Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží zatím ani nebylo expedováno. Obchod měl dovolenou, což jsem zjistila až když jsem telefonicky začala shánět, proč moje zaplacená objednávka nebyla ani po několika dnech expedována, byť bylo objednané zboží skladem :(. Prý tato informace byla uvedena potvrzovacích emailech k objednávce, což bohužel není pravda. To jsem zase jednou vybrala obchod na něco, co jsem zrovna potřebovala mít do určitého dne :(

    Reakce obchodu BABY DRÁČEK

    Dobrý den. Omlouváme se za zpoždění a děkujeme za trpělivost.
    V době vaší objednávky jsme už na stránkách měli banner, kde byla naše dovolená uvedena. Je nám to velice líto, že jsme vás neinformovali ještě telefonicky. Objednávku jsme Vám odeslali ihned po našem příjezdu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlost dodání

    Dinosaurus Edaphosaurus chodící se zvuky 33cm dorazil nefunkční, pouze vydává zvuky a fungují mu pouze dvě nohy. U krabice bylo poznat , že zboží bylo již rozbalené, neboť na izolepě byl papír z krabice a krabice byla poškozená. Přišlo mi to , že buď se jednalo o vrácené , nebo někde vystavené zboží. Dokonce jsou na krabicích nalepeny i cenovky. Co nato manžel koukal , tak přední levá noha je celá vykloubená-(je tam prý něco ulomené) a proto jsou obě nohy na levé straně nefunkční. Měl to být dárek k svátku pro vnuka, ale jelikož by se to z hlediska poštovného nevyplatilo ani reklamovat, tak mu to ponecháme u nás doma na hraní. Nyní vím , že elektronické hračky po internetu už kupovat nebudu, neboť je vidět , že prodejcem není odzkoušeno zda je daná hračka vůbec funkční !
    Ostatní hračky jsou v pořádku a je vidět , že krabice nebyli rozbalovány, izolepa je nalepena festovně.

    Reakce obchodu BABY DRÁČEK

    To je nám velice líto. Hračka určitě nebyla vybalena. Dodavatel do balení vkládá český návod a lepení může být proto narušené.
    Každé zboží, které prodáváme, musí být olepené cenovkou. Slouží pro kontrolu správného výběru zboží a ceny.
    Rádi bychom vám pomohli vyřešit vaši reklamaci. Ozvěte se a určitě vyřídíme k vaší spokojenosti. Děkujeme.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedoporučuji, zboží dorazilo poškozené.
    Zaměstnanec který hračku balil, si musel být vědom poškození a přesto ji nevyměnil a poslal v takovémto stavu. ( Zboží bylo kvalitně zabaleno, tudíž není možné aby bylo poškozeno při přepravě. )
    Jelikož jsem se k balení Vánočních dárků dostala až dnes, čekalo mě těsně před Vánoci nemilé překvapení. Z tohoto důvodu vrácení a následná výměna je bohužel nereálná. Uvidím, jak se k tomuto obchod postaví.

    Reakce obchodu BABY DRÁČEK

    Zboží odeslané bylo plně funkční. Chyběla pouze samolepka, za kterou se omlouváme. Opravdu jsme si toho nevšimli. Už několik dní se vám nemůžeme dovolat. Na mail nám neodpovídáte. Reklamace se řeší u nás ke spokojenosti zákazníka. Ale je zapotřebí s námi komunikovat.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zbozi nebylo k dispozici

    Reakce obchodu BABY DRÁČEK

    Je nám to opravdu líto, ale na 1 termooobal byly dvě objednávky. Museli jsme vyřídit objednávku před vámi. Bohužel tento termoobal byl poslední a dodavatel je již nemá - ukončena výroba. Nabídli jsme vám jinou barvu, ale tu jste odmítla. Na vaše přání jsme objednávku stornovali.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    zboží zaplaceno ve středu, stejná banka, tz. platba musela být v obchodu ihned vidět... voláno do obchodu,aby bylo zboží hned odesláno a přišlo do pátku (zboží jako dárek)...obchodem přislíbeno, avšak nesplněno, odesláno až ve čtvrtek, v pátek samozřejmě nepřišlo

    Reakce obchodu BABY DRÁČEK

    Opravdu děkujeme, že jste naši snahu takto ocenila. Objednávku jste nám poslala v něděli a zboží jsme měli skladem. Čekali jsme pouze na vaši platbu. Pokud jste na zboží spěchala, nechápeme, proč jste platbu poslala tak pozdě. Ve středu jste sice volala, ale vaše platba přišla až v poledne, kdy zásilkovna už balíčky odvezla. Tak jsme objednávku odeslali ihned, co to bylo možné - ve čtvrtek. Nemůžeme za to, že Zásilkovna balíček na výdejní místo v pátek nedodala. To bohužel už není v naší moci.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • široká nabídka
    • dlouhá dodací lhůta
    • záměna zboží oproti objednávce

    Reakce obchodu BABY DRÁČEK

    Překvapuje nás proč? Vaši objednávku jsme vyřídili dle vami objednaného zboží. Kontrolovali jsme vaši objednávku a záměna nebyla. Jedna položka byla s dostupností do 7 dnů a my jsme vám objednávku odeslali naopak dříve do 5 dnů. Pravděpodobně jste se spletli v eshopu.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Objednávka rychle odeslána.

    Zboží přišlo v pořádku, rychle. Pokud bych zboží nevracela, tak nemám co vytknout. Bohužel objednané zboží nesedělo, tak jsem chtěla vrátit, 14 dní nepřišla odpověď na otázku ohledně vrácení, po urgenci ano (první email prý skončil ve spamu - může i nemusí být, ale v pořádku, může se stát). Zboží bylo zasláno přes Zásilkovnu (65,-), zpět ale přes Zásilkovnu nelze poslat. Zaslání přes konkurenci stojí o dost více, takže se nevyplatí poslat prkénko za Kč 200,- zpět do obchodu. Prkénko tedy věnuji na charitu a bohužel již v obchodě online nakupovat nebudu.

    Reakce obchodu BABY DRÁČEK

    Dle obchodních podmínek zboží můžete vrátit do 14 dnů a to na adresu eshopu. Jelikož nám váš první mail opravdu skončil ve spamu, dostal se k nám až po vaši urgenci. Žádala jste nás o vrácení zboží po této 14 denní době z důvodu karantény. Vyšli jsme Vám vstříc a povolili, že i po této lhůtě zboží vrátit můžete, ale na naši adresu. Dle info lze v některých Zásilkovnách zaslat balíček i přímo na adresu. Bohužel v okolí jsou nyní tyto výdejní místa - prodejny uzavřené. Je nám líto, ale nemáme čas jezdit po celém městě do Zásilkoven a vyzvedávat balíčky. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Věřím že obchod je spolehlivy pouze v případě že zboží mají skladem. Naše zboží mělo být do 7dnů naskladněno,poté obchod objednávku zrušil že mu daná věc nedorazila,peníze vrátili bez problémů,ja chápu,že nejspíš za to nemohl obchod ale dodavatel,ale nemely by nabizet neco kdyz nemaji jistotu ze to dorazi,byl to hlavní darek pro syna k vanocum a narychlo sem pak musela shanet nahradu,takze me obchod zklamal,ale nakoupím klidně někdy znovu ale pouze to co mají na skladě.

    Reakce obchodu BABY DRÁČEK

    Dobrý den. Věřte, že nám je to také líto. Vaše zboží bylo s dostupností na objednání. Zboží jsme objednali u dodavatele. Zboží jsme měli slíbené, ale bohužel dodavateli neposlal ani výrobce. Tak proč bychom to nemohli nabízet? My jsme s tím také nepočítali. Omlouváme se, ale v předvánoční době se sklady u nás i u dodavatelů mění každou minutu. Snažíme se vám zboží vždy zajistit, ale někdy to opravdu nejde. Děkujeme za pochopení.

  • Nabízejí zboží, které nemají na skladě, pak vzniká zbytečná prodleva, než se to dozvíte.

    Reakce obchodu BABY DRÁČEK

    Pokud nabízíme zboží, které nemáme skladem, dostupnost je uvedena. U vašeho kočárku bylo uvedeno NA DOTAZ. Dostupnost jsme zjišťovali u dodavatele a do 48 hodin jsme vám dali vědět. Bohužel také musíme čekat na odpověď.
    Děkujeme všem za trpělivost a pochopení v této předvánoční době.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží jsem zaplatila a zatím pořád nedošlo

    Reakce obchodu BABY DRÁČEK

    Nechápeme vaši zápornou recenzi. Jak jsme vás předem informovali, u dodavatele probíhá inventura a zboží bude naskladněno v tomto týdnu. Tudíž Vám nemohlo být ještě doručeno. S termínem jste souhlasila. Jakmile naskladníme, ihned odešleme. Pokud požadujete vrátit peníze - vrátíme ihned. To není problém. Mrzí nás, že jste to nepochopila.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nepřišel nám míč tučňáci z Madagaskaru ale Madagaskar což je něco jiného než jsme si objednali tak spokojeni nejsme a měl to bít dárek pro naši mentálně postiženou dcerku

    Reakce obchodu BABY DRÁČEK

    Je nám líto, ale tento typ míče se dodává s různými obrázky z pohádky Madagaskar. Více obrázků nám dodavatel neposkytl, tudíž jsme nemohli vědět, že budete chtít konkrétně přesně ten, který je vyobrazen. Bohužel s tímto obrázkem již nebyl k dispozici. Doporučujeme se vždy dotázat telefonicky nebo napsat do poznámky. Pokud je to v našich silách, snažíme se zboží dle vašeho přání sehnat a dodat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Výrobek poškrabaný.

    Reakce obchodu BABY DRÁČEK

    Prosím Vás, pokud je výrobek poškrábaný nebo má jiné závady, řeší se to reklamací. Do originál balení nevidíme a tudíž za poškozený výrobek nemůžeme. Zboží, které vám nevyhovuje, můžete také do 14 dnů vrátit. Tomu se nebráníme a rádi pomůžeme a vyhovíme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatné umístění
    • Hračka je rozbitá

    Reakce obchodu BABY DRÁČEK

    Nechápeme proč nedoporučujete. Zde se hodnotí obchod.
    Pokud je hračka rozbitá, hračku lze jednoduše u nás reklamovat. Na zboží máte 2 roky záruku. Reklamaci vyřídíme k vaší spokojenosti. Stavte se, vyměníme vám ji za novou.

  • nepřišly mi magnetky,jenom tabule

    Reakce obchodu BABY DRÁČEK

    Vaše neobjektivní hodnocení nás velice překvapilo. Balení nebylo úplné již od výrobce. Reklamaci jsme ihned řešili a osobně jsme slíbili, že magnetky co nejdříve dodáme. Chybějící magnetky - Vaše reklamace byla vyřízena do 5 dnů. Doufáme, že Vaše hodnocení změníte. Předem děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    dodání rychlé, ale zboží po rozbalení vnučkou mírné vady, vrácení jí nevysvětlíte

    Reakce obchodu BABY DRÁČEK

    O jaké mírné vady se jednalo? Pokud byste nás o tom přímo informovali, určitě bychom se tomu věnovali . Napište, určitě to vyřešíme k vaší spokojenosti.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Komunikace rychla. Zbozi poskozene a uklizeci sada vyobrazena na str obchodu vypada rozhodne jinak,nez ta co nam prisla domu. S tou nasi by mohla uklizet mozna tak panenka.Jelikoz se jednalo o zbozi za cca 120 kc plus posta,rozhodla jsem se to neresit.

    Reakce obchodu BABY DRÁČEK

    Zboží od nás odešlo nepoškozené. Baleno v krabici. O reklamaci jste nás ani neinformovali. Vždy se snažíme to řešit ke spokojenosti zákazníka, i když to kolikrát není naší vinou. Vyobrazená sada je totožná s obrázky. Sada je určena pro malou holčičku. Před objednáním jste se mohli o rozměrech informovat. Určitě bychom vám poradili.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Neda se do obchodu vjet kocarkem protoze zbozi je vyskladano tak, ze nelze vubec projet.

    Reakce obchodu BABY DRÁČEK

    Pí.Magdo mrzí nás vaše neobjektivní hodnocení našeho eshopu. Vaši objednávku jsme připravili ihned k vyzvednutí. Co se týká kamenného obchodu - chceme pro naše zákazníky mít maximum zboží na obchodě a skladem. Bohužel i na úkor projíždění s kočárem. Je nám líto, že vám náš obchod nevyhovuje. Pro kočárky je v obchodě vyhrazené místo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 1/ při objednávce produktu nebylo vyobrazeno, že tento již není k dispozici, docela jsem na to spoléhala, protože jsem objednávala zboží narychlo
    • 2/ je docela pozdě, že vám volají až druhý den, že zboží není k dispozici

    Reakce obchodu BABY DRÁČEK

    Ve vašem případě se jednalo o 2 stejné pistole. Bohužel jak jsme vás informovali, skladem byl pouze 1 kus. Na druhý kus jsme podali dotaz u dodavatele ihned, ale odpověď jsme obdrželi až následující den. A to, že toto zboží již do konce roku nebude. Z tohoto důvodu jste objednávku chtěla stornovat. Pokud chcete jistotu, doporučujeme objednávat dříve a nenechávat to na poslední chvíli.

    • zadala jsem pozadavek na produkt ktery nebyl naskladnen, bylo mi sdeleno, ze mi zjisti kdy a pokud bude, nespechala jsem, jen jsem cekala, ze mi dojde informace tipu: dodavatel nevi kdy doda, nebo dodavatel doda az po novem roce, budeme vas jeste informovat... je to uz 14dni a zprava nikde
    • komunikace

    zatim nevim az se ozvou budu vedet
    jestli se ozvou

    Reakce obchodu BABY DRÁČEK

    Tak to je nám líto, že jsme se nepochopili. Dodavatel se nám ještě ohledně dostupnosti neozval. A jelikož to nespěchalo a možnost dodání až koncem ledna, tak jsme nepsali a stále čekáme na zjištění. V lednu už bude klid a věříme, že se nám už dodavatel ozve. Děkujeme za pochopení.