Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete vypnout v nastavení prohlížeče. Více

Přihlásit se a přidat příspěvek
  • V pátek 27.11.2015 jsem si prostřednictvím internetu na eshopu společnosti www.AZknihy.cz objednala dvě knihy. V neděli 29.11.2015 byla provedena platba převodem na účet jmenované společnosti č.:670100-2207661876 / 6210 v požadované výši 243,00 Kč. Doposud jsem od jmenované společnosti či služby Zásilkovna neobdržela žádnou zprávu o expedování a doručení zaplaceného zboží. Běžně u jiných internetových prodejců obdržím zprávu či dokonce zakoupené zboží ihned druhý den po objednávce či uhrazení kupní ceny zboží. Dvakrát jsem se pokoušela se jmenovanou společností komunikovat prostřednictvím emailu, ale na mé emaily nebylo reagováno, přestože byly doručené. Přibližně v polovině uplynulého týdne jsem telefonicky komunikovala s jakýmsi mužem v mladém věku na základě telefonu uvedeného v kontaktech výše jmenované společnosti. Při telefonickém rozhovoru s mladým mužem mi nebylo řádně ani opodstatněně vysvětleno, proč zaplacené zboží nebylo přes zásilkovnu doručené na místo určení. To, že mladý muž uvedl, že jim nefunguje internetové spojení téměř celý týden se mi zdá u internetového obchodu dost podivné. Pracovala jsem u velkého státního subjektu, kde počítače byly mimo provoz maximálně jeden den a ještě jsme na to byli předem upozorněni. Když jsem se pokusila v pátek opětovně telefonicky kontaktovat s výše jmenovanou společností, tak pro jistotu na vyzvánění druhá strana nereagovala. Dodatečně prostřednictvím společnosti HEUREKA jsem se v recenzích od zákazníků dozvěděla, že mají stejnou zkušenost. Dočetla jsem se, že stejně jako v mém případě, nebylo klientům zaplacené zboží doposud doručeno (jde tam o delší časové období, než v mém případě). Je celé podivné, že výše jmenovaný internetový prodejce nereaguje ani na emaily, ani nepřijímají telefonické hovory. Přesto od zákazníků podvodně přijímají peníze. Jestli se nemýlím, jde v tomto případě o trestnou činnost. Mirka

  • Nedoporučuju si nic objednávat z tohoto "obchodu". Po objednání Vám sice automaticky přijde mail o příjmutí objednávky ale to bude asi ten poslední mail co Vám přijde. Pokud se rozhodnete kontaktovat milého pána tak uslyšíte hromadu lží a výmluv na kolegu ale to bude také asi vše. Naštěstí jsem nepatřil k těm, co mu poslali peníze předem.

  • gnome: Já vůbec nechápu, o co vám jde. Ani já, ani moje kamarádka, jsme s nákupem neměly problém. Možná bude problém někde jinde. Já za e-shop děkuji. Martina Š.

  • Alena Buráňová:
    Odpovědi ani reakce se nedočkáte, musíte otravovat pana majitele po telefonu, a on se vám možná ráčí omluvit a knihu pošle.
    Ale s tou omluvou bych spíš nepočítal.
    Já s tímto obchodem mám také negativní zkušenost - viz recenze - 22.12.2013
    Pro příště máte zkušenost, že v e-shopech, které nejsou ověřeny zákazníky určitě neplatit předem.

    Přeji hodně štěstí a všem ostatním doporučuji aby raději dali na jistotu a nakoupili v nějakém jiném serizoznějším knižním e-shopu, kde si zákazníků váží, a není jim tento pojem cizí!

  • Od tohoto e-shopu jsem si objednala knihu Nová země minulý týden ve středu 4. 6., dnes je úterý 10.6. 2014 večer, a i když jsem knihu zaplatila ihned převodem peněz, nedostala jsem žádné vyrozumění ani o platbě ani o zaslání této knihy. Včera jsem posílala do tohoto inter. obchodu dotaz e-mailem, opět žádná odpověď ani reakce.