Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Při objednávání po telefonu pan byl příjemný a a objednani byli jednoduché...

    Objednala jsem si postel v lednu a řekli, že čekací doba je až pět týdnů . Za 3 týdny v 9 ráno volal řidič že mi veze postel. Do půl hodiny bude na místě a vyžaduje hotovost 15 500Kc. Předem jsem neobdržela žádné upozorněni jako email telefon, sms nic. Postel není balíček do ruky a je důležité se připravit na to minimálně den předem. Třeba jto, že jsem zrovma v práci a nejsem doma, nenosím u sebe 15.500 kč hotovost nebo potřebují pomoc od někoho si postel donést dovnitř. Tohle se mi nikdy nestalo s žádnou firmou, která dodává nábytek. Volala jsem člověku, který to řídí a nebyl schopný se omluvit a položil mi telefon. Nemám ve zvyku psát recenze, ale tohle je důležité, protože prý tohle lidem dělají často.

  • Rozhodně nedoporučuji!!! Čalouněná postel Kappa 120x200 cm za 11.423 Kč, po rozbalení jsme zjistili, že postel je smontovaná tak, že korpus je prostě brutálně prostříleny skrz naskrz sponkovačkou, vyštípané kousky dřeva a lamina po celém úložném prostoru, kování jakési staré a otřískané, potah na celé posteli nehorázně špinavý, dodané šrouby k čelu krátké, návod jen jakási špatná miliontá kopie obrázku bez popisu.
    Napsali jsme do firmy email a doložili tu hrůzu fotkami, odpověď několik dní žádná, po té nám paní nabídla, že pošle korpus jiný, ovšem "vyrobený" stejným způsobem to samozřejmě nic neřeší, takže jsme paní požádali alespoň o slevu na postel. Nabídla nám směšných 800 Kč!! Od tohoto obchodu s nábytkem rozhodně nic nekupovat. Nekvalitní odfláknuté výrobky, pouze vyhozené nehorázné peníze a zklamání.

  • Jsem 100% spokojena ochota,rychlost dodaní do 10dnu(jsou dovolené),komunikace výborná

  • Můžu jedině doporučit SUPER JEDNÁNÍ

  • Dobry večer již jednou jsem zde psal k objednané posteli kterou jsme objednal 26.10.2016 Postel nám byla dodána 1.12.2016 bez příslušenství zbytek objednávky příslušenství nám byl slíben do vánoc. V týdnu od 12.12 do 16.12 manželka volala do prodejny několikrát vždy bylo řečeno že vše zjistí a zavolají zpět ani jednou ke zpětnému telefonu nedošlo. Já jsem zkusil štěstí 19.12 hned ráno opět my bylo řečeno zjistíme a zavoláme argumentoval jsem s tím že ženě se bohužel nikdo neozval byla omluva že je před vánoci a je moc práce vím a mám pro to pochopení ale už my přijde trapné opět volat jestli nám zjistí zda slib dodrží a vše budeme mít do vánoc doma a to je zítra 21.12.2016

  • Dobry den komentáře máte kladné a tak jsem zboží s manželkou objednal dne 26.10 2016 termín dodání 9.11.2016 byli jsme upozorněni že se objednávka cca o týden protáhne což nebyl z naší strany problém. Dnes je 28.11.2016 postel stále nemáme voláme do prodejny každé dva dny. Dnes bylo zaměstnancem řečeno do telefonu že se jde podívat do skladu a ozve se zpátky opět se již nikdo neozval.