• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ačkoliv zakoupené zboží bylo uvedeno jako skladem, skladem nebylo. Což jsem zjistila až ve chvíli, kdy jsem sama kontaktovala prodejce, abych zjistila, proč zboží stále nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    přišlo mi jiné zboží než objednané a na reklamaci není žádná reakce

  • Nedoporučuje obchod

    • Obchody medzi statmi EU by mali byt samozrejmostou, nevynimajuc Cesko - Slovensko. Tato skutocnost by mala byt sucastou objednavky, v ktorej nie je ani zmienka, ze sa objednavany tovar na Slovensko neda zrealizovat. Doteraz som sa s podobnymi praktikami nestretol.

    Reakce obchodu BABY ZÓNA

    Nikde jsem si nevšimnul v našich OP, ceníku a popisu dopravy či určení dopravy v objednávce, že doručujeme mimo ČR. Pokud e-shop zasílá mimo zemi působení bývá součástí objednávky při zadávání způsobu dopravy možnost určení "země doručení" s nabídkou možností (př. PPL Slovensko...) a od toho se nabízející i "reálná" cena dopravného mimo ČR.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nedodezena doba dodani.

    Reakce obchodu BABY ZÓNA

    Vzhledem k probíhající dovolené měla být zásilka odeslána další týden. Zákaznice odmítla.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • zboží přišlo sice nové, ale v poškozené krabici od výrobku

    Při objednávce jsem telefonicky upozorňoval prodávajícího, že je to dárek. Přesto poslali zboží v poškozené krabici, přelepené izolepou, vypadalo to jako vrácené zboží. Celé to bylo zabalené ještě v jedné krabici pro přepravce a ta byla nepoškozená. Takže prodávající mi prodal rozbalené zboží s poškozenou krabicí (výrobek byl tedy nový), jediné co mi řekl, když jsem mu volal zpět, že to byl dárek, tak se omluvil a řekl, že můžu odstoupit od smlouvy.

    Reakce obchodu BABY ZÓNA

    Krabice od odrážedla byla bohužel protržena již dopravou k nám, v daném typu a barvě jediný kus. Při tomto zjištění byl překontrolován obsah zda není poškozen. Jako dárek byla informace brána s ohledem na cca 2 leté dítě, které vzhled obalu nezajímá, ale daný obsah. Omluva ani možnost odstoupení od smlouvy pána nezajímaly..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabizeji nekvalitni kazove zbozi

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Podle me zadne. Vse je z Polska.
    • Nekvalitni zbozi.

    Uz bych si nikdy nic neobjednala. Strasny. Vsechno spinavy a o kvalite ani nemluvim. Katastrofa. Mrzi me,ze jsem to nevratila,ale hodnota tak 300 kc max.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nekompletní zboží

    Reakce obchodu BABY ZÓNA

    Bohužel v originál balení odrážedla chyběl sáček se šroubky a podložkami. Balení obratem zákaznici zasláno.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Hračka je nekvalitně opracovaná, cena neodpovídá kvalitě.Příště podobné zboží koupím raději v kamenném obchodě.Hračka došla mírně poškozená,možná vinou přepravy, možná vinou nedostatečného zabalení.

    Dražší hračky si raději prohlédnu v kamenném obchodě.Čekala jsem mnohem vyšší kvalitu .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • zboží pro malé děti nekvalitní, ostré hrany odlámané části u stolku i židličky

    zboží nevrátím z důvodu dalších nákladů na poštovné, problém s dopravou na poštu, ale už si u vás neobjednám

    Reakce obchodu BABY ZÓNA

    Absolutně nechápu tento příspěvek.
    1. Zboží od tohoto dodavatele je běžně dostupné v sezóně ve většině supermarketů v ČR - nekvalitní, asi by si nedovolili??
    2. Pokud zboží dorazilo poškozené měla zákaznice ihned kontaktovat dopravní službu případně i náš obchod !!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Je to levné
    • Nabízí nekvalitní zboží

    Nekupujte levná chodítka jsou absolutně nepoužitelná

    Reakce obchodu BABY ZÓNA

    Absolutně nejprodávanější produkt, samozřejmě vzhledem k ceně. Jediné 2 reklamace - poškození dopravou !!??

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • komunikace

    Zboží bylo expedováno o několik dní později, kvůli "krátkému volnu" v e-shopu. To, že mají mít volno nebylo nikde oznámeno před objednáním zboží, dejme tomu ani v potvrzovacím e-mailu se nezmínili, že doba do expedice se protáhne. Bylo mi to oznámeno po objednání zboží až druhý den odpoledne!

    Reakce obchodu BABY ZÓNA

    Paní si vytvořila objednávku v 22,30 hod. a druhý den byla informována mailem o volnu, které bylo navíc na stránkách uvedeno !!!!! Na info nereagovala... ???????

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Bohužel jsem si objednala zboží, ale musela jsem stornovat zakázku, jelikož mi bylo ze strany obchodu oznámeno, že zboží již nemají a ani mít nebudou, ale na stránkách bylo vedené skladem.Musela jsem si tedy zboží objednat jinde. Obchod se mi však řadně omluvil, ale přišel o zákazníka :(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • nic

    Objednala jsem si zboží,které na obrázku vypadalo luxusně.O to větší překvapení mě čekalo při rozbalení krabice.Polský výrobek se značkou made in china,ve špinavých igelitech,nemluvě o špinavém dětském chodítku.Po marném pokusu sestavení(i po telefonické domluvě s majitelem prodejny),se nám nepodařilo dát výrobek do takového stavu,aby ho mohlo malé dítě používat!!
    Obchod bych nedoporučila.

    Reakce obchodu BABY ZÓNA

    I přes igelitový obal (tmavošedé barvy) se do krabic dopravou a uskladňováním může dostat nečistota. S tím bohužel nic neuděláme. Stejně tak s faktem, že někdo nepochopí ani obrázkový návod k sestavení. Neměli jsme jediný negativní ohlas na tento výrobek - dodnes :-(

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nemají nabízené zboží