• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Tovar bol vypísaný, že je na sklade, keď som objednala,ale prišla mi e-mail, či teraz neni na sklade a nebudú dostať nový tovar z toho
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Neberou telefony - buď ho típnou nebo pošlou zprávu ať se vyjadřim v sms na kterou dtejně nereagujou. Když už se konečně dovolám, pani slíbí že se ještě ten den ozve a samozřejmě neozve a dál nebere telefon. Nereaguje ani na mail. Zboží došlo ale až za 14dní
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zaslání jiného zboží
    • obchodník zaslal neúplnou zásilku aniž by dal vědět, že zboží nemá skladem

    Obchod nedoporučuji, obchodník zaslal neúplnou zásilku aniž by se předtím ozval, jestli s tím souhlasím, další zboží bylo v jiné velikosti. Vrácení proběhlo v pořádku.

    Reakce obchodu babyAndílek

    Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Bohužel opravdu ve Vašem případě se náš pracovník popletl objednávku. Vše jsme ale obratem s Vámi dořešili a zboží vyměnili a uvedli do pořádku. babyAndílek

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží bylo skladem a doručeno dost pozdě.

    Reakce obchodu babyAndílek

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi. Zboží bylo doručeno pozdě z důvodu špatně uvedené adresy zákazníkem! Vše jsme ale ochotně dořešili s přepravní společností a ta Vám balíček doručila do 5 prac. dnů.babyAndílek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží které uvádí skladem skladem není

    Zboží uvádějí skladem a nakonec napíšou že skladem není, a je nabídnuta dražší varianta se slevou. Klasický způsob jak nalákat zákazníka na nízkou cenu a pak mu nabídnout dražší zboží se slevou aby si myslel, že je to jejich ústupek.

    Na můj dotaz proč nemají zboží skladem mi bylo sděleno, že je v rezervaci pro někoho jiného,když jsem se ptal proč jej i nadále uvádějí jako skladem i když mi naspali že jej nemají bylo mi pak odpovězeno, že se jedná o chybu software. Těd je to již 3 týdny od objednávky a zboží nadále uvádějí skladem v několika barevných variantách....

    Pokud si přečtete jiné názory zákazníků, takhle tento obchod jedná již od roku 2014.

    Reakce obchodu babyAndílek

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši reakci. Pokud se stane, že zboží skladem není, tak se Vám pokusíme nabídnout jiné. Je na Vás, zda toto zboží poté zakoupíte, nebo ne. Jsme obchodníci, proto, když už se stane, že nemůžeme vykrýt objednávku, nabídneme jiné zboží, než abychom objednávku ihned nezrušili. Je to poptávka a nabídka. Klasický princip obchodu. Každopádně děkujeme za Váš čas a je nám líto, že jste nebyl s naším obchodem spokojen. babyAndílek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo skladem a mělo být ihned odesláno na prodejnu k osobnímu vyzvednutí, email o odeslání přišel hned druhý den, ale nikdo zboží fyzicky neodevzdal přepravě. To trvalo téměř 2 týdny a 10 telefonátů, kdy i když mi bylo slíbeno, že se obchodník ozve, musela jsem opět volat a urgovat já. Na potřetí udajného poslání, to už vyšlo.

    Reakce obchodu babyAndílek

    Dobrý den,
    je nám líto, že jste nebyla s naším obchodem spokojena. Zboží se opravdu zdrželo, kvůli expedici z našeho skladu, ale určitě délka 2 týdny je přehnaná. Zboží Vám bylo doručováno do 4 dnů od objednání zboží. I tak děkujeme za Váš čas a nákup. babyAndílek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nekomunikace ze strany obchodu, na moji emailovou urgenci vůbec nereagovali, rozhodně nedoporučuji

    Reakce obchodu babyAndílek

    Dobrý den,
    je nám líto, ale i když jsme hledali, e-mail od Vás jsme v poště nenašli. Děkujeme za pochopení babyAndílek

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Po objednani zboží mi napsali, že už je zarezervované pro někoho jiného a další naskladňovat nebudou. Nabídli sice jiné podobné, ale už a jinou cenou. I přesto zboží bylo stále označováno v eshopu jako skladem a k objednání. Na můj dotaz, napsali, že zboží nebylo stále ještě vyzvednuto, proto se objevuje jako na skladě. Nejpřijde mi to dobré nabízet něco, co si nemohu koupit, proto negativni reakce. Jinak komunikace dobrá, rychlá a slušná.

    Reakce obchodu babyAndílek

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi. U zboží, pokud je v rezervaci, je napsáno REZERVACE. Děkujeme za pochopení babyAndílek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zbozi bylo na Heurece skladem, ve skutecnosti ovsem ne.

    Reakce obchodu babyAndílek

    Vážený zákazníku, bohužel v období různých akcí, kterých je v současnosti velmi mnoho a ostatních okolností, kdy je zboží vyskladňované a rezervované neskutečně dlouho a to i díky nespolehlivým a neseriózním zákazníkům, bohužel se stává, že zboží je zarezervované pro zákazníky před Vaší poptávkou. Skutečný stav a expedice je potvrzena až v okamžiku ověření dodávky / viz obchodní podmínky/. babyAndílek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Do nového auta, jsem si objednala nové Autosedačky - vzhledem k ceně a dostupnosti (měly být skladem), zaplatila online přes 7tis. a je to přes 10 dní a nemám nic, děti asi aby jezdily autobusem! Jen potvrzení mejlem, že děkuji za platbu a sedačky přijdou následující týden, který dnes právě končí.. Žádný omluvný e-mail nebo telefonát, prostě nic :/

    Reakce obchodu babyAndílek

    Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi, i když trošku mylnou. Autosedačky jste u nás kupovali na dobírku. Zboží jsme také odeslali včas, jen se díky špatně zvolenému dopravci toulaly po depech a pak se nám vrátily s celou paletou ostatních zásilek zpět. Bylo nám to vysvětleno, že díky týdnu DOPRAVY ZDARMA a BLACK FRIDAY byli pracovníci dopravních společností přetíženi a dělali chyby. Vše jsme znovu přelepili a poslali jinou /snad již spolehlivější/ dopravní společností. Autosedačky Vám budou doručovány v nejbližší době a na dobírku. babyAndílek

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • slušní při komunikaci
    • nemají zboží, které uvádějí na svých stránkách jako skladem
    • ze 4 objednaných věcí, byl problém u dvou

    U jednoho zboží jsem byla emalilem informována, že není v barvě, kterou jsem vybrala s dotazem, jak to chci řešit. To by bylo v pořádku, domluvili jsme se tedy na jiné. Očekávala jsem už jen potvrzovací mail o odeslání. V něm mi pak bylo sděleno, krom toho, že odeslali balík, že ještě jedno objednané zboží nemají a posílají mi tedy peníze zpět na účet. To už mi v pořádku nepřipadá. Kdyby mě o tom informovali dříve, než odeslali balík, objednávku bych zrušila a objednala bych si zboží někde jinde.

    Reakce obchodu babyAndílek

    Dobrý den,
    již jsme se Vám omluvili a je pravdou, že nám zboží, které jste si objednala, chybělo fyzicky ve skladu. Sjednali jsme nápravu a také doufáme, že se nám to již nestane. Krásný den babyAndílek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Za zboží nelze ihned zaplatit kartou, ale čekáte na nějaký odkaz, který Vám pošlou obratem a nedočkáte se. V roce 2017 je to něco nemyslitelného a velká výhoda pro konkurenci. Už zde nic neobjednám

    Reakce obchodu babyAndílek

    Vážená zákaznice, platební bránu jako možnou platbu nenabízíme a tudíž nelze tuto platbu ani tímto způsobem provést. Nemyslím si ale, že speciálně tuto formu úhrady poskytuje 100% e-shopů. Naše společnost aby mohla nabízet zboží za co nejnižší ceny, musí své náklady na provoz snižovat. Nelze tedy nabízet současně ten nejvyšší možný komfort v platbě, dopravě, v ostatních službách a současně mít ty nejoptimálnější ceny. Volný trh je zde právě od toho, aby si zákazník mohl vybrat, co mu zrovna vyhovuje. Děkujeme za reakci a také přejeme pěkný den, babyAndilek

  • Nedoporučuje obchod

    • Nelze platit bankovním převodem - číslo účtu není nikde uvedeno.
    • Zboží skladem není ve skutečnosti skladem.
    • Nekomunikují - teprve po 8 dnech a po urgenci přišla informace, že objednávku ruší, protože zboží uváděné skladem nemají.

    Objednáno zboží skladem. Po urgenci kam mají být zaslány peníze za objednávku 5 dnů od objednávky, když není nikde uvedeno číslo účtu (objednávka, kontakt, obchodní podmínky), přišla odpověď po 8 dnech od objednávky , že zboží není skladem. NEDOPORUČUJI.

    Reakce obchodu babyAndílek

    Vážená zákaznice, tato Vaše reakce není tak úplně objektivní, jak se na venek tváří. K bodu 1 lze podotknout, že číslo účtu se sděluje až po závazném potvrzení poptávky - což se nestalo. K bodu 2 co se týká skladovosti zboží, je již několikrát v předchozích reakcích vysvětleno / měli by možná zákazníci více číst obchodní podmínky/. K bodu 3 - viz vysvětleno v předchozích. Bohužel, pokud zboží na posledního zákazníka nezbyde nebo je dlouho v rezervaci, je problém to vysvětlit a již řada recenzí na tuto situaci reaguje. Jestliže zboží je ve stavu, kdy nemůžeme garantovat jeho spolehlivé odeslání, raději poptávku zrušíme nebo nabídneme alternativu. Což se i zde stalo. S pozdravem babyAndílek

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Komunikace

    Poslali jen polovinu objednavky a ani nekontaktuji ze neco nemaji skladem i kdyz na strankach maji uvedeno skladem.

  • Nedoporučuje obchod

    • Na webu tvrdí, že mají zboží skladem, ale není to pravda.

    Reakce obchodu babyAndílek

    Vážená zákaznice, bohužel při takto rozsáhlém sortimentu, se o zapínání a vypínání zboží stará software, a není do tohoto procesu možné až tak jednoduše zasáhnout ručně. Pokud by to bylo nezbytně nutné, bylo by to pouze v krajním případě, pokud by nedošlo hlášení skladu. Nedokáži si představit, že bychom museli porovnávat se skladem celou databázi. To je fakticky nemožné. Již jsme se Vám omluvili, že jsme Vám poptávané zboží nemohli dodat a proto je u nás zavedený mechanismus, který potvrzuje dodání zboží až po jeho fyzické kontrole a i tak se stane, že při balení je nalezena na konkrétním kusu vada a je nutné zákazníkovi nabídnout alternativu nebo případně objednávku zrušit. Bohužel, i toto se občas stává. S pozdravem babyAndílek

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Měli skladem starší zboží, které už bylo všude jinde vyprodané.
    • Obdržela jsem email, ve kterém mě informovali, že všechno zboží je skladem a IHNED po zaplacení bude odesláno a následujících deset dní se nedělo vůbec nic. V případě takového zdržení zaplacené zásilky bych čekala aspoň informaci emailem i bez toho, abych se musela sama dotazovat. Zboží dorazilo až po více než dvou týdnech od objednávky.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné
    • deset dní zboží nikde

    Kdo chce zboží rychle at se obchodu vyhne

    Reakce obchodu babyAndílek

    Vážený zákazníku Tomáši, nebo paní Kristýno, nechápu, proč jste naší práci ohodnotil takto, ale již 22.11.2016 Vám, tedy paní Kristýně, na kterou byla učiněna objednávka, bylo zboží odeslané, Odeslat během tří pracovních dní, od objednávky, je snad na víc než 10%. Navíc o odeslání jste ten den byli informováni, včetně čísla zásilky a kontrolu, kde se zásilka nachází, snad zvládne opravdu každý.
    Stačí se příště optat, než budete kritičtí. babyAndílek

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dobre ceny
    • Spatna komunikace, ja musela uhánět. Zboží na webu nebylo dostupne a musela jsem si vybrat jine.
    • Pani v obchode (místo vyzvednuti) si prvne popovídala s kamarádkou na telefonu, než se mi začala věnovat. T
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dostupnost zboží není aktuální

    Vybrala jsem si zboží, které bylo psáno, že je skladem. Po odeslání objednávky mi přišla zpráva z obchodu, že zboží není.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Příliš velky sortiment ktery nedokáží pokrýt. Evidentně nefungující systém mezi skladem a systémem. Vse je skladem ale fyzicky to nemaji. Ani po upozorněni se to na web.strance neopravilo.. Bohužel nejsem jediná s touto zkuseností