2 měsíce
    Vžádném případě obchod nedoporučuji, ať nenaletí další zákazníci.

  • 10 %

    Zakoupena směs "keřů" do živého plotu bez balu 5 ks. Jen jeden "keř" je má větvičky, ostatní jsou jednoduché pruty. Jeden naprosto mrtvý a suchý, jeden po zástřihu, který se nepovedl, takže prut ani neroste nahoru, jeden po zástřihu, který asi měl vést k větvení, ale nevedl. Navíc bobkovišeň má všechny listy na svém jediném prutu polámané, blýskavka má odlomené vršky. Věřím, že tyto sazenice by byly naprosto neprodejné.

  • 10 %

    • široký sortiment
    • nabízené zboží nemají skladem
    • nedodržují slíbené termíny dodání

    Slíbili dodání do 6-10 dní, termín dodání následně prodloužili, pak slíbili dodat jen část zboží aby objednávku nakonec zrušili

  • 100 %

    • Hezké, přehledné stránky
    • Široký sortiment
    • Ceny vyhovující

    Obchod na mě působil důvěryhodně a solidním dojmem ať už výběrem, estetickou a přehlednosti, tak mě nenapadlo se podívat na hodnocení, která momentálně kolují internetem. Na základě toho jsem předpokládala, že nebudu nejspíš výjimkou. Opak byl ale pravdou: i při vědomí, že rostliny cestují cca týden ze zahraničí, tak dorazily čerstvé a nepoškozené. Objednala jsem si dohromady osm rostlin (včetně skleněné vazy) a všechny byly dobře zabalené a v pořádku. Myslím si, že obchod si rozhodně zaslouží lepší hodnocení, obzvlášť když jsou negativní zkušenosti často motivaci k psaní recenzi.

  • 10 %

    • Kvalita neodpovídá ceně

    Dobrý den, zkušennosti se společností Bakker máme bohužel jenom špatné. Můj otec (86 let) u nich objednává již 5 let. Každý měsíc minimálně jedna zásilka. Cca 80% všeho co obdržel nepřežilo, a přitom otec vždy byl velký zahradník. Navíc všechny zásilky jsou dražší než v místních zahradníctvích. Jediný důvod proč zásilky můj otec objednával je, že mu vždy přišlo potvrzení, že je jediný a potvrzený výherce někdy 280tis.Kč, někdy 650tis.Kč, jindy i milion Kč. Pochopitelně nikdy nic nevyhrál, ani nemohl vyhrát, protože si nikdy nedočetl, že podmínky výhry může společnost Bakker kdykoliv změnit. Takže výsledek tohoto lidského hyenismu, který bohužel není právně postižitelný je, že takto starý důchodce utratil za poslední 2,5 roku přes 200tis.Kč, které za svého života našetřili s babičkou. Utratil tyto peníze za balíčky, které zprvu objednával, a následně už mu chodili i bez objednávky. Bohužel schopnost, těchto starých lidí, rozeznat co je rozumná objednávka a co už je bezmezné okrádání starých důchodců, se blíží nule. Takto staří lidé už opravdu nejsou schopni rozeznat tyto podvody společností jako je Bakker a nechají se unést potvrzením o neexistujících výhrách. Moc bych si přál, abychom všichni dohlíželi na své stařečky, aby nemohli opakovat chybu mého otce. Aby ze svýh skromných důchodů a těžce našetřených peněz přestali přispívat do plných kapes miliardářů, jejichž firmy jsou registrovány v daňových rájích, jako je například Holandsko. Přeji všem hodně štěstí! Martin Moravec

  • 20 %

    • trápení kytek

    Kupovat kytky přes e-shop je na hraně, to je jasné. Nevím jak v jiných e-shopech, ale u Bakkeru je dobré vědět, že kytky k Vám přijíždějí rovnou z Holandska, v kamionech, ve kterých je zrovna místo. Nevíte, jak dlouho jedou, a ty moje jely asi dost dlouho.. přežila menší část objednávky. A to, co přežije, se může zotavovat hodně dlouho nebo i tak nějak pořád, takže místo osvěžení máte pohled na zuboženou kytku.. Tím, jak kytky dopravují, nejsou ani schopni zaručit, aby kytky nepřišly třeba na konci týdne, když zrovna nejste doma (kdy přijdou, dají vědět až když je předali poště). Celkově mi z toho bylo smutno, jelikož jsem se omylem podílela na trápení kytek (ve větším rozsahu, než jsem doufala, když jsem objednávala, přiznávám, že je blbost vůbec kupovat přes eshop - ale na druhé straně mám dobré zkušenosti se zásilkami z českých zahradnictví, doufala jsem, že to bude podobné...). Jinak komunikace s nimi dobrá v tom smyslu, že paní v ČR odpovídají aktivně a slušně. Ovšem s tím, že samy nic nerozhodují, jen přeposílají do Holandska. Reklamaci mi vyřídili bez problémů.

  • 20 %

    • trápení kytek

    Kupovat kytky přes e-shop je na hraně, to je jasné. Nevím jak v jiných e-shopech, ale u Bakkeru je dobré vědět, že kytky k Vám přijíždějí rovnou z Holandska, v kamionech, ve kterých je zrovna místo. Nevíte, jak dlouho jedou, a ty moje jely asi dost dlouho.. přežila menší část objednávky. A to, co přežije, se může zotavovat hodně dlouho nebo i tak nějak pořád, takže místo osvěžení máte pohled na zuboženou kytku.. Tím, jak kytky dopravují, nejsou ani schopni zaručit, aby kytky nepřišly třeba na konci týdne, když zrovna nejste doma (kdy přijdou, dají vědět až když je předali poště). Celkově mi z toho bylo smutno, jelikož jsem se omylem podílela na trápení kytek (ve větším rozsahu, než jsem doufala, když jsem objednávala, přiznávám, že je blbost vůbec kupovat přes eshop - ale na druhé straně mám dobré zkušenosti se zásilkami z českých zahradnictví, doufala jsem, že to bude podobné...). Jinak komunikace s nimi dobrá v tom smyslu, že paní v ČR odpovídají aktivně a slušně. Ovšem s tím, že samy nic nerozhodují, jen přeposílají do Holandska. Reklamaci mi vyřídili bez problémů.

  • 20 %

    • trápení kytek

    Kupovat kytky přes e-shop je na hraně, to je jasné. Nevím jak v jiných e-shopech, ale u Bakkeru je dobré vědět, že kytky k Vám přijíždějí rovnou z Holandska, v kamionech, ve kterých je zrovna místo. Nevíte, jak dlouho jedou, a ty moje jely asi dost dlouho.. přežila menší část objednávky. A to, co přežije, se může zotavovat hodně dlouho nebo i tak nějak pořád, takže místo osvěžení máte pohled na zuboženou kytku.. Tím, jak kytky dopravují, nejsou ani schopni zaručit, aby kytky nepřišly třeba na konci týdne, když zrovna nejste doma (kdy přijdou, dají vědět až když je předali poště). Celkově mi z toho bylo smutno, jelikož jsem se omylem podílela na trápení kytek (ve větším rozsahu, než jsem doufala, když jsem objednávala, přiznávám, že je blbost vůbec kupovat přes eshop - ale na druhé straně mám dobré zkušenosti se zásilkami z českých zahradnictví, doufala jsem, že to bude podobné...). Jinak komunikace s nimi dobrá v tom smyslu, že paní v ČR odpovídají aktivně a slušně. Ovšem s tím, že samy nic nerozhodují, jen přeposílají do Holandska. Reklamaci mi vyřídili bez problémů.

  • 10 %

    • Na obrázkách krásně narostlé rostlinky a skutečná zásilka k pláči.
    • Hlavně že stále posílají šeky výherní a nutnost objednávky.
    • Již končím s touto firmou,která nabízí a potom posílá i neobjednané!!!!

    Nevýhoda,že si nás stále vedou coby potencionální výherce a VIP zákazníky ale nic z toho neobdržíme. Tahají z lidí peníze za neodpovídající zboží.
    Kolik se mi nechytlo jahod a kytek se nechytlo.

  • 10 %

    • žádná
    • nekvalitní zboží !!

    Objednal jsem si 2 ks převislých květin na terasu se závěsným květináčem. Přišly 2 ks as 15 cm vysokých výhonků. Jeden je jak tak zelený, druhý zažloutlý již od prvního spodníhop listu. V kontaktech firmy není uveden ani telefon abych mohl reklamovat. Upozornění ! Nenechte se napálit nabízenými cenami. Je to všechno halířový šunt !! Konkretně sada 100 dílného nářadí v kufříku. Normálně bych to nebral ani zadarmo !! Již nikdy více - nic od BAKKERA !!

  • 10 %

    • jsem absolutně nespokojená... místo sazenic mi přišly holé zvadlé kořeny...bez náznaku zelené listové části...
    • nemají na sebe email, aby se s nimi dalo komunikovat
    • objednali jsme květiny a přišly zvadlé kořeny vypadající jako zdechlá žížala....a ani ty nešly v té dodané hromádce zemi najít...

    osobně mám špatnou zkušenost s tímto obchodem, osobně tam již nikdy nenakoupím,
    za mě NEPODORUČUJI

  • 10 %

    • Nevyřizují reklamace

    Objednala jsem nevyhovující ptačí budky, po telefonické dohodě je vrátila a marně už 3 týdny čekám na peníze. Přišlo vypořádání reklamace s informací, že peníze byly zaslány, po třech telefonátech potvrzeno ústně, že peníze odešly, ale na účtu je nemám. Číslo poskytnutého účtu jsme s paní zkontrolovaly, kontakt na nadřízeného mi nedala. NEDOPORUČUJI!

  • 100 %

    • Přehlednost
    • Široký sortiment
    • Dobre ceny
    • Velmi dobře zabalené
    • Možná více komunikace mezi objednavkou a doporučením

    Balíček (levandule, pryskyrniky atd..) prisel podle prvotni informace cca za 6 dni. Velmi dobre zabaleno, rostlinky prisly v plastovem obalu a neporusene, cibule v ekoobalu. Po zasazeni uvidim, jak se vse uchytí. Pokud ano,objednam priste zase.

  • 10 %

    Nikdy více.

  • 10 %

    • Dobrý den, nikdy více! Objednala jsem si trvalky v hodnotě 2.000 Kč. Po 14 dnech mi přišly uschlé,.plesnivé listy, nedá se tomu říká rostlinky. Nic z 20 rostlin se nedalo použít a 2 tis.jsem vyhodila oknem. Žádala jsem o vrácení peněz, chtěli po mně, abych poslala celou bednu se shnilými listy zpět, nesmysl! Poslala jsem fotky té hrůzy a oni stále po mně chtěli dodací listy. Dělají vše pro to aby vám nevrátili ani korunu. Otřesné! Na netu kytky jak vymalované, potom vám příjde plesnivý balík.V žádném případě nedoporučuji!