Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Nedoporučuji tento obchod. Zboží skladem jsem objednala a ihned zaplatila. Po šesti dnech jsem do eshopu zavolala s dotazem proč stále není zásilka odeslaná. Dozvěděla jsem se, že zboží vůbec nemají. Stane se, ale nedat to zákazníkovi vůbec vědět? Kdy to chtěli začít řešit? V dnešní době neuvěřitelné jednání!

  • Už bych nikdy neobjednala nic. Zboží objednáno, ale dorazilo růžové, což se mi pro synovce nehodilo. Vracela jsem hned zpět. Zboží obdrželi 25.6. a dodnes peníze nemám. Dvakrát už jsem s nimi mluvila a jen samé lži. Při prvním telefonu mi bylo řečeno, že už mi kolegyně peníze poslala a ať se podívám na účet a při dalším že teprve platbu zpracovávají a co nevidět dorazí. Takže 14 dnů na vrácení jim nic neříká a na maily taky neodpovídají. Stálo mě to tedy cenu zboží plus dvakrát poštovné! Nedoporučuji!!!

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Před chvílí jsem napsala negativní recenzi. Čekám na zboží už 14 dní... pošta to hází na e-shop, ten zase na poštu. Jelikož nelze editovat již napsanou recenzi, píši alespoň dodatek sem. Telefonovala mi paní z e-shopu, že zboží dnes odešlou PPL, že jim přišlo dnes zpět (dle pošty má být na cestě ke mně, takže se zdá, že to je chyba pošty, když ani neví, kde ten balík je...). Jako kompenzace mi bylo nabídnuto vrácení poštovného. Kdyby to šlo, ráda bych o pár hvězdiček vylepšila hodnocení e-shopu, protože se zachovali fér a snaží se uspokojit zákazníka.

  • Objednal jsem vodní pistoli od Nerf pro syna a zaplatil předem.
    Za dva dny mě paní řekla že zboží není identické a jestli nechci nějakou jinou. Jelikož jsem chtěl přesně ten model, tak jsem odmítl a paní mi jako omluvu poslala vybavené pouzdro do školy a peníze poslali tentýž den na účet. I když jsem nic nenakupil v tomto obchodě, tak můžu tento obchod doporučit ohledně jednání se zákazníky.